Sari la conținut

Viitor Endurist


Vladutz26
 Share

Postări Recomandate

Stai linistit ca drumurile mele de enduro (foresstiere) sunt la 200 respectiv 500 m de casa si pot sa merg si pe langa ea daca e politia, si daca am ajuns la unul din drumuri am retea de sute de km :drums: :wave: ca stau intr-o zona montana :clap: :( .

Astept cu nerabdare ziua de duminica sa imi iau motor.

Si pentru invatat am in fata casei un teren viran destul de mare pe care pot exersa in liniste, tot pe acst teren ma dau cu scuteru de la 12 ani :) , asa ca NO PROBLEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci fain de tine....tiam zis numa unde ar fi buba....sa nu te plimbi fara permis sau cu categorie necorespunzatoare pe drum public....k iese naspa dupa....

 

Oricum bafta cu motoru...io inca astept sa vina din Germania....ca trebuia sa vina saptamana asta...si no reusit....si amu sper ca vine next week.... :wave:

 

Good luck :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa devin endurist :drums: . Am gasit cateva modele care imi plac SACHS x-road 125 si derbi senda, mar interesa si pe mine parerea vostra despre aceste modele. Daca mai stiti si alte modele cu design asemanator puneti-le aici.

Multumesc anticipat. :wave:

 

 

Auzi . .da nu vrei tu sa iti iei mai bine o motocicleta ? esti incepator ? vrei enduro ? ia ceva in 4 timpi gen Honda NX 250 ,Yamaha XT 125 ,etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5.Motoreta mai mare de 125 nu imi iau!!!!!! din 2 motive: -nu am voie de la 16 ani cu ea pe drumuri publice

-daca scap mana in gaz un 125 mai iarta (enduro) ca inca sunt mic si tembel :drums: si nu vreau sa ajung pe forum cu rip :clap: .

6. Vreau de la un enduro sa urce si sa am viteza de croaziera de 90-100.

Cum adica? :( :) :P

Sa mearga cat de cat normal dar sa fie viteza de croaziera 100. :pow: :D :rose:

Tu stii ce inseamna sa fi nevoit sa te opresti la 100 pe sosea sa nu mai zic pe drum forestier?

Nu uita ca nu e masina cu 4 roti, ai numai 2 si nu ai 1 tona ci 200 kg in traducere iti ia FOARTE mult sa te opresti mai ales la inceput.

Un enduro de 125 nu poate sa aiba o viteza de croazira de 100 km/h cand viteza lui max e pe la 110!!! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii cam dau dreptate lui LUf.....ii mult pt o motocicleta de enduro sa aiba viteza de croaziera 100km/h....din simplu motiv ca o sa te sufle vantu' la viteza aia din cauza vitezei.....pt ca enduro pe langa enduro-touring nu au parbriz care sa redirectioneze vantul peste tine......si apoi si la partea cu greutatea....ii greu pt un enduro tounring la 200 si kg sa opreasca rapid si is mult mai masive decat o motocicleta de touring....sa nu mai vorbim si de cauciucuri.....pt ca nu stiu daca o sa ai sau nu cauciucuri mixte....pt ca dak o sa te dai prin padure o sa iti trebuiasca cauciucuri care sa faca fata acelui tip de teren....deci cam incalcita treaba.....

Partea cu viteza ii discutabila.....pt ca majoritatea motocicletelor pt enduro de 125cc is limitate la 80km/h....desi prind si 100....si dupaia cu 4t nush ce super viteza poti prinzi pt ca is mai slabe.....DT prinde nelimitat(24cp) maxim 135-140...ii greu de zis si apreciat....

