Sari la conținut

nu imi incarca bateria


Postări Recomandate

salut. am si eu o problema. in urma cu ceva timp am avut un accident si moto a fost cam stricata pe partea stanga.

ea a stat toata iarna nu a fost pornita deloc. cand am vrut sa o pornesc

nu am avut baterie, am pornit-o inpinsa. dupa ce am mers cu ea bateria nu s-a incarcat. am bagat-o pe redresor, am incarcat bateria, a pornit de 2 ori aseara, si azi de dimineata nu a mai vrut. bateria era moarta. am impins-o a pornit am ajuns la munca, am mers cu ea in orash cam jumatate de ora, am ajus la munca, bateria tot moarta. spuneti-mi va rog ce pot sa verific sa vad de unde ar fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porneste motocicleta cu un robot de pornire sau de la o masina conectand corect cablurile de pornire + si - dupa care le scoti si masori incarcarea la bornele bateriei tre sa fie 14,5v maxim si minim 12,8-13v daca nu este in acesta valori ai releul de incarcare dus...e o boala honda

verifica si sigurantele care se afla sub sea

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa verific asta si revin cu raspuns...releul este cumva pe coditza pe partea stanga?

 

la cbr f4i releul nu va incepe sa incarce daca bateia are voltajul sub 12.

incearca cu o baterie buna si sa vezi daca incarca.

si verifica mufele de la releul de incarcare si de la generator.

la honda au prostul obicei sa se cam topeasca.... :angry:

adica contacte imperfecte.

daca releul e stricat poti sa-l incocuiesti cu aproape orice alt releu de honda :angryfire:

Editat de dr.mengele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...avem asa

-bateria are 12 si ceva cu motoru oprit,

-cu motoru pornit are 14.6

-dak il turez putin creste...

-cu contactu pus si motoru oprit, se aprind farurile, claxonul merge, totl merge perfect, cum dau la automat invarte de doua ori si imi ia curentu din tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...avem asa

-bateria are 12 si ceva cu motoru oprit,

-cu motoru pornit are 14.6

-dak il turez putin creste...

-cu contactu pus si motoru oprit, se aprind farurile, claxonul merge, totl merge perfect, cum dau la automat invarte de doua ori si imi ia curentu din tot...

un scurt la releul de pornire sau releul bulit...

grija mare la releul de incarcare daca se buleste (cel de honda) incarca peste limitapeste 16v(in functie de turatie la blana) si prajeste bateria (daca e cu acid si nu pe gel o usuca...si miroase a oua clocite ) si dupa ce se usuca intra in scurt si alternatorul baga puterea maxima poate sa urce si la 70v..si pusca tot ce e aprins(becuri)

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am luat bateria in casa, am incarcat-o la redresor si azi de dim a pornit la prima cheie....am mers pana la munk, aici am oprit motoru, l-am pornit iar si a mers... de doua ori a pornit, si se pare k mai este baterie...sa vedem mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie si bateria moarta, sa nu mai tina curentul in ea. Problema asta o aveam si eu, credeam ca este releul de incarcare, insa in timp ce mergea motorul, imi incarca bateria. Cum am schimbat bateria, s-a terminat cu probleme asta. Avea acelasi simptome ca si a ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine masori releul inainte sa il schimbi sa nu fie buba in alta parte (ar trebui sa scrie in manualul de service procedura).

am avut o problema asemanatoare (nu incarca bateria) pe gsxr si vroiam sa iau un releu nou dar de fapt erau niste bobine din magnetou arse.

mufa crapata + ploaie -> scurt in mufa -> bobine arse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
mai bine masori releul inainte sa il schimbi sa nu fie buba in alta parte (ar trebui sa scrie in manualul de service procedura).

am avut o problema asemanatoare (nu incarca bateria) pe gsxr si vroiam sa iau un releu nou dar de fapt erau niste bobine din magnetou arse.

mufa crapata + ploaie -> scurt in mufa -> bobine arse.

Sunt tare curios sa aflu cum ploaia a reusit sa faca scurt la 14-15V :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca releul sa nu functioneze tot timpu?

cateodata incarca apoi iar raman fara curent...umblu pe la sigurantze le misc... si merge..apoi dupa un timp nu mai merge..

Editat de cristacke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceleasi probleme le am avut si eu la o honda vtr 1000 firestorm ....bacteria dusa...masurat incarcarea cu motoru pornit hop 14,5 V ...oprit motoru , masurat bateria ...voltajul ii scadea foarte rpd pana aproape de 12 volti...deci schimba bacteria...o baterie noua nu are voie sa scada sub 12,7 cu motorul oprit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca releul sa nu functioneze tot timpu?

cateodata incarca apoi iar raman fara curent...umblu pe la sigurantze le misc... si merge..apoi dupa un timp nu mai merge..

[/quote

 

Daca ai umblat la sigurante si incarca acolo e problema,releul incarca sau nu(nu se repara singur) cel mai simplu porneste motorul pune un aparat de masura,(12v probleme,14 si un pic este OK), si umbla la sigurante vezi care dintre ele e pe traseul releului si acolo ai un contact imperfect eventual curata conectorii sau mufele cu un spray de contacte electrice.

Succese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...