Sari la conținut

Lipsa Scanteie


Chisa
 Share

Postări Recomandate

Am o problema care ma depaseste.... Fratilor va rog sa ma ajutati ca-s fucked up. Nu am scanteie. Bobina de inductie am masurat-o si este in parametrii ca in cartea tehnica. am scos bujiile, am dat jos pipele, am curatat fisele, fara rezultat, nici urma de scanteie, cat de anemica, nimic ... :) :P

 

Aaa...mentionez ca bateria e incarcata

 

:)

 

Multumesc anticipat

Editat de Chisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vezi daca intra curent in CDI.

2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton.

3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa).

4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vezi daca intra curent in CDI.

2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton.

3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa).

4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge.

 

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vezi daca intra curent in CDI.

2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton.

3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa).

4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge.

 

 

Mi s-a spus sa verific un senzor pe volanta. Care are legatura cu bobinele de inductie si pornirea...ca s-ar putea sa aibe depuneri si sa nu mai faca contact. Ca sa ajung la acel senzor tre sa dau jos capacul de la ambreiaj. O sa fac si asta.

Ce este CDI? Unde se gaseste?

Mentionez ca am curent la absolut orice...faruri, claxon, cand pornesc, invarte....

Editat de Chisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema. A fost o chestie banala.

 

Merci de interventii

adica? pus cumva butonul de "run" pe off? :)

stiu ca unele honde iti permit sa dai la automat cu butonul pe off...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema. A fost o chestie banala.

 

Merci de interventii

 

 

banala - banala, da' ar fi misto sa ne spui si noua..poa' ne confruntam vre-odata cu situatzia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica? pus cumva butonul de "run" pe off? :lol:

stiu ca unele honde iti permit sa dai la automat cu butonul pe off...

 

 

Hahahaa...foarte amuzant :lol: ..:D, sa zicem ca-s in buna dispozitie de a accepta o usoara ironie :jump: , dar, totusi, oi fi incepator si nu am stiut ce-i CDI, samd, ca de, pana nu auzi prima oara nu stii , ca n-ai de unde...si daca nici aici nu poti pune intrebari atunci unde? :)

si am zis ca a fost o chestie banala nu stupida referitor la faza run -on-off. Urmatorul pas dupa verificarea bobinelor de inductie era verificarea ”ignition pulse generator" (cum scrie in cartea tehnica) si ca sa ajung la mufe trebuia dat tancu si o aparatoare jos, ceea ce am si facut doar ca nu mai era nevoie sa masor nici o impedanta ca mufele IPG-ului erau pe jumatate iesite...am rasuflat usurat, am apasat pe bumb si a luat-o din prima...cea mai frumoasa melodie care am auzit-o vreodata ^_^ . Daca totul era OK si cu IPG-ul si tot nu aveam scanteie era momentul sa-mi fac griji pentru ca urma CDI-ul sau cum scrie in cartea tehnica, "ignition control module"...pentru incepatori "o cutie cu multe fire" :haha: despre care si in cartea tehnica nu zice mare lucru decat ca e bine sa-l verifice un profesionist Honda service si ca e scump.

 

 

Mai un test de drum sa-i fac, dar sunt destul de increzator ca acest topic e incheiat.

 

Morala: Daca nu-i contact nu-i stricat....

 

:P

 

--- Mesaj completat în 24 Feb 2008 03:30 -------------

1. Vezi daca intra curent in CDI.

2. Pune un bec in locul bobinei de inductie si vezi daca se aprinde dand la buton.

3. Verifica senzorul/senzorii care dau semnal CDI-ului (in general sunt fie in alternator fie sub un capac pe partea opusa).

4. Daca toate de pana acum sunt ok, e nasol, probabil CDI busit, costa o caruta de bani. Cauta pe cineva care acelasi motor cu al tau, scoate CDI-ul din ala si vezi daca acum merge.

 

 

:)

Editat de Chisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...