iNs0mN1a Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Pai ce sa spun,dragoste la prima vedere ,a doua motocicleta pe care o detin...deocamdata a fost in teste de ieri de cand am luat-o...mai am muuuuulte de facut la ea gen:alta masca far,indicator ore,aripa sm,mansoane,un mic vitezometru,repozitionat ghidon,schimbat cauciuc fata,schimbat semeringuri + ulei furca,pus contact,vopsit jentile + vopsit moto alb/negru(nu "dadeati" stiu ca e portocala dar eu voi fi mai special ). Motocicleta se poate caracteriza intr-un singur cuvant:racing >106kg si vreo 60 cai..wheelie din gaz in vitezele 1,2 si 3...ultima,a patra din ambreiaj,cuplu imens...sta pe curbe foarte bine dar trebuie sa invat sa ma dau... Per total foarte foarte multumit,exact ce mi-am dorit. Si era sa uit,sunet demential,ador rateurile atunci cand reduci gazul ...se aude de la distante foarteee mari daca e in ture... Pozele sunt de pe campul de testare,in curand urmeaza si de la noua ei casa...mai pun poze dupa fiecare upgrade facut Editat Martie 14, 2010 de iNs0mN1a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 din curiozitate, cat ai dat pe ea? din ce an este? vreau si eu unu ca asta dupa ce dau rs-ul.... Bafta si la cati mai multi km si wheelie-uri cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 23, 2010 Autor Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Au ajuns niste cadouri ptr "asta mica" Trebuie sa ma decid ce ramane negru si ce se face alb Nu spune nimeni nimic? Masca far,mansoane ktm,si indicator ore Aripa supermoto ufo + semeringuri ptr furca Mesaj completat Editat Martie 23, 2010 de iNs0mN1a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) are 117 kg gol.... vezi ca gasesti atat plastice cat si stickere albe....nu are rost sa te chinui sa le vopsesti.. bafta... Editat Martie 23, 2010 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Sper ca nu ai de gand sa mergi prin oras cu ea -- nu de alta dar "ador" asa zisii motociclisti care ne fac de ras cu zgomotu infernal al tobelor lor <<NOT FOR STREET USE>>. Sper sa stea cat mai multe echipaje politie+rar la racolat toloane Numai bine si ture cat mai multe pe circuit Editat Martie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 24, 2010 Autor Share Postat Martie 24, 2010 (editat) are 117 kg gol....vezi ca gasesti atat plastice cat si stickere albe....nu are rost sa te chinui sa le vopsesti.. bafta... peste tot scrie ca are 106 LA GOL...fi atent sa nu te fi uitat la exc...al meu e sx Sper ca nu ai de gand sa mergi prin oras cu ea -- nu de alta dar "ador" asa zisii motociclisti care ne fac de ras cu zgomotu infernal al tobelor lor <<NOT FOR STREET USE>>. Sper sa stea cat mai multe echipaje politie+rar la racolat toloane Numai bine si ture cat mai multe pe circuit e toba originala,n-am ce sa-i fac,mie unul imi place cum se aude ...daca ar fi circuit langa galati sau macar la o distanta acceptabila m-as da toata ziua...dar pana am sa ajung la bucuresti/bacau...strada..sorry ca sa nu mai zic ca nu sunt singurul cu ktm pe strada... Editat Martie 24, 2010 de iNs0mN1a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 sx inmatriculat???....si cu lumini???...mai rar cate viteze are?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Hmmm... 4 viteze!? O fi vro turbaciune cu kit de supermoto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 25, 2010 Autor Share Postat Martie 25, 2010 Este sx...cu 4 viteze Farul si stopul au fost puse de fostul proprietar si a fost facuta omologare individuala. Da este "turbaciune" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) daca are 4 viteze e SX...si da.. e turbaciune... o sa-ti cam lungeasca mainile ..daca vii de pe 125...dar te obisnuiesti tu.. cu luminile e mai complicat..nu montezi numai un far si-un stop...mai ai de facut o gramada prin motor..alternator..si altele.. si cu omologarea e chin.... asa ca esti baftos ca ai luat-o gata facuta Editat Martie 25, 2010 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Partea mai naspa e ca o sa fie nevoie sa-i schimbi uleiul si altele la fiecare 10-15 ore de functionare. Cam la fiecare 1000km, poate mult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 asta vine odata cu culoarea partea buna e ca intra doar 1,2 l..filtrele de ulei ( 2 la numar) sunt ieftine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 26, 2010 Autor Share Postat Martie 26, 2010 Stiu ca e greu cu luminile...de aia sunt multumit ca am luat-o asa si deja inmatriculata... da e diferenta foarte mare de la 125,ca si pozitie...ca si motor nu mai zic oricum fundul si mainile sunt gata dupa 5-10 minute de mers... Uleiul mi s-a spus ca merge si la 20 ore...daca il folosesc doar in regim de strada si sa bag 1.3... Initial am crezut ca nu o sa-mi fie bine cu 4 viteze si am vrut 6...dar dupa ce m-am dat mi-am dat seama ca daca te dai tare si rapoartele astea sunt scurte...oare cum e la exc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Uleiul mi s-a spus ca merge si la 20 ore...daca il folosesc doar in regim de strada si sa bag 1.3... Poti sa-l schimbi si la 100 de ore, doar e motorul tau. Singura chestie e ca motocicleta asta e "de competitie" si destul de veche. Astea doua atribute nu prea se pupa cu fiabilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 26, 2010 Autor Share Postat Martie 26, 2010 Normal ca vreau sa am grija de ea... Ideea e ca mi s-a spus 15 h offroad si 20 h strada ptr ca pe strada nu e asa chinuita ca pe camp...binenteles daca mergi ca dementul e acelasi lucru...dar n-ai nevoie mereu de turatie mare pe strada si etc...asa ca mi se pare logic sa se mareasca orele de schimbare a uleiului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) o sa o turezi foarte tare si pe strada.....mai ales ca ai doar 4 viteze si ca sa obtii o viteza decenta o sa trebuiasca sa-i cam dai... eu am 525 exc de cativa ani...si stiu ce vorbesc.. schimba-i uleiul si filtrele la 10 ore si n-o sa ai nici o problema. sa-i speli si sa-i ungi si filtrul de aer de cate ori ai ocazia ( recomandat e sa ai 2 - unul pe mobra si unul la curatat) daca faci asta nici nu trebuie sa te arunci la vre-un ulei scump sau la filtre Kn. eu pun ulei Motul ester 5100 ( adica cel mai ieftin) 15W50 si filtre Mann ( sunt 30 lei amandoua..si le poti comanda la orice magazin de piese auto). daca pui mai subtire o sa ti-l pape cam repede. oricum si cu 15W50 trebuie sa fii tot timpul cu ochii pe nivel... o bujie iridium o sa schimbe complet mobra - si la ture si la pedala...iti recomand... asculta de oameni mai batrani.... Editat Martie 26, 2010 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 man, termina cu prostiile, schimba uleiul la 20 de ore ca nu o duci tu nici la 40% din ce poate ea... si pentru ca e mai vechiutza pune 10w40 in rest vorbeste cu bogdan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) man, termina cu prostiile, schimba uleiul la 20 de ore ca nu o duci tu nici la 40% din ce poate ea... si pentru ca e mai vechiutza pune 10w40 in rest vorbeste cu bogdan... pentru ca e mai vechiutza.....sa puna mai subtire .....de ce???? o sa-i pape juma de litru odata pana la urma e mobra ta....poti sa pui si vegetal si sa-l schimbi cand ies cartofii mai negri... Editat Aprilie 11, 2010 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 scuze am citit 5w4o.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.