Sari la conținut

planuri de custom


Smeagol
 Share

Postări Recomandate

Aloha,

 

Nush ce are sectiunea asta da e cam liniste .. am postat acu ceva vreme despre un nou proiect si n-am vazut nici pana acu nici un reply .. poate am gresit sectiunea .. am pus la custom chopper

Sunteti o gramada pe aici cu cunostinte tehnice si activi in trecut .. iesiti din amorteala si hai sa discutam

 

 

Intre timp mi-am rezolvat problema anterioara .. am ajuns la concluzia ca doar un motor de roadstar se potriveste cel mai bine ca sa nu modific prinderea pe cadru care e diferita la modelul warrior

deasemenea am ramas la modelul carburat pt ca la injectie sunt o gramada de cabluri si porcarii aditionale pe care trebuie sa le ascund .. iar eu vreau sa pastrez un aer simplu/curat

 

in schimb am descoperit o noua buba .. filtru de aer este un velocity stack .. adica zero filtru si protectie la praf si insecte

dupa o mica cautare pe net ar fi cateva variante .. am fazut un fel de prezervativ ce se trage peste velocity stack cu o sita .. ce parere aveti .. e destula protectie pt conditiile din Romania ?

varianta 2 .. am vazut velocity stackuri cu niste filtre mici conice K&N inauntru care n-are rau si ofera si protectia profi .. stie careva despre ce vorbesc ? daca am deja stacku .. pot sa bag/prind cumva filtru ala acolo ? cam ce filtru s-ar potrivi ?

 

capitolul 2 .. mica/mare problema la roadstaruri e tubul din cauciuc care face legatura dintre cilindri si carburator (manifold) si care cam cedeaza/crapa dupa o vreme datorita caldurii/invechirii etc .. m-am gandit sa il inlocuiesc cu un ported manifold .. e cineva pe la noi care face treburi de astea ? pe afara e cam 100-200 dolari

 

stie careva ce fel de carburator se foloseste stock pe roadstar ? mikuni hsr 42 ? intreb pt ca am gasit modelul asta flat side nou cu ported manifold inclus in 300-400 dolari

daca tot ma apuc de modificarii de genu asta e f probabil sa trebuiasca reglat din nou carburatorul .. cine e meserias in treburi din astea .. eventul as putea sa iau stage kit 1/2 cu diametru marit

 

Multumesc anticipat

post-2855-1270564874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha,

 

Nush ce are sectiunea asta da e cam liniste .. am postat acu ceva vreme despre un nou proiect si n-am vazut nici pana acu nici un reply .. poate am gresit sectiunea .. am pus la custom chopper

Sunteti o gramada pe aici cu cunostinte tehnice si activi in trecut .. iesiti din amorteala si hai sa discutam

 

 

Intre timp mi-am rezolvat problema anterioara .. am ajuns la concluzia ca doar un motor de roadstar se potriveste cel mai bine ca sa nu modific prinderea pe cadru care e diferita la modelul warrior

deasemenea am ramas la modelul carburat pt ca la injectie sunt o gramada de cabluri si porcarii aditionale pe care trebuie sa le ascund .. iar eu vreau sa pastrez un aer simplu/curat

 

in schimb am descoperit o noua buba .. filtru de aer este un velocity stack .. adica zero filtru si protectie la praf si insecte

dupa o mica cautare pe net ar fi cateva variante .. am fazut un fel de prezervativ ce se trage peste velocity stack cu o sita .. ce parere aveti .. e destula protectie pt conditiile din Romania ?

varianta 2 .. am vazut velocity stackuri cu niste filtre mici conice K&N inauntru care n-are rau si ofera si protectia profi .. stie careva despre ce vorbesc ? daca am deja stacku .. pot sa bag/prind cumva filtru ala acolo ? cam ce filtru s-ar potrivi ?

