dani.cotoara Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 am un ktm de 125 in 2t din93 si am probleme cu el.porneste fff greu doar tras desi scanteie ii vine, benzina ii vine, daca il inclini ii curge benzina pe supraplin si cand porneste da rateuri mari si nu sta la relantiu.de la ce naiba va fi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Kickstart Twenty Minutes ?! Editat Februarie 15, 2010 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 ai 4 posturi si 4 topicuri deschise deja? ma apuca groaza cand ma gandesc ce va fi cand vei avea 1000 de posturi si daca se poate toate cu acceasi tema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 am un ktm de 125 in 2t din93 si am probleme cu el.porneste fff greu doar tras desi scanteie ii vine, benzina ii vine, daca il inclini ii curge benzina pe supraplin si cand porneste da rateuri mari si nu sta la relantiu.de la ce naiba va fi??? Domnule, daca vrei raspunsuri aici respecta cateva reguli simple: - scrie inteligibil si in limba romana. - expune toate datele problemei, cu cat dai mai multe date cu atat ai mai multe sanse ca interlocutorii tai sa priceapa despre ce e vorba. - nu deschide cate un topic de cate ori vrei sa adaugi o noua replica, scrie in acelasi topic, adica in asta, folosind butonul "ADDREPLY" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Salut! Primul lucru pe care ar trebui sa-l incerci, este sa desfaci carburatorul (cu ocazia asta il si cureti) si verifici daca cuiul pontou (cel care inchide benzina, cand se ridica plutitorul) inchide bine. Daca este uzat, adica nu etanseaza corect, nivelul de benzina in camera plutitorului creste, deci si pistonul trage un amestec mai bogat in benzina(adica se ineaca), surplusul il da afara pe toba si il aprinde cateva cicluri mai tarziu, de aici si rateurile pe care le-ai auzit. Asta este una din presupuneri. Daca nu ai mai desfacut pana acum un carburator, cand demontezi, fii atent la ordinea si felul in care piesele sunt asezate, ca apoi sa il poti monta corect. Cand dai la pedala, compresia este slaba sau buna? Succes! Editat Februarie 15, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 am un ktm de 125 in 2t din93 si am probleme cu el.porneste fff greu doar tras desi scanteie ii vine, benzina ii vine, daca il inclini ii curge benzina pe supraplin si cand porneste da rateuri mari si nu sta la relantiu.de la ce naiba va fi??? Posibil ca amestecul sa nu fie calumea sau mai rau segmentii tociti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 ...desi scanteie ii vine, benzina ii vine, daca il inclini ii curge benzina pe supraplin si cand porneste da rateuri mari si nu sta la relantiu... Rateuri unde? Cum arata bujiile(culoare)? Aprinderea stii s-o verifici si s-o reglezi? Reglajul de carburator, nu se face inclinand motorul! La informatiile furnizate, poate fii orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani.cotoara Postat Februarie 16, 2010 Autor Share Postat Februarie 16, 2010 problema aparuta s-a intamplat in felul urmator: mi s-a ars motoplatul care a fost inlocuit cu unul second din cauza pretului mare la cel nou si dupa ce l-am montat am plecat sa ma dau si dupa nici 1km a murit motorul si asta a fost. Dus la service am avut placuta veste sa aflu ca nu e ceva complicat si costisitor ci era doar pana de angrenara de pe axul pe care intra motoplatul, dupa inlocuirea penei au aparut aceste probleme,probleme care nu le-am avut niciodata pana atunci pornea super bine si pe -10C cu socul tras frumos imediat o lua,acum ciuciu. mentionez ca sunt nou endurist si un nou membru al forumului si oameni binevoitori si saritori sunteti, Klar ca apar si comentatorii ---bha ai 1000de topicuri deschise,----scrie romaneste sa inteleg intr-un topic ---si asa mai departe.Chiar nu am de unde sa visez ca asa se procedeaza pe acest site destepule care tot comentezi si pana tot comentezi incearca sa accepti ca sunt si membri noi care invata sa foloseasca forumul nu se naste invatat si pana sa invinuiesti omul mai bine ii dai niste sfaturi fratesti.va multumesc de intelegere Mesaj completat rateurile apar in evacuare cu niste bubuituri mari si incepe de si pica benzina pe saxofon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 .....rateurile apar in evacuare cu niste bubuituri mari si incepe de si pica benzina pe saxofon Aha.. pai este clar ca ai probleme de aprindere, gaze nearse(provenite din rateurile de aprindere) se acumuleaza in evacuare unde sunt aprinse de urmatoarul ciclu cand are loc arderea. Daca motorul nu poate fii turat inseamna ca ai un avans prea mic. Stii sa reglezi si sa verifici aprinderea? Aprindere inseamna distanta platina, momentul deschiderii, distanta electrozi bujie, vizualizare scanteie, culoare scanteie si bujie, etc(absolut tot ce-i legat de sistemul de aprindere) Apoi nu trebe sa te superi daca primesti raspunsuri intocmai cu stilul tau de a descrie un fenomen(vorba aia: ce dai, aia primesti), incearca sa scri mai serios. "Motoplat, saxofon"?...nu poti folosii termeni normali? Daca eu ti-as scrie ca ai "popicitorescul deformat ventral", tu ce-ai intelege? Ai dreptate nimeni nu s-a nascut invatat. Deci scrie cu lux de amanunte tot ce faci, ce obtii si asa ve-i putea fii ajutat! Daca nu stii ceva intreaba! Succes in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani.cotoara Postat Februarie 16, 2010 Autor Share Postat Februarie 16, 2010 e klar ca e vb de aprindere ca de acolo a aparut si problema, dar la ktm-ul meu de unde si cum se regleaza aprinderea, avansul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 e klar ca e vb de aprindere ca de acolo a aparut si problema, dar la ktm-ul meu de unde si cum se regleaza aprinderea, avansul??? Cauta cartea tehnica si iti spune acolo tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 E posibil sa ai problema tot la stator ("motoplat"), avand in vedere ca in anii '93 au folosit aprindere SEM. Primul lucru care l-ai putea face e sa verifici pana care ai inlocuit-o, sa nu cumva sa se fi spart sau cazut. Am vazut cazuri in care ea s-a spart si statorul a ramas acolo intepenit pe axul conic, insa deplasat de la locul lui putin. Aprinderile SEM au cauzat pb mari la modele de KTM care le-au folosit, si din pacate nici nu se pot rebobina, ele fiind complet sigilate intr-o carcasa. Â Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) de la ce naiba va fi??? e klar ca e vb de aprindere ca de acolo a aparut si problema Sunt scumpe cuvintele sau din ce cauza nu ai scris asta de la inceput? Editat Februarie 16, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.