Dan-Andrei Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Acum cateva saptamani am schimbat cablul de kilometraj. L-am instalat cum trebuie, uns inainte etc. Ieri am sesizat ca la viteze de pana in 40 la ora, acul indicator merge sacadat, tremura. Ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Acum cateva saptamani am schimbat cablul de kilometraj. L-am instalat cum trebuie, uns inainte etc. Ieri am sesizat ca la viteze de pana in 40 la ora, acul indicator merge sacadat, tremura. Ce sa fie? pai cablul nu se roteste singur nu? Chestia care il pune in miscare merge sacadat, deci acolo trebuie cautata buba... la viteze mari nu se conoaste datorita inertiei acului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 7, 2007 Autor Share Postat Mai 7, 2007 Poate trebuie uns melcul (arcul de kilometraj) de la roata. Asta inseamna sa scot roata cu totul... O sa incerc tousi sa dau spray inauntru, scotand cablul de kilometraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Poate trebuie uns melcul (arcul de kilometraj) de la roata.Asta inseamna sa scot roata cu totul... O sa incerc tousi sa dau spray inauntru, scotand cablul de kilometraj ceva de genu asta, poti sa mai verifici si cum intra cablul in ceas, verifica daca se imbina perfect acolo... varfu ala patrat sa nu stea prea larg in gaura in care intra in ceas.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Daca ai fi desfacut ceasul ai fi vazut principiul de functionare: cablul antreneaza un fel de volanta mica (magnetica), iar volanta (prin inductie) roteste o bobina pe care un arc tinde sa o aduca la zero. Deci nu exista contact intre cablu si acul de kilometraj. Doar ca acul ar trebui sa aiba un sistem de amortizare, asa incit sa mearga progresiv. Uneori sistemul asta e mai obosit si nu mai face fata. Desfa ceasul si unge-l cu un ulei subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) Melcul trebuie sa stea scaldat in vaselina. Mai bine demontezi roata si il si vezi cum arata. Sprayul poate nu ajunge unde trebuie sau il arunca forta centrifuga... melcu' n-are o-ring ca lantul, sa retina lubrefiantul unde trebuie. Manevra nu e complicata si nici nu dureaza mult. Daca nu poti desface axul doar cu cheia pe care o ai, foloseste o teava sa maresti bratul fortei aplicate. Ai grija cum sprijini motoreta, sa nu cada. De ce ai schimbat cablul? Ce probleme aveai inainte? Presupun ca e vorba de acul de la vitezometru. Editat Mai 7, 2007 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 7, 2007 Autor Share Postat Mai 7, 2007 L-am schimbat din cauza ca se rupsese. O sa ma aprovizionez cu spray lubrefiant (ca spray de lant nu ma risc sa ii dau) si in weekend m-oi apuca de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Nu spray, vaselina in exces. Uite aici: http://www.dominator650.it/fai%20da%20te/r...rarecontaKM.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Mai, voi chiar nu ati citit ce am scris...degeaba dati vina pe cablu ca nu e de acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Daca ai fi desfacut ceasul ai fi vazut principiul de functionare: cablul antreneaza un fel de volanta mica (magnetica), iar volanta (prin inductie) roteste o bobina pe care un arc tinde sa o aduca la zero. Deci nu exista contact intre cablu si acul de kilometraj. Doar ca acul ar trebui sa aiba un sistem de amortizare, asa incit sa mearga progresiv. Uneori sistemul asta e mai obosit si nu mai face fata. Desfa ceasul si unge-l cu un ulei subtire. da, exact asa e, sii sistemul de amortizare al acului e un fel de clei pus pe lagarul axului acului care il face sa revina la 0 lent, asa cum aveau casetofoanele alea "smechere" cu 2 casete, cand deschizi caseta se deschide lent.... daca nu mai are maglavais de ala acolo tremura. ai putea sa mai testezi un lucru.... scote cablul din ceas si roteste roata si vezi daca varful cablului se roteste uniform.... daca da, inseamna ca ceasu duce lipsa de amortizare, daca merge sacadat, atunci melcul e dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 acul tremura din urmatoarele cauza: 1) cablu neuns 2) cablu sta foarte larg in camasa 3) cablul sta foarte strans in camasa (presat intre capete) 4) cablul sau camasa prezinta unghiuri de curbura stranse (in general asta e cauza . in peste 90% din cazuri) 5) sistemul de angrenare al cablului neuns sau defect. Desfa cablul din ceas, invarte roata si ai sa vezi ca se invarte in hopuri. Nu are rost sa faci improvizatii gen clei la acul ceasului. Lasa-le asa cum au iesit de pe usa fabricii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 acul tremura din urmatoarele cauza:1) cablu neuns 2) cablu sta foarte larg in camasa 3) cablul sta foarte strans in camasa (presat intre capete) 4) cablul sau camasa prezinta unghiuri de curbura stranse (in general asta e cauza . in peste 90% din cazuri) 5) sistemul de angrenare al cablului neuns sau defect. Desfa cablul din ceas, invarte roata si ai sa vezi ca se invarte in hopuri. Nu are rost sa faci improvizatii gen clei la acul ceasului. Lasa-le asa cum au iesit de pe usa fabricii. man, "clei" asa i-am spus eu, nu-s ce dracu e, nu e o improvizatie, asa sunt facute! Nu stiu insa ce se poate pune in loc sau ce fel de substanta e aia... cu ce ai zis mai devreme ai mare dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 Dap, s-ar putea sa stea prea tensionat, poate ca nu l-am tras pe unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.