radu101 Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 salutare.mi-am luat de 4 zile un suzuki gsx600f si as dorii sa stiu cat mai multe lucruri despre aceasta motocicleta-daca i-mi poate spune cineva cum sa curat lantul,ce benzina sa bag,cum i schimb uleiul,etc.va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scewsrl Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 salutare.mi-am luat de 4 zile un suzuki gsx600f si as dorii sa stiu cat mai multe lucruri despre aceasta motocicleta-daca i-mi poate spune cineva cum sa curat lantul,ce benzina sa bag,cum i schimb uleiul,etc.va multumesc anticipat. Salut .Sintem in acceasi situatie eu am luat un suzuki gs 500. Nici macar n-am putut-o porni.O fi ceva chichita de care nu stiu ca bateria e noua (lampile functioneaza) mai trebe dat drumu la ceva s-au apasat pa ceva ca nu porneste demarorul desi in germania a fost incercat in fata mea.Oare daca-i pus pe suporti nu porneste? Cred ca nu am scos-o nici din viteza doar am strins ambreajul cind am vrut s-o pornesc.I rest nici macar nu stiu nici eu ce benzina trebe pus. Mi-ar prinde bine ceva sfaturi de inceput.Miine ma duc la scoala pt A . C am de 2 ani si conduc un matiz sau un rord escort. Cu bine astept un raspuns poate e mila cuiva de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 La amandoua trebe benzina fara plumb ...... lantul se poate curata cu spray special ... cu benzina sau petrol ....... asta asa de inceput .... apui mai vedeti voi ..... ps ... la GS ... daca a fost pornita in germania tre sa porneasca si aici !! 1. scoateo din viteza (sau tine ambreiaju apasat ) 2.asigurate ca are benzina 3.pune contactu de la cheie 4.pe ghidon in la comanda dreapta este un buton rosu (un intrerupator)-punel pe ON 5.apasa pe start Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 (editat) La amandoua trebe benzina fara plumb ...... lantul se poate curata cu spray special ... cu benzina sau petrol ....... asta asa de inceput .... apui mai vedeti voi ..... ps ... la GS ... daca a fost pornita in germania tre sa porneasca si aici !! 1. scoateo din viteza (sau tine ambreiaju apasat ) 2.asigurate ca are benzina 3.pune contactu de la cheie 4.pe ghidon in la comanda dreapta este un buton rosu (un intrerupator)-punel pe ON 5.apasa pe start si trage ambreajul ... daca e suzuki nu porneste fara PS: NU curatati lantul cu benzina pt ca ataca o ringurile.. folositi doar spray special Editat Mai 14, 2007 de Orion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 si trage ambreajul ... daca e suzuki nu porneste fara PS: NU curatati lantul cu benzina pt ca ataca o ringurile.. folositi doar spray special Banditul tau nu porneste numai cu abreiaju apasta ??..... io nu prea cred asta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 (editat) Banditul tau nu porneste numai cu abreiaju apasta ??..... io nu prea cred asta !!! la mine nu e asa, dar la modelele mai noi nu merge fara sau sa nu fie in viteza si cricul lateral pus Editat Mai 14, 2007 de Orion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 da ca nu sunt prea indraznet-a-ti putea careva sa ma luati langa voi cand lucrati ceva la motor(orice)sa mai invat si eu cat de cat.-multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 salut-nu-mi merg semnalizatoarele-dar inainte mergeau(am apasat butonul la mijoc )pote sa nu i-mi mearga din cauza asta?daca nu i de acolo problema de unde ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) O singura intrebare?nu aveti manual de folosire si intretinere....din cate stiu ar cam trebui sa va dea cei de la care ati luato asa ceva....si acolo scrie tot....si despre intretinerea lantului, schimb ulei, functionare.....daca nu aveti in cel mai rau caz cautati pe net ca trebe sa gasiti.....sau pe forum la sectiunea service is iar manuale..... asfalt uscat Editat Mai 22, 2007 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojocaru_t Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 salutare.mi-am luat de 4 zile un suzuki gsx600f si as dorii sa stiu cat mai multe lucruri despre aceasta motocicleta-daca i-mi poate spune cineva cum sa curat lantul,ce benzina sa bag,cum i schimb uleiul,etc.va multumesc anticipat. din ce an e motorul? am manualul de la al meu valabil pentru gsxf600 (katana) 99-2002 inclusiv in pdf. e foarte explicit inclusiv la partea de intretinere ce si cum trebuie sa verifici la un anume numar de km. da-mi o adresa de mail. Apropos, daca e adus acum de afara iti recomand sa gasesti pe cineva as in meserie si sa-ti faca o revizie capitala, placute, ulei, carburatoare ca e patru, lichid de frina, curatat etriere verificat furtune, curatat cablurile de frina si ambreiaj. eventual poti sa umbli si la amortizoare ca drumurile noastre nu sunt ca cele din germania. Dupa ce ai facut aceasta revizie poti sa te ocupi tu de intretinerea de zi cu zi. Nu te sfatuiesc sa umbli daca nu ai depanat macar odata o dacie veche. Sub rezervor ai filtru de aer trage o ocheada si pe acolo sa vezi ce gargauni si-au mai facut cuib pe acolo. Lantul trebuie verificat sa vezi cit e de intins (intinse zalele nu lantul in sine) si odata cu el pinionul de atac, arunca o privire si pe interiorul zalelor si la role. Exista un spray Repsol pentru lant, NU te sfatuiesc sa ridici motorul pe capra si sa-l pornesti in vteza 1 (am auzit si povesti distractive pe tema asta). Nu