cristacke Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 salut. am si eu o problema. in urma cu ceva timp am avut un accident si moto a fost cam stricata pe partea stanga. ea a stat toata iarna nu a fost pornita deloc. cand am vrut sa o pornesc nu am avut baterie, am pornit-o inpinsa. dupa ce am mers cu ea bateria nu s-a incarcat. am bagat-o pe redresor, am incarcat bateria, a pornit de 2 ori aseara, si azi de dimineata nu a mai vrut. bateria era moarta. am impins-o a pornit am ajuns la munca, am mers cu ea in orash cam jumatate de ora, am ajus la munca, bateria tot moarta. spuneti-mi va rog ce pot sa verific sa vad de unde ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 porneste motocicleta cu un robot de pornire sau de la o masina conectand corect cablurile de pornire + si - dupa care le scoti si masori incarcarea la bornele bateriei tre sa fie 14,5v maxim si minim 12,8-13v daca nu este in acesta valori ai releul de incarcare dus...e o boala honda verifica si sigurantele care se afla sub sea numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 o sa verific asta si revin cu raspuns...releul este cumva pe coditza pe partea stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) o sa verific asta si revin cu raspuns...releul este cumva pe coditza pe partea stanga? la cbr f4i releul nu va incepe sa incarce daca bateia are voltajul sub 12. incearca cu o baterie buna si sa vezi daca incarca. si verifica mufele de la releul de incarcare si de la generator. la honda au prostul obicei sa se cam topeasca.... adica contacte imperfecte. daca releul e stricat poti sa-l incocuiesti cu aproape orice alt releu de honda Editat Martie 19, 2009 de dr.mengele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 deci...avem asa -bateria are 12 si ceva cu motoru oprit, -cu motoru pornit are 14.6 -dak il turez putin creste... -cu contactu pus si motoru oprit, se aprind farurile, claxonul merge, totl merge perfect, cum dau la automat invarte de doua ori si imi ia curentu din tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) deci...avem asa-bateria are 12 si ceva cu motoru oprit, -cu motoru pornit are 14.6 -dak il turez putin creste... -cu contactu pus si motoru oprit, se aprind farurile, claxonul merge, totl merge perfect, cum dau la automat invarte de doua ori si imi ia curentu din tot... un scurt la releul de pornire sau releul bulit... grija mare la releul de incarcare daca se buleste (cel de honda) incarca peste limitapeste 16v(in functie de turatie la blana) si prajeste bateria (daca e cu acid si nu pe gel o usuca...si miroase a oua clocite ) si dupa ce se usuca intra in scurt si alternatorul baga puterea maxima poate sa urce si la 70v..si pusca tot ce e aprins(becuri) Editat Martie 20, 2009 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 aseara am luat bateria in casa, am incarcat-o la redresor si azi de dim a pornit la prima cheie....am mers pana la munk, aici am oprit motoru, l-am pornit iar si a mers... de doua ori a pornit, si se pare k mai este baterie...sa vedem mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperMoto Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Poate sa fie si bateria moarta, sa nu mai tina curentul in ea. Problema asta o aveam si eu, credeam ca este releul de incarcare, insa in timp ce mergea motorul, imi incarca bateria. Cum am schimbat bateria, s-a terminat cu probleme asta. Avea acelasi simptome ca si a ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 merge.. nu a mai facut prbleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 salu, aceeasi problema o am si eu la al meu cbr f4i, unde se afla releul de incarcare??? si unde pot gasi si eu o astfel de piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 23, 2009 Autor Share Postat Martie 23, 2009 releul este pe coditza, in lateral pe partea stanga, are un radiator de mare de aluminiu, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 mai bine masori releul inainte sa il schimbi sa nu fie buba in alta parte (ar trebui sa scrie in manualul de service procedura). am avut o problema asemanatoare (nu incarca bateria) pe gsxr si vroiam sa iau un releu nou dar de fapt erau niste bobine din magnetou arse. mufa crapata + ploaie -> scurt in mufa -> bobine arse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 mai bine masori releul inainte sa il schimbi sa nu fie buba in alta parte (ar trebui sa scrie in manualul de service procedura). am avut o problema asemanatoare (nu incarca bateria) pe gsxr si vroiam sa iau un releu nou dar de fapt erau niste bobine din magnetou arse. mufa crapata + ploaie -> scurt in mufa -> bobine arse. Sunt tare curios sa aflu cum ploaia a reusit sa faca scurt la 14-15V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 ....si unde pot gasi si eu o astfel de piesa incearca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Martie 30, 2009 Autor Share Postat Martie 30, 2009 (editat) se poate ca releul sa nu functioneze tot timpu? cateodata incarca apoi iar raman fara curent...umblu pe la sigurantze le misc... si merge..apoi dupa un timp nu mai merge.. Editat Martie 30, 2009 de cristacke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merlyn Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 aceleasi probleme le am avut si eu la o honda vtr 1000 firestorm ....bacteria dusa...masurat incarcarea cu motoru pornit hop 14,5 V ...oprit motoru , masurat bateria ...voltajul ii scadea foarte rpd pana aproape de 12 volti...deci schimba bacteria...o baterie noua nu are voie sa scada sub 12,7 cu motorul oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Releu regulator pentru Honda orice model = 120 eur. PM - cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icebuffy Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 se poate ca releul sa nu functioneze tot timpu? cateodata incarca apoi iar raman fara curent...umblu pe la sigurantze le misc... si merge..apoi dupa un timp nu mai merge.. [/quote Daca ai umblat la sigurante si incarca acolo e problema,releul incarca sau nu(nu se repara singur) cel mai simplu porneste motorul pune un aparat de masura,(12v probleme,14 si un pic este OK), si umbla la sigurante vezi care dintre ele e pe traseul releului si acolo ai un contact imperfect eventual curata conectorii sau mufele cu un spray de contacte electrice. Succese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.