Sari la conținut

Moldovan Zsolt

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Moldovan Zsolt's Achievements

  1. Am un ceas biometric deasupra la kilometraj. Mai mereu e pe la 12-13 Deci ieri am fost cu rezervorul plin și am făcut aproximativ 130km. Nu s-a oprit deloc motocicleta din mers. Înainte cum am pornit cu doar 5L de benzină și i-am dat blană am rămas cu foarte puțină benzină(mă gândesc eu). Iar în opririle alea bruște de câteva minute mă gândesc că și robinetul de benzină e pe partea stângă unde e și piciorul de sprijin așa a mai curs ceva în carburatoare până am staționat. Deci cred că principala problemă e la ce a zis și @mony
  2. @apriliacluj Păi tu nu ai fi agitat în locul meu? XD Pornești să te dezactivezi de lumea asta și te trezești cu dezactivare totală. Bem mai multe beri doar să-l pot face. În principiu 80% cum analizez problema e de la Bobină. Am înțeles că se poate strica în 2 feluri. 1. Se strică de tot și nu mai pornește 2. Se strică în modul "ciudat" și face cum îmi face mie adică se întrerupe scânteia în timpul mersului. Acuma, mai aștept să văd cine ce zice și până la urmă urmei o să las pe cineva specializat în domeniu.
  3. Ce ii drept ultima oară înainte să o parchez pe iarnă am pus o benzină de proastă calitate (fără să știu), asa a hibernat toată iarna. La primul drum de aproximativ 80km nu am avut probleme. La a 2-a a apărut ce am postat prima oară. După schimb benzină și curățat carburatoarele, diferența de primul drum e că după câteva minute de stat pe loc pornește și mă duce iar câțiva km și tot așa Filtrul de benzină poate chiar e obturat . Aaa și să nu mai zic că după ce am pus benzină bună am pus doar 5L . O să încerc sa vad cum se manifestă cu rezervorul plin Mulțumesc @mony
  4. Am uitat să menționez că am pus baterie nouă. Același model,încărcare ok.
  5. Ce ii drept la țară unde era ținut motocicleta sunt mulți șoricei:))) Poate un tester ceva măcar să indentific exact problema
  6. Păi știi cum e omu sărac, întâi încearcă totul cât mai ieftin :)) Am postat cu gândul că poate cineva a trecut prin așa ceva și mai primesc ceva idei
  7. Scriu rapid și sincer nu am acordat atenție la acest aspect, dar hai că o să fiu mai atent. *Am observat că nici respectivu nu știe exact. *Pentru că nu e autorizat(a învățat singur pe multe motoare stricate mă înțelegi tu * Dacă observi că mecanicul respectiv nu e sigur, mai întrebi și alți mecanici, nu? Eu da. :))) Cred că ai înțeles despre ce este vorba. Acum te rog să răspunzi dacă mă poți ajuta. Mulțumesc! Mulțumesc! O să încerc
  8. L-am făcut cu un "mecanic" eu nu am habar de mecanică.... A desfăcut carburatoarele i-a curățat suflat etc și le-a surubat înapoi. Atât În ce constă sincronizarea? Stator sau bobina? Mai printre sugestii am auzit că și astea cauzează problema, când e cald motoru se poate întrerupe scânteia
  9. Salut Grup! Dețin un Hornet de 600 PC.36 și l-am scos și eu la prima tură. Iarna când l-am parcat totul era ok. Ei bine, pornește frumos totul ok, dar după 40km aproximativ mi se opreste motorul în mers.. după 5 minute se răcește un pic și pornește (după ce se oprește in mers, nu mai pornește doar dupa cateva minute), dar de data asta abia apuc 3-5 km, că iar se oprește și tot așa. Problema o văd când e cald motorul. Benzina am schimbat-o, carburatorul curățat,filtrul de aer ok și bujiile le-am curățat, dar tot așa merge după ce se încălzește motorul. Oare bujiile ar fi de vină? Trebuie schimbate?
  10. Targu Mures Caut nu caut nu asta era intrebarea, ti se pare normal sa nu urce macar la 10? :)) Inainte de schimb mergea si cu 160 pe ora dar dupa a pierdut aproape jumatate din putere. Intrebarea este pentru cunoscatori, mersi. Am gasit problema! Deci inelele puse recent sunt mai mici decat cele scoase si motorul nu primeste destula benzina! Inelele se pot largi putin iar motorul va avea o putere mai mare respectiv consum cu 1/2 litri! Salut! T/C EDIT!
  11. Salutari muncitoresti la toata lumea! Am nevoie de ajutorul vostru in ceea ce tine de un Kawasaki KLE din 95. Dupa schimbare setul din carburator si reglaj, motorul in treapta 5-a si a 6-a nu prea mai trece de 7000 de turatii cu acceleratia la maxim, inainte mergea brici iar acum nu mai prinde 120 km/ora Tin sa precizez faptul ca pe bord arata 14.000 de turatii. Nu eu l-am reparat, sunt incepator in tot ce tine de domeniul moto :)) Are idee cineva care ar fi problema respectiv problema? Multumesc mult pentru orice ajutor! Asfalt uscat tuturor
×
×
  • Creează nouă...