itacernea Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Salut, Cum sunt la inceput de drum ma gandeam sa aflu de la cei mai experimentati daca un motor de cross se poate adaptat sa faci hard enduro(cum face CataM sau ionut sau Geza sau multi altii de au postat poze si filme pe HardEnduro), adik sa urci pe orice poteca ti se nazare sau de-a dreptu prin padure(de fag cu frunze aurii pe jos). Eu am inteles ca dezavantajele la Cross fie el 2T sau 4T ar fi in principal cutia, urmata de motor prea puternic(exista asa ceva?!?), iar dupa parerea mea un dezavantaj ar fi si startul de la carja(iti moare la deal si uneori nu ai pozitie destul de buna sa ii dai drumu la picior). Avantajul dupa mine ar fi greutatea redusa, in general cam 10-20KG am vazut ca scade sub un enduro cu far si electric starter. Ce parere aveti daca ii schimbi pinioanele si te obijnuiesti cu puterea nu face fata si un CR, RM sau YZ pe unde merg baietii cu EXC-urile? Mai sunt alte bube la crossuri, stiu eu, suspensii care nu sunt facute pt asa ceva, motor prea putin fiabil, sa mai incomoda, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Eu am ales sa ma dau cu motor de MX la enduro in primul rand pt ca este foarte ushoara, crf-ul meu de 250 are sub 100kg si asta este cel mai important lucru din punctul meu de vedere. Al doilea lucru care m-a facut sa aleg moto de MX a fost pretul mai mic... Faci cu el exact ce face si un motor de enduro dar se simte mult mai ushoara si acest fapt te ajuta nu doar cand tragi de ea prin vagauni, te ajuta pe tot parcursul traseului la trecerea peste obstacole, la iesirea din shanturi mai adanci, pe pante daca dai ceva gaz de jos urca cat ai clipi. Inconveniente ar fi ; suspensiile rigide care oricat ai inebuni reglajele tot nu se inmoaie daca nu pui niste arcuri mai moi lipsa demarorului, cutia cu trepte foarte scurte o sa te dranjeze pe forestiere rapide sau cand mai iesi pe sosea ce a ce este inevitabil. Eu zic ca o sa fi multumit daca alegi un Mx , o sa iti placa agilitatea lor si usurimea cu care se manevreaza. Daca te uiti pe youtube o sa vezi ca in USA se folosesc la greu moto de MX gen cr, yz, kx sau rm la concursurile de enduro. Editat Septembrie 27, 2008 de soarecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudabike Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Salut am si eu o honda CRF 230 de cateva zile e primul motor de enduro pe care il am sunt si eu curios daca mai are cineva sa imi spuna si mie una alta despre el ce e bine de stiut, ce se strica la ce sa am griaja mai mult ,etc. Am deja vreo 100km cu el si ma simt foarte fain pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Eu am ales sa ma dau cu motor de MX la enduro in primul rand pt ca este foarte ushoara, crf-ul meu de 250 are sub 100kg si asta este cel mai important lucru din punctul meu de vedere. Al doilea lucru care m-a facut sa aleg moto de MX a fost pretul mai mic... Faci cu el exact ce face si un motor de enduro dar se simte mult mai ushoara si acest fapt te ajuta nu doar cand tragi de ea prin vagauni, te ajuta pe tot parcursul traseului la trecerea peste obstacole, la iesirea din shanturi mai adanci, pe pante daca dai ceva gaz de jos urca cat ai clipi. Inconveniente ar fi ; suspensiile rigide care oricat ai inebuni reglajele tot nu se inmoaie daca nu pui niste arcuri mai moi lipsa demarorului, cutia cu trepte foarte scurte o sa te dranjeze pe forestiere rapide sau cand mai iesi pe sosea ce a ce este inevitabil. Eu zic ca o sa fi multumit daca alegi un Mx , o sa iti placa agilitatea lor si usurimea cu care se manevreaza. Daca te uiti pe youtube o sa vezi ca in USA se folosesc la greu moto de MX gen cr, yz, kx sau rm la concursurile de enduro. ce vorbe frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 si eu sunt la fel ma bag cu sx-ul peste tot si la trasee mai lungi fie si 150 de km pe zi adica e mai mult cross la mine dar si hard enduro si pe strada ca e inevitabil si nu am avut vreodata probleme cu cutia sa zic sa e prea scurte rapoartele mie chear mia palcut pe asfalt cum se ducea cu rapoartele scurte lua viteza in cateva secunde era racheta!bine k pe asfalt nu mergeam mai mult de maxim 15 km dupaia forestiere noroaie santuri de toate