 

capitolul 2 .. mica/mare problema la roadstaruri e tubul din cauciuc care face legatura dintre cilindri si carburator (manifold) si care cam cedeaza/crapa dupa o vreme datorita caldurii/invechirii etc .. m-am gandit sa il inlocuiesc cu un ported manifold .. e cineva pe la noi care face treburi de astea ? pe afara e cam 100-200 dolari

 

stie careva ce fel de carburator se foloseste stock pe roadstar ? mikuni hsr 42 ? intreb pt ca am gasit modelul asta flat side nou cu ported manifold inclus in 300-400 dolari

daca tot ma apuc de modificarii de genu asta e f probabil sa trebuiasca reglat din nou carburatorul .. cine e meserias in treburi din astea .. eventul as putea sa iau stage kit 1/2 cu diametru marit

 

Multumesc anticipat

post-2855-1270564874_thumb.jpg

 

 

K&N este ce vrei. masoara diametru si nu o sa ai probleme sa gasesti unul corespunzator. Soseta aia e pt apa... si o pui cand ploua. Nasol e ca o sa pierzi din priza de aier, iar daca o sa vrei sa-l dai jos ulterior o sa trebuiasca sa recalibrezi carbiul. Eu personal as merge pe un heavy breather.

Un mikuni 42 e perfect, sau 45... poti gasi Dynojet kit pentru el daca o sa fie subcarburat motorul (ma indoiesc , pt ca am vazut motoare de peste 2000 carburate cu Mikuni 42)

Reglarea carbiului e tare simpla de facut si la Mikuni o sa trebuiasca sa o faci odata la juma de an cel putin... asa sunt ele...

Bafta majora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K&N este ce vrei. masoara diametru si nu o sa ai probleme sa gasesti unul corespunzator. Soseta aia e pt apa... si o pui cand ploua. Nasol e ca o sa pierzi din priza de aier, iar daca o sa vrei sa-l dai jos ulterior o sa trebuiasca sa recalibrezi carbiul. Eu personal as merge pe un heavy breather.

Un mikuni 42 e perfect, sau 45... poti gasi Dynojet kit pentru el daca o sa fie subcarburat motorul (ma indoiesc , pt ca am vazut motoare de peste 2000 carburate cu Mikuni 42)

Reglarea carbiului e tare simpla de facut si la Mikuni o sa trebuiasca sa o faci odata la juma de an cel putin... asa sunt ele...

Bafta majora!

 

Salut,

 

Merci de sfaturi

Categoric o sa pierd din priza de aer dar mai bine decat sa pierd din motor .. (azi spal masina .. maine e plina de praf)

La ce te referi cu heavy breather ? (supercharger sau BAK-uri) nu m-as prea baga la din astea pt ca vreau sa imi pastrez linia simpla .. ambele sunt mari si imi complica mult imaginea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci de sfaturi

Categoric o sa pierd din priza de aer dar mai bine decat sa pierd din motor .. (azi spal masina .. maine e plina de praf)

La ce te referi cu heavy breather ? (supercharger sau BAK-uri) nu m-as prea baga la din astea pt ca vreau sa imi pastrez linia simpla .. ambele sunt mari si imi complica mult imaginea

 

 

 

http://i284.photobucket.com/albums/ll28/ja...so/IMG_0054.jpg

Asta e. Mie mi se pare chiar falic... falnic pardon... heheheheheh... E cool!

 

O sa-l faci hard core?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata interesant .. ma gandeam la asa ceva doar in varianta spyke de la custom cycles pana am vazut ca se poate adauga filtru inauntru la ce am deja

cred ca pana la urma asta o sa fac

hardcore ? nu prea stiu exact ce inseamna .. dar cu siguranta va iesi ceva nemaivazut :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta mare si baga poze sa ne clatim ochii.

Te-am intrebat daca il faci hardcore pentru ca pe mine customizarile anterioare m-au facut sa renunt la 25% din "nemaivazut" ca sa imbunatatesc performanta si conforul.... poate batranetile....

