-
Număr conținut
117 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Carnet moto din
1995
-
Numar Moto
CJ 21 SWG
-
Club
Nici unul
Vizitatori Recenți Profil
442 citiri profil
ionut007's Achievements
Newbie (1/14)
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui ionut007 în mavetzul Service si intretinere curenta
salutare la toti! am o intrebare : cum ii zice la magazinul din germania de piese moto de unde cumpara romanii cel mai des piese? e urgent! mersi --- Mesaj completat în 14 Mar 2008 18:15 ------------- cum ii zice la magazinul de piese de schimb din germania - cel mai cunoscut de romani? mersi -
Nu-i de la soc, e foarte lucid omu, incearca sa se scoata.. si singurul lucru ce-l poate zice e ca nu era pe contra sens... Problema lui e ca toti ceilalti zic altceva, si sunt multi. RIP motociclistilor Sezonul asta de nenumarate ori a trebuit sa-i evit pe cei intrati in depasire aiurea, cei mai multi cu audi-uri (daca e sa facem o statistica) dar ultima a fost o idioata tot cu o trotineta de-asta mica (gen polo) si culmea.. ea imi facea cu farurile sa ma trag la o parte.. am crezut ca o bat. Atentie sporita si asfalt uscat.
-
Anul trecut (mi-am luat motorul in august) am facut aprox 2000 km Anul acesta (sezonul acesta) 10000 km Yamaha Diversion 600 cmc
-
Multa sanatate Alexandrei si insanatosire grabnica si fara urmari. RIP motociclistului. Sincer, cred ca toate polemicile acestea cu cine a fost si cine a facut sunt absolut sterile si fara rost. Din cate am inteles accidentele se posteaza aici pentru a evita in primul rand noi, motociclisti, sa se mai repete, sa invatam din greselile altora si nu sa aruncam cu vina din unul in altul, absolut fara nici un rost. In primul rand.. poti sa fii cel mai precaut si grijuliu si full echipat si sa o patesti.. sau poti sa umbli numai cu 150 - 200 in localitate in slapi si tricou fara casca si sa apuci batranetile, in functie de bulanul fiecaruia. In al doilea rand trebuie sa intelegeti ceva... 50 km/h inseamna 14 m/s (mai exact 13.8888888889 m/s), 100 km/h inseamna 28 m/s si tot asa. Sunt strazi fara prioritate de pe care nu ai o vizibilitate mai mare de 50 metri pe sens... si unui sofer mediu, asa cum sunt 80% din soferii din romania (trebuie sa fiti constienti ca nu toti soferii din lume sunt schumacher-i si au niste reflexe medii, la asta ma refer cand zic soferi medii) ii trebuie cam 2-3 secunde sa se asigure si sa porneasca.. deci o motocicleta (sau masina) care vine cu 100 km/h nu este vazuta. Referitor la reactiile soferilor, sunt sigur ca toti aveti mame, tati, verisori, etc. ce conduc... cand mergeti cu ei cu masina numarati in gand din mie in mie (adica o mie, doua mii, trei mii, cam atat e o secunda), si vedeti cam cat timp trece de cand se asigura pana ajung in intersectie si veti fi surprinsi sa vedeti cat de mare e timpul. Mai ales femeile, care sunt extrem de prudente.. din cauza acestei prudente excesive ajung sa aiba timpii cei mai lungi. In al treilea rand sunt mai multe accidente cu motociclete care vin cu viteza si nu sunt vazute de masinile care ies de pe drumurile fara prioritate deoarece in timp ce unei masini super sport ii trebuie 4-5-6 sec. sa ajunga la 100 km/h unei motociclete sportive ii ajung 2 sec. In al patrulea rand statistic, un pieton (si pe motociclisti putem sa-i incadram linistiti la categoria pieton) are 15% sanse de supravietuire la un impact la 60 km/h (viteza de impact) si 55% sanse de supravietuire la 50 km/h, peste 60 km/h sansele scad sub 5%. Tinand cont de cele scrise mai sus cred ca cel mai sanatos e sa ne purtam singuri de grija si sa anticipam de fiecare data cat putem de mult, eu pe motocicleta am doar 10.000 km facut intr-un sezon dar am peste un milion de km facuti cu conserva, si nu vorbesc aiurea, si pot sa spun ca aceasta experienta m-a ajutat de cateva ori sa nu ajung sa fiu protagonist in aceasta rubrica. Si inca o chestie, viteza excesiva e bine sa o lasam pentru circuit, daca vrem sa ajungem acolo unde ne-am pornit. Stiu ca suna a limbaj de lemn, dar e vitala adaptarea vitezei la conditiile de trafic, e foarte uzata aceasta propozitie dar e foarte adevarata. Asfalt uscat tuturor si sa auzim numai de bine. Ionut
-
Si un prieten inca se recupereaza dupa ce i-a intrat in voblaj monster-ul pe drum drept.. si vad ca nu e caz singular.. poate un amortizor de ghidon ar fi recomandat pe aceasta motocicleta.