pentru toti!si sa va mai spun un lucru fac acelasi traseu si cu suzuki dr modificat putin pe hard enduro dar e destul de greu are 120 de kg acum si nu am avut probleme cu el prin locuri unde multi nu sar incumeta sa urce dar bine am mai scapat in cate un sant cu el si daca nu esti 2 nu poti sa il scoti sau ceva de genu dar in fine mam invatat cu ambele si cu 4 t si cu 2t nu am inalnit loc unde sa nu pot iesi cu 4t din cauza greutati bine daca it imai cade e mai greu dar in rest la mn a fost ok m-am descurcat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 Psycho Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 si eu sunt la fel ma bag cu sx-ul peste tot si la trasee mai lungi fie si 150 de km pe zi adica e mai mult cross la mine dar si hard enduro si pe strada ca e inevitabil si nu am avut vreodata probleme cu cutia sa zic sa e prea scurte rapoartele mie chear mia palcut pe asfalt cum se ducea cu rapoartele scurte lua viteza in cateva secunde era racheta!bine k pe asfalt nu mergeam mai mult de maxim 15 km dupaia forestiere noroaie santuri de toate pentru toti!si sa va mai spun un lucru fac acelasi traseu si cu suzuki dr modificat putin pe hard enduro dar e destul de greu are 120 de kg acum si nu am avut probleme cu el prin locuri unde multi nu sar incumeta sa urce dar bine am mai scapat in cate un sant cu el si daca nu esti 2 nu poti sa il scoti sau ceva de genu dar in fine mam invatat cu ambele si cu 4 t si cu 2t nu am inalnit loc unde sa nu pot iesi cu 4t din cauza greutati bine daca it imai cade e mai greu dar in rest la mn a fost ok m-am descurcat! Salutare tuturo fanilor si amatorilor de hard-enduro. Mani Gyenes la Red Bull Romaniacs Calculele organizatorilor si participantilor la competitia hard - enduro Red Bull Romaniacs din acest an au fost serios date peste cap de conditiile meteo. Una dintre cela mai crancene batalii de enduro din lume a ajuns anul acesta la a 5 editie , iar traseele amenajate in proximitatea orasului SIBIU au devenit si mai dificiledin cauza ploii neasteptate. La start s-a prezentat si Emanuel Gyenes ( KTM ) dealtfel membru al Dakar Team , singurul concurent care a participat la toate cela 4 editii de pana acuma. Anul trecut motociclistul din Satu -Mare s-a clasat pe locul sapte in cadrul celei mai dificile categorii , de profesionosti , insa acum a preferat sa nu riste , clasandu-se in final pe locul 14. Dintre cei 32 de participanti la aceasta categorie , 21 de motociclisti au reusit sa termine cei aproape 1.000 KM , victoria revenindu-i britanucului Graham Jarvis. II doresc mult succes motociclistului Emanuel Gyenes , care este cel mai bun motociclist roman din istoria Red Bull Romaniacs , care a terminat de doua ori pe prima pozitie din categoria Expert. Hai asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Salutare tuturo fanilor si amatorilor de hard-enduro. Mani Gyenes la Red Bull Romaniacs Calculele organizatorilor si participantilor la competitia hard - enduro Red Bull Romaniacs din acest an au fost serios date peste cap de conditiile meteo. Una dintre cela mai crancene batalii de enduro din lume a ajuns anul acesta la a 5 editie , iar traseele amenajate in proximitatea orasului SIBIU au devenit si mai dificiledin cauza ploii neasteptate. La start s-a prezentat si Emanuel Gyenes ( KTM ) dealtfel membru al Dakar Team , singurul concurent care a participat la toate cela 4 editii de pana acuma. Anul trecut motociclistul din Satu -Mare s-a clasat pe locul sapte in cadrul celei mai dificile categorii , de profesionosti , insa acum a preferat sa nu riste , clasandu-se in final pe locul 14. Dintre cei 32 de participanti la aceasta categorie , 21 de motociclisti au reusit sa termine cei aproape 1.000 KM , victoria revenindu-i britanucului Graham Jarvis. II doresc mult succes motociclistului Emanuel Gyenes , care este cel mai bun motociclist roman din istoria Red Bull Romaniacs , care a terminat de doua ori pe prima pozitie din categoria Expert. Hai asfalt uscat tuturor. pe asfalt uscat ti-o place tie sa mergi pe aici se prefera altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Si ce treaba are sula cu prefectura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 are.cu sula "INTEPI" si