Sari la conținut

Care Ai Patit?iese Uleiul Pe La Epurator


florinmotoare
 Share

Postări Recomandate

deci cum suna si titlul,pierd uleiul pe la epurator,cam 500grame la 100km

am dat jos capacul de la transmisie si am verificat sa nu cumva sa fie chiar piesa aia cu doua gauri care se invarte,lipsa,dar e bine mersi la locul ei

am verificat nivelul de ulei sa nu fie prea mult,si nu e,am nivelul pe undeva intre cele doua semne de pe joja

ce altceva sa mai verific?HELP!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D mas_oyama esti de belea... e o mica piesa care daca uiti s-o "arunci" dreaqului la locul ei iti va crea MARI PROBLEME! nu-ti zic unde vine :D

FLORIIIINEEE , vezi ca asa mi-am gripat eu un motor la Dnepr... si asta cam in 80-100 km ... un drum pana la focsani(de la ramnic)+ ceva plimbari prin oras... s-a lipit primul cuzinet de arbore... si a trebuit s-o imping 7 km pana acasa...si cand sa ajung acasa ;mai aveam ~100 metri a inceput o ploaie torentiala... :rock:

 

aici in cazul meu au fost mai multe cauze: una este o garnitura de la baia de ulei cumparata de la GASPAR... :-L si acum il urasc pentru "gestul" lui :lool: era dintr-un cauciuc negru si moale...care s-a "taiat" in partea dinspre cutia de viteze, si a borat si restul uleiului pe acolo...adica pe TOOAATA partea din spate a motocicletei! a doua cauza este ca am uitat sa montez epuratorul :D :lol: :laugh: :whip: eram baut si ma "grabeam" sa ies cu motorul la plimbare... NU FACETI CA MINE: DACA LUCREZI LA MOTOCICLETA-PARTEA MECANICA SAU ORICARE PARTE , NU BETI ALCOOL! asa s-a nascut DNEPR-ul si vedeti si voi cam cum se prezinta situatia...ingineri alcoolici :lol:

si a treia cauza este vina mea ca nici nu m-a durut capul sa scot burduful ala din cauciuc care face legatura dintre filtrul de aer si carburator... ERA PLIN DE ULEI "DUPA" CE M-AM RUPT DE IMPINS LA NIPRU 7 KM... :kali: vorba aia: "UNDE NU-I CAP , VAI DE PICIOARE"

 

SFATUL MEU: NU MAI CIRCULA CU EL ASA! FA-L SI VINDE-L :box: NIPRU NU-I MOTOR :P sau o fi da' n-am nimerit eu ceva OK!~

 

BAFTA!

hai sa fiu "rezon" si sa nu mai bat campii asa aiurea... e uzura in mare in capacul in care se invarte epuratorul! nu mai stiu care e , dar trece prea mult aer+ulei pe langa el , si de-asta "mananca" ulei... practic , daca n-ar avea epurator , ORICE motor ar avea mari pierderi de putere pt. ca s-ar crea presiuni foarte mari in blocul motor , cand pistoanele ar cobora...

TREBUIE SA SCHIMBI O PIESA PE UNDEVA!

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles acum care e problema,ieri am schimbat capacul de la distributie,dar cred ca nu e de ajuns ,azi o sa schimb si epuratorul cu unul nou de pe motorul de rezerva,sa vedem ce se intampla,daca nu merge nici asa o sa fac cumva sa duc furtunul ala intr-un "recuperator de ulei" adica o sticla de plastic care va recupera uleiul,sa nu umblu cu bidonul de ulei dupa mine pe coclauri

apropo ,epuratorul e o piesa care se pune in legatura cu unul din pinioanele de la distributie printr-un boltisor ,e de forma cilindrica si are doua gauri care prin rotatie deschid si inchid calea spre exterior si asa se elimina gazele din carter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

pai mah , daca ai schimbat capacul schimba si epuratorul ca e din fier , si sigur are uzura o zecime-doua de mm! si mai poti sa-i faci un fel de bucla+ o sita groasa , si uleiul se va opri "prin zona aia" si nu ti-l mai baga in cilindru! eu asa am facut si a fost OK din punctul asta de vedere... d.p.d.v. al restului de motor nu prea functiona nimic OK :P