Bafta majora!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta mare si baga poze sa ne clatim ochii.

Te-am intrebat daca il faci hardcore pentru ca pe mine customizarile anterioare m-au facut sa renunt la 25% din "nemaivazut" ca sa imbunatatesc performanta si conforul.... poate batranetile....

Bafta majora!!!

 

uite cateva detalii despre mobra

 

frana spate .. doar spate .. fata e simpla .. roata de 23 fara disc, fara tambur .. old school

ambreiaj actional de la pedala picior stang .. schimbator suicide pe stanga

ghidon curat .. fara manete ..fara oglinzi, fara butoane de semnalizare, pornire sau alte cele .. doar bara goala cu aceleratie

 

inca imi pun semne mari de intrebare cum o sa ma descurc la opriri bruste .. cand o sa am ambele picioare pe pedale sau la porniri in panta

discutand cu Basty mi-a dat o idee interesanta .. ambreiaj cum are el pe Rising, pe schimbator .. imi ramane piciorul stang liber sa il pun jos in caz de urgenta dar inca tot am retineri

cred ca pana la urma totul e de obisnuinta .. odata ce te inveti cu un stil de condus e simplu .. chiar daca aparent e imposibil si periculos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cateva detalii despre mobra

 

frana spate .. doar spate .. fata e simpla .. roata de 23 fara disc, fara tambur .. old school

ambreiaj actional de la pedala picior stang .. schimbator suicide pe stanga

ghidon curat .. fara manete ..fara oglinzi, fara butoane de semnalizare, pornire sau alte cele .. doar bara goala cu aceleratie

 

inca imi pun semne mari de intrebare cum o sa ma descurc la opriri bruste .. cand o sa am ambele picioare pe pedale sau la porniri in panta

discutand cu Basty mi-a dat o idee interesanta .. ambreiaj cum are el pe Rising, pe schimbator .. imi ramane piciorul stang liber sa il pun jos in caz de urgenta dar inca tot am retineri

cred ca pana la urma totul e de obisnuinta .. odata ce te inveti cu un stil de condus e simplu .. chiar daca aparent e imposibil si periculos

 

* o, maama!

 

frumoase poze. :love: mai vrem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jenti se gasesc nu e aia problema .. doar ca fac o carutza de banii

sunt custom made cnc machined ..

doar kitul spate la mine costa aprox 10 mii

astept sa iasa soarele sa pot face poze

 

Mesaj completat

post-2855-1271939524_thumb.jpg

post-2855-1271939550_thumb.jpg

 

uite aici kitul spate de care vorbeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutam.

 

cam bate vantul pe aici prin topicul tau...

nu sunt expert dar iti recomand sa iti apici problema si aici http://roadstarclinic.com/ sau aici http://forums.delphiforums.com/1602/messages

 

sunt convins ca acolo vei primi raspuns la toate intrebarile.

 

:wacko:

 

ps : superb proiectul tau...sunt cu ochii pe tine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal tinere,

 

merci de sfaturi .. am obs ca pe forumurile straine gasesti raspuns la tot ce vrei simplu si usor .. aici la noi nu prea se implica lumea

incerc sa-mi fac cont da ma streseaza cu cookies la crearea userului

intre timp o sa incerc varianta cu filtru mic conic K&N pe care o sa-l atasez cum am vazut in poze in interiorul velocity stackului care il am

cat despre legatura dintre cilindri si carb o sa cumpar din state un ported manifold de la Baron Customs .. astia sunt renumiti pt piese custom la roadstar

in functie de cum se misca motorul posibil in viitor sa ma bag la un dyno jet tunning stage 1/2 ca niste calutzi in plus nu strica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu vorbesti de Red Barron Choppers... !!! big no no !

inainte sa cumperi ceva de la vreo firma de custom cauta feedback despre ea pe net...da-i search pe google :D nu de alta da sa nu te trezesti si cu banii luati si fara piese.

