necu2k5 Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 axel modifica primul mesaj din topic si explica ca nu tu esti cel care l-a initiat si lasa topicul sa mearga pt ca cei care isi doresc un motor sa stie ce sa aleaga sau macar sa fie avertizati . io l-am trimis azi la brasov am vrut sa l repar eu acasa dar un releu e 80 ron la fb. iar de la honda unul original 50 eur. iar bateria stiti cu totii 200-300 ron .trebuie sa recunosc ca motocicleta mea e o panarama se f**e mereu cate ceva la ea dar tot imi lipseste si imi e dor de ea si abia o astept sa mai faca figuri cu mine. cred ca acum am sa i dau carenele jos si am sa i fac un tunning mai hard > asfalt uscat salut te costa ceva trimiterea asta la brasov ? ca si eu trebuie sa-l trimit pe-al meu la brasov maine si cica in 3 saptamani e gata... a ta in cat timp zic ca vine inapoi ? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Frate,3 saptamani?Il impinge cineva pana la Brasov pe jos?LOL,ce jeguri de oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 :) cred ca tot asa cam 2-3 saptamani nu ma costa decat daca nu mi se ofera garantie la reparatia facuta . de ce dureaza atat nu stiu pt ca pe site-ul lor se lauda ca in 10 zile rezolva orice problema dar cred ca au scris gresit pt ca 10 zile funcioneaza fara probleme dupa care stim cu totii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 ce sa mai frate daca le zici chestia asta cu 10 zile o sa-ti zica "pai da, ca sa stiti ca nustuce si nustucum..." si o sa`nceapa sa-ti vanda gogosi cu cacao... normal ca dureaza 3 saptamani la cate d-alea sunt trimise inapoi in service daca si pe site-ul lor, cu care ei vor sa-si faca reclama, bannerul ala are poze cu scutere aprilia, motociclete yamaha/honda (ce-i aia albastra)... inchipuiti`va in ce hal sunt... dar asta e... concluzie nu va cumparati first-bike, nici daca ar produce scobitori numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Nu te costa nik da poate sa iti vina mai jeg decat ai trimis-o.Daca vine asa trimite- inapoi sa nu o accepti da sunt niste jegosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Era un proverb: "un ban dai, un ban faci" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 sterge-ti va rog acest topic , ca e facut de un prost , care a facut asta d p userul meu , pls pls pls ! amuzant tare Intai pui postul asta si dupa pui la vanzare sscuterul tau marca first bike..... De ce nu ai aparut cum ca a fost pus de altcineva acum ceva mai mult timp, cand nu vroiai sa iti vinzi FB-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 deh... chestia aia cu 10 zile in service e un element de fatada... de fapt cand il trimiti ei te pun sa semnezi in procesul verbal ca esti constient ca poate sa dureze mai mult de 10 zile... Dumnezeu cu mila noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 nu inteleg de ce fb ""tiger" care e 4 timpi are toba de 2........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 asa cum nici eu nu inteleg cum motorul de 150 are carburator de 125 la concorde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Revin cu noutati, triste. Azi am cazut cu motocicleta, pe Tudor Vladimirescu, in dreptul statiei Petrom. Din statie iesea o masina rosie, cele doua masini din fata mea au franat pentru ca tanti iesise pe banda, am franat si eu, dar fiind in curba si frana pe spate aproximativ nefunctionala, am franat cu fata si eu m-am dus pe burta inainte iar motocicleta pe contrasens. Intre altele, chiar sapt asta am fost la revizia de 5.000 km unde m-am plans de frana pe spate. Mi-au zis de la service ca pot sa imi aduca saboti noi pe garantie, dar problema e materialul din care sunt facuti, asa ca sa scot sabotii cand am timp, ma duc la ei si ma duce unul din ei la un atelier care face depuneri pe saboti, le lipeste material bun si se rezolva. N-am ajuns la locul cu pricina inca... Dar: eu maine ma duc la medicina legala sa imi iau hartie cu juliturile si le scriu celor de la First Bike sa imi plateasca toata paguba (casca, blugi rupti, bara de protectie de la picioare julita, bara de la coburi julita) - urmand ca in caz contrar sa ma adresez protectiei consumatorului si sa trimit scrisoare la RAR sa intreb cum au omologat o motocicleta fara frana pe spate. Rugamintea este - daca sunteti dispusi - ca cei care au aceeasi problema cu frana pe spate sa imi trimita numele modelul si numarul de inmatriculare, pentru a le adauga la plangeri. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 mie mi sa blocat frana spate la o intersectie si a inceput motorul sa fuga de spate dupa care am vrut sa mai slabesc frana un pic si uite asa am rupt furtunul de la piston . ce pat sa zic .....nici eu nu stiu cum au fost omologate costiugele astea pe 2 roti dar e clar ca fb. trebuia sa se limiteze doar la constructia de biciclete dar si acolo mai au de invatat.sper ca motorul nu e chiar asa avariat si refacere cat mai rapida eu unul inca mai astept dupa <<numai>> trei saptamani un semn de la brasov si cred ca or sa mai treaca vreo 2 pana imi vine motorul asa ca pana atunci nu te pot ajuta (pt ca as face asta cu mare placere ) .sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Update: am scris la first bike, pe office@firstbike.ro. Iata raspunsul: This is the Postfix program at host mail.firstbike.ro. I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below. The Postfix program <marketing@firstbike.ro>: unknown user: "marketing" Final-Recipient: rfc822; marketing@firstbike.ro Original-Recipient: rfc822; office@firstbike.ro Action: failed Status: 5.0.0 Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user: "marketing" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 stiu si eu am incercat sa le trimit mailuri si poze si am avut acelasi rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 problema la frana spate nu e neaparat de la saboti...eu am rezolvat de mai bine de 1 an problema...acel mecanism in forma de t ,acea tija care se prinde in butuc si prin capul careia intra teava aia subtire care trage de ea,cu piulitele de reglare in cap,aia e subdimensionata...eu am gasit in obor sh o tija mai lunga care mi s-a potrivit,e cu vreo 3 degete mai lunga decat aia originala,si franarea s-a imbunatatit substantial...o zic fiindca dak vreau pot sa-mi blochez roata spate din frana cand vreau la orice viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 (editat) Am constatat si eu ca raportul parghiilor la pedala e 3 si ar fi trebuit sa fie mai mare. Din pacate, pentru a mari raportul ar trebui facuta alta pedala. Mecanismul e sub suportul de picior si e destul de greu de modificat. Pe de alta parte, la noua motocicleta Hyosung GV 250, raportul parghiilor e putin mai mare dar roata se blocheaza fara mare efort. La Jinlun raportul e 3 si frana merge foarte bine. La Marauder 250 frana merge la fel de bine si raportul parghiilor e similar. Deci problema trebuie sa fie in alta parte. Si oricum as intoarce-o - la cric a trebuit sa sudez intarituri ca sa nu se mai indoaie, sticla de la far mi-a cazut pe drum pentru ca era lipita prost -- acuma e vina mea ca nu am reparat eu sistemul de franare care e prost facut din fabrica?? Recunosc ca am avut multa simpatie fata de ei, fiind firma romaneasca, etc, dar mi-a trecut simpatia. Edit: adresa de mail a omului raspunzator pentru service motociclete Bucuresti este motoest@firstbike.ro Editat Iulie 10, 2007 de Yellow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 (editat) m-am intors de la reglat carbul si alte surubareli...sper sa mai tina cateva sute de km...yellow dak vrei sa mai vb una alta poa imi dai si un id de mess ceva:D Editat Iulie 10, 2007 de Mihai Florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 ma intreb oare<< mecanicu>>asta isi citeste mail-urile sau o sa scriu degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Azi eram cu un prieten de`al meu pe Stefan cel mare pe jos Si ce zic hai ma sa intram si noi sa radem de cataractele astora )... in momentul in care apare un om mai invarsta cu un scuter, modelu DELUXE, dar era de 50cc....si intra la baieti inauntru si il intreba ceva.....aaa nu stiu , am vorbit mai devreme la Brasov si mi s-a spus sa mai reveniti maine .. Deci fratilor incredere mareee de tot in ei.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 dupa 5 saptamani nici o veste de la motorul meu din service-ul de la brasov ,oare ce xxxxxxxxxxxxxxxxxxx lor i fac il construiesc iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 E bun FIRST BIKE-ul Dar sincer prefer ceva mai nou in tehnologie decat PRIMA BICICLETA . Sunt bune ele.. pana dai intr-o groapa, sau ma rog, intr-o masina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) Ar trebui dati in judecata, poti muri oricand pe sicriile alea. Editat August 16, 2007 de disabled_cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Demonaz Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Din pacate si eu m-am urcat pe o "bicicleta " first bike , in poligon , am reusit cumva sa o trantesc , dar nu va zic cum s-au spart componentele de plastic plus ambreiajul , si chestia ii ca eram pe loc si am scapat-o deci nu so trantit foarte tare.Deci nu va mai dati cu Fb riscati sa se dezmembreze sub voi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mystyk Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Mie mi se par bune FB numai pt scoala, cred ca singurul aspect pozitiv ar fi faptul ca sunt usoare - 120/130 kg si pt o fata e ok. Eu am facut scoala pe un FB Formula de 200 cc si mi s-a parut ok. Singura problema care am avut-o cu FB - se mai bloca din cand in cand acceleratia, chiar si dk o tineam la relanti, incepea ca nebuna sa accelereze... poate din cauza limitatorului (nush ce sa zic, ca nu ma pricep la mecanica) stiu doar ca m-a cam speriat putin faza; apoi cred ca a rezolvat pb instructorul. Dar ca sa imi cumpar asa ceva pt strada no f.ucking way!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 E bun FIRST BIKE-ul Dar sincer prefer ceva mai nou in tehnologie decat PRIMA BICICLETA . Sunt bune ele.. pana dai intr-o groapa, sau ma rog, intr-o masina.. aia din poza are o mare problema si la instalatia electrica, nu numai la piesele proaste... ideea e ca chinezoii aia stiu sa isi vanda produsele clasei muncitoare si fara bani multi, oferind in rate si la preturi cica mici, niste gioarse, si facand publicitate foarte buna(in domeniu asta se pricep)...daca la inceput au fost pe biciclete, firma lor a vazut ca prinde, si si-au dezvoltat o gama larga de produse de care romanu a fost atras ca de obicei... despre ele pot spune asa: piese proaste si scumpe cand nu mai e rabla in garantie sau sunt lucruri care nu au leg cu garantia, lucru facut de mantuiala intentionat pt a avea vanzari la piese si reparatii, deci, super strategie menita sa prinda la fraieri nu am ce sa spun decat ca, le-a cam mers cu noi strategia lor...asta e, din pacate...sunt tare curios daca a cumparat cineva aparate de musculatura de la ei, ca daca si alea sunt la fel de rezistente, te risti mult ps:cati s-au rugat de mine sa le reglez relanti-ul(nu ca ar fi avut asa ceva) si se deregla odata la cateva zile, si, mai si scot zgomote ciudate...eu nu as cumpara asa ceva nici sa ma omori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.