-
Drum intins... ca de asfalt nu cred ca veti mai avea parte multa vreme Atentie in Turcia, Georgia si celelalte tari cu pozatul si filmatul ca sunt zone militarizate unde e absolut interzis.. tu stia si faci poze in pustiu si te trezesti cu tembelii aia pe capul tau si nu vorbesc nici o limba straina. N-am fost acolo da i-am vazut pe baietii aia din anglia care au facut turul lumii (i-au dat oe discovery) si singura zona unde au avut probleme cu autoritatile din cauza pozelor si filmatului (inclusiv i-au arestat cateva ore) a fost in zona aia. (granita turcia georgia) e pustiu (adica nu-i civilizatie, nu ca ar fi ceva desert ) ), nu-i nimic interesant in afara de soldati isterici. E drept ca englezii au fost acu cativa ani buni, poate intre timp s-a mai schimbat ceva.. dar sincer nu cred. ASTEPTAM VESTI!
-
Road Patrol`s 2007
topic a răspuns lui ionut007 în dark_castle_hdul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Cateva poze de la intalnire aveti mai jos.. restul le gasiti pe Flickr. Daca vreti originalele.. PM http://www.flickr.com/photos/ionut007/sets/72157600496457548 -
RIP se poate sa fi prins un sant facut de rotile de camioane sau limita dintre un petec de groapa si asfalt (astea daca le iei aiurea au efect de linie de tramvai, de cateva ori mi-a jucat fundul pe ele si la viteze mari, mi-e chiar groaza de ele) si sa fi intrat in voblaj, sau o groapa, sau o gura de canal... anyway, orice polemica e absolut sterila. Ne-ar putea ajuta sa aflam eventual cauza sa stim sa ne ferim, dar oricat de mult te-ai feri (sau oricat de inconstient ai fi) daca e sa se intample se intampla. (asta nu inseamna ca trebuie sa mergi fara echipament, casca si tot timpul blana.. dar pana la urma si destinul are "un cuvant de spus" )
-
Transilvania Bikers 2007
topic a răspuns lui ionut007 în yokumaul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
din cauza ca am uploadat multe poze in dublura si cateva le-am uitat afara am sters grupul respectiv si am facut altul.. link-ul bun la poze e cel de mai jos: http://www.flickr.com/photos/ionut007/sets/72157600449342609 -
Transilvania Bikers 2007
topic a răspuns lui ionut007 în yokumaul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Pozele facute de mine la intalnire le gasiti pe flickr.com urmand link-ul de mai jos. daca ii trebuie cuiva una din poze la dimensiunea originala PM si se rezolva. daca-s mai multe pe cd, in persoana sau ftp deoarece o poza are cam 5 mega .. si pe mail e exclus. http://www.flickr.com/photos/ionut007/sets/72157600412591453 -
Trebuie sa ma duc la suceava (cluj suceava si retur) cu serviciul, as vrea sa ma duc cu motoru... si am o foarte mare dilema.. avand in vedere ca drumul Cluj - Bistrita - Vatra Dornei - Campulung e dezastru ce varianta sa aleg. Ar fi cluj - reghin - toplita - Targu Neamt - Falticeni - Suceava dar sunt foarte multe curbe (prea multe ca sa mai fiu bun de ceva cand ajung in suceava, daramite sa ma intorc in aceeasi zi) si portiunea cluj reghin are o zona unde e dezastru drumul. cea mai buna varianta cred ca ar fi Cluj - Targu Mures- Sovata - Greorgheni (am auzit ca-i laser drumul ala) dar apoi iarasi nu stiu pe unde sa o iau... a. Bicaz - Piatra Neamt - Targu Neamt - Falticeni - Suceava sau b. Toplita - Targu Neamt - Falticeni - Suceava ????? habar nu am cum sunt drumurile in zona respectiva si care e mai bun de ales.. asa ca cei din zona sau cei care bateti drumurile astea va rog dati-mi o mana de ajutor ca tare as vrea sa-i bag o tura cu motoru, mai ales ca se poate. Thanks!
