Sari la conținut

Suzuki Sv650s


marius_florin
 Share

Postări Recomandate

salutare.sunt in cautarea motorului.sunt si destul de incepator.poate este cineva cu un sv care ma poate lamuri.sfaturi,pareri,orice e binevenit.este recomandat unui incepator cumpatat?:yikes:..si de ce da&nu??

 

multam

 

 

E intr-un numar recent din Univers Moto consiliere second hand pt SV 650. Ziceau de bine...

Cat despre incadrarea SVului 650... mai degraba la moto de strada...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt in cautarea motorului.sunt si destul de incepator.poate este cineva cu un sv care ma poate lamuri.sfaturi,pareri,orice e binevenit.este recomandat unui incepator cumpatat?:yikes:..si de ce da&nu??

multam

 

Da , un SV de 650 este perfect pentru un incepator cu capul pe umeri.

Este o motocicleta usoara, manevrabila, cu un motor capabil, insa nu criminal pt incepatori.

Are forta, cuplu, si caracter, si foarte buna pentru oras, un commuter perfect.

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stai sa te gandesti, orice motocicleta de serie este buna pentru un incepator CU CAPUL PE UMERI!

 

Modelul respectiv, nu am ajuns sa il testez, sau macar sa dau ceva ture, dar din recenziile despre modell respectiv atata in presa de specialitate de la noi cat si din afara, este un produs al celor de la Suzuki respectat si cu valente bune atat pentru incepatori, dar si pentru avansati (la nevoie putand sa iti arata adevarata fiara din frumusetea aceea de motocicleta) :yikes:

 

P.S.: Aici am facut cel de-al 2000-lea post :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri