Smeagol Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Aloha, Nush ce are sectiunea asta da e cam liniste .. am postat acu ceva vreme despre un nou proiect si n-am vazut nici pana acu nici un reply .. poate am gresit sectiunea .. am pus la custom chopper Sunteti o gramada pe aici cu cunostinte tehnice si activi in trecut .. iesiti din amorteala si hai sa discutam Intre timp mi-am rezolvat problema anterioara .. am ajuns la concluzia ca doar un motor de roadstar se potriveste cel mai bine ca sa nu modific prinderea pe cadru care e diferita la modelul warrior deasemenea am ramas la modelul carburat pt ca la injectie sunt o gramada de cabluri si porcarii aditionale pe care trebuie sa le ascund .. iar eu vreau sa pastrez un aer simplu/curat in schimb am descoperit o noua buba .. filtru de aer este un velocity stack .. adica zero filtru si protectie la praf si insecte dupa o mica cautare pe net ar fi cateva variante .. am fazut un fel de prezervativ ce se trage peste velocity stack cu o sita .. ce parere aveti .. e destula protectie pt conditiile din Romania ? varianta 2 .. am vazut velocity stackuri cu niste filtre mici conice K&N inauntru care n-are rau si ofera si protectia profi .. stie careva despre ce vorbesc ? daca am deja stacku .. pot sa bag/prind cumva filtru ala acolo ? cam ce filtru s-ar potrivi ? capitolul 2 .. mica/mare problema la roadstaruri e tubul din cauciuc care face legatura dintre cilindri si carburator (manifold) si care cam cedeaza/crapa dupa o vreme datorita caldurii/invechirii etc .. m-am gandit sa il inlocuiesc cu un ported manifold .. e cineva pe la noi care face treburi de astea ? pe afara e cam 100-200 dolari stie careva ce fel de carburator se foloseste stock pe roadstar ? mikuni hsr 42 ? intreb pt ca am gasit modelul asta flat side nou cu ported manifold inclus in 300-400 dolari daca tot ma apuc de modificarii de genu asta e f probabil sa trebuiasca reglat din nou carburatorul .. cine e meserias in treburi din astea .. eventul as putea sa iau stage kit 1/2 cu diametru marit Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Aloha, Nush ce are sectiunea asta da e cam liniste .. am postat acu ceva vreme despre un nou proiect si n-am vazut nici pana acu nici un reply .. poate am gresit sectiunea .. am pus la custom chopper Sunteti o gramada pe aici cu cunostinte tehnice si activi in trecut .. iesiti din amorteala si hai sa discutam Intre timp mi-am rezolvat problema anterioara .. am ajuns la concluzia ca doar un motor de roadstar se potriveste cel mai bine ca sa nu modific prinderea pe cadru care e diferita la modelul warrior deasemenea am ramas la modelul carburat pt ca la injectie sunt o gramada de cabluri si porcarii aditionale pe care trebuie sa le ascund .. iar eu vreau sa pastrez un aer simplu/curat in schimb am descoperit o noua buba .. filtru de aer este un velocity stack .. adica zero filtru si protectie la praf si insecte dupa o mica cautare pe net ar fi cateva variante .. am fazut un fel de prezervativ ce se trage peste velocity stack cu o sita .. ce parere aveti .. e destula protectie pt conditiile din Romania ? varianta 2 .. am vazut velocity stackuri cu niste filtre mici conice K&N inauntru care n-are rau si ofera si protectia profi .. stie careva despre ce vorbesc ? daca am deja stacku .. pot sa bag/prind cumva filtru ala acolo ? cam ce filtru s-ar potrivi ? capitolul 2 .. mica/mare problema la roadstaruri e tubul din cauciuc care face legatura dintre cilindri si carburator (manifold) si care cam cedeaza/crapa dupa o vreme datorita caldurii/invechirii etc .. m-am gandit sa il inlocuiesc cu un ported manifold .. e cineva pe la noi care face treburi de astea ? pe afara e cam 100-200 dolari stie careva ce fel de carburator se foloseste stock pe roadstar ? mikuni hsr 42 ? intreb pt ca am gasit modelul asta flat side nou cu ported manifold inclus in 300-400 dolari daca tot ma apuc de modificarii de genu asta e f probabil sa trebuiasca reglat din nou carburatorul .. cine e meserias in treburi din astea .. eventul as putea sa iau stage kit 1/2 cu diametru marit Multumesc anticipat K&N este ce vrei. masoara diametru si nu o sa ai probleme sa gasesti unul corespunzator. Soseta aia e pt apa... si o pui cand ploua. Nasol e ca o sa pierzi din priza de aier, iar daca o sa vrei sa-l dai jos ulterior o sa trebuiasca sa recalibrezi carbiul. Eu personal as merge pe un heavy breather. Un mikuni 42 e perfect, sau 45... poti gasi Dynojet kit pentru el daca o sa fie subcarburat motorul (ma indoiesc , pt ca am vazut motoare de peste 2000 carburate cu Mikuni 42) Reglarea carbiului e tare simpla de facut si la Mikuni o sa trebuiasca sa o faci odata la juma de an cel putin... asa sunt ele... Bafta majora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 7, 2010 Autor Share Postat Aprilie 7, 2010 K&N este ce vrei. masoara diametru si nu o sa ai probleme sa gasesti unul corespunzator. Soseta aia e pt apa... si o pui cand ploua. Nasol e ca o sa pierzi din priza de aier, iar daca o sa vrei sa-l dai jos ulterior o sa trebuiasca sa recalibrezi carbiul. Eu personal as merge pe un heavy breather.Un mikuni 42 e perfect, sau 45... poti gasi Dynojet kit pentru el daca o sa fie subcarburat motorul (ma indoiesc , pt ca am vazut motoare de peste 2000 carburate cu Mikuni 42) Reglarea carbiului e tare simpla de facut si la Mikuni o sa trebuiasca sa o faci odata la juma de an cel putin... asa sunt ele... Bafta majora! Salut, Merci de sfaturi Categoric o sa pierd din priza de aer dar mai bine decat sa pierd din motor .. (azi spal masina .. maine e plina de praf) La ce te referi cu heavy breather ? (supercharger sau BAK-uri) nu m-as prea baga la din astea pt ca vreau sa imi pastrez linia simpla .. ambele sunt mari si imi complica mult imaginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salut, Merci de sfaturi Categoric o sa pierd din priza de aer dar mai bine decat sa pierd din motor .. (azi spal masina .. maine e plina de praf) La ce te referi cu heavy breather ? (supercharger sau BAK-uri) nu m-as prea baga la din astea pt ca vreau sa imi pastrez linia simpla .. ambele sunt mari si imi complica mult imaginea http://i284.photobucket.com/albums/ll28/ja...so/IMG_0054.jpg Asta e. Mie mi se pare chiar falic... falnic pardon... heheheheheh... E cool! O sa-l faci hard core? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 arata interesant .. ma gandeam la asa ceva doar in varianta spyke de la custom cycles pana am vazut ca se poate adauga filtru inauntru la ce am deja cred ca pana la urma asta o sa fac hardcore ? nu prea stiu exact ce inseamna .. dar cu siguranta va iesi ceva nemaivazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Bafta mare si baga poze sa ne clatim ochii. Te-am intrebat daca il faci hardcore pentru ca pe mine customizarile anterioare m-au facut sa renunt la 25% din "nemaivazut" ca sa imbunatatesc performanta si conforul.... poate batranetile.... Bafta majora!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 11, 2010 Autor Share Postat Aprilie 11, 2010 Bafta mare si baga poze sa ne clatim ochii.Te-am intrebat daca il faci hardcore pentru ca pe mine customizarile anterioare m-au facut sa renunt la 25% din "nemaivazut" ca sa imbunatatesc performanta si conforul.... poate batranetile.... Bafta majora!!! uite cateva detalii despre mobra frana spate .. doar spate .. fata e simpla .. roata de 23 fara disc, fara tambur .. old school ambreiaj actional de la pedala picior stang .. schimbator suicide pe stanga ghidon curat .. fara manete ..fara oglinzi, fara butoane de semnalizare, pornire sau alte cele .. doar bara goala cu aceleratie inca imi pun semne mari de intrebare cum o sa ma descurc la opriri bruste .. cand o sa am ambele picioare pe pedale sau la porniri in panta discutand cu Basty mi-a dat o idee interesanta .. ambreiaj cum are el pe Rising, pe schimbator .. imi ramane piciorul stang liber sa il pun jos in caz de urgenta dar inca tot am retineri cred ca pana la urma totul e de obisnuinta .. odata ce te inveti