Dar sa revenim la ultimele tale afirmatii.....daca o sa te dai numa prind padurea de lg casa ta si numa pe offroad...sau foarte putin nu o sa ai probleme...dar totusi cred k o sa vrei sa te dai si prin alte parti dupa o anumita perioada de vreme si apoi daca o sa iti faci prieteni care sa nu mearga prea departe pt tine dar totusi prin locuri frumoase....plus ca poate vrei sa mai ajungi si prin alte parti pe aflat....deci o chestie ii clara....pe asflat nu prea poti sa te poti baga cu exc sau wr pe asfalt pt ca s concepute pt offroad....si nu io am zis asta...ci cei care stiu despre motoarele astea....daca vrei si offroad si sa mai mergi pe sosea....putin...ca dak era ceva ami mult era bun un supermoto sau un speed.....dar sa revenim....pt chestia care o ziceam ii dual porpouse....de la husqvarna asa ceva ii wre125.....DT 125 iarasi merge....si mai sunt....da nu mai stiu concret si nu as vreA sa zic vreo prostie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceput o sa ma dau pe un teren viran din fata casei apoi trec prin padure mai am 1 prieten catre are un enduro si am cu cine ma da si la anul o sa trec pe asfalt dupa ce imi iau carnet.

Oricum buba e sa gasesc un motor sh mai ieftin adica pana in 1500 de euroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pt greselile de exprimare...acuma am vazut ca in vreo 2 locuri mam repetat....si unde vroiam sa zic cu franarea la un enduro-touring vroiam sa zic enduro nu touring........si am mai vazut inca cateva mici greseli....asa ca imi cer scuze da ma tot intrerupea cineva si asta o fost rezultatu....

 

Pana in 1500 gasesti motoare da depinde din ce an si de unde vrei sa il iei...oricum...din cate am fost si eu sfatuit atata iti pot zice.....sa te orientezi sa nu fie foarte vechi.....eu am considerat ca din 2000 incoace ii destul oricum.....si sa vezi sa fie sub 25000km....ca atunci nu o sa ai probleme cu el daca o fost bine intretinut....numa sa sti ca la partea cu fiabilitatea ii discutabil....intradevar 4t sunt mai fiabile.....dar 2t au mai multa putere....io te-as sfatui asupra unui 2t totusi daca vrei sa te dai cu el prin paduri sau in orice alte locuri de off road...dintrun singur motiv....is mai puternice si chiar daca sa zicem is mai primitive putin uitatea ca trei sferturi dintre motoarele ce se fac acuma is inca 2t...numa atata trebe....avut grija de ele sa nu se incinga....si sa le ti cu ulei si benzina buna....si nu o sa ai nici o problema mare....daca totusi vrei ceva 4t sa sti ca pt xt trebe sa sti foarte bine cum sa il iei ca sa mearga foarte bine pe offroad....adica ma refer ca trebe o anumita experienta si sa cunosti foarte bine moturu....asta spunea un propietar de xt.....iar la cati bani ai nu cred ca o sa gasesti xt ca is undeva la 2000e cele second......deci daca trotusi vrei 4t dr125 sunt ceva de vanzare din cate am vazut si gasesti sub 1500e si destul de bine ingrijite....trag numa bine la offroad si is si foarte usoare si fara plastice pe care sa le zgari....iar ca si exemple de 2t pt ce vrei tu ii DT125, WRE125, cred ca mai merge si lc2...exc si wr is inclinate deja spre cross si enduro(ceva mai hard) si nu mai merg pe sosea....asa ca de acuma de tine depinde....exemple concrete ai....numa tu trebe sa sti in primu rand ce iti place....si ca estetica si ca performante....good luck :drums:

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Scutze de abenta mea indelungata de pe forum.

