Sari la conținut

Intalnirea Uralelor In Austria


Max Friz's R 32
 Share

Postări Recomandate

Nu a venit Nipru ca eu abia facusem calatoria cu Uralul la 60-70 la ora si eram secat financiar. Dupa 3500 de km de mers in 60-70 la ora Uralul merge mai bine decat inainte. La 100-110 distanta mare chiar si cu grup de fuga cam trebuie sa schimbi ambielajul sau in cel mai bun caz rulmentii principali. Cumperi de la Ural Moto.

Cios, Uralele in Rusia sunt identice cu Uralele din America sau Europa, se vede in pozele de pe siteurile cluburilor rusesti, daca dai pe o intrunire de iarna sigur vezi si un Gear-Up -2. Acuma aia e, nu mi se pare ceva grav ca vand scump in exterior ca sa poata sa o duca mai departe. SI este o motocicleta de nisa, retro care face banii.

Cealalta fabrica de motociclete de atas din Kiev vinde la 2500$ MT16, dar nu are Euro 3 si e pe butuci din cauza cererii mici pe piata interna si a pretului practicat de Uniune Sovietica. Iar o fabrica mare si invechita cum e KMZ e mult mai falimentara decat una restructurata chiar daca ultima importa o gramada de subansamble.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko, in mod surprinzator motorul meu n-are nevoie de rulmenti nicaieri dupa calatoria asta. Problema a aparut in alta parte si tot din cauza unei carpeli.

 

Motocicletele facute pentru Rusia au alte componente decat cele facute pentru Europa sau SUA. Nu le vezi in poza.

 

Drobu, stai linistit ca diferenta de pret de care vorbesti tu nu e chiar atat de mare si chiar daca ar fi, presupunand ca vrei sa-ti iei mobra din Rusia, cu cheltuielile de transport si vama iesi tot acolo si bonus nu o poti inmatricula pentru ca nu are omologare. iar dealerii vand piese la preturile alea pentru ca garanteaza calitatea pieselor. Eu personal dupa ce am cumparat 3 cutii de viteza noi de la diversi "furnizori" din Romania care au crapat pe rand in interval de 500- 1500 km, am sfarsit prin a da o poala de bani pe o cutie noua de la Ural Moto. Rezultatul- m-am plimbat linistit prin juma' de Europa fara nici o problema la cutie (la care mai am oricum garantie aproape 1 an).

 

Cum am spus mai sus fiecare isi face propriile alegeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko, in mod surprinzator motorul meu n-are nevoie de rulmenti nicaieri dupa calatoria asta. Problema a aparut in alta parte si tot din cauza unei carpeli.

 

Motocicletele facute pentru Rusia au alte componente decat cele facute pentru Europa sau SUA. Nu le vezi in poza.

 

Drobu, stai linistit ca diferenta de pret de care vorbesti tu nu e chiar atat de mare si chiar daca ar fi, presupunand ca vrei sa-ti iei mobra din Rusia, cu cheltuielile de transport si vama iesi tot acolo si bonus nu o poti inmatricula pentru ca nu are omologare. iar dealerii vand piese la preturile alea pentru ca garanteaza calitatea pieselor. Eu personal dupa ce am cumparat 3 cutii de viteza noi de la diversi "furnizori" din Romania care au crapat pe rand in interval de 500- 1500 km, am sfarsit prin a da o poala de bani pe o cutie noua de la Ural Moto. Rezultatul- m-am plimbat linistit prin juma' de Europa fara nici o problema la cutie (la care mai am oricum garantie aproape 1 an).

 

Cum am spus mai sus fiecare isi face propriile alegeri.

...diferentele sunt chiar atat de mari , parol!

Iar "nou" la chestiile rusesti nu are nici o relevantza.... :D

Diferentele de costuri de productie intre un pinion facut corect si unul facut rau sunt nesemnificative....faptul ca unii reusesc sa le faca normal(adica nu cu vreo supertehnologie speciala) si altii , adica aceiasi :rolleyes: ,cu aceiasi tehnologie sa le faca de tot kakatul, nu justifica diferentza de pret!

