bcristian Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 (editat) Salut Mi s-a facut pofta de dat o tura sambata pe la munte. Si pentru ca n-am mai fost de cativa ani la Bolboci si pestera Ialomitei (sau a cui o fi ) ne-am hotarat sa mergem acolo (eu si prietena). Plecarea pe la 9.30 - 10.00 din Bucuresti, fie pe DN 1 fie pe Targoviste, nu m-am hotarat inca. Daca mai sunt amatori, sunt bineveniti. Avertisment: sunt vreo 30 km de mers pe forestier. Editat August 23, 2007 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hasu Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Sa ai grija ca drumul e spalat de apa de la ploi....si sunt multe santuri si bolovani descoperiti...asta daca o luati prin Sinaia...daca o luati pe Moroieni,drumul e mai bun umpic...Bafta!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 Merci de informatie Da, asta am uitat sa mentionez: exista 2 drumuri care duca acolo: unul prin Moroieni (satul minune de conationali) - prost. Si unul din Sinaia - groaznic, mult de mers pe bolovani dar cu peisaje superbe. Sau cel putin asa erau acum ceva ani cand am fost pe acolo. Oricum, ma gandeam sa le facem pe ambele, adica sa plecam prin Targoviste - Moroieni si sa ne intoarcem prin Sinaia - DN 1. In felul asta scapam si de "placerea" de a pleca pe DN 1 sambata dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Ma atrage ideea, dar nu pot confirma inca. Oricum, pot merge doar la dus prin Targoviste, dupa aceea trec pe la bunica-mea (aproape de Fieni) si raman acolo peste noapte. Daca ti se pare rezonabil confirm pana vineri seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...