Jump to content

Gabi24

Membru
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

About Gabi24

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/gabi.eftimie
  • Yahoo
    gabieftimie24@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targoviste
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Kawasaki EN 500
  • Numar Moto
    Normal
  • Club
    Fara

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    JAWA175,CZ125 CZ175 CZ250 SPORT CZ 175 SPORT

Recent Profile Visitors

392 profile views
  1. Problema a fost rezolvata, am cunoscut pe cineva care lucreaza in reprezentanta Dacia si mi-a facut o recalibrare (reinitializare cum bine a spus Ice D) a calculatorului masinii si acum merge foarte bine.
  2. Eu...si bunicul meu!
  3. O sa anunt cand o sa fie reparata, cu ce costuri si ce piese am schimbat, numai bine.
  4. Ai cumva o solutie la problema ridicata de mine ,ca de sfaturi de la "profesionisti" ca tine sunt satul!
  5. Vitezometrul merge si nu am GPL pe masina. In trafic sunt situatii cand trebuie sa franezi din timp( la un semafor de exemplu) si scot din viteza , atunci ramane ralantiul la 1500 de ture iar in mers chiar daca iau piciorul de pe acceleratie fiind in viteza, masina merge bine mersi cu 1500 de ture . Nu ti se pare anormal un ralanti de 1500 de ture fata de 800 cat trebuie sa fie?
  6. Turatia scade dupa ce opresc masina,0 km/h, in mers daca scot din viteza sau calc ambreiajul ramane la 1500 rot/min.Pompa vacuumatica si burduful sunt ok.
  7. Este si garnitura dintre corp si galerie iar filtrul de aer e prins cu cele 4 suruburi plus 4 saibe pentru a nu avea joc.La garniturile de etansare de pe galeria de admisie nu m-am gindit, e un pont dar ce legatura are cu faptul ca scade turatia la 800 de ture dupa ce masina se opreste(cand stau in trafic)
  8. Nu am eu ,l-am dus la un nene care are, dar a recunoscut si el ca nu e asa performant.
  9. Bujiile,fisele, bobina sunt de originesi au fost schimbate iar senzorul de temperatura daca indica bine la bord nu cred sa fie el de vina oricum i-am curatat mufa cu spray .
  10. Dacia Logan 1,4 mpi Laureat din 2006 ,porneste la prima cheie si dupa ce se incalzeste si ajunge temperatura motorului la 4 liniute ramane turata la ralanti la 1500 de ture dar atentie, nu mereu iar atunci cand nu ramane la 1500 de ture sigur ramane la 1100 de ture, PANA CAND MASINA SE OPRESTE PE LOC SI ATUNCI SCADE TURATIA LA 800 DE TURE! Ce am schimbat: cablul de acceleratie,motoras, pas cu pas intai curatat si apoi cumparat altul nou ,schimbat corpul clapeta, inlocuit corpul clapeta cu MPP de pe alt Logan care functiona normal si la mine face la fel,pe tester nu da nici o eroare si nu am nici un bec aprins in bord. A mai avut cineva problema asta, ceva pareri ,orice sugestie e binevenita! ...inca ceva ,am curatat mufele calculatorului de injectie cu spray de contacte ,nici un rezultat, numai bine.
  11. ...daca este din cauza releului de pornire poti sa-l inlocuiesti cu orice releu de scuter si e si mai ieftin!
  12. Primul pas, chiulasa si blocul cilindrilor jos,in functie de ce gasesti acolo mergi mai departe sau nu, spor la treaba.
  13. ...sau intrerupatorul (platina) de semnal de pe cilindrul 1
  14. ...sper sa nu ai ghinionul sa gasesti segmentii rupti si cilindrul zgariat.
×
×
  • Create New...