Sari la conținut

Suzuki Sv650s


marius_florin
 Share

Postări Recomandate

salutare.sunt in cautarea motorului.sunt si destul de incepator.poate este cineva cu un sv care ma poate lamuri.sfaturi,pareri,orice e binevenit.este recomandat unui incepator cumpatat?:yikes:..si de ce da&nu??

 

multam

 

 

E intr-un numar recent din Univers Moto consiliere second hand pt SV 650. Ziceau de bine...

Cat despre incadrarea SVului 650... mai degraba la moto de strada...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt in cautarea motorului.sunt si destul de incepator.poate este cineva cu un sv care ma poate lamuri.sfaturi,pareri,orice e binevenit.este recomandat unui incepator cumpatat?:yikes:..si de ce da&nu??

multam

 

Da , un SV de 650 este perfect pentru un incepator cu capul pe umeri.

Este o motocicleta usoara, manevrabila, cu un motor capabil, insa nu criminal pt incepatori.

Are forta, cuplu, si caracter, si foarte buna pentru oras, un commuter perfect.

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stai sa te gandesti, orice motocicleta de serie este buna pentru un incepator CU CAPUL PE UMERI!

 

Modelul respectiv, nu am ajuns sa il testez, sau macar sa dau ceva ture, dar din recenziile despre modell respectiv atata in presa de specialitate de la noi cat si din afara, este un produs al celor de la Suzuki respectat si cu valente bune atat pentru incepatori, dar si pentru avansati (la nevoie putand sa iti arata adevarata fiara din frumusetea aceea de motocicleta) :yikes:

 

P.S.: Aici am facut cel de-al 2000-lea post :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, este un motor potrivit pentru un incepator cu capul pe umeri. Si chiar pentru unul nitel obsedat de viteza, ca mine :yikes: Serios acum, daca poti sa-l iei, ia-l fara sa stai pe ganduri. Dupa parerea mea, singura lui "problema" pentru un incepator este curba de cuplu aproape liniara, adica o sa ai cuplu foarte mare inca de la turatii mici. Dar te obisnuiesti si cu asta, si dupa ce o faci, o sa-ti placa la nebunie cand vezi cum pleaca de sub tine :yikes: In plus, in oras asta e un avantaj. E manevrabila si prietenoasa (nu te da pe jos la cea mai mica greseala) si din punctul meu de vedere are suficienta putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine spus :yikes: .Orice e bun atata timp cat gandesti cu CAPUL si nu cu picoarele :yikes:

 

 

...sau cu mainile :yikes:

 

 

Cu toti ne place sa avem dreptate :eek:

 

Pana acuma numai de bine...

 

Cineva a avut experiente nefaste cu modelul respectiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am versiunea de 1000'dar m-am dat si cu 650

e super taree,frate!pt un incepator si cum a zis darkore daca ii ceri mai mult nu te va dezamagi.si e V2,diesel printre motociclete din punct de vedere al fiabilitatii.

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am versiunea de 1000'dar m-am dat si cu 650

e super taree,frate!pt un incepator si cum a zis darkore daca ii ceri mai mult nu te va dezamagi.si e V2,diesel printre motociclete din punct de vedere al fiabilitatii.

salutari

Dizelu' in ziua de azi nu mai e ce era pe vremuri ,indiferent cu comonarail-ul lor cu tot si tot nu ajung o Cobra dizel din urma...la fiabilitate :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt de acord.atunci de ce un bmw 320 d e mai scump ca unul din acelasi an,putere similara,dar benzina???

Pentru ca la noi s-a impamantit ideea ca(virgula) cu dizelu faci economie ,cand colo ...CANCI.De aceaa la aceiasi putere un dizel e cu 2-3000 mai scump ca un benzinar echivalent ,ca vezi doamne faci economie :yikes: .Am intalnit nenumarate cazuri in care am intrebat posesorii de dizel de ce nu si-au luat benzinar echivalent si stii ce mi-au raspuns?...consuma 6 la suta. Iar eu zic ,OK ,dar stii cat costa un benzinar echivalent ca putere si atunci RIDICA DIN UMERI si cand aud ca e cu 2-3000 mai ieftin ,iar ei merg 10-20000pe an ,au incremnit. Asta e cultura "auto" de la noi din tara :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca la noi s-a impamantit ideea ca(virgula) cu dizelu faci economie ,cand colo ...CANCI.De aceaa la aceiasi putere un dizel e cu 2-3000 mai scump ca un benzinar echivalent ,ca vezi doamne faci economie :yikes: .Am intalnit nenumarate cazuri in care am intrebat posesorii de dizel de ce nu si-au luat benzinar echivalent si stii ce mi-au raspuns?...consuma 6 la suta. Iar eu zic ,OK ,dar stii cat costa un benzinar echivalent ca putere si atunci RIDICA DIN UMERI si cand aud ca e cu 2-3000 mai ieftin ,iar ei merg 10-20000pe an ,au incremnit. Asta e cultura "auto" de la noi din tara :yikes:

 

offtopic: ca sa nu mai vorbim de faptul ca dincolo, in civilizatie, daca ai Diesel platesti si o taxa ecologica mai mare ca pt benzinare, sau in Elvetia unde dieselul (carburantul) nu este mai ieftin ca benzina si furnalele (rashnitele diesel) sunt o raritate pe sosele. Diesel sux.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cat (nu) esti de incepator. Dupa parerea mea, un SV650s e suficient pentru inceput. Pe de alta parte, uitandu-ma in urma, sunt convins ca as fi putut incepe si pe un CBR600F, desigur trecand peste micile cazaturi aproape inevitabile. Dar bineinteles ca asta depinde de fiecare in parte ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un produs al celor de la Suzuki respectat si cu valente bune atat pentru incepatori, dar si pentru avansati (la nevoie putand sa iti arata adevarata fiara din frumusetea aceea de motocicleta)

 

:yikes:

N-am mai precizat in articol ca dupa ce-am mers cu ea am vrut s-o si cumpar :yikes:

Nu este tocmai potrivita pentru touring insa in oras si la drumuri scurte si medii e extraordinara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cat (nu) esti de incepator. Dupa parerea mea, un SV650s e suficient pentru inceput. Pe de alta parte, uitandu-ma in urma, sunt convins ca as fi putut incepe si pe un CBR600F, desigur trecand peste micile cazaturi aproape inevitabile. Dar bineinteles ca asta depinde de fiecare in parte ...

 

Cred ca ai facut totusi alegerea cea mai buna. Daca ai fi cazut cu CBR-ul cum ai cazut cu SV-ul te-ar fi usturat mai tare la buzunar.

Eu am avut SV de 400 si am cazut cu el de 3 ori si nu a ramas nici un semn pe semicarena, ce-i drept am cazut la viteze mici. Nu sunt convins ca CBR-ul ar fi ramas neatins pe carene. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-urile astea au ceva aparte. De cum am vazut modelul mi-a placut la nebunie, nici nu voiam sa stiu de alt model. Cred ca am stat ore intregi pe net citind review-uri si ranjind manjeste cand vedeam detinatorii pe deplin satisfacuti.

 

Apropos stiti ca o firma de tunning pentru motociclete a luat cadrul de la SV650 pentru al tuna, in sensul maririi rigiditatii , etc si au ajuns la concluzia ca nu poate fi facut mai bun decat este? Cred ca stiti.

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...