deleted Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Sal ... o scurta prezentare a motorului meu. Deci motoreta in cauza 900 rr fireblade , an 1998, km 62500 si ceva maruntis. Mai putine vorbe mai mult poze: Mai tarziu o lista cu modificari ... lenea e cucoana mare Editat Decembrie 13, 2009 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 O sa cada cerul, la robinete va curge spritz iar Ducati Rider si-a facut topic cu Honda, intr-un final ! Iti multumim(eu si balerina mea ) ca ne-ai inclus in post... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 13, 2009 Autor Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) normal ca nu puteam sa nu te fi inclus si pe tine GIXXX si pe a ta "balerina", ducati, de 230 kg Editat Decembrie 13, 2009 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 normal ca nu puteam sa nu te fi inclus si pe tine GIXXX si pe a ta "balerina", ducati, de 230 kg Iti multumesc pt ca mi-ai subliniat numele...N-ai invatat ba nesimtitule nici pana acum ca unei balerine nu-i divulgi niciodata kg? Nenea,cat baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 13, 2009 Autor Share Postat Decembrie 13, 2009 baga cat vrea ca e o tara libera P.S. tot nu imi vine sa cred ca ai dat RR-u Asa si revenind la subiect, lista cu modificarile si munca timp de 2 ani jumate: Discuri ambreiaj Surflex High Torque Performance Kit Arcuri ambreiaj heavy duty EBC Kit dynojet Toba carbon termignoni Filtru hi-flow k&n Arcuri si semeringuri ohlins furca fata Etrieri 954 fata Furtune frana race fata Disc frana braking wave spate Mud guard roata spate Aparatori calcai carbon Scarite pilot si pasager lsl Butoias lichid frana rizoma fata si spate Crash paduri lsl Capac ambreiaj carbon Leviere titax Mansoane rizoma Robineti amortizoare lsl Protectie jug carbon Stop leduri cu semnalizari incorporate Parbriz double bouble negru mra Kit bi-xenon Semnalizari leduri aplicate fata carbon-look Amortizor ghidon race-tech Ornament buson rezervor carbon-look Rulmenti tripla conici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Ai uitat sa mentionezi fanul, apa plata si onorariul marmotei... Mesaj completat Ia ma cado' si doua poze din tinerete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 13, 2009 Autor Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Poze de pe drumul catre vulcanii noroiosi: Editat Decembrie 13, 2009 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 E maxima!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fram-Ursul Kevlar Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 superba bijuterie...sa-ti faci treaba cu ea asfalt Uscat si la cat mai multe drumetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Misto mobra! Nu-mi place parbrizul, e hidos de inalt . In rest, brici! KM cat mai multi impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 14, 2009 Autor Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Misto mobra! Nu-mi place parbrizul, e hidos de inalt . In rest, brici! KM cat mai multi impreuna! Nu te pot contrazice in legatura cu parbrizul, e inalt, dar sa vezi varianta de la puig, e si mai mare (parca e de autobuz ) asta e mai tesit in partea de sus si ideea e ca l-am pus pentru un plus de confort la drum. Merci de urare. Editat Decembrie 14, 2009 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 ok deci ducati rider cu honda gixxu cu ducati sa sa mai zic sa va traiasca mobrele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Sa-ti traiasca mandra maniacule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 frumosa.... am si eu una.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 14, 2009 Autor Share Postat Decembrie 14, 2009 ok deci ducati rider cu honda gixxu cu ducati sa sa mai zic sa va traiasca mobrele Bre e o tara libera facem ce vrem. Apoi daca asa s-au nimerit, fiecare cu ce putem. P.S. Sa iti traiasca si tie moto. Numai bine Mesaj completat frumosa.... am si eu una.. Model 94 - 95 ? Nu imi dau seama de codita. Dar tinand cont de culoarea jambelor cam a ce am spus eu aduce. Frumoasa sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Bre e o tara libera facem ce vrem. Apoi daca asa s-au nimerit, fiecare cu ce putem. P.S. Sa iti traiasca si tie moto. Numai bine Mesaj completat Model 94 - 95 ? Nu imi dau seama de codita. Dar tinand cont de culoarea jambelor cam a ce am spus eu aduce. Frumoasa sa o stapanesti sanatos. dap este sc28 an 1994. are un facelift fatza. in rest... e neschimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoo_in Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 ......lista cu modificarile si munca timp de 2 ani jumate: ... 2 ani jumatate??? Piesele astea se schimba in 4 pina 5 ore. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Obsedatule, cea mai curata mobra care o cunosc in orice conditii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 2 ani jumatate??? Piesele astea se schimba in 4 pina 5 ore. ... Pai tu daca nu ai mobra de unde sa sti,lucrurile astea se cumpara si ele cu bani care trebuiesc stransi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 Pai tu daca nu ai mobra de unde sa sti,lucrurile astea se cumpara si ele cu bani care trebuiesc stransi daca eram fiul lui Isarescu sau Mitica de la liga si nu aveam de platit chirie, intretinere si sa mai si traiesc poate imi permiteam sa le iau pe toate deodata. Apropo Shoo_in ai idee cat e de munca sa iti pui dynojet (in carburatoare... nu confunda cu power commander) si cat timp trebuie sa pierzi cu reglajele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 N-am mai vazut atata Rizoma pe un CBR niciodata Mobra superba, care fura ochiul si din cate vad are si upgrade-uri de performanta, deci nu e "all show and no go". S-o stapanesti sanatos P.S.: probably the best looking fireblade i have ever seen.(si asta vine de la o persoana care le considera urate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 17, 2009 Autor Share Postat Decembrie 17, 2009 N-am mai vazut atata Rizoma pe un CBR niciodata Mobra superba, care fura ochiul si din cate vad are si upgrade-uri de performanta, deci nu e "all show and no go". S-o stapanesti sanatos P.S.: probably the best looking fireblade i have ever seen.(si asta vine de la o persoana care le considera urate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 nu vreua sa fiu sceptric dar de ce atata rizoma auriu pe o motoreta caruia nu i`se potriveste culoarea? daca erau negre de la rizoma ce aveau ?? sau nu se vedea de la o posta ca "E rizoma-auriu". trist ca la unele modele se fabrica parbrizuri care strica look`ul. in rest motoreta e misto si e mai misto pt tine cand stiind cati bani si timp ai investit in ea numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 18, 2009 Autor Share Postat Decembrie 18, 2009 nu vreua sa fiu sceptric dar de ce atata rizoma auriu pe o motoreta caruia nu i`se potriveste culoarea? daca erau negre de la rizoma ce aveau ?? sau nu se vedea de la o posta ca "E rizoma-auriu". trist ca la unele modele se fabrica parbrizuri care strica look`ul. in rest motoreta e misto si e mai misto pt tine cand stiind cati bani si timp ai investit in ea numai bine ideea e ca vreau sa ii schimb culoarea (pasarelele mele) si de accea am optat pentru auriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 sper ca nu o faci aurie =))) pai spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.