Sari la conținut

tiberiu.anghel

Membru
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.mototehnica.ro
  • Yahoo
    a_tiberiugeorge

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW R850 R
  • Club
    mototehnica

Vizitatori Recenți Profil

2.025 citiri profil

tiberiu.anghel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Informatia legata de ActEvo nu mai este de actualitate de foarte mult timp. In acest moment uleiul recomandat de catre BMW pentru toate boxerele, pana la K50, este 15W50, semisintetic, culmea cu aditiv JASO MA2. Asa ca, din punctul meu de vedere, alegerea unui ulei mineral poate avea doar ratiuni economice. Nu vad de ce sa se foloseasca un asa ulei, eventual si 10000 km, cand pe piata sunt variante mult mai bune, mai potrivite. 15W50 de o calitate cat mai buna, sintetic, mi se pare alegerea potrivita. Simeringurile nu vor fi atacate de un ulei sintetic. Spre exemplu, simeringurile de supapa care sunt folosite la R1100 R sunt folosite si la S1000 RR....
  2. "recomand obligatoriu MINERAL si 20W50" ? Imi poti spune de ce?
  3. Modulul DWA (alarma) este de 2 feluri: contine sau nu contine modul RDC ( presiune in anvelope ). In cazul in care ai RDC, atunci trebuie sa comanzi o alarma care sa contina modulul RDC si sa o codezi in consecinta, respectiv sa reinitializezi senzorii din roti. NU vei avea telecomanda la alarma.
  4. Poate nu reiese atat de bine din poza, insa nu a fost supraincalzit si suprafata este afectata. Este necesar sa fie inlocuiti cand valorile sunt depasite. Tot ce doresc sa subliniez este ca sustin sa se puna distantieri noi, in special avand in vedere ca nu costa chiar o avere.
  5. A aparut nuanta de albastru din cauza luminii artificiale probabil. In realitate e o alta nuanta de gri specifica otelului. Este normala nuanta pentru o pastila uzata.
  6. Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata.
  7. 3160 lei, cu tot cu butuci Celelalte variante vor implica si alti suporti, deci costuri suplimentare.
  8. In principiu, va fi nevoie sa desfaci ambreiajul si sa masori uzura componentelor. Anunta-ma dupa ce se desface ambreiajul. In cazul in care nu ai mai facut asta pana acum, du-te la un service.
  9. Senzorii RDC sunt in dreptul valvelor. Sunt similari ca dimensiuni cu cei folositi la turisme. Daca ii atentionezi inainte, nu ar trebui sa fie probleme.
  10. Salut! Cati km are la bord motocicleta? Din cunostintele tale, a umblat cineva la ambreiaj? Cand ai schimbat ultima data uleiul? Ce tip de ulei ai pus? Maneta are joc liber 3 mm la capat? Tija de actionare a ambreiajului are joc liber la capat 0.1-0.15 mm?
  11. Eu am gasit la una 5 sutimi dupa ce au fost folosite 50000 km. Istoria ei este ca la 40000 km nu a fost nevoie de inlocuire; s-a uzat accelerat in 10000 km. Asta e unul din motivele pentru care evit sa refolosesc pastilele uzate. Nu stiu daca dupa rectificarea lor este din nou tratata suprafata. La urma urmei nu costa o avere o pastila, soseste relativ repede; nu cred ca este un deranj atat de mare sa stea o motocicleta in asteptarea ei 4-5 zile.
  12. La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.
×
×
  • Creează nouă...