sunt expert si eu am invatat de la altii mai titrati in domeniu. Asfalt uscat salut-nu-mi merg semnalizatoarele-dar inainte mergeau(am apasat butonul la mijoc )pote sa nu i-mi mearga din cauza asta?daca nu i de acolo problema de unde ar putea fi? Oricit de tare ai fi apasat e greu de crezut ca ai rupt ceva inauntru. Sub bancheta ai un tablou de sigurante si relee. Porneste semnalizarea si atinge releul de semnalizare...daca nu simti un tacanit specific atunci da-l jos si verifica infasurarile cu un aparat de masura. Daca e ok, scoate firele de la semnalizare (nu e nevoie sa demontezi nimic pentru asta) pune semnalizarea si cu aparatul de masura vezi daca ai tensiune. Am scris cam mult, am o schema electrica daca vrei si nu-ti fa griji daca e stricat blocul de semnalizare exista platband de Cupru Beriliu si se poate repara. (Un bloc nou costa cam 100 euro) see u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 30, 2007 Autor Share Postat Mai 30, 2007 din ce an e motorul? am manualul de la al meu valabil pentru gsxf600 (katana) 99-2002 inclusiv in pdf. e foarte explicit inclusiv la partea de intretinere ce si cum trebuie sa verifici la un anume numar de km. da-mi o adresa de mail. Apropos, daca e adus acum de afara iti recomand sa gasesti pe cineva as in meserie si sa-ti faca o revizie capitala, placute, ulei, carburatoare ca e patru, lichid de frina, curatat etriere verificat furtune, curatat cablurile de frina si ambreiaj. eventual poti sa umbli si la amortizoare ca drumurile noastre nu sunt ca cele din germania. Dupa ce ai facut aceasta revizie poti sa te ocupi tu de intretinerea de zi cu zi. Nu te sfatuiesc sa umbli daca nu ai depanat macar odata o dacie veche. Sub rezervor ai filtru de aer trage o ocheada si pe acolo sa vezi ce gargauni si-au mai facut cuib pe acolo. Lantul trebuie verificat sa vezi cit e de intins (intinse zalele nu lantul in sine) si odata cu el pinionul de atac, arunca o privire si pe interiorul zalelor si la role. Exista un spray Repsol pentru lant, NU te sfatuiesc sa ridici motorul pe capra si sa-l pornesti in vteza 1 (am auzit si povesti distractive pe tema asta). Nu sunt expert si eu am invatat de la altii mai titrati in domeniu. Asfalt uscat Oricit de tare ai fi apasat e greu de crezut ca ai rupt ceva inauntru. Sub bancheta ai un tablou de sigurante si relee. Porneste semnalizarea si atinge releul de semnalizare...daca nu simti un tacanit specific atunci da-l jos si verifica infasurarile cu un aparat de masura. Daca e ok, scoate firele de la semnalizare (nu e nevoie sa demontezi nimic pentru asta) pune semnalizarea si cu aparatul de masura vezi daca ai tensiune. Am scris cam mult, am o schema electrica daca vrei si nu-ti fa griji daca e stricat blocul de semnalizare exista platband de Cupru Beriliu si se poate repara. (Un bloc nou costa cam 100 euro) see u multumesc frumos de sfaturi.motorul meu i din 92,ase ca nu stiu ce sa zic,dar daca vrei sa-mi trimiti manualu (poate ma ajuta).........iti multumesc frumos(]cerghezan_radu101-adresa mea de mail.mi-am facut semnalizatoarele,mi-am intins lantu(care i un pic uzat)-referitor la mecanica :am desfacut multe dacii si masini straine-in vacantele de vara.Am o intrebare:daca in timp ce merg ajung la o viteza de 120 km/hmotorul nu se mai tureaza de la 6000 de ture-sa fie din cauza carburatoatelor?ar trebuii sincronizate?cunosti pe cineva pan cluj care se pricepe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Am avut si eu aceaiasi problema cu turatia, a fost din cauza carburatoarelor, mai exact membranele, trebuie dusa la meserias. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojocaru_t Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 De vina sunt carburatoarele.... Fleica, cel care le-a reglat la mine a murit asta noapte in IASI. A intrat intr-o vaca parasita pe drum dupa ora 21.... I-a explodat ficatul... Sa se odihneasca in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Iunie 4, 2007 Autor Share Postat Iunie 4, 2007 Am avut si eu aceaiasi problema cu turatia, a fost din cauza carburatoarelor, mai exact membranele, trebuie dusa la meserias. Bafta poti sa i-mi zici un nr de tel al cuiva care se pricepe la reglat carburatoare?-s-au adresa(de prin cj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serj Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Mai are cineva gsx600f in cluj? Modelul pana in 97 in special Acu cateva zile ma intrebau niste prieteni daca am avut accident, ca m-au vazut din mers cum m-am dezechilibrat si m-am intins pe sosea (de ce nu s-au intors sa vada daca sunt eu asta numai ei stiu). Eu am o katana neagra cu jante portocalii, si numar cu SRJ in capat, si din ce am inteles mai este o katana neagra, cu jenti portocalii cu SRJ in numar. How `bout Katana-Club or sum sum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostt666 Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) cautama la adresa de maill suparatu1@yahoo.com...te pot ajuta cu date tehnice...si te pot ajuta cu cate ceva informatii... toate cele bune...asfalt uscat ....sau sunama la 0741923566 Editat Mai 4, 2008 de ghostt666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Olteanu Florin Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu chema instalatiei electrice mai amanuntita la o Katana de 600 din 1995. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.