Dupa lungi cautari si discutii cu tata, mama nu a interesato :scratch:, tata a ajuns la concluzia sa imi ia o yamaha xt 125 x sau r noua, nu stiu mai nimic despre ea singurele lucruri stiute e ca e micutza numai buna pentru mine e in 4 timpi si arata bine, acuma intrebarea mea e buna prin padure drumuri forestire si dinastea????? ca marea majoritate mi-au zis ca in 4 timpi e cam lenesa??? astept raspunsurile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah....atunci sa revenim....4t au cuplu dar cam plictisitoare dupa ce le atingi limitele(astea mici....125cc, 250cc.....restul deja is altceva).....2t stau bine cu puterea si trag nu gluma....uitate la yz, sx, exc, cr delimitate la kw in comparatie cu un 4t delimitat.......fiabilitatea ii o treaba cu mai mari implicatii.....adica....poti prinde 2 feluri de motoare....problematice sau bune.....alea bune....inafara de intretretinerea obijnuita, fara mari probleme (la toate mai trebe facute si mici reparatii la motor sau la alte parti)....pe de alta parte.....poti prinde si un 4t care sa faca fite, la care trebuie facute reglaje....la fel ca si un 2t care porneste numa de ciuda din a 3-4 pedala(motoru meu....fiindca nu prea pot sa ma dau cu el din cauza vremii si ca nu ii inmatriculat).........singura diferenta ca daca ramai in mijlocul campului cu un 2t si sti putina mecanica(inveti pe parcurs de la altii)....intro juma de ora pt probleme mai dificile ai scapat.....in timp ce cu un 4t.....s-ar putea sa ramai acolo...pt mai mult timp decat ai crede....se pot strica mai multe la un 4t....ii multa mai complex...deci treaba ta.....si partea cu motorul nou.....io te sfatuiesc la ceva second.....pt ca isi [ierd valoarea foarte repede.....si un 125 il vinzi destul de greu....mai ales xt;ul care nu ii un preferat......daca ai bani de un xt nou....mai bine cauta ceva ktm exc sau o husqwarna wre daca vrei ceva mai deosebit decat un lc2 sau un dt.......din astea agsesti multe.....sa te orientezi numa sa aiba sub 25000km si sa fie dn 2000 incoace.....credema ca mai bine un second hand.....o sa te doara inima cand vezi cum o sa se zgarie unul nou(pt ca se si cade pe offroad in sportul asta indiferent dfe nivel) si cum brusc dintr-un motor curat ca lacrima de nou, de nu iti vine sa il atingi, ajuge murdar....

Sfatu me gandestete si orienteazate spre 2t.....mai sportiv si palpitant....si oricat i-ai baga "mana in gat" daca sti care tie limita nu o sa ai probleme....dar daca vrei un xt.....sfatu meu.....vorbeste cu cineva care are sau a avut....si sa iti zica parerea lui din punctul de vedere al unui motociclist, nu al unui propietar....

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Motorixi NU MAI FACE OFF TOPIC

2. Da un 2 timpi ar fi mai bun dar xt e foarte ieftin in comparatie cu celelalte motoare e 3.500 cu tot cu taxe (in bucuresti), acuma chiar nu stiu ce sa mai zic. Deocamdata a picat motorasul meu deoarece tata vrea sa ia alta masina de familie un jeep si bani de motorul meu chix. Daca nu reusesc sa imi iau motocicleta fac un pic de tuning la scuter un esapament si un chit polini, si sper sa nu ma plictisesc vara asta.

Care sunteti din Bucuresti puneti si voi o adresa de service unde pot sa montez/achizitionez un chit, ms anticipat. Scutze de off-topic la faza cu scuteru dar nu vreau sa mai deschide n topicuri pentru toate maruntisurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut baieti...vin dupa o perioada in care am fost foarte confuz... am vrut chopper, scuter, moto de viteza....dar....mi`am schimbat preferintele...si`a luat un prieten un peugeot xps 50 cmc..si....m`am indragostit si eu pe langa el, de enduro :moto:....

am cautat pe mobile.de si am gasit ceva interesant.... hyosung rx 125...ati auzit de acest model pana acum? e un motor in 4 timpi...fabricat in Coreea...

Chiar ma tenteaza modelul si nu stiu ce sa fac....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

dupa 15 ani de experienta in enduro si zeci de motoare probate,vazute,incercate pot sa va spun ca 125 sunt motoare strict ptr forestiere,nu se pot adapta la cele mai multe pinioane mari,iar daca totusi se monteaza forta motorului e diminuata enorm..nu urca nici o rapa sau panta fara sa isi scoata sufletul..de fapt 125 sunt motoare ptr cei ce au depasit stadiul de bicicleta si vor un pic mai mult..