Dar pentru ca traim intr-o lume intoarsa cu kuru-nsus , lucrurile simple si normale sunt scumpe, si facaturile complicate sunt ieftine...Este foarte scump sa fi rustic in ziua de azi :cheers:

...incercati sa adunati piesele de schimb si sa vedeti cam la cat iese un ural!(facut din bucati...) :laugh: ...'tui in haripa de austrieci, cum isi taie ei familiile cu topoarele...

 

...o sa incercam sa-i scurtcircuitam noi un pic , chiar daca o sa ne ia vreo 2 ani....Il aflam noi pe Ivan ala care aduce piese din fabrica de la Irbit , si gura la copii de austrieci n-o sa mai 'manca' mare lucru... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ce am spus. Adauga la cat crezi tu ca este pretul unui Ural in Rusia costurile de transport si VAMA +TVA, si vei vedea ca ajungi la acelasi pret cu Europa.

Poate ca nu crezi dar sunt diferente de materiale si tehnologie intre pinioanele rusesti si Herzog de exemplu. Poate ca unul din motivele pentru care mobra mea nu are nevoie de reparatii dupa drumul asta este ca piesele din ea sunt cele noi de 750cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ce am spus. Adauga la cat crezi tu ca este pretul unui Ural in Rusia costurile de transport si VAMA +TVA, si vei vedea ca ajungi la acelasi pret cu Europa.

Poate ca nu crezi dar sunt diferente de materiale si tehnologie intre pinioanele rusesti si Herzog de exemplu. Poate ca unul din motivele pentru care mobra mea nu are nevoie de reparatii dupa drumul asta este ca piesele din ea sunt cele noi de 750cc.

de acord...

...si, putem bate deolata niste pinioane hertzog , cu altele sovietice, sau de ce nu si cu cele doua facute pentru ciorsul meu la Lugoj , si sa vedem care-i mai tare :cheers:

...iar pe mine tot nu ma poate convinge nimeni ca gura la copii austrieci nu manca si ea un 50% asa lejereanu... :laugh:

 

 

..si tehnologia de danturare si de tratare e aceiasi in tot universul, rusii chiar sunt profesori in ceea ce priveste danturarea(orice documentatie seriosa din domeniu , are la bibliografie si cativa autori rusi....)

"nu dati banii pe prostii, luati Urale la copii...." da' nu de la cei mai tari producatori de snitzele vieneze! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super oferta iti dau celalat BMW de politie incomplet il aduni tu (placuta ambreiaj, o pedala, un semnal si mai sunt dar nu grave etc.), il faci R80R normal acte se pot face, pare-mi-se, si mai pun ceva $ cu care sa-l faci si returnezi Uralul.

Iti dau si cauciucurile inapoi :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pana mai pune TomCat niste poze (eu nu reusesc sa le micsorez pe ale mele :lol: ) va povestesc cum a fost definit uralul nou in doar doua cuvinte (si care nu contrazice cu nimic descrierea facuta amanuntit de drobu pe alt topic) ... dar hai sa spun povestea:

 

facand noi un drum asa de lung, s-a discutat despre autonomia motoarelor si in special, dat fiind ca nu au indicator de benzina, cati km. poti face dupa ce treci pe rezerva. desi in cartea tehnica scrie ca rezerva e 2 litri, concluzia dezbaterii a fost ca pe rezerva poti merge 100 km., asta fiind distanta logica in care e imposibil sa nu dai de o benzinarie.

