Lao Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 (editat) Salutare! De cateva zile încoace am niÂşte trosnituri când plec de pe loc. Cam 4-5 din momentul când plec de pe loc. Pe măsură ce accelerez, normal, nu prea tare, până pe la 60-70 aud aceste trosnituri care mie îmi par că vin de la lanț. Aveți ceva idei? Se poate întâmpla aÂşa ceva? Să fie pe ducă lanțul? Editat Mai 10, 2007 de Lao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 E dus, nu pe duca. Din cauza asta calca pe virfurile dintilor si trosneste. Foarte curind o sa se rupa si o sa doara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Sau nu este intins cum trebuie.Mie imi face cand plecam tare de pe loc, si binenteles ca dupa ce l-am intins cum trebuie nu a mai facut.Daca la tine trosneste de mai multe ori e dus... la mine trosnea decat o singura data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 ÂŞi numai in 180-190 am venit de la Craiova. Recomandări? De unde aÂş putea cumpăra un lanț la preț bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 E dus, nu pe duca. Din cauza asta calca pe virfurile dintilor si trosneste. Foarte curind o sa se rupa si o sa doara... exact ....vedeti ca exista sprei-uri pentru uns lantul...cam la 500 de km trebuie sa-l ungi, altfel de duce. Acum sigur tu ai dintii de la pinion ascutiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Pe langa uns mai trebuie si curatat.Un pulverizator de geamuri umplut jumate cu benzina, jumate cu motorina,o periuta de dinti si spor la treaba.Pentru cei care isi permit un chain cleaner de 600 de mii de iti curenti lantu de 2 ori si e dus e problema lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 De poponeataățat Âşi de uns le-am făcut pe amândouă periodic, dar tare mi-e frică că lanțul e cel original, din '94. Mă gândesc că i-o fi ajuns Âşi lui. Ultima oară când m-am uitat la pinion, prin toamna anului trecut, arăta foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Daca e uzat inegal o sa bata si trozneste ca are tendinta sa sara de pe coroana. Ia altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 De unde, la bani mai putini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Atentie, se schimba tot setul: lant + cele 2 pinioane. Comanda la www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Pe langa uns mai trebuie si curatat.Un pulverizator de geamuri umplut jumate cu benzina, jumate cu motorina,o periuta de dinti si spor la treaba.Pentru cei care isi permit un chain cleaner de 600 de mii de iti curenti lantu de 2 ori si e dus e problema lor. la motocilete mai mari lanturile au garnituri o-ring, x-ring, w-ring. te cred ca la motocicleta ta nu ai asa ceva deci merge solutia de spalare benzina-motorina, dar la cele cu o-ringuri nu merge, pt se ataca garniturile. ori folosesti spray special pt asa ceva, ori daca nu incearca cu ulei de motor obisnuit 15w40 si cu periuta sau o pensula deaia de folosesc donsoarele cand isi vopsesc parul. chain clener+chain grease Castrol de 250 ml- 14 euro la louis(oferta) mai bine dai un ban dar nu strici lantul pe care ai dat 100eu. ia lant si pinioane, setul complet ca inseamna ca-s terminate, gasesti pe louis, polo sau hein-gerike la pret bun vezi ca sunt care aduc de-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 pe motolouis.ro imi aduce la 410 ron kit de lant Regina (pinion, foaie si lant) cu O-ring si/sau la 520 ron kit DID cu X-ring. Intrebare de olimpiada: de care sa iau? Merita diferenta de 120 ron DID-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Merita diferenta de 120 ron DID-ul? Daca ai bani merita DID, sunt profi la lanturi! Ala cu X-Ring e foarte bun, e o tehnologie care micsoreaza mult frecarea, fatza de O-Ring!! Mai multa documentatie la http://www.didchain.com/xring1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 Site-ul Polo mi se pare extrem de greu de urmărit. Din ce am înțeles până acum din el, in LINKUL ĂSTA e un kit de lanț, dar la un calcul rapid, nu Âştiu de unde au scos ei prețul de 135 de euro. Dacă aduni lanțul, pinionul Âşi foaia dau undeva pe la 93 de euro. De unde diferența până la 135? ÂŞi încă o chestie: de unde Âştiu dacă e vorba de O-ring sau X-ring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Mai 14, 2007 Autor Share Postat Mai 14, 2007 Face din ce în ce mai rău, trosneÂşte la fiecare plecare de pe loc mai rău. Imi spune Âşi mie ceva despre Polo? Ce tip de lanț este cel găsit de mine? Cu O-ring sau cu X-ring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fulgerica Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 0724.024.592 vorbeste cu tipu' asta...din cate stiu eu are lanturi pe stoc... uite si link la anuntul lui /index.php?...st&p=526797 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.