Jump to content

Gabi24

Membru
  • Content Count

    262
  • Joined

  • Last visited

About Gabi24

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/gabi.eftimie
  • Yahoo
    gabieftimie24@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targoviste
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Kawasaki EN 500
  • Numar Moto
    Normal
  • Club
    Fara

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    JAWA175,CZ125 CZ175 CZ250 SPORT CZ 175 SPORT

Recent Profile Visitors

273 profile views
  1. Mulrumesc mult. A fost mai usor sa cer ajutor decit sa caut singur !

     

  2. Foarte simplu, cauti pe Google :schema electrica Jawa ,CZ 175 sau la pagina 46 sectiunea totul despre CZ.
  3. Clar nu se poate pentru ca in primul rind difera cursa pistonului :Jawa 175 cursa 65 mm, jawa 250 cursa 75 mm.Se putea face modificarea la CZ,Jawa,125 cu cilindru ,set, chiulasa de 175 dar cu alezarea carterelor ,insa se micsorau ferestrele de transfer. Dupa modificare fugea mai tare decit 125 dar niciodata nu atingea depasea un 175 original. Cel mai simplu: piston de 60mm.si un pinion de atac mai mic !
  4. Jawa de 175 are pistonul de 58 milimetri iar ce de 250 de 65 de milimetri ,o diferenta de 7 milimetri .Chiar daca s-ar face noul alezaj ma indoiesc ca ar mai ramine destula "carne" pe cilindru incit sa se faca o racire suficienta si probabil se va cala foarte repede.
  5. Este singura data cind nu am participat la parada,motivul, alcoolul .
  6. Camparea la cort de toata jena,teren neamenajat plin de gropi,toalete "ecologice" murdare si pe jumatate pline, citeva dusuri si chiuvete, de fapt cred ca era amenajarea de santier pentru constructiile din zona si totul la pachet cu puii de bufnita care au chirait toata noaptea si au "pictat" corturile din zona. Camping S este la ani lumina diferenta in ceea ce priveste locul si facilitatile pentru cei cu corturi.Daca la anul se organizeaza intrunirea in acelasi loc nu o sa mai vin.
  7. Sunt mai de moda veche si vreau sa depistez ce piesa e defecta altfel e simplu ,cumpar tot sau schimb masina. Maine o pun pe stand(masina ,ca despre ea vorbeam).
  8. John 17 circuitul e fata ,spate ,sunt convins ca pe pietris franeaza si spatele (am sa-i fac o proba )dar ce te faci daca ai nevoie de frana de urgenta pe asfalt.
  9. Invartind de ei ar trebui sa atinga doar intr-un anumit loc ,e o metoda empirica dar da rezultate zic eu. As fi facut si proba cu manometru daca l-as avea .
  10. Buni , nu sunt ovalizati si nu au grad format.
  11. Distribuitorul este chiar sub pompa de frana dar am presiune destul de mare cand aerisesc rotile spate si din cite stiu functia de limitator o face chiar pompa de frana in sensul ca franeaza rotile fata primele si abia pe urma spatele( cand am scris postul asta chiar la tine ma gandeam ca o sa-mi dai un raspuns). Aerisirea am facut-o clasic "fa pedala tine apasat" cu ventil inchis dar si cu furtun pe aerisitor si bagat in borcan pentru ca mi s-a luat de atatea aerisiri.
  12. Dupa 33 de ani de la casatorie poate ca ar trebui un shotgun,cine stie? Masina franeaza totusi bine dar am eu un pitic care nu ma lasa in pace.
  13. Rotile spate se blocau iar acum cu masina pe cric si frana apasata cu ajutorul cheii de roti pot invarti destul de usor roata.
  14. Masina sotiei, Matiz 2006 model SE ,aer,servo, geamuri electrice,fara ABS,90000de km, frina pe rotile spate nu mai tine. Dau jos tamburii si gasesc in cilindrii de frana un fel de mazga amestecata cu praf si pistonasele cu putina rugina,curat totul cu smirghel de 1200 ,montez iau gradul tamburilor cu flexul ,reglez cursa sabotilor in asa fel incat sa nu incinga, ,,schimb lichidul de frana cu aerisire cu furtun bagat intr-un borcan cu lichid si cineva care facea pedale,lichidul de frana iese cu presiune mare, sabotii sunt schimbati acum 3luni si ma astept sa am frana beton. Ciuciu, rotile pe spate nu lasa urme de franare pe asfalt,cele de pe fata sunt ok. Nu am scurgeri de lichid la pistonasele spate,nu sunt blocate si se mica usor in cilindri,pedala de frana este tare,frina de mina tine la al 5lea dinte si plec cu rotile taras. Am facut tot ce stiam, de acum o duc la mecanic si nu orice fel INGINER MECANIC, acesta verifica tot " gaseste" defectul,pompa de frana. Cumpar pompa de frana NOUA ,o monteaza,regleaza,aeriseste,verifica ,rezultatul: ACELASI, rotile spate nu lasa urme de franare pe asfalt adica nu se blocheaza si in curand trebuie sa fac ITPul .Raspunsul lui"am facut tot ce stiam",o duc la al 2lea mecanic (iesit la pensie si care a lucrat la service Daewoo) si acesta desface,regleza,aeriseste,verifica etc cu acelasi rezultat si la sfirsit vine raspunsul,"ASA FACE TOATE" nu o s-o faci sa se blocheze si rotile spate niciodata. DAAA?,dar pina acum masina frina si bloca toate rotile ,lasam 4 urme de cauciuc pe asfalt. Mentionez ca Matizul nu are REPARTITOR pe spate. Voi ce parere aveti?
×
×
  • Create New...