Andrei_D Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 (editat) Salutari! de o saptamana caut jiclor de 95, pentru un carburator de ES 175 si nu gasesc pe nicaieri. Acum am de 105 - e prea mare, consuma prea mult. Este vorba de jiclorul principal, cel care se afla in partea inferioara a carburatorului, in interiorul acestuia. Are cineva pe acasa si este dispus sa mi-l dea? Multumesc frumos! Editat Mai 4, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 consuma prea mult sau merge prea bogat? daca merge prea bogat joaca-te din cuiul de dozaj, daca e sa consume prea mult... ai alte probleme... lipsa compresie, aprindere slaba, avans dereglat dintre cele mai probabile, mai putin probabile sunt: toba infundata, roata spate descentrata fata de lant (o poti impinge usor?) si din cele foarte putin probabile sunt: lipsa compresie in carter (simering de la aprindere busit, simering de la transmisia primara busit (porneste greu?)), garnituri proaste jos si la chiulasa si cand se incalzeste sa mearga mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 5, 2007 Autor Share Postat Mai 5, 2007 nu cred ca amestecul este prea bogat deoarece bujia are o culoare bruna. aprinderea este de minsk si avansul cred ca este reglat bine fiindca de obicei porneste la prima peda si cotul tobei nu se face albastru in timpul mersului. In rest, simeringuri noi, compresie in carter este, roata nu este descentratat fata de lant, garniturile sunt bune, toba buna. In concluzie am nevoie neaparata de un jiclor de 95 si apoi vad eu ce ii mai fac daca tot nu consuma cat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 pai daca merge normal nu prea ai ce sa-i faci. daca ii pui jiglor mai mic ii saracesti amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Marimea jiclorului principal este important doar in momentul cand ai acceleratia blana si cuiul pontou nu mai este factorul ce determina cantitatea de benzina ce intra in amestec. Iesi pe strada cu ea si incearca sa mergi cu acceleratia blana (sau aproape blana) cateva minute. Dupa aceea verifica bujia. Daca e neagra, jiclorul e prea mare. Daca nu, nu asta t-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 7, 2007 Autor Share Postat Mai 7, 2007 (editat) Multumesc pentru informatii! Intamplator am mers sambata cativa km cu acceleratia mult peste jumatate, dupa care am scos bujia sa vad in ce stare este si intr-adevar, nu mai era caramizie decat foarte putin in varful electrodului negativ. Am curatat-o, apoi am mers cu acceleratia putin sub jumatate si culoarea bujiei era foarte buna. Nu ii pun jiclor mai mic decat are nevoie. In manualul de MZ scrie ca ES-ul 175 are jiclor de 100 in timpul rodajului si jiclor de 95 dupa rodaj, iar la ES-ul de 250 jiclor de 105 apoi jiclor de 100. La ambele modele de ES, se mentioneaza ca jiclor de rodaj trebuie inlocuit cu unul mai mic dupa maxim 1000 de km de la terminarea rodajului deoarece toba se poate infunda prematur. Anuntul ramane valabil - jiclor de 95 are cineva? Editat Mai 7, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 Am mai gasit la un mos doua carburatoare de ES 175 dar si alea aveau jiclor de 105. Va rog sa va uitati prin garaj poate gasiti unul de 95 pentru mine. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 esti tu mai ghinionist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 undeva trebhuie sa am jiglorul. o sa ma uit azi prin atelier si iti dau pm. p.s. daca afli cum se curata rezervoru sa imi zici si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 undeva trebhuie sa am jiglorul. o sa ma uit azi prin atelier si iti dau pm. p.s. daca afli cum se curata rezervoru sa imi zici si mie motorina, gaz, etc, ce iti vine tie la indemana bagat in el, amestecat bine si bagat lant si iar amestecat...eu ma gandeam si cu o perie daia mai dura in genul celor cu care spalai sticle pe vremea lu ceasca...dupa ce faci operatiunea asta, te duci la benzinarie si bagi jetu de aer in el sa sufle rugina de pe pereti, apoi, clatit frumos, ca pe butoi bafta PS: ma da ala de mobra nu se potriveste? la jicloru ala ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 am incercat cu lant, benzina, jet de apa si nu iese asa cum ar trebui. am deschis un topic separat pentru tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 14, 2007 Autor Share Postat Mai 14, 2007 tot nu am gasit pe nicaieri. stiti cumva daca se potriveste jiclor de la Minsk, Voshod?(adica sa fie de 95, ca la filet cred ca se potrivesc). Am cautat in manualele celor doua motociclete dar nu scrie ce marime folosesc cele doua motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 up: nimeni, nimc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Incearca sa bagi in jigler un fir de samra (lita). Incearca cu diferite grosimi pana o nimeresti pe cea buna. "E tiganie, dar merge". (citat.. aproximativ.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 22, 2007 Autor Share Postat Mai 22, 2007 Salut! Vreau sa-i pun jiclorul care este precizat in manualul tehnic, nu-mi plac tiganiile. Multumesc oricum pentru idee. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 cauta o bucata de bronz grafitat si fugi la un ceasornicar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.