ultimul motor testat de 125 a fost un rieju(nu am fost eu pers pe el ca nu pleca cu mine de pe loc-dar a fost in gasca noastra la o tura)a venit pana la marginea forestierului..la orice namol panta sau coborare erau var-za..cu toate ca aveau cauciucuri noi,motorul nu are viata si putere sa te scoata din namol..asa ca mai ganditi-va daca va luati motoare de 125..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL ATILLAS,O FI CA AI TU EXPERIENTA,DAR LA 16 ANI CE VREI SA CONDUCI ADVETURE???SI IO AM 16 ANI SI VREAU SA IMI CUMPAR ENDURO DE 125,DAR DE FIRMA ,CARE NU SI DA SUFLETU LA ORICE NOROI MAI MARE?TU LA 16 ANI AI INCEPUT CU 250?? :cheers: BAIATU AI INCEPATOR ASA CA DACA ASI IA UN ENDURO DE 125 DE FIRMA SI DE PRIN 2000 AI SOOPER BN,AM VAZUT MOTOARE CARE LA 50 DE CM3 NU ASI DADEAU SUFLETUL??DE CE ?CONTEAZA FIRMA :cheers: SI CALITATEA NU FIRST BIKE,SI HYOSUNG SI ALTE CHINEZISME :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL ATILLAS,O FI CA AI TU EXPERIENTA,DAR LA 16 ANI CE VREI SA CONDUCI ADVETURE???SI IO AM 16 ANI SI VREAU SA IMI CUMPAR ENDURO DE 125,DAR DE FIRMA ,CARE NU SI DA SUFLETU LA ORICE NOROI MAI MARE?TU LA 16 ANI AI INCEPUT CU 250?? :D BAIATU AI INCEPATOR ASA CA DACA ASI IA UN ENDURO DE 125 DE FIRMA SI DE PRIN 2000 AI SOOPER BN,AM VAZUT MOTOARE CARE LA 50 DE CM3 NU ASI DADEAU SUFLETUL??DE CE ?CONTEAZA FIRMA :cheers: SI CALITATEA NU FIRST BIKE,SI HYOSUNG SI ALTE CHINEZISME :D

:cheers: :wave: :D

ai perfecta dreptate,e mai bine sa incepi cu motocicleta 125 4timp sa inveti sa mergi ca lumea,si vei vedea ca motociclete proaste nu sunt!

sunt inca foarte multi care cred ca trebuie putere mare sa faca Enduro,eu personal categoria pe care prefer e 125 si in ciuda faptului ca am 125kg am terminat fiecare Enduro pe care am inceput si am si terminat primul concurs Romaniacs!

 

imi pare rau ca ma contrazici Attila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL ATILLAS,O FI CA AI TU EXPERIENTA,DAR LA 16 ANI CE VREI SA CONDUCI ADVETURE???SI IO AM 16 ANI SI VREAU SA IMI CUMPAR ENDURO DE 125,DAR DE FIRMA ,CARE NU SI DA SUFLETU LA ORICE NOROI MAI MARE?TU LA 16 ANI AI INCEPUT CU 250?? :D BAIATU AI INCEPATOR ASA CA DACA ASI IA UN ENDURO DE 125 DE FIRMA SI DE PRIN 2000 AI SOOPER BN,AM VAZUT MOTOARE CARE LA 50 DE CM3 NU ASI DADEAU SUFLETUL??DE CE ?CONTEAZA FIRMA :cheers: SI CALITATEA NU FIRST BIKE,SI HYOSUNG SI ALTE CHINEZISME :D

 

se poate..la noi e o permanenta competitie si m-a c-am luat valul..cei mai mici din clubul nostru(ma refer la 16 si 17 ani)se dau pe exc 400 si 530..nu vreau sa ma cert cu nimeni,pe tema asta s-au dezbatut sute de pagini..fiecare face ce vrea,eu pur si simplu am exprimat un punct de vedere..nu trebuie sa imi sariti in cap,..daca ati fi citit topicul ati fi vazut ca baiatul scria ca 125 a auzit ca sunt puturoase si nu stie ce sa faca,iar daca are un pic de scooter-experienta ii va ramane foarte repede mic..

mai trebuie tinut cont si de ce fel de enduro faci cu motorul..dar sa nu incepi sa imi explici de enduro cu 50 cc ca iau foc..

 

PS ptr cultura ta generala am inceput enduro la 15 ani cu un honda cr 250 2T..

 

--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 09:10 -------------

:cheers: :wave: :D

ai perfecta dreptate,e mai bine sa incepi cu motocicleta 125 4timp sa inveti sa mergi ca lumea,si vei vedea ca motociclete proaste nu sunt!

sunt inca foarte multi care cred ca trebuie putere mare sa faca Enduro,eu personal categoria pe care prefer e 125 si in ciuda faptului ca am 125kg am terminat fiecare Enduro pe care am inceput si am si terminat primul concurs Romaniacs!