cu un stil de condus e simplu .. chiar daca aparent e imposibil si periculos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ai putea sa bagi ambreiajul la mana stanga (invers ca acceleratia)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 11, 2010 Autor Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) sincer sa fiu imi place ideea de suicide shift .. n-as prea vrea sa renunt la el P.S era sa uit de poze Editat Aprilie 11, 2010 de Smeagol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 uite cateva detalii despre mobra frana spate .. doar spate .. fata e simpla .. roata de 23 fara disc, fara tambur .. old school ambreiaj actional de la pedala picior stang .. schimbator suicide pe stanga ghidon curat .. fara manete ..fara oglinzi, fara butoane de semnalizare, pornire sau alte cele .. doar bara goala cu aceleratie inca imi pun semne mari de intrebare cum o sa ma descurc la opriri bruste .. cand o sa am ambele picioare pe pedale sau la porniri in panta discutand cu Basty mi-a dat o idee interesanta .. ambreiaj cum are el pe Rising, pe schimbator .. imi ramane piciorul stang liber sa il pun jos in caz de urgenta dar inca tot am retineri cred ca pana la urma totul e de obisnuinta .. odata ce te inveti cu un stil de condus e simplu .. chiar daca aparent e imposibil si periculos * o, maama! frumoase poze. mai vrem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 da,interesanta lucrare,motorul e V de japoneza? ps:chiar daca esti membru pe forum din 2004,nici tu nu faci exceptie,deci completeaza-ti profil-ul cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 da, e un roadstar de 1600 din pacate cu profilu e asa de cand m-am lasat de forum .. o sa mai modific pe ici pe colo cateceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Smeagol baga poze cu chopperul integral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 da, e un roadstar de 1600 Frumos frate!! ... de unde jante de alea ca vreau si eu !!! ... hai da-ne un big shot cu toata bijuteria!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 jenti se gasesc nu e aia problema .. doar ca fac o carutza de banii sunt custom made cnc machined .. doar kitul spate la mine costa aprox 10 mii astept sa iasa soarele sa pot face poze Mesaj completat uite aici kitul spate de care vorbeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 salutam. cam bate vantul pe aici prin topicul tau... nu sunt expert dar iti recomand sa iti apici problema si aici http://roadstarclinic.com/ sau aici http://forums.delphiforums.com/1602/messages sunt convins ca acolo vei primi raspuns la toate intrebarile. ps : superb proiectul tau...sunt cu ochii pe tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 sal tinere, merci de sfaturi .. am obs ca pe forumurile straine gasesti raspuns la tot ce vrei simplu si usor .. aici la noi nu prea se implica lumea incerc sa-mi fac cont da ma streseaza cu cookies la crearea userului intre timp o sa incerc varianta cu filtru mic conic K&N pe care o sa-l atasez cum am vazut in poze in interiorul velocity stackului care il am cat despre legatura dintre cilindri si carb o sa cumpar din state un ported manifold de la Baron Customs .. astia sunt renumiti pt piese custom la roadstar in functie de cum se misca motorul posibil in viitor sa ma bag la un dyno jet tunning stage 1/2 ca niste calutzi in plus nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Daca tot vrei dynojet, ia stage mare ... ala care vine cu arc si tot tacamul! Nu stiu la honda, dar la harley este stage 7. ... si io is nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 23, 2010 Autor Share Postat Aprilie 23, 2010 nu tinere .. nu esti nimeni .. era vorba de ideea generala din tot ce am gasit eu in leg cu dynojet pt yamaha a fost stage 1/2 .. unele au altele n-au arc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sper ca nu vorbesti de Red Barron Choppers... !!! big no no ! inainte sa cumperi ceva de la vreo firma de custom cauta feedback despre ea pe net...da-i search pe google nu de alta da sa nu te trezesti si cu banii luati si fara piese. ps : l-ai facut pe shobo ''nimeni'' ...(glumesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 23, 2010 Autor Share Postat Aprilie 23, 2010 nu nu .. pe Red Baron ii stiu si eu de pe alte forumuri .. mare tzepari e Baron customs simplu .. cauta si tu in conjunctura cu yamaha roadstar ..o sa vezi .. sunt recomandati cu caldura de multa lume care foloseste produsele lor stii doar ca imi fac tema de casa nu iti mai aduci aminte anu trecut cand lucram la proiectul ala cu chopperu ala aproape de la zero de am intrat pe site-ul ala american de am cerut pareri despre instalatia electrica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Pune si tu poze intregi, nu doar teasere...Cum trece omu' de la custom la SS si inapoi la custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 23, 2010 Autor Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Pune si tu poze intregi, nu doar teasere...Cum trece omu' de la custom la SS si inapoi la custom trecerea e simpla .. motocicleta mea de suflet a fost mereu chopperul am mers pe speed 5 ani pt ca am avut un moment de nebunie si am vrut sa imi fac damblaua e o vorba .. fiecare varsta cu motocicleta ei am facut tot ce mi-a trecut prin minte pe speed .. de la circuit la curbe prin munti, de la genunchiul jos la dat pe-o roata pur si simplu m-am saturat .. plus ca nu ma mai tzin incheieturile de mers 500km zilnic pe speed in conditiile noastre de drum cu gropi, denivelari, etc inca un motiv f important pt care m-am lasat e faptul ca efectiv nu mai ai pe unde sa mergi cu un speed aproape de performantele lui .. nu mai avem drumuri si e f aglomerat asa ca m-am intors la chopper .. comod, lejer, calm, motociclist de weekend .. adica atunci cand pot sa ies din oras si sa merg pe drum intins .. pt ca in oras nu poti face motociclism .. de ce nu mi-ar place sa merg lejer cu 80-100 km/h sa fumez si eventul sa si beau o bere pe motocicleta cu picioarele intinse si nu ghemuit ca pe speed p.s n-am poze intregi .. doar bucati .. fac puzzle P.S posibil de vazut tot motorul live la intrunire la cluj daca e gata sau cel mai probabil la seawolves mamaia Editat Aprilie 23, 2010 de Smeagol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sper sa iti fi fost de ajutor sfaturile primite atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 25, 2010 Autor Share Postat Aprilie 25, 2010 da, mi-au fost .. multumesc intre timp am mai studiat putin starea motorului si am descoperit o groaza de posibilitati de customizare mie imi pare f interesant si as dori sa se implice mai multe lume .. asa putem afla si noi mai multe despre cum ne putem face mobrele mai fashnetze 1. admisia .. cum am spus mai devreme .. ported manifold .. am gasit intre timp mai multe posibilitati : Baron's, Ben Herr si Nemesis 2. carburator .. flat side 42 mm Mikuni HSR ( nu stiu in ce masura se poate 45 mm) 3. Dyna ignition module si Dyna coils + bujii NGK iridium (ridica turatia maxima la 4500-5000 ture .. problema cunoscuta cu roadstar unde limita e f joasa) 4. Barnett SR-2 Clutch Kit ( aici nu ma prea pricep dar din cate am inteles converteste ambreiaju in traditional cu 6 puncte eliminand astfel ambreiaju sa alunece si ajuta sa preia puterea in cazul upgrade-urilor la motoare mai mari) 5.Baron's 31 Tooth Front Pulley .. inbunatateste transmisia finala pt a atinge viteze mai mari mai repede 6.Aici incep distractiile in motor .. care costa si f mult dar poti face dintr-un motor de 1600 unul de 2000 cmc, pistoane de mare compresie .. de la 8.5:1 original la 10.5:1.. etc ... tone de hp si cuplu Pe hartie toate arata super .. iti transforma mobra din stock intr-un mini monstru Adevarata intrebare e daca la final tragand linia la pretul total si cat ai castigat merita toate aceste upgrade-uri sau mai bine pui ceva bani in plus si schimbi motorul complet .. de ex un S&S mare sau chiar un Patrick Racing de 124 cui ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.