prefectura "TE INTEAPA" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Eu am ales sa ma dau cu motor de MX la enduro in primul rand pt ca este foarte ushoara, crf-ul meu de 250 are sub 100kg si asta este cel mai important lucru din punctul meu de vedere. Al doilea lucru care m-a facut sa aleg moto de MX a fost pretul mai mic... Faci cu el exact ce face si un motor de enduro dar se simte mult mai ushoara si acest fapt te ajuta nu doar cand tragi de ea prin vagauni, te ajuta pe tot parcursul traseului la trecerea peste obstacole, la iesirea din shanturi mai adanci, pe pante daca dai ceva gaz de jos urca cat ai clipi. Inconveniente ar fi ; suspensiile rigide care oricat ai inebuni reglajele tot nu se inmoaie daca nu pui niste arcuri mai moi lipsa demarorului, cutia cu trepte foarte scurte o sa te dranjeze pe forestiere rapide sau cand mai iesi pe sosea ce a ce este inevitabil. Eu zic ca o sa fi multumit daca alegi un Mx , o sa iti placa agilitatea lor si usurimea cu care se manevreaza. Daca te uiti pe youtube o sa vezi ca in USA se folosesc la greu moto de MX gen cr, yz, kx sau rm la concursurile de enduro. In Sua crosserele aia modificate(din cauza ca japonezele nu mai fac enduro 2t,si 4t competitiv) n-au aproape nimic comun cu un cross simplu din cauza ca se baga bani grei pt modificarile pt enduro(suspensii(nu numai arcuri ci tot interiorul se modifica),cutie,radiatoare,carburator,aprindere,power valve,kit de lumini care include stator +rotor+rectifier etc...),aparatori (de cadru,motor,toba speciale)etc.Ca diferentele intre enduro si un cross sunt ff mari nu numai greutatea(cu enduro te descurci mai greu pe pista de cross,ca e mai grea,suspensiile sunt mai moi,dar roata se intoarce cand vine vorba sa urci in albia unui parau unde se fierb multe motoare,unde crossul n-are rezerve termice,lipsa vas de expansiune ,ulei mai putin,radiatoare mai mici, subdimensionate pt mers incet,si cutia cu viteze etajate necorespunzator iti fac probleme.Nu exista motor universal dupa parerea mea(crede-ma stiu ce zic,ca am modificat un yz 250,si nici nu vreau sa socotesc cati bani am bagat in motorul ala si nu era pe nici pe departe gata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Decat sa faci toate modificarile astea mai bine iti iei direct un wr. Eu nu as renunta la cele 15kg castigate cu o moto de mx cheala chiar daca mai pierd ceva comfort. Momentan ma dau cu un crf 250r fara nici o modificare si ma simt extraordinar cu ea. Pe bolovani zgaltae cam tare suspensia dar in rest numai avantaje....Acuma gusturile nu se discuta si parerea mea e ca nu tre sa te strezezi prea tare daca nu te dai la un nivel inalt la concursuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Decat sa faci toate modificarile astea mai bine iti iei direct un wr. Eu nu as renunta la cele 15kg castigate cu o moto de mx cheala chiar daca mai pierd ceva comfort. Momentan ma dau cu un crf 250r fara nici o modificare si ma simt extraordinar cu ea. Pe bolovani zgaltae cam tare suspensia dar in rest numai avantaje....Acuma gusturile nu se discuta si parerea mea e ca nu tre sa te strezezi prea tare daca nu te dai la un nivel inalt la concursuri decat daca te dau banii afara din casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Decat sa faci toate modificarile astea mai bine iti iei direct un wr. Eu nu as renunta la cele 15kg castigate cu o moto de mx cheala chiar daca mai pierd ceva comfort. Momentan ma dau cu un crf 250r fara nici o modificare si ma simt extraordinar cu ea. Pe bolovani zgaltae cam tare suspensia dar in rest numai avantaje....Acuma gusturile nu se discuta si parerea mea e ca nu tre sa te strezezi prea tare daca nu te dai la un nivel inalt la concursuri decat daca te dau banii afara din casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 (editat) In Sua crosserele aia modificate(din cauza ca japonezele nu mai fac enduro 2t,si 4t competitiv) n-au aproape nimic comun cu un cross simplu din cauza ca se baga bani grei pt modificarile pt enduro(suspensii(nu numai arcuri ci tot interiorul se modifica),cutie,radiatoare,carburator,aprindere,power valve,kit de lumini care include stator +rotor+rectifier etc...),aparatori (de cadru,motor,toba speciale)etc.Ca diferentele