 

imi pare rau ca ma contrazici Attila

 

patrik..tu ptr mine esti un punct de referinta in ceea ce priveste enduro si nu imi permit sa te contrazic..eu personal vad ca nu m-am facut bine inteles ma refeream strict la motoarele de 125 chinezesti,coreene etc,a caror singura legatura cu enduro este ca au cauciucuri cu crampoane montate din fabrica..motoare gen suzuki,ktm,honda nu le-am luat in calcul cand am scris topicul.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atilla scuze ca ai inteles gresit eu nu ma cert cu tn!!!dar pe sait nu sunt numa copii 'facuti pe motoare'care tata lor e nustiu ce campion roman si le ia enduro de la 6,7,8 ani!!!cu vreo 4000 de euro..AIA DIN CLUBU VOSTRU DE 16 ,17 ANI AU LA BANI DE AI "ENERVEAZA "SI NU AI INTERESEAZA DACA SE STRICA CEVA LA MOTOR FIINDCA BANII LA EI "STAU PE GARDURI"..AU NUSTIU CE ECHIPAMENTE DE SUTE DE MILIOANE!!!TATA LOR ADUCE BANII CAND VREA.AI DOARE PRACTIC IN COT!!!!DAR CU 500 DE CM3 CAND PICI ODATA SI ITI RUPI COLOANA SI PARALIZEZI ITI ZIC EU CA NU TI MAI STA GANDU LA BANI!!!!

IO AM O SITUATI MATERIALA MODESTA ,TATA ESTE UN OM NORMAL CARE S-A DAT PE VREMEA LUI CU ENDURO DE 50 DE CM3 ,(ai place enduro)DECI NU IMI PERMIT SA IMI CUMPAR DE 500 de cm3..siguranta in prim plan!!dar la voi care aveti sute de milioane si va luati echipamente de la cele mai tari firme NU CUMVA AVETI PRETENTIA SA NE RIDICAM LA NIVELU VOSTRU?>COPII DE BANI GATA CE SUNTETI CAND NO SA MAI AVETI PILE SI PARINTI CE ATI SA FACETI>??VA VINE TOTUL PE TAVA!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atilla scuze ca ai inteles gresit eu nu ma cert cu tn!!!dar pe sait nu sunt numa copii 'facuti pe motoare'care tata lor e nustiu ce campion roman si le ia enduro de la 6,7,8 ani!!!cu vreo 4000 de euro..AIA DIN CLUBU VOSTRU DE 16 ,17 ANI AU LA BANI DE AI "ENERVEAZA "SI NU AI INTERESEAZA DACA SE STRICA CEVA LA MOTOR FIINDCA BANII LA EI "STAU PE GARDURI"..AU NUSTIU CE ECHIPAMENTE DE SUTE DE MILIOANE!!!TATA LOR ADUCE BANII CAND VREA.AI DOARE PRACTIC IN COT!!!!DAR CU 500 DE CM3 CAND PICI ODATA SI ITI RUPI COLOANA SI PARALIZEZI ITI ZIC EU CA NU TI MAI STA GANDU LA BANI!!!!

IO AM O SITUATI MATERIALA MODESTA ,TATA ESTE UN OM NORMAL CARE S-A DAT PE VREMEA LUI CU ENDURO DE 50 DE CM3 ,(ai place enduro)DECI NU IMI PERMIT SA IMI CUMPAR DE 500 de cm3..siguranta in prim plan!!dar la voi care aveti sute de milioane si va luati echipamente de la cele mai tari firme NU CUMVA AVETI PRETENTIA SA NE RIDICAM LA NIVELU VOSTRU?>COPII DE BANI GATA CE SUNTETI CAND NO SA MAI AVETI PILE SI PARINTI CE ATI SA FACETI>??VA VINE TOTUL PE TAVA!!!!

