Sari la conținut

Scoala Moto La Buzau


ravemaker
 Share

Postări Recomandate

Salut! sunt student si lucrez prin Bucuresti dar vin foarte des acasa in Buzau si de vreo 2 ani m-a prins si pe mine febra motoarelor.

 

Am ceva experienta cu conserva(aprox 150000km) si 5 ani fara nici un eveniment...dar cu toate astea as vreau sa-mi iau si categoria A .

 

M-am mai dat cu scutere dar sincer nu pot sa zic k imi plac...Ma atrag mai mult choperele sau motoarele de touring si as vrea k in vara asta sa-mi gasesc o gasca de prieteni tot pasionati cu care sa merg prin tara in plimbari.

 

Pe 1 iulie voi intra in posesia unui Suzuki GS 500 F care cica e foarte ok pentru inceput...si as vrea, daca stiti prin Buzau , sa-mi recomandati pe cineva care face scoala pe moto.

 

Un numar de telefon ceva sau o adresa ar fi util!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sunt student si lucrez prin Bucuresti dar vin foarte des acasa in Buzau si de vreo 2 ani m-a prins si pe mine febra motoarelor.

 

Am ceva experienta cu conserva(aprox 150000km) si 5 ani fara nici un eveniment...dar cu toate astea as vreau sa-mi iau si categoria A .

 

M-am mai dat cu scutere dar sincer nu pot sa zic k imi plac...Ma atrag mai mult choperele sau motoarele de touring si as vrea k in vara asta sa-mi gasesc o gasca de prieteni tot pasionati cu care sa merg prin tara in plimbari.

 

Pe 1 iulie voi intra in posesia unui Suzuki GS 500 F care cica e foarte ok pentru inceput...si as vrea, daca stiti prin Buzau , sa-mi recomandati pe cineva care face scoala pe moto.

 

Un numar de telefon ceva sau o adresa ar fi util!

 

Multumesc!

/index.php?...amp;hl=baldovin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Alta data cand mai vrei sa pui un topic cauta daca acel topic nu exista deja.

2. Instructorul pe care ti-l recomand : Baldovin.

3. Hotaraste-te daca vrei sa-ti iei chopper/cruiser sau touring. Gs 500 e un mic touring cu valente sport.