 

astea fiind zise, dupa ce m-am despartit de restul grupului inainte de debrecen, inainte cu vreo 50 km. de granita nostra intru pe rezerva. zic ca si daca nu merg 100 km., 50-60 tot fac, si ca sa nu mai dau euro pe benzina merg inainte spre casa. dar surpriza, dupa fix 50 km. raman fara benzina, cu doar 3 km. inainte de granita si, noroc mare, chiar in parcarea unor magazine abc unguresti amplasate acolo. plin de romani, unii la cumparaturi, altii intorcandu-se de la munca din ungaria, valutisti etc. culmea, nimeni cu o dacie sa poata scoate un jumate de litru de benzina. un satmarean insa se ofera sa ma treaca frontiera cu masina si sa imi aduc benzina in pet. asa am si facut.

 

dar intre timp se adunasera mai multi curiosi sa vada uralul. :rolleyes: cum am husa pe rezervor si cu bagaje pe el nu reuseau sa-si dea seama ce e. un mos, tot satmarean, mare motorist la viata lui si posesor de bmw, care stia ce e un motor boxer (si nu motocicleta cu 2 motoare) zice: asta e o combinatie de RUDIMENTAR SI MODERN. era convins ca e un motor rusesc la care eu ii pusesem imbunatatiri. ii spun mosului ca e ural nou, ca nu am pus nimic pe el (se referea la frana fata, carburatoarele vacuumatice, demarorul electric s.a.) si atunci mosul zice ca nu isi poate explica cum, daca tot au facut o motocicleta noua si cu atatea chestii moderne cum de au lasat atatea lucruri rudimentare, cum ar fi cadrul, scaritele, scaunele, pedala de frana spate (nu i-a placut deloc forma ei si sudura urata). evident, cand a auzit si de pret, concluzia a fost ca mai bine luam un bmw R1150 sh.

 

dupa ce am vazut cateva zeci de urale de 750 :cheers: :laugh: , eram deja imun la astfel de remarci. dar caracterizarea facuta de el (combinatie de rudimentar si modern) cred ca i se potriveste uralului. poate de aceea ne si place. om fi si noi o astfel de combinatie...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

am incercat sa fac un mic jurnal al calatoriei, daca dintre cei care am fost observati ca sunt necesare unele completari/corectari, va rog sa interveniti.

 

 

Jurnal (de la ieÂşirea din țară)

 

Ziua I. 3 sept. Nădlac – Budapesta, 244 km.

Stabilim traseul, până la destinație vom opri să vedem Budapesta Âşi Viena, iar după aceea vom vizita Âşi Praga. Facem ultimele cumpărături.

Dat fiind că ieÂşim târziu din țară, ajungem spre seară în Budapesta, ne întindem corturile într-un camping, foarte aproape de centrul oraÂşului. Aici nu suntem singurii motocicliÂşti, lângă un cort stau cuminți 2 motociclete de viteză, cu nr. de Marea Britanie. Aproape toți cei campați au arborate drapelele țărilor de unde vin. Remarcăm o rulotă veche, cu pavilion australian. Renunțăm la a vedea oraÂşul noaptea, în favoarea unor beri TimiÂşoreana, scoase din coburi Âşi răcite bine în congelatorul din camping.

post-22984-1222882723_thumb.jpg post-22984-1222882756_thumb.jpg post-22984-1222882740_thumb.jpg post-22984-1222882776_thumb.jpg

 

Ziua a II-a. 4 sept. Budapesta – Viena, 283 km.

În prima parte a zilei vizităm Budapesta, pe motociclete, trafic mare, motoarele se încing, ne rătăcim unii de alții, noroc cu GPS-ul. Trecem Dunărea de 3 ori dintr-o parte în alta, de fiecare dată pe alt pod.