 

mai copile..nu vreau sa te stresez cu treaba cu gramatica(fiindca imi este foarte greu sa inteleg o data ce scrii si odata ce vrei sa subliniezi)

hai sa o luam pe rand..daca copilul are posibilitati inseamna ca trebuie sa se dea cu 125 ptr ca asa trebuie??esti ridicol daca ai pretentia sau ideea asta..

in al doilea rand crezi ca cu 125 nu iti rupi la fel coloana??(apropos astia cu bani mai putini care isi iau 125 sigur nu investesc 80,90 milioane pe echipamente cum intr-adevar cheltuie copii astia)cred ca riscul este mult mai mare cand faci enduro cu 125 fara echipament sau cu echipament precar...

in al treilea rand cred ca nu iti iei motor de 500 fiindca nu ai bani(chiar tu subliniezi asta)

in alta ordine de idei nimeni nu are pretentia sa se ridice la nu stiu ce nivel material(nu stiu unde ai inteles tu asta???)

si ptr ca mi-au sarit nervii,mai mucosule,fiul meu e cu un an mai mic ca tine,iar eu conduc o afacere pe care mi-am construit-o si mi-am ridicat-o singur de la 0,iar parintii mei actualmente pensionari au fost o viata intreaga bugetari(sper ca stii ce inseamna),si nu s-a dat nimeni din neamul meu cu motorul si nu iti permit tie unui semi-analfabet sa imi tii lectii de morala..

din partea mea sa faca toti enduro,sa se dea cu ce motoare vor,sa investeasca nimic sau miliarde in echipamente si motoare ..este strict problema si buzunarul fiecaruia..daca tu ai inteles altceva..mai gandeste-te :cheers:

 

SI CA SA INTELEGI SITUATIA CA NU STAU SA IMI RACESC GURA DE POMANA CU TOTI COPII REPET MOTOARELE DE 125 CELE IEFTINE FACUTE DE CHINEZI,TAIWANEZI,INDIENI,SUNT NISTE PRODUSE DE CALITATE INFERIOARA.AU TELESCOAPE PROASTE,BICICLETA AIUREA,MATERIALELE DE FABRICATIE SUNT DIN CELE MAI IEFTINE,FINISAJELE LA FEL..SA VEDEM CINE ARE CURAJUL SA MA CONTRAZICA..

ASA CA @RIDER THE TIGER..MAI USOR CU GURA,CA ATUNCI CAND TU ERAI PE TEAVA EU AVEAM DEJA MII DE KM PE MOTOR...INVATA SA AI IN PRIMUL RAND BUN SIMT SI APOI MAI STAM DE VORBA.. :wave:

 

IMI CER SCUZE CA AM FOST OFF TOPIC DAR CRED CA SOSO VA INTELEGE SITUATIA.. :cheers:

 

PS..PTR INITIATORUL TOPICULUI CA SA NU O MAI LUNGIM ATATA PTR NIMIC..EXISTA PE FORUM SUTE DE DISCUTII DESPRE MOTOARE DE 125 (SI MAI BUNE SI MAI PROASTE),CITESTE-LE SI O SA ITI FACI O PARERE CAT DE CAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copile..nu vreau sa te stresez cu treaba cu gramatica(fiindca imi este foarte greu sa inteleg o data ce scrii si odata ce vrei sa subliniezi)

hai sa o luam pe rand..daca copilul are posibilitati inseamna ca trebuie sa se dea cu 125 ptr ca asa trebuie??esti ridicol daca ai pretentia sau ideea asta..

in al doilea rand crezi ca cu 125 nu iti rupi la fel coloana??(apropos astia cu bani mai putini care isi iau 125 sigur nu investesc 80,90 milioane pe echipamente cum intr-adevar cheltuie copii astia)cred ca riscul este mult mai mare cand faci enduro cu 125 fara echipament sau cu echipament precar...

in al treilea rand cred ca nu iti iei motor de 500 fiindca nu ai bani(chiar tu subliniezi asta)

in alta ordine de idei nimeni nu are pretentia sa se ridice la nu stiu ce nivel material(nu stiu unde ai inteles tu asta???)

si ptr ca mi-au sarit nervii,mai mucosule,fiul meu e cu un an mai mic ca tine,iar eu conduc o afacere pe care mi-am construit-o si mi-am ridicat-o singur de la 0,iar parintii mei actualmente pensionari au fost o viata intreaga bugetari(sper ca stii ce inseamna),si nu s-a dat nimeni din neamul meu cu motorul si nu iti permit tie unui semi-analfabet sa imi tii lectii de morala..

