Sari la conținut

Interior Toba Evacuare


GDan
 Share

Postări Recomandate

Uite de la motoru meu. Tot sistemul de evacuare. Cel stock.

 

Multumesc pentru schema.

 

Mai am niste intrebari, pentru cei care se pricep.

post-23835-1213860903_thumb.jpg

In aceasta schema se indentifica 5 elemente:

1 - amortizor liniar

2 - un difuzor (sita plana)

3 - teava de transfer a gazelor din camera B in camera D

4 - teava de transfer din camera din camera D in camera C

5 - teava de evacuare din camera C in atmosfera

 

Intrebarile:

1. De ce natura este materialul fono-absorbant din amortizorul liniar?

2. Teava 3 este cu trecere libera asa cum reiese din schema, sau are ceva la interior?

3. Teava 4 pare a avea gauri radiale, pe toata lungimea, desi din punct de vedere a desenului tehnic nu este reprezentat corect. Este adevarat sau este o izolatie?

4. A incercat cineva sa renunte la teava 4 pentru a ridica nivelul de zgomot produs de toba?

 

Asa arata sitele intr-o toba omologata

 

 

Multumesc pentru fotografie.

post-23835-1213861693_thumb.jpg

Am insa unele nelamuriri:

1. Care este teava finala de evacuare? In fotografie nu este prins tot elementul, in partea dreapta. Este cumva cea marcata cu A. Daca da, atunci schema functionala este similara cu cea de mai sus.

2. Care/unde sunt sitele?

Editat de GDan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. A incercat cineva sa renunte la teava 4 pentru a ridica nivelul de zgomot produs de toba?

 

La mine e scos tot din toba....si site si tevi tot tot....

 

 

Ce motor ai?

Interiorul era la fel ca cel prezentat in imaginile de mai sus?

Teava finala 4, era gaurita radial?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor ai?

Interiorul era la fel ca cel prezentat in imaginile de mai sus?

Teava finala 4, era gaurita radial?

Motorul e un zzr400...sincer nu stiu..eu asa am cumparat motorul..am acasa si sitele care au fost in toba dar nu m-am uitat cu atentie...oricum nu cred ca era ca cel prezentat in imagine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e un zzr400...sincer nu stiu..eu asa am cumparat motorul..am acasa si sitele care au fost in toba dar nu m-am uitat cu atentie...oricum nu cred ca era ca cel prezentat in imagine

 

Poti sa pui niste poze cu ce ai scos din toba, te rog.

 

Vad ca nu prea se inghesuie nimeni sa dea mai multe informatii, astfel incit orice detaliu mi-ar putea fi de folos.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti aici un link... http://www.youtube.com/watch?v=d5cJtJbPq0s sa va faceti o idee cam cum suna... ce a fost scos din toba... doi cilindri dintr-un fel de plasa(sita) de inox sau ceva asemanator, unul mai gros unul mai subtire, si intre ei un fel de vata minerala sau ceva de genul... am uitat sa spun ca toba este una aftermarket si galeria este schimbata integral cu una mai mare. Filmarea a fost facuta cu un telefon si sunetul...a iesit cam nasol pe video..in realitate suna mai bine

Editat de SEBYK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, ce pui la cale? :)

 

 

Usor de ghicit.

Vreu sa o aud, insa nu vreau sa fac o prostie.

Ma documentez putin, apoi..... fac eu ceva sa se auda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluatre,

nu stiu cat de mult te poate ajuta urmatoarea informatie dar uite cum sta treaba :

am un kawa 636 pe care am montat o finala yoshimura careia i-am scos db killerul (cred ca asa se cheama bucata de teava de 10 -12 cm de la finalul tobei). Din lipsa de activitate si nemultumit de sunetele scoase de noua toba mi-am facu de lucru si anume m-am pus cu flexul pe ea. Initial am crezut ca am stricat evacuarea (mai ales ca eu sunt ceva cam atehnic) dar rezultatul a fost urmatorul : toba si-a micsorat dimensiunile cu aproximativ 15 cm, scoate un sunet gros foarte placut (cel putin pentru mine)care se face auzit in trafic si care devine deranjant doar peste 8000 de ture, motocicleta arata mult mai bine asa cu toba mai scurta. In ceea ce priveste materialele pe care le-am scos din evacuare ca urmare a taierii cu flexul acestea au fost : una bucata teava de aproximativ 10 cm (aceasta a fost taiata dintr-o teava mai lunga aflata in interiorul evacuarii), niste plasa foarte dura, un fel de calti si vata de sticla.

Cam asa stau lucrurile cu o finala yoshimura si cu ce am gasit in interiorul ei dupa ce am taiat-o cu flexul.

 

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spuneti de asa ceva (cine se pricepe)?

post-23835-1214332017_thumb.jpg

 

Mai da' secretosi mai sunteti.

 

Nimic, nimic?

