_Alex_ Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Filtrul e Twin Air iar cf. manualului ar tb. "rezolvat" cu Dirt Bio Remover + Liquid Bio Power, ambele produse de Motorex (sau de fapt, de Twin Air, sunt aceleasi produse). Stiti vreunu' unde pot gasi asa ceva? Sau si mai bine, ceva alternativ... ca doar nu-i musai Bio nu-stiu-ce, pana la urma Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...140/kategorie/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Mai 5, 2007 Autor Share Postat Mai 5, 2007 http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...140/kategorie/1 Mersi, mersi... O sa sun sa vad daca au si-n cat timp (si cum) ar ajunge in TM. Cat despre alternative, mai astept raspunsuri. De ex, Putoline e bun? Ca am gasit asa ceva la un magazin loco... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oMeGAS Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Spala-l cu detergent si unge-l cu ulei de motor. E lavabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karigan Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Faza cu unsul cu ulei de motor am inteles ca nu este totusi asa de indicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
max Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Faza cu unsul cu ulei de motor am inteles ca nu este totusi asa de indicat... E chiar CONTRAINDICAT folosirea oricarui produs petrolier!(benzina pt spalare si ulei motor pt ungere) am:-solutie pt curatat Putoline Action Cleaner 1 lt: 24 ron -ulei special pt filtru aer Putoline Action Fluid 1 lt: 46 ron sunt din Arad,ori vii pana pe str.Voinicilor nr.21{KTM Arad}(pe aici trec si baietii cand merg la pista Las Vegas) sau iti trimit prin curier tel.meu :0721268448 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 de acord cu max, sunt solutii speciale atat pt spalat cat si pt uns, e pacat sa te zgarcesti la 50 lei/an, poate si mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 si eu sint de aceeasi parere..eu il curat de 2 sau 3 ori pe an..poate chiar mai des..la un service autorizat..adica motoland.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Putoline action kit - lichid de spalat si lichid de uns +doua galeti gasesti si la NOMAD - concesionar KTM Timisoara. adresa pe www.nomadsport.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 spalatul cu benzina sau diluant nu face decat sa il distruga incet incet..efectiv roade in filtru ..de impregnat trebuie totusi o solutie speciala,pana la urma nu conteaza cine o fabrica ,toate fac acelasi lucru..nu permit particulelor de praf sau insecte sa intre in carburator..asa ca foloseste ce spun baietii astia mai sus,sau ajung sa schimbi filtrul o data pe an.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 spalatul cu benzina sau diluant nu face decat sa il distruga incet incet..efectiv roade in filtru ..de impregnat trebuie totusi o solutie speciala,pana la urma nu conteaza cine o fabrica ,toate fac acelasi lucru..nu permit particulelor de praf sau insecte sa intre in carburator..asa ca foloseste ce spun baietii astia mai sus,sau ajung sa schimbi filtrul o data pe an.. Benzina ca benzina, dar detergentul are ceva? Eu am spalat pana acuma de doua ori cu detergent si m-a mirat cat de curat era si cat de bine mirosea. De uns, am uns cu ulei special motorex. Dar la curatat nu cred ca renteaza un tub pe care sa il consumi la 1-2 spalari, in conditiile in care eu fac una la 1000-1500km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 eu folosesc putoline action fluid, bag intr`o punga cam 200 Ml de lichid dupa care pun filtru si il curat foarte bine, il storc il las putin la uscat si il pun sus, fac operatia asta la 3-4 iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Benzina ca benzina, dar detergentul are ceva? Eu am spalat pana acuma de doua ori cu detergent si m-a mirat cat de curat era si cat de bine mirosea. De uns, am uns cu ulei special motorex. Dar la curatat nu cred ca renteaza un tub pe care sa il consumi la 1-2 spalari, in conditiile in care eu fac una la 1000-1500km... presupun ca macar teoretic detergentul ataca mai putin ca benzina dar habar nu am daca e bine sa il speli..de mirosit si curat sunt convins ca iese asa..am sa incerc si eu tura urmatoare.. PS il impregnez cu motorex