din partea mea sa faca toti enduro,sa se dea cu ce motoare vor,sa investeasca nimic sau miliarde in echipamente si motoare ..este strict problema si buzunarul fiecaruia..daca tu ai inteles altceva..mai gandeste-te :cheers:

 

SI CA SA INTELEGI SITUATIA CA NU STAU SA IMI RACESC GURA DE POMANA CU TOTI COPII REPET MOTOARELE DE 125 CELE IEFTINE FACUTE DE CHINEZI,TAIWANEZI,INDIENI,SUNT NISTE PRODUSE DE CALITATE INFERIOARA.AU TELESCOAPE PROASTE,BICICLETA AIUREA,MATERIALELE DE FABRICATIE SUNT DIN CELE MAI IEFTINE,FINISAJELE LA FEL..SA VEDEM CINE ARE CURAJUL SA MA CONTRAZICA..

ASA CA @RIDER THE TIGER..MAI USOR CU GURA,CA ATUNCI CAND TU ERAI PE TEAVA EU AVEAM DEJA MII DE KM PE MOTOR...INVATA SA AI IN PRIMUL RAND BUN SIMT SI APOI MAI STAM DE VORBA.. :wave:

 

IMI CER SCUZE CA AM FOST OFF TOPIC DAR CRED CA SOSO VA INTELEGE SITUATIA.. :cheers:

 

PS..PTR INITIATORUL TOPICULUI CA SA NU O MAI LUNGIM ATATA PTR NIMIC..EXISTA PE FORUM SUTE DE DISCUTII DESPRE MOTOARE DE 125 (SI MAI BUNE SI MAI PROASTE),CITESTE-LE SI O SA ITI FACI O PARERE CAT DE CAT

Mersi pentru complimentul de mai sus,ma simt foarte onorat.

In ce priveste echipamentul e foarte clar ca daca faci Enduro fara un echipament de calitate (casca,cizma, genunchieri,etc.)ai mare sansa sa te ranesti.!E drept ca la 20 de ani nici nu dai seama ca ai cazut dar cand ai trecut de 40 de ani problema e alta!!!!

 

Sunt perfect de acord cu tine ce priveste motocicleta chinezeasca ! Mai bine ai lua o motocicleta "civilizata"de la mina a doua .

Exista suficient model ieftin nou AJP din Portugalia cu motor Yamaha 125-200 4 timp HM din Italia cu motor Honda 125-230-4timp ,125 Gas-Gas Pampera care mi se pare ca in Franta e in jur de 3000€ nou,tot de la Gas-Gas au un model cu 125 hoby care are acelasi sasiu si motor de cit motor Enduro,singurul diferenta e furca si amortizorul de generatie mai veche(fara posibilitatea de a regla compresii si rebound )!

(si sa sti ca intre ofurca nou fara reglai bine inteles bine intrtinuta si o furca de KTM prost intretinut eu cred ca e mai bun aceasta furca bine intretinut chiar daca nare reglaj)

Am uitat cu siguranta altele .

Cu toate motocicletele sus numit poate ori cine sa se dea in padure si sa iea startele la orcie concurs si sa termina la un loc onorabil.

daca am sa dau un sfat la incepatori

pentru piloti:va pregatiti fizic bine nu ezitati sa luati curs de mers pe motocicleta sa aveti un echipament de protectie de calitate ,

motocicleta:nu trebuie neaparat o motocicleta nou si scump(prima mea motocicleta nu avea frina,amortizor,schimbam lunar pistonul si cilindrul o sa va pare ciudat dar noi in occident pe vremea asta visam de MZ si CZ)

Sa intretineti bine frina ,amortizorul si motorul.

Evitati motocicletele Chinezesti e o pacaleala(personal sunt sarac sa cumpar lucrurile ieftine).

Oricum motocilismul e o pasiune scumpa,e mai bine sa-ti placa fotbalul decat motociclismul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa-mi placa fotbalul mai bine-mi vand si chilotii ca sa-mi iau o mobra.

 

ca tot ati adus vorba,la noi in club niciunul nu e microbist..presupun ca nu mai raman bani dupa iesirile offroad..ptr seminte si fulare colorate.. :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...