 

Macar un link la un site cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

principiul de functionare al tobei de evacuare este foarte simplu:

gazele de evacuare care au o viteza foarte mare(sincer, nu stiu exact dar e ceva cu boom-ul sonic si cu viteza sunetului), sunt fortate sa parcurga un traseu cat mai lung si cat mai sinuos in interiorul tobei, astfel incat, din cauza frecarii cu peretii compartimentelor acesteia sa-si reduca drastic viteza de deplasare si, implicit, nivelul de zgomot.

de aici, puteti face cum vreti voi tobele, nimic mai simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

originala de ST

post-442-1214427399_thumb.jpg

 

 

Marving (XT)

 

Super poze.

Multumesc mult :)

 

principiul de functionare al tobei de evacuare este foarte simplu:

gazele de evacuare care au o viteza foarte mare(sincer, nu stiu exact dar e ceva cu boom-ul sonic si cu viteza sunetului), sunt fortate sa parcurga un traseu cat mai lung si cat mai sinuos in interiorul tobei, astfel incat, din cauza frecarii cu peretii compartimentelor acesteia sa-si reduca drastic viteza de deplasare si, implicit, nivelul de zgomot.

de aici, puteti face cum vreti voi tobele, nimic mai simplu!

 

 

Da intr-adevar, diminuarea zgomotului se face prin reducerea vitezei dar si diminuind turbulentele prin divizarea jetului cu ajutorul sitelor.

Deasemenea, captusirea cu material fonoabsorbant a peretilor tobei, duce la reducerea nivelului de zgomot.

 

Aceste lucruri se pot face in diferite moduri, functie de producator, de tipul si destinatia tobei, etc.

 

Sunt interesat sa cunosc cit mai multe variante constructive, pentru a identifica cit mai exact tipul tobei de pe CBF 600, in vederea modificarii acesteia, cu un minim de interventie "chirurgicala" cu scopul obtinerii unor decibeli in plus.

Mai mult decit atit, daca tipul constructiv este cel la care ma astept eu, as putea tranforma aceasta toba in una cu un db killer. Adica sa pot sa-l pun si sa-l dau jos dupa nevoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

principiul de functionare al tobei de evacuare este foarte simplu:

gazele de evacuare care au o viteza foarte mare(sincer, nu stiu exact dar e ceva cu boom-ul sonic si cu viteza sunetului), sunt fortate sa parcurga un traseu cat mai lung si cat mai sinuos in interiorul tobei, astfel incat, din cauza frecarii cu peretii compartimentelor acesteia sa-si reduca drastic viteza de deplasare si, implicit, nivelul de zgomot.

de aici, puteti face cum vreti voi tobele, nimic mai simplu!

 

Oooops! Iar dai indicatii dupa ureche? Poate urmatorul LINK iti va schimba un pic "parerea", si eventual va folosi celorlalti interesati de subiect.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta si pe site la Supertrapp, au niste chestii interesante acolo.

 

 

Oooops! Iar dai indicatii dupa ureche? Poate urmatorul LINK iti va schimba un pic "parerea", si eventual va folosi celorlalti interesati de subiect.

 

Ride Safe!

 

 

Interesant. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oooops! Iar dai indicatii dupa ureche? Poate urmatorul LINK iti va schimba un pic "parerea", si eventual va folosi celorlalti interesati de subiect.

 

Ride Safe!

aoleu, iar a venit radioamatoristu'

bre, lasa-ma cu teoriile matale, fa o facultate si vorbim, no offence, sa citez din vorba spaniolului, niciodata nu am dat indicatii dupa ureche, crede-ma, am desfacut, am vazut, mi-am pus intrebari, am studiat unde nu am gasit raspuns, lasa-ma, te rog, nu ai aer de mine?

nu ti-l fur io, ok?

sincer, nu cred ca pot trece examenul ala de radioamatori, dar hai sa facem un topic despre asta.

daca vrei, io mai stau pe un al forum, il gasesti in semnatura mea, fa un topic acolo cu probe din examenul asta daca nu te lasa adminii de aici si hai sa ne "duelam" acolo, lasa oamenii astia in pace.....

ps: pe de alta parte, transforma si tu, atunci cand copiezi, unitatile de masura anglo-saxone in SI, noi SI folosim si SI simtim.....uite, io nu stiu, sunt asa, mai fraier, ce inseamna 350/ft/sec?

 

Oooops! Iar dai indicatii dupa ureche? Poate urmatorul LINK iti va schimba un pic "parerea", si eventual va folosi celorlalti interesati de subiect.

 

Ride Safe!

dormi?

nu esti in sesiune?

nu ai examen maine?

ia vezi ce faci cu cia, sau dai dce-ul maine?

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nea' DAN G sau Gdan daca vrei sa faci tu tobele fa ca in una din pozele de la inceputul topicului ca vor iesi super, am facut si eu la mine la o HONDA CB450S ambele tobe si se aude ca si cum ar fi noi iar de functionat nu am probleme doar daca mai ai si tobele vechi masoara dimensiunile la filtrele vechi sa le faci la fel pe cele noi sa nu afecteze la carburatoare. BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...