Apoi la drum spre Viena, evităm autostrada pentru a vedea cât mai mult din peisaje Âşi localități. Trecem prin Bratislava, dar nu ne oprim. Ajugem seara în Viena, un camping închis, altul nu ne primeÂşte (pe motiv că e plin, dar administratorul pare doar speriat de gândul că intră motoarele Âşi-i trezesc oaspeții). Căutăm Camping West, ne rătăcim din nou, GPS-ul rămâne fără baterie, nu mai poate fi utilizat. Suntem ghidați la camping de un Âşofer amabil Âşi de un motociclist. Campingul e un mini-orăÂşel, întindem corturile Âşi arborăm drapelul României. În coburi mai avem câteva TimiÂşoreana.

post-22984-1222883535_thumb.jpg post-22984-1222883592_thumb.jpg post-22984-1222883707_thumb.jpg post-22984-1222883649_thumb.jpg post-22984-1222883621_thumb.jpgpost-22984-1222884108_thumb.jpgpost-22984-1222884188_thumb.jpgpost-22984-1222884234_thumb.jpgpost-22984-1222884326_thumb.jpgpost-22984-1222884352_thumb.jpgpost-22984-1222884374_thumb.jpgpost-22984-1222884399_thumb.jpgpost-22984-1222884424_thumb.jpgpost-22984-1222884450_thumb.jpgpost-22984-1222884532_thumb.jpgpost-22984-1222884474_thumb.jpgpost-22984-1222884501_thumb.jpg

 

Ziua a III-a. 5 sept. Viena – Aschach an der Donau, 232 km.

Dimineața facem bagajele, le punem pe motoare pe care le lăsăm în parcarea din camping Âşi mergem să vedem o parte din Viena cu transportul în comun. Alegem să vedem castelul Schonbrunn Âşi Prater. La castel facem turul grădinilor, cu un trenuleț în care ni se explică, în germană, engleză, franceză Âşi italiană obiectivele pe lângă care trecem. În parcul de distracții Prater urcăm în celebra „roată” Âşi ne dăm în niÂşte „ciocane” de 40m înălțime, care ne rotesc cu viteza de 104 km/h.

Dupa-amiaza plecăm spre destinația noastră, la întrunirea Uralelor, Aschach an der Donau, la 25 km de Linz. Drumul e frumos Âşi bun, satele austriece liniÂştite, miros de toamnă. Ajungem târziu în Aschach (noua locație a întâlnirii, din cauza unei furtuni), găsim cu greu tabăra Uralelor, toți dorm, mai puțin 2 organizatori care ne aÂşteaptă. În hangar stau aliniate motocicletele care a doua zi vor participa la cursă. DeÂşi obosiți, nu ne dăm duÂşi la culcare. Nu prea mai este loc de corturi, aÂşa că suntem cazați în stil militar, în dormitor comun Âşi paturi de campanie. O alegere chiar bună, caci paturile sunt foarte confortabile, iar sub geamurile dormitorului, la nici 15 m, curge Dunărea.

post-22984-1222886408_thumb.jpgpost-22984-1222886435_thumb.jpgpost-22984-1222886808_thumb.jpgpost-22984-1222887645_thumb.jpgpost-22984-1222887911_thumb.jpgpost-22984-1222888008_thumb.jpgpost-22984-1222888181_thumb.jpgpost-22984-1222888216_thumb.jpgpost-22984-1222888245_thumb.jpgpost-22984-1222888365_thumb.jpgpost-22984-1222888441_thumb.jpgpost-22984-1222888493_thumb.jpgpost-22984-1222888527_thumb.jpgpost-22984-1222888646_thumb.jpgpost-22984-1222888697_thumb.jpgpost-22984-1222888888_thumb.jpgpost-22984-1222889018_thumb.jpgpost-22984-1222889066_thumb.jpgpost-22984-1222889094_thumb.jpgpost-22984-1222889169_thumb.jpgpost-22984-1222889412_thumb.jpgpost-22984-1222889566_thumb.jpgpost-22984-1222889606_thumb.jpgpost-22984-1222889624_thumb.jpgpost-22984-1222889648_thumb.jpgpost-22984-1222889685_thumb.jpg

 

 

 

Ziua a IV-a. 6 sept. Aschach an der Donau

Răzvan se trezeÂşte de dimineață pentru a filma plecarea motocicletelor cu ataÂş în cursă. Cei care nu participă, stau pe malul Dunării. Facem poze cu motocicletele rămase în tabără. Participanții sunt majoritatea din Austria, Germania, Franța, Cehia, Slovacia. Între timp se întoarce pe platformă singura motocicletă accidentată în cursă, pilotul intact. Chiar Âşi motocicleta, cam îndoită, porneÂşte la câteva pedale.