pe al meu.. tip..nu dati spray din abundenta.. o pelicula fina si subtire este suficienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 presupun ca macar teoretic detergentul ataca mai putin ca benzina dar habar nu am daca e bine sa il speli..de mirosit si curat sunt convins ca iese asa..am sa incerc si eu tura urmatoare.. PS il impregnez cu motorex pe al meu.. tip..nu dati spray din abundenta.. o pelicula fina si subtire este suficienta.. Pelicula fina si subtire se da pe ambele parti? Sau doar pe cea pe unde intra aerul? Eu il dau pana cand se albastreste tot, nu stiu daca e mult sau putin, dar atunci cand incerc sa il storc, nu curge nimic. Multumesc din nou Atillas, nu e prima oara, si sper nici ultima, cand posturile tale imi/ne sunt de un real ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Un filtru de LC4 este 58 lei. Nu cred ca-i o avere sa il schimbi la 1 an. Eu il spal cu PUR de vase si este foarte ok. Il tot spal de vreun an si nu are nimic. Baza ar fi acel spray de impregnat (motorex sau putoline, imi pare ca si yacco are). Eu dau doar pe exterior, acolo ma intereseaza sa se opreasca praful. In interior nu vad rostul sa dai, in carburator tre sa ajunga DOAR aer, nu si ceva unsoare. Ia uite ce scriau astia de la Suzuki prin '95-'96 Am dat si eu cu ulei de motor, cand n-am gasit spray. Poate nu-i asa bine, dar decat nimic..... Intr-adevar, nu-i ca spray-ul, parca se imbacseste ceva mai repede. Ca o solutie de urgenta, pt o iesire, merge. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 (editat) Pelicula fina si subtire se da pe ambele parti? Sau doar pe cea pe unde intra aerul?Eu il dau pana cand se albastreste tot, nu stiu daca e mult sau putin, dar atunci cand incerc sa il storc, nu curge nimic. Multumesc din nou Atillas, nu e prima oara, si sper nici ultima, cand posturile tale imi/ne sunt de un real ajutor. se da numai pe partea exterioara un strat fin..nu trebuie sa il ingalezi cu ulei,fiindca nu va mai trage aer corect..si iti creste consumul.. practic rolul uleiului este sa adere la particulele de praf care au tendinta sa patrunda si prin porii fini ai buretelui..si astfel riscul de a te trezi cu impuritati in carburator si apoi in piston este foarte redus...practic trebuie albastrita/inverzita toata suprafata filtrului,dar repet foarte fin.. Editat Mai 30, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 (editat) Cea mai buna buna impregnare cu ulei este prin imersie. Asta inseamna ca este destul de scump, si nici eu nu faca asa. Eu cumpar ulei in bidon de litru, pun o cantitate suficienta intr-un recipient cu pompita (cum sunt solutiile de spalat geamurile)storpesc buretele bine, apoi il storc prin presare (nu prin torsionare) pana nu mai curge ulei din el. Asa am certitudinea ca uleiul a ajuns in toata masa buretelui si nu doar la suprafata lui asa cum este cand dai cu spay-ul pe el. Si cu spray-ul poti ajunge la aceleasi performante dar cu un comsum ridicat (max 4-5ori si gata spray-ul.) Dezavantalul este ca toata treaba asta nu este portabila. Aici un spray te salveaza. Editat Mai 30, 2008 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 corect..de aceea exista produse diferite/metode diferite..consider totusi ca sprayul este clar mai economicos si mai practic..efectiv nu te murdaresti deloc pe maini..si oricum face aceeasi treaba..nu am gasit niciodata mizerie in carburatoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 se da numai pe partea exterioara un strat fin..nu trebuie sa il ingalezi cu ulei,fiindca nu va mai trage aer corect..si iti creste consumul.. Cea mai buna buna impregnare cu ulei este prin imersie. Deci pana la urma, se da cu spray si pe partea dinspre motor, sau doar pe exterior? Si cam la cat timp trebuie schimbat un filtru din asta?; ca eu nu pot sa cred ca tine "toata viata", mai ales ca unii il spala cu detergent, benzina sau alte prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 poti sa il tii 2-3 ani lejer ca nu are nimic..impregneaza-l cu spray pe partea exterioara si este super in regula..eu folosesc metoda asta de ani de zile..recunosc nu am incercat niciodata metoda descrisa de ketemeu..dar de ce sa schimbi ceva cand da rezultatele dorite..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.