 

ps : l-ai facut pe shobo ''nimeni'' :rolleyes: :laugh: ...(glumesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu .. pe Red Baron ii stiu si eu de pe alte forumuri .. mare tzepari

e Baron customs simplu .. cauta si tu in conjunctura cu yamaha roadstar ..o sa vezi .. sunt recomandati cu caldura de multa lume care foloseste produsele lor

stii doar ca imi fac tema de casa

nu iti mai aduci aminte anu trecut cand lucram la proiectul ala cu chopperu ala aproape de la zero de am intrat pe site-ul ala american de am cerut pareri despre instalatia electrica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu poze intregi, nu doar teasere...Cum trece omu' de la custom la SS si inapoi la custom :rolleyes:

 

 

trecerea e simpla ..

motocicleta mea de suflet a fost mereu chopperul

am mers pe speed 5 ani pt ca am avut un moment de nebunie si am vrut sa imi fac damblaua

e o vorba .. fiecare varsta cu motocicleta ei

am facut tot ce mi-a trecut prin minte pe speed .. de la circuit la curbe prin munti, de la genunchiul jos la dat pe-o roata

pur si simplu m-am saturat .. plus ca nu ma mai tzin incheieturile de mers 500km zilnic pe speed in conditiile noastre de drum cu gropi, denivelari, etc

inca un motiv f important pt care m-am lasat e faptul ca efectiv nu mai ai pe unde sa mergi cu un speed aproape de performantele lui .. nu mai avem drumuri si e f aglomerat

asa ca m-am intors la chopper .. comod, lejer, calm, motociclist de weekend .. adica atunci cand pot sa ies din oras si sa merg pe drum intins .. pt ca in oras nu poti face motociclism ..

de ce nu mi-ar place sa merg lejer cu 80-100 km/h sa fumez si eventul sa si beau o bere pe motocicleta cu picioarele intinse si nu ghemuit ca pe speed

 

 

p.s n-am poze intregi .. doar bucati .. fac puzzle

 

P.S posibil de vazut tot motorul live la intrunire la cluj daca e gata sau cel mai probabil la seawolves mamaia

Editat de Smeagol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, mi-au fost .. multumesc

 

intre timp am mai studiat putin starea motorului si am descoperit o groaza de posibilitati de customizare

mie imi pare f interesant si as dori sa se implice mai multe lume .. asa putem afla si noi mai multe despre cum ne putem face mobrele mai fashnetze :laugh:

 

1. admisia .. cum am spus mai devreme .. ported manifold .. am gasit intre timp mai multe posibilitati : Baron's, Ben Herr si Nemesis

2. carburator .. flat side 42 mm Mikuni HSR ( nu stiu in ce masura se poate 45 mm)

3. Dyna ignition module si Dyna coils + bujii NGK iridium (ridica turatia maxima la 4500-5000 ture .. problema cunoscuta cu roadstar unde limita e f joasa)

4. Barnett SR-2 Clutch Kit ( aici nu ma prea pricep dar din cate am inteles converteste ambreiaju in traditional cu 6 puncte eliminand astfel ambreiaju sa alunece si ajuta sa preia puterea in cazul upgrade-urilor la motoare mai mari)

5.Baron's 31 Tooth Front Pulley .. inbunatateste transmisia finala pt a atinge viteze mai mari mai repede

6.Aici incep distractiile in motor .. care costa si f mult dar poti face dintr-un motor de 1600 unul de 2000 cmc, pistoane de mare compresie .. de la 8.5:1 original la 10.5:1.. etc ... tone de hp si cuplu

 

Pe hartie toate arata super .. iti transforma mobra din stock intr-un mini monstru

Adevarata intrebare e daca la final tragand linia la pretul total si cat ai castigat merita toate aceste upgrade-uri sau mai bine pui ceva bani in plus si schimbi motorul complet .. de ex un S&S mare sau chiar un Patrick Racing de 124 cui :rolleyes:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...