Punem benzină de la o stație care are Âşi o pompă pt. motoare în 2 timpi, ce face amestecul benzină-ulei după cum o reglezi. Vizităm împrejurimile cu motocicletele, ne îndreptăm spre castelul Schaunberg. La poalele dealului, un mic aerodrom, lumea scoate planoarele pt. zbor. DeÂşi ne imaginam că drumul spre castel este accesibil pe motociclete, noi nu găsim decât un drum forestier accesibil doar pe jos, din cauza furtunii ce avusese loc înainte. Când ajungem la castel, vedem că era Âşi un alt drum, asfaltat, pe care urcau vizitatorii.

În fine, ne oprim cu motocicletele la terasa unui mic local pe malul Dunării Âşi mâncăm un peÂşte învelit în hârtie cretată Âşi ziare. Între timp, pe lângă noi trec motocicletele cu ataÂş care se întorc de la cursă. Ne întoarcem în tabără, unde intrăm în vorbă cu băieții din clubul „Amicale de France-Dniepr-Ural”. Le urăm succes, rezultatele se vor afla doar seara.

Seara, în hangar, concert de muzică bună, petrecere, bere („Zipfer” la halbă), festivitatea de premiere. Sunt premiați primii 10 clasați, locul I este luat de un elvețian,cu nr. de concurs 13, iar noi Âşi englezii luăm un premiu special pt. cei veniți de la cea mai mare distanță. Facem schimb de drapele cu francezii de la „Amicale de France”, care ne dau în schimbul tricolorului nostru steagul Normandiei, doi lei negri pe fond roÂşu. Părăsim ultimii petrecerea.

post-22984-1222891082_thumb.jpgpost-22984-1222891119_thumb.jpgpost-22984-1222891141_thumb.jpgpost-22984-1222891162_thumb.jpgpost-22984-1222891182_thumb.jpgpost-22984-1222891223_thumb.jpgpost-22984-1222891245_thumb.jpgpost-22984-1222891264_thumb.jpgpost-22984-1222891286_thumb.jpgpost-22984-1222891310_thumb.jpgpost-22984-1222891335_thumb.jpgpost-22984-1222891394_thumb.jpgpost-22984-1222891411_thumb.jpgpost-22984-1222891433_thumb.jpgpost-22984-1222891455_thumb.jpgpost-22984-1222891482_thumb.jpgpost-22984-1222891499_thumb.jpgpost-22984-1222891549_thumb.jpgpost-22984-1222891567_thumb.jpgpost-22984-1222891590_thumb.jpgpost-22984-1222891626_thumb.jpgpost-22984-1222891642_thumb.jpgpost-22984-1222891662_thumb.jpgpost-22984-1222891686_thumb.jpgpost-22984-1222891711_thumb.jpgpost-22984-1222891739_thumb.jpgpost-22984-1222891760_thumb.jpgpost-22984-1222891787_thumb.jpgpost-22984-1222891812_thumb.jpgpost-22984-1222891830_thumb.jpgpost-22984-1222891852_thumb.jpgpost-22984-1222891875_thumb.jpgpost-22984-1222891915_thumb.jpgpost-22984-1222891945_thumb.jpgpost-22984-1222891999_thumb.jpgpost-22984-1222892020_thumb.jpgpost-22984-1222892044_thumb.jpgpost-22984-1222892075_thumb.jpgpost-22984-1222892117_thumb.jpgpost-22984-1222892149_thumb.jpgpost-22984-1222892182_thumb.jpgpost-22984-1222892224_thumb.jpgpost-22984-1222892271_thumb.jpgpost-22984-1222892331_thumb.jpgpost-22984-1222892363_thumb.jpgpost-22984-1222892403_thumb.jpgpost-22984-1222892430_thumb.jpg