intre enduro si un cross sunt ff mari nu numai greutatea(cu enduro te descurci mai greu pe pista de cross,ca e mai grea,suspensiile sunt mai moi,dar roata se intoarce cand vine vorba sa urci in albia unui parau unde se fierb multe motoare,unde crossul n-are rezerve termice,lipsa vas de expansiune ,ulei mai putin,radiatoare mai mici, subdimensionate pt mers incet,si cutia cu viteze etajate necorespunzator iti fac probleme.Nu exista motor universal dupa parerea mea(crede-ma stiu ce zic,ca am modificat un yz 250,si nici nu vreau sa socotesc cati bani am bagat in motorul ala si nu era pe nici pe departe gata) perfect concluzionat! si totusi mai face si japanu 4t(enduro)competitiv, dar unde-i 2t(enduro)? Editat Octombrie 13, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) perfect concluzionat! si totusi mai face si japanu 4t(enduro)competitiv, dar unde-i 2t(enduro)? Unde-i enduro-ul competitiv japonez?(wr 250&450,sunt prea moi,motoare bune dar prea grele,deja se indreapta spre motociclistul amator de strada(vezi si kitul de recirculare a gazelor),crfx250 prea slab fata de concurenta,crf450x tot prea greu.singurele motoare competitive raman modelele Honda HM(dac tot vorbim de motoare de competitie). Enduro japonez 2t nu se mai fabrica,pacat ca concurenta produce motoare bune(vezi KTM,TM,Gas-Gas,Husqwarna) Decat sa faci toate modificarile astea mai bine iti iei direct un wr. Eu nu as renunta la cele 15kg castigate cu o moto de mx cheala chiar daca mai pierd ceva comfort. Momentan ma dau cu un crf 250r fara nici o modificare si ma simt extraordinar cu ea. Pe bolovani zgaltae cam tare suspensia dar in rest numai avantaje....Acuma gusturile nu se discuta si parerea mea e ca nu tre sa te strezezi prea tare daca nu te dai la un nivel inalt la concursuri decat daca te dau banii afara din casa. Omule eu vorbeam in general de crossuri si enduro,nu ma referam la cea ce-ti place tie(crf e un motor ff echilibrat si bun) sau mie,ci de diferente care fac ca o ramura a motociclismului de teren sa se numeasca enduro,si celalalt motocross, sport unde unele elemente se pot combina, dar sunt altele care nu se pot substitui. Editat Octombrie 14, 2008 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Unde-i enduro-ul competitiv japonez?(wr 250&450,sunt prea moi,motoare bune dar prea grele,deja se indreapta spre motociclistul amator de strada(vezi si kitul de recirculare a gazelor),crfx250 prea slab fata de concurenta,crf450x tot prea greu.singurele motoare competitive raman modelele Honda HM(dac tot vorbim de motoare de competitie).Enduro japonez 2t nu se mai fabrica,pacat ca concurenta produce motoare bune(vezi KTM,TM,Gas-Gas,Husqwarna) si yamaha si honda sunt motoare competitive! in fata carei concurente nu stau bine? daca vorbim de 4t mai toti producatorii se invart in jurul a 110kg-pt mobrele de enduro. si wr250&450 par moi daca raman asa cum le-ai scos din cutie, adica de serie. cu evacuare adecvata(chiar si cu cea de fabrica putin gadilata) si kit de jiglere schimbat se schimba complet joaca. probabil la fel sta treaba si cu honda crfx. de honda hm chiar as vrea sa stiu mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 si yamaha si honda sunt motoare competitive! in fata carei concurente nu stau bine? daca vorbim de 4t mai toti producatorii se invart in jurul a 110kg-pt mobrele de enduro. si wr250&450 par moi daca raman asa cum le-ai scos din cutie, adica de serie. cu evacuare adecvata(chiar si cu cea de fabrica putin gadilata) si kit de jiglere schimbat se schimba complet joaca. probabil la fel sta treaba si cu honda crfx. de honda hm chiar as vrea sa stiu mai multe. Na vezi ca nu exista din serie motor competitiv? din pacate(in afara de Ktm si Husaberg eventual Husqvarna cat de cat,care au alte probleme)Iar cu cantaritul te rog frumos pune un wr pe cantar cu toate lichidele si plinul facut si o sa te miri la cat ajunge.HOnda are dezavantajul,ca iese din fabrica cu Ghidon de 22 mai slab,fara kit de lumini instrumentaj mai simplu,lipsa aparatoare motor,toba de evacuare sub orice critica si ca greutate si ca aspect.si eu am lucrat mult la crfx-ul meu pana a devenit k lumea.Toba+cot schimbat,set jiglere,umblat la carb,Big bore kit de 300,ghidon de 28,aparator de motor bun,aparatori radiatori,de maini etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) uite, asta ar trebui sa fie raspunsul. am sa verific pe cantar. este adevarat si eu am lucrat ceva la mobra mea. acum prin comparatie si ktm-ul si husabergul mai au nevoie de ceva bibileli pana sa fie ready to race. vezi cu cate din piesele pe care le-ai enumerat tu ca le-ai pus pe motor vin "austrieco-suedezele" din fabrica?....dar aici intram pe un teren alunecos... Editat Octombrie 14, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 DA... mai bine beau o bere in sanatatea ta....)