Sari la conținut

Scoala Moto La Buzau


ravemaker
 Share

Postări Recomandate

Probabil ca ai dreptate, insa pe langa faptul ca este benefic pt rezistena asfaltului este deosebit de daunator pentru cei ce circula pe sosea.

 

Este o solutie ieftina si periculoasa. Macar daca ar folosi mai multa emulsie care sa prinda pietrele pe asfalt.

 

Sunt nedumerit de un lucru: daca ar fi fost forumul soferilor de trailer care muta echipamentele pt sonde de colo colo as mai fi spus, dar motoristi 'multumiti' de faptul ca se imprastie griblura :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sunt nedumerit de un lucru: daca ar fi fost forumul soferilor de trailer care muta echipamentele pt sonde de colo colo as mai fi spus, dar motoristi 'multumiti' de faptul ca se imprastie griblura :P

Exact ce spuneam si pe alte topicuri...sunt oameni care se identifica in sentimentul de turma si ca e bine ,ca e rau ,vor zice cum zice ...turma! Nu a spus nimeni ca e multumit de faptul ca se pune griblura ,dar pur si simplu E UN RAU NECESAR si nu te obliga nimeni sa-i dai forja cu masina ,motocicleta ,bicicleta ,tir etc etc pe griblura,iar in cateva zile e deja in asfalt,dar e mai "interesant"sa o tinem numai intr-o nemultumire totala indiferent de e bine ,de e rau,nu? :burnout: :hurt: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ii iau apararea lui silviu insa toti participantii la trafic din tara asta sau cel putin majoritatea nu stiu ca oricat de bun ar fi asfaltul, anual ar trebui sa se puna griblura pe asfalt, pentru ca este "tratament" pentru asfalt si ii mareste rezistenta :) . inca o data nu vreau sa iau apararea nimanui ci spun doar ce multi nu stiu :P

 

Bafta si asflat uscat :burnout:

 

tratament zici.....da ai la germania cum fac frate? ca acolo parca nu-i griblura... nu vin si la noi tehnologiile astea noi? :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tratament zici.....da ai la germania cum fac frate? ca acolo parca nu-i griblura... nu vin si la noi tehnologiile astea noi? :burnout:

La Germania nici apa nu sta pe asfalt pentru ca asfaltul e turnat in asa fel incat sunt pori care permit trecerea apei prin asfalt , dar la noi nu... mai avem mult de invatat pana ajungem la nivelul nemtilor :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tratament zici.....da ai la germania cum fac frate? ca acolo parca nu-i griblura... nu vin si la noi tehnologiile astea noi? :burnout:

 

Exactly my point! :hurt:

 

In lipsa calitatii ne rezumam la solutia iefteneaua si de aici tot felul de incidente: maini rupte, parbrize sparte, vopsea zgariata si lista poate continua.

 

@Silviu: ideea era ca doar soferilor pe autovehicule de gabarit mare nu le pasa de griblura, dar se pare ca tu esti cel nemultumit. Te rog nu mai acuza pe nimeni in necunostinta de cauza si hai sa purtam o discutie decenta.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

De azi sunt motociclist cu acte in regula.

 

Asadar, in cazul in care cineva este interesat totusi de acest topic, revin cu descrierea scolii la care am urmat cursurile pentru obtinerea permisului la categoria A.

 

Scoala: S.C. MasterCom S.R.L.

Instructor: Baldovin Cornel

Tel: 0744680942

Motor: Skygo SG125-24 (Lifan)

Nr: BZ-90-MAS

Tarif: 300 RON - scoala auto categoria A

30 RON - avizul psihologic

5 RON - caietul cursantului

 

La aceste tarife se adauga 50 RON pt fisa medicala, 5 RON taxa cazier judiciar (+ 1 RON timbru fiscal), 4 RON taxa examen (in cazul in care este prima tentativa), 5 RON pt poze tip, 45 RON taxa ridicare permis + ceva maruntis pentru xerox-uri.

 

Bile albe:

 

- motorul pe care se face scoala este foarte bun pentru a invata sa conduci, este destul de nou, usor, raspunde bine la comenzi, schimbarea vitezelor se face fara probleme, avansul este maricel si permite rularea in viteza I fara sa ii dai gaz (cu toate acestea, celelalte scoli din Buzau detin un model similar de Skygo si un MZ RT125, asadar nu stiu cat de greu atarna motorul acesta in balanta in favoarea MasterCom)

- instructorul raspunde la orice intrebare legata de mersul pe motocicleta sau examenul de permis (foarte important: doar daca intrebi!)

- instructorul se ocupa de depunerea dosarului la Politie

- poti 'grabi' depunerea dosarului in cazul in care consideri ca te pricepi suficient de bine pe motor pentru a promova

 

Bile negre:

 

- instructorul este destul de ocupat deoarece are cursuri si la alte categorii, asadar programarile in poligon se fac cam o data pe saptamana sau chiar o data la doua saptamani

- in cazul fiecarei sedinte am fost nevoit sa il caut telefonic pe instructor pentru a stabili data si ora, nu am inteles de ce nu se putea hotari de la bun inceput

- desi o sedinta este, teoretic, de 2h, nu am stat niciodata atat de mult in poligon

- in afara de prima sedinta, in care am fost singur pe motor cam 1.5h, restul sedintelor le-am impartit cu alti doi cursanti, iar timpul petrecut pe motor a scazut drastic, fapt ce nu m-a incantat prea tare

- punctualitatea instructorului lasa de dorit (de obicei intre 10-30 de minute de asteptat sa vina cu motorul in poligon, dupa ora stabilita in prealabil)

- de regula sedintele in poligon se suprapun cu sedintele altor scoli moto din oras, fapt ce duce la aglomerarea traseului special, prin urmare o scadere suplimentara a timpului de pregatire pentru examen (notez ca in restul timpului poligonul era gol, deci cred ca se putea evita cu usurinta aceasta situatie)

- informatiile ‘din oficiu’ in legatura cu tehnica conducerii motocicletei lipsesc cu desavarsire, in afara de detaliile absolut ‘esentiale’ cum ar fi faptul ca motorul are doua roti, acceleratia e in dreapta, claxonul e puternic samd (in Romania oricum cam asta e ideea de scoala moto)

- sedintele se tin fara echipament de protectie, abia in ultima sedinta am cerut instructorului casca pentru a ma invata cu ea deoarece examenul se sustine obligatoriu cu casca pe cap, iar in sedintele anterioare nici vorba de asa ceva (ar fi indicat sa aveti cagula proprie, chiar si pentru doar o sedinta cu casca pe cap, pentru ca scoala nu ofera nimic)

- din 10 sedinte am facut doar jumatate (daca insistam as fi facut toate sedintele insa nu avea rost si oricum consider ca tactica programarilor foarte departe una de alta are exact scopul de a te face sa doresti examenul cat mai repede altfel te prinde anul in poligon)

 

Trebuie mentionat ca poligonul din Buzau este oribil pentru mersul pe 2 roti: placi din beton faramitate, denivelari, pietris, nisip, sticla, la care se adauga suprapunerea marcajelor folosite de cei ce urmeaza cursurile scolilor auto pentru categoria C (asadar trebuie sa fii atent pentru a nu fi lovit de un camion care parcheaza cu spatele exact unde incepe si se termina traseul special pentru motociclete).

 

Presupun ca nu ar fi rau ca sa avem o descriere si a altor scoli auto din Buzau ce sustin cursuri pentru categoria A, deoarece eu pe acest forum am cautat prima data informatii insa am cam fost dezamagit deoarece nu am aflat mare lucru.

 

:finger:

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...