 

post-22984-1222892909_thumb.jpgpost-22984-1222892934_thumb.jpgpost-22984-1222893013_thumb.jpgpost-22984-1222893072_thumb.jpgpost-22984-1222893103_thumb.jpgpost-22984-1222893124_thumb.jpgpost-22984-1222893151_thumb.jpgpost-22984-1222893184_thumb.jpgpost-22984-1222893216_thumb.jpgpost-22984-1222893237_thumb.jpgpost-22984-1222893281_thumb.jpgpost-22984-1222893319_thumb.jpg

post-22984-1222893339_thumb.jpgpost-22984-1222893381_thumb.jpgpost-22984-1222893420_thumb.jpgpost-22984-1222893450_thumb.jpgpost-22984-1222893450_thumb.jpgpost-22984-1222893480_thumb.jpgpost-22984-1222893509_thumb.jpgpost-22984-1222893541_thumb.jpgpost-22984-1222893579_thumb.jpgpost-22984-1222893614_thumb.jpgpost-22984-1222893656_thumb.jpgpost-22984-1222893688_thumb.jpg

post-22984-1222893715_thumb.jpgpost-22984-1222893750_thumb.jpgpost-22984-1222893776_thumb.jpgpost-22984-1222893817_thumb.jpgpost-22984-1222893840_thumb.jpgpost-22984-1222893872_thumb.jpgpost-22984-1222893899_thumb.jpgpost-22984-1222893929_thumb.jpgpost-22984-1222893961_thumb.jpgpost-22984-1222893994_thumb.jpgpost-22984-1222894024_thumb.jpgpost-22984-1222894075_thumb.jpg

post-22984-1222894107_thumb.jpgpost-22984-1222894122_thumb.jpgpost-22984-1222894143_thumb.jpgpost-22984-1222894166_thumb.jpgpost-22984-1222894183_thumb.jpgpost-22984-1222894214_thumb.jpg

 

Ziua a V-a. 7 sept. Aschach an der Donau – Bystrice (la 50 km. de Praga), 290 km.

Ne trezim ultimii, majoritatea sunt deja plecați. Noi Âşi francezii de la Amicale mai schimbăm impresii Âşi suntem invitați la întrunirea lor de anul viitor. Pornim spre Praga, oraÂş pe care nu vrem să-l ratăm, fiind atât de aproape.

Imediat după intrarea în Cehia, începe ploaia. ÂŞi o ține tot aÂşa, deasă, măruntă Âşi rece. Când se lasă Âşi întunericul, drumul nu mai e deloc o plăcere. Astfel că, la 50 km de Praga, ne oprim să căutăm cazare. Toate motelurile din Bystrice sunt închise, însă un localnic se oferă să ne cazeze în garajul lui. Un garaj-atelier-muzeu, imens, în care piesa de rezistență e un Jeep militar din 1946 cu remorcă. Totul original Âşi restaurat ca nou. Aflăm că în Praga există un club al motoarelor din WW2, iar oamenii se întâlnesc cu ele (sunt perfect funcționale), îmbrăcați în uniforme militare. Pereții sunt împânziți de plăcuțe de înmatriculare, adunate de pe unde călătorise gazda noastră: Europa, America de Sud, SUA, Africa. O altă plăcuță, aÂşezată pe pervazul unei ferestre, datând probabil de pe vremea Cortinei de fier, ne spune în cehă Âşi germană „Interzis a vorbi politică”. Nici nu aveam de gând! Gazda ne pune la dispoziție Âşi o baie cu duÂş Âşi apă caldă. De fapt, tot complexul imobiliar e o veche moară, acum reamenajată ca sediu de firmă piscicolă

 

Ziua a VI-a. 8 sept. Bystrice – Praga – Bystrice, 100 km.