 

 

 

 

 

 

SA AI SPOR! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator gabrielradulescu

NASOL :hug: daca a "luat-o" si motorul lui... in principiu epuratorul(piesa aia care vine pusa frumos pe axa cu came intr-un pin) are uzura mare... sau amandoua (si epuratorul si capacul de la distributie...ALA MARE PE CARE-L STIE SI-L VEDE TOATA LUMEA CAND SE UITA LA UN MOTOR DE DNEPR :kali:

 

problema are o rezolvare simpla: o faci (cu toate costurile posibile) , si o vinzi (cu toate pierderile posibile :D )

SE POATE REZOLVA , nipru e motor bun :D

eu raman la bicicleta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am rezolvat-o inca,dar am doua posibile solutii:1 merg cu el cu improvizatia de acum,inventie proprie pot spune"recuperatorul de ulei"(un pet de 250 ml atasat la furtunul ce leaga carterul de filtrul de aer,care atunci cand se umple il golesti in baia de ulei si astfel readuci nivelul la normal),

2 bucsarea capacului de distributie cu o bucsa de bronz grafitat,care are rezistenta mare la frecare si formeaza joc mai greu decat aluminiul si inlocuirea piesei de fier cu o alta facuta pe comanda,cromata dur la cota si toleranta ceruta de bucsa,altceva nu stiu ce sa fac,oricum in vara asta merg asa cu "recuperatorul" si fac pauze din 25 in 25 km pentru "recuperari"

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar ca e din ajustajul de la epurator, epuratorul prin centrifugare ar trebui sa separe spuma in aer evacuat si ulei, dar nu o face ca e prea mult joc. Daca esti cuminte poate ma indur si masor cat e cota alezajului din capac.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

NASOL :ph34r:

 

si nu i-a crapat motorul de atata presiune? :blink:

 

EU RAMAN LA BICICLETA! AZI MI-AM LUAT UNA DE DAMA & ORAS ! chiar e o diferenta fatza de MTB-uri! :blink:

 

epuraatorul e foarte important pentru orice motor , chiar de este bugatti VEYRON! :baldy: (doar electric sa nu fie bugatti-ul...)

 

ori e kerosen? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind topicul mi-am dat seama ca poate am facut o greseala. Am scos furtunu care iese din blocu motor din filtru de aer si l-am lasat in jos printr-un filtru spre afara. Ce rol are? Sa-l bag inapoi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic vorbind,pe acolo iese un amestec fin de ulei si aer o"ceata",sa spun asa,care ar ajuta cumva la ungerea subarului de la carburatoare,

practic vorbind de cele mai multe ori,ancraseaza bujia si opreste cilindrul drept

acum tu alegi,ori mergi de obicei in doua pistoane cu nipra si cumperi mai des set de reconditionare pentru carburatoare,ori

te chinui cu motorul si ai grija sa cureti bine bujia cand se ancraseaza

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleg prima varianta.Dar ma-ntreb daca suflul din bloc nu are si efect de presurizare in filtru de aer in momentul aspiratiei(pe aspiratie sufla ca vin pistoanele in bloc la unul fiind detenta la celalalt aspiratie).A incercat cineva sa conecteze la stuturile din carb.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
:laugh: baga-l mah "vere" intr-o sticla de 0,5 l si leaga-l bine la gatu' sticlei... cand se umple , "faci plinul" cu ulei... in motor... sau il lasi cum era... :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune furtunul la loc, nu strica motorului ceata aia de ulei, pana sa se ancraseze bujiile o sa-ti crape de la incins, asa ca nu-i bai.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...