Vizitator TazzY Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Salut baietzi... Trebe sa imi schimb ambreajul pe xt si in seara asta m'am apucat sa desfac cate ceva... Am scos uleiul, si am demontat capacul de la ambreaj unde este bobina aia (cred ca acolo e ambreajul:D) a mai curs ceva ulei si gata... Uitatzi poze... Poza 1. Ce face bobina aia mai exact.. Am vazut ca sta in ulei. Nu poate sa faca scurt ? Poza 2. Ala cred ca e ambreajul. Am vazut ca sunt 3 gauri libere... Adik un surub da unu nu.. Avetzi idee daca trebuiau sa fie 6 suruburi il loc de 3..? Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 (editat) Am postat in graba si am spus prostii, crezind ca e vorba de un Xt de 600, pana am citit profilul tau. Sa stearga un admin postul asta, va rog. Imi cer scuze de situatie. Editat Noiembrie 1, 2006 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 No problem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Nu ai treaba acolo unde ai pozat tu. Uleiul nu e bun conducator de electricitate. Ambreiajul e pe partea cealalta a motorului. Si moto in general nu numai Xt -ul in special au motoarele cam la fel aranjate ma refer la mono cilindrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Poi chestia aia ce este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Poi chestia aia ce este ? chestia aia e ceea ce produce electricitate cand mergi... capacul ambreiajului e unde se duce cablul de la ambreiaj. In partea cealalta Poi chestia aia ce este ? Cam asa arata ambreiajul inauntru (asta e doar o poza de pe net, dar ca sa-ti faci idee): Are mai multe placi intr-un cosulet, si mai multe arcuri care le preseaza impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 eu zic sa chemi pe cineva care se pricepe , macar sa stea pe langa tine ca altfel nu vad prea bine motoru tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 mai tazzy esti belea... ai desfacut la aprindere&incarcare bobinutelea (stator) 2 ihs pt scanteie(sau una depinde d model) restu sunt pt incarcare sau lumini iar cel care a ramas pe motor magnetul e rotorul ambreiajul in gasesti in partea dr la motor unde scrie seria de motor acolo scoate capacul si o sa vezi ambreijul ai grija f mult cum strangi si desfaci surugurile ca, capacele sunt fa fragile si pot pocni sa ai garnituri de scimb sau silicon dar sa nu infunzi vre-un canal de ungere dute la cineva care stie mai degraba dai un ban dar "poate" face treaba buna succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Poi merci mult pentru sfaturi... Am sa chem pe cineva sa se uite la mine cat il schimb sa nu fac vreo prostie.. Merci mult again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Si ai grija cum strangi suruburile de la ambreiaj,ca nu cumva sa se rupa surubul in filet(am patit in tinerete ),ca se scoate greu!(recomand cheie dinamometrica,si pe cineva care a mai facut asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.