-
Treaba sta in felul urmator.. acum o luna, o luna jumate am schimbat uleiul si filtrul. Schimbul l-am facut la Adi "Senila", service-ul si showroom-ul in Floresti (cum mergi din Cluj spre Oradea). Am facut de atunci 2000 - 2500 km, nu mai mult.. (ultimul drum a fost weekendul asta la timisoara si inapoi) si luni dimineata cand ma duceam cu motorul la spalat pe drum becul rosu de la ulei aprins. (spalatoria e la max 1 km de mine). Ajung acolo, verific uleiul.. e ok, la nivel, o spal .. si direct cu ea in floresti la Adi. Pe drum la inceput se mai aprindea in turatie.. dupa care (dupa ce s-a incalzit un pic) gata, nu s-a mai aprins becul.. pe cand am ajuns in floresti era ok. Mecanicul de acolo mi-a recomandat sa schimb uleiul, pentru ca uleiul care-l avusesera inainte (un omw moto la butoi, adus din austria) a avut ceva probleme. Zis si facut, am schimbat uleiul.. si cel care era in motor era extrem de subtire, parca era apa. Intre timp a venit si Adi.. care mi-a zis ca la motoarele racite cu aer, pe caldurile astea nu prea ai ce sa le faci ca se incalzesc cam cat vor ele.. si la temperaturi foarte mari se cam duce uleiul.. Acum am pus agip racing full sintetic 10w50, la recomandarea lui Adi, care mi-a zis ca daca si cu asta vor fi probleme atunci ii bai cu motorul, si acum sper sa nu mai am probleme . Sincer, din tot ce exista in peisajul service moto in cluj Adi e unul din putini pe care-l pot recomanda. Am si eu niste nelamuriri.. poate sa fie dus motorul.. sau pur si simplu de la uleiul ala a fost toata faza? (adica are rost sa ma apuc sa caut un motor nou sau pot sa stau linistit) Ati mai patit chestii similare, mai ales detinatorii de motoare racite cu aer, si daca da cum le-ati rezolvat. Am uitat sa precizez.. e vb de o motocicleta yamaha xj diversion de 600 din 93 cu care am facut in ultimul an 7000 km fara probleme (pana acum)
-
Hmm, se pare ca baietii faceau curse la pariu pe zona respectiva.. deci erau contra cronometru, de aia au depasit pe linie continua si avea 160 la ora ( a venit o prietena in vizita si mi-a tradus ce spune reportajul). E o zona cunoscuta pentru cursele la pariu, graficul respectiv e cu numarul de morti pe zona respectiva.. si cam creste vertiginos. Hai ca la noi sa zicem ca avem un pic de ingaduinta fata de cei care baga curse pe strada, ca nu sunt circuite.. dar la unguri chiar sunt circuite. Pacat mai ales de cei care mor fara nici o vina , RIP
-
eu zic ca au degajat amandoi pe aceasi directie si asa au ajuns sa se ciocneasca. daca unul din ei isi pastra trasa ajungeau sa se atinga dar nu se ciocneau frontal.. asta a fost prima mea impresie, s-ar putea sa gresesc, din ce am observat eu fiecare si-a parasit trasa pe care era, cel care a depasit linia continua nu a culcat-o de frica masinii din spate si s-a gandit sa il ocoleasca prin stanga pe cel ce venea din fata si cel care mergea cuminte pe banda lui cand l-a vazut pe asta venind spre el a culcat-o un pic mai tare sa degajeze spre dreapta lui si s-au ciocnit.. Decizillie astea luate intr-o fractiune de secunda fac diferenta intre viata si moarte, din pacate in cazul de fata amandoi au luat o decizie gresita. (mi-am dat si eu cu parerea, nu am dorit sa pornesc o polemica). Experienta mea pe motor e redusa, nu mai mult de 10000 km, dar cu conserva am batut cred ca milionul de km si cand ai incidente (bineinteles, din care scapi fara urmari si mai apuci sa cugeti la ele) cand revezi filmul evenimentelor stai si te intrebi cum de ai putut sa faci asa de multe lucruri intr-un timp asa de scurt... si pe drumuril noastre vezi multe.. de la cazut de bca din camionul din fata ta si facut slalom printre bucatile care se sparg de asfalt pana la tirul care trece pe langa tine noaptea si oricat de mult ai tras dreapta, pana la limita santului, ti-a ras oglinda de la sofer si copii care se fac ca sar in mijocul drumului ca se plictisesc (ala a luat o mama de bataie de la tata-su de mi s-a facut mie mila de el, ca m-am oprit si l-am dus de urechi acasa.. culmea ironiei, avusese o sora care a murit lovita de masina). Cu conserva nu mi-e asa de frica de ce ar putea face ceilalti, anticipez destul de bine.. in schimb cu motorul mi- e groaza de fiecare data de ce tampenie ar putea face unul din participantii la trafic. Asa ca asfalt uscat si cascati bine ochii. RIP
-
Astazi am mers cu conserva la lucru, ploua... cand m-am intors pe la 17.00 era timp frumos. La stop la Melody (dau reperele astea pentru cei din Cluj.. cam toate sunt in centrul Clujului) un guzgan pe un R6 fara casca, m-am uitat la el m-am dus mai departe.. inca mai aveam multe chestii de rezolvat.. vorbeam non stop la telefon.. cand am ajuns in fata magazinului Central alt guzgan fara casca, pe un scuter.. M-am gandit ca na, e ultimul, intram intr-o zona cu linii de tramvai si le cam evita toti, inclusiv eu (intr-o zi aproape ca mi-au furat ghidonul din mana, am fost nevoit sa trec peste ele) dar, surpriza.. la teatrul maghiar al treilea guzgan, cu un scuter nou nout, inca nu-i daduse jos tipla de pe scaun.. fara casca. Culmea e ca pe guzganul asta-l stiu.. cand ma voi intalni cu el intr-o crasma il voi dojeni. Pentru astia niste poze cu creieri imprastiati pe jos full color ar fi interesante. Pentru cei care nu sunt din cluj e vorba de maximum un kilometru distanta in care i-am vazut pe cei trei. Pe aia de pe mopede fara casti nici nu-i mai bag in seama, m-am obisnuit cu ei... dar pe r6 (si nu era nici o parada). Pacat.