Ne trezim de dimineață (e soare), în ideea de a pleca spre Praga Âşi apoi înapoi spre țară. Gazda noastră ne întâmpină cu micul dejun, cornuri proaspete. Facem bagajele, le punem pe motoare, dar motocicleta cu atas are o problemă mecanică. Necesită câteva ore de aÂşteptare, stăm la soare pe malul lacului din fața fostei mori, la poveÂşti. Astfel că hotărâm să mai amânăm cu o zi întoarcerea acasă, lăsăm bagajele în Bystrice Âşi cu motocicletele uÂşurate mergem spre Praga. Parcăm lângă o gură de metrou Âşi vizităm oraÂşul vechi. Impresia lăsată este a unui oraÂş asediat de ... turiÂşti! Facem poze, cumpărăm suveniruri Âşi ne întoarcem să înnoptăm la garaj.

 

post-22984-1222894727_thumb.jpg

post-22984-1222894743_thumb.jpgpost-22984-1222894768_thumb.jpgpost-22984-1222894803_thumb.jpgpost-22984-1222894820_thumb.jpgpost-22984-1222894841_thumb.jpgpost-22984-1222894874_thumb.jpgpost-22984-1222894893_thumb.jpgpost-22984-1222894926_thumb.jpgpost-22984-1222894949_thumb.jpgpost-22984-1222894975_thumb.jpgpost-22984-1222894986_thumb.jpgpost-22984-1222895007_thumb.jpgpost-22984-1222895034_thumb.jpgpost-22984-1222895051_thumb.jpgpost-22984-1222895082_thumb.jpgpost-22984-1222895106_thumb.jpgpost-22984-1222895124_thumb.jpgpost-22984-1222895157_thumb.jpgpost-22984-1222895206_thumb.jpgpost-22984-1222895226_thumb.jpgpost-22984-1222895261_thumb.jpgpost-22984-1222895280_thumb.jpgpost-22984-1222895297_thumb.jpgpost-22984-1222895324_thumb.jpgpost-22984-1222895355_thumb.jpgpost-22984-1222895381_thumb.jpgpost-22984-1222895399_thumb.jpgpost-22984-1222895426_thumb.jpgpost-22984-1222895478_thumb.jpgpost-22984-1222895454_thumb.jpg

 

Ziua a VII-a. 9 sept. Bystrice – Monor (Ungaria), 583 km.

Dimineața vizităm fabrica piscicolă a gazdei noastre din Bystrice, primim cadou de drum conserve de peÂşte Âşi ne întoarcem pe autostradă (care în Cehia Âşi Slovacia nu are taxă) până la intrarea în Ungaria. Hotărâm să trecem de Budapesta, pt. a evita traficul de zi, Âşi ne cazăm la o pensiune în Monor. Recepționera ne aude vorbind româneÂşte Âşi ne răspunde la fel. E un semn că ne apropiem de casă.

 

Ziua a VIII-a. Monor – România (Petea/BorÂş) – Baia Mare (435 km)

Ne despărțim înainte de Debrecen, un motor o ia spre Petea, celelate urmând să intre în țara pe la BorÂş. Drum întins, cu oprire doar pt. alimentare.

 

post-22984-1222895809_thumb.jpgpost-22984-1222895821_thumb.jpgpost-22984-1222895841_thumb.jpgpost-22984-1222895858_thumb.jpgpost-22984-1222895889_thumb.jpgpost-22984-1222895917_thumb.jpgpost-22984-1222895933_thumb.jpg

post-22984-1222883565_thumb.jpg

post-22984-1222884213_thumb.jpg

post-22984-1222884261_thumb.jpg

post-22984-1222888078_thumb.jpg

post-22984-1222888920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot intre 5-7 sept. 2008, au avut si spaniolii o intrunire de gen, mai micuta (19 urale, 1 nipru, 3 bmw si un chiang jiang), aflata la a 4-a editie:

http://www.ural-motos.com/treffen/treffen.htm

 

daca socotim ca tot atunci la 7 scari s-au intalnit comunistele din romania, putem zice ca a fost un weekend ... uralissim :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...