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Am vazut ca e o firma in italia care prepara cr250 pt enduro, si o fac destul de bine..suspensii, rapoarte cutie, chit de lumini, volanta ingreunata, tot tacamul. Le puteti vedea pe MOTO.IT se numeste honda cre250 si la ei se inmatriculeaza. Pretul mi se pare rezonabil. Mai stie cineva ceva de modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) Am vazut ca e o firma in italia care prepara cr250 pt enduro, si o fac destul de bine..suspensii, rapoarte cutie, chit de lumini, volanta ingreunata, tot tacamul. Le puteti vedea pe MOTO.IT se numeste honda cre250 si la ei se inmatriculeaza. Pretul mi se pare rezonabil. Mai stie cineva ceva de modelul asta? Salutari enduristilor! De fapt treaba cu cre-ul de 250 a pornit de la modelul de serie Honda cr500e http://www.bikepics.com/honda/cr500e/ ,in schimb avantajul la 250 e ca are cadru din aluminiu(depinde despre ce model e vorba) si e la fel de usor ca si cr-u simplu,in schimb,ai lumina,suspensie enduro,sa mai comoda si rapoarte enduro si faptul ca se poate inmatricula,dezavantajul este ca cre de 250 nu se face de fabrica ci numai de firme care modifica legal,cum e si aceea din Italia.Dezavantajul la cre de 500 e ca acesta este mai greu de cat cr-ul de 500 cu cateva kilograme bune,iar avantajul......consuma cu mult mai putin decat cr-ul de 500,citeam undeva ca treaba cu consumu sta din toba si alt sistem de carburator. Editat Octombrie 15, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudabike Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Uite aici cum sta treaba cu toba, filtru de aer si carburator la CRF230 si cred ca nu numa la asta da pe asta au vrut sa il inaspreasca ca e mai mic http://dirtbike.off-road.com/dirtbike/Proj...ategoryId=24439 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 buna ziua...am observat k i s a rostit numele domnului cataM, adevarat dansul a mers si nu stiu daca inca mai si mereg numai pe cross la enduro si cand zic cross ma refer la 250 2t....si aici daca o sa vada postul...o mica intrebare...stie el ...NENE CUM DRACU AI MERS CU SUZUKI-LE ACEVA 250 2T DIN 2000 CARE L AI DAT LA BUCURESTI INAINTE SA AJUNGA LA MINE?!!?!?!? AVETI CUVANTUL MEU K MOTOCICLETA MAI TAMPITA CA ACEEA NU AM VAZUT! ERA POSEDATA JURRRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) buna ziua...am observat k i s a rostit numele domnului cataM, adevarat dansul a mers si nu stiu daca inca mai si mereg numai pe cross la enduro si cand zic cross ma refer la 250 2t....si aici daca o sa vada postul...o mica intrebare...stie el ...NENE CUM DRACU AI MERS CU SUZUKI-LE ACEVA 250 2T DIN 2000 CARE L AI DAT LA BUCURESTI INAINTE SA AJUNGA LA MINE?!!?!?!? AVETI CUVANTUL MEU K MOTOCICLETA MAI TAMPITA CA ACEEA NU AM VAZUT! ERA POSEDATA JURRRR daca mi-ai rostit numele trebe sa ma bag in seama. ce-avea rm-ul ala? eu am mers 1 an pe el si inca 1 an pe asta de vreau sa-l vand acu. ambele mi s-au parut normale la cap, atata doar ca, dupa cum e si dilema din topic, imi faceau mainile gen popeye + alte mici maruntisuri obositoare pe care le ai cu un cross la enduro. (si pe care le-am tot repetat). Acu , la batranete, mi-am luat un exc ca e mai confortabil. Editat Octombrie 30, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 da exact ca popeye...si tipul caruia i am vandut o dupa o luna sau ceva de genul a vandut o si el daca vrei sa o revezi este si acum pe bikeshop daca nu ma insel. oricum concluzia din tot ce s a vb 250 2t cross trebuie sa te tina un pica mai tare gladiolele sa te faci treaba parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.