Sari la conținut

vassalp

Membru
  • Număr conținut

    114
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    YZF-R6
  • Club
    Fast Forward Racing

vassalp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pentru cei interesati.....portiunea de drum de la 8:11sec si locul incidentului 8:26sec. R.I.P Csabi
  2. @Superbec - Primul rand nu primesc banii gata, ci muncesc ca sa pot sa-mi permit un hobby destul de costisitor. Mersul TARE pe circuit e mult mai costisitor decat iti imaginezi. Cheltuiala de la o singura etapa acopera lejer servisarea unui propulsor. Nu cred ca la unul care merge TARE se pune problema vanzarea motoretei ca e pe terminate (sigur ca sunt si exceptii). Vorbesti in necunostinta de cauza. Asta fiind un forum ai voie sa spui prostii, dar asta la scoala ar avea deja consecinte -> "Stai jos 4"
  3. La XRV schimbi la 4-5mii ca duce pana la 7-8mii, vorbim de SSP si SBK. Daca ai fi stat pe vre-unu din categoriile mentionate iti dadeai seama ca ai scris numarul gresit. Acum la abordarea ta "alt mecanic" nu am ce sa zic, poate stii tu mai bine ca ai biblia motoarelor in fata, Nu stiu cum merg altii pe strada dar eu mereu aud prin oras motoare turate pana la 12-13k!
  4. Salutare! Permitetimi sa va prezint si eu punctul meu de vedere. Motor dat pe circuit nu se uzeaza de 8ori mai repede doar in cazuri extreme. Va-ti gandit vreodata cand mergeati prin oras cu mobra si ajungea motorul la 100 grade oare e ok asa, oare e normal? Nu face nici unu griji si se plimba fara probleme la 100 grade (nu are de ales daca afara sunt 30 grade) Mersul pe circuit la nivel hobby sau chiar hobby-racer nu poti baga intr-o oala cu profesionistii. Pana lumea nu intelege cum functioneaza un motor (cu adevarat) nu o sa inteleaga uzura de strada si uzura la circuit. Majoritatea isi cumpara vitezane sa impresioneze si se plimba prin oras (nu e gandit pt asa ceva, se supraincalzeste repede ceea ce duce la o uzura ridicata). La circuit am vazut motoare dotate cu radiatoare suplimentare, dar pe strada nici-unu! Daca cunosti pe CMD stii foarte bine cat a bagat in motor, dar ideea e ca tot baga in continuare si nu odata pe sezon!!! Uite aici cazul meu: Am un R6 RJ11, toate lumea zice ca se duce motorul. Am zis si eu OK, hai sa schimbam cuzinetii preventiv (daca crapa la ciruit in strainetate pierd 400 Euro lejer). Mentionez, ca nu are nici cel mai mic zgomot sau vreo simptoma ca am probleme cu cuzineti. Acum va intreb pe voi...cati au schimbat preventiv piese in motor? Clasa SSP si SBK nu sunt facute pentru strada si de loc pentru plimbatul prin oras!
  5. Alergat+bicileta sunt exercitii de baza pentru cardio in cazul motocilismului. Trebuie facut si forta, dar nu se face pe grupe. Antrenamentul de forta cumprinde niste exercitii legate cu pauze scurte intre ele (15sec), dar repet nu se lucreaza pe grupe. Rezultatul nu este spectaculos daca te uti in oglinda, dar daca incepi sa soliciti corpul (ex. mers pe circuit) o sa simti imediat diferenta.
  6. Este foarte important conditia fizica! Conditia fizica necesara puteti dezvolta la o sala de fitness echipata decent. ATENTIE!!! Conditia fizica pentru datul pe circuit NU se obtine prin culturism!!! Trebuie sa faceti Fitness si nu Culturism.
  7. vassalp

    Mutat in cluj

    Daca vi sa lucrezi in IT sau la o alta firma dar care te plateste cu minim 3000 Ron, poti venii sa te simti cat de cat bine in cluj, altfel va fi o dezamagire totala. Chirii modeste la 250 Euro, garaj 50 Euro. Circulatia numai in orele de varf este o problema. Pentru distractie iar tre sa scoti bani frumosi comparativ cu alte orase, ce-i drept sunt multe localuri deosebite. Orice alt serviuciu (reparatii auto/mot, stomatologie, etc) sunt mult mai scumpe decat in alte orase. Repet...daca vii pe bani buni sau la o firma de IT ai toate sansele sa fie super, altfel e pierdere de timp!
  8. Exista ceva si de la BISON daca nu gasesti SIKA. Cand ajung acasa ma uit exact la model. Are aceeasi caracteristici ca SIKA numai ca e mai rezistent la temperatura. Important e cum a zis si Jagi sa fie un lipici flexibil-cauciucat, ca sa nu se rupe la lovitura. » Post actualizat in 08 Nov 2015 09:03 Este BISON POLYMAX (Polymer). Exista si varianta POLYMAX (Original). Din ce tin eu minte nu am optat pentru SIKA ca era recomandat pana +40 grade, iar BISON pana +100 grade.
  9. Scuzama CMD eu am si de ploaie ) oricum, daca ploua nu ma bag ca deja e frig. Vedem cum sta treaba cu vremea si luam o decizie. 170+35 nu e rau dar nici bomba...primele 2 zile sunt ok, dar sambata+duminica sunt 5 intrari, deci este un pret real dar NU bomba Jagi: stii ceva preturi daca aleg numai 2 zile la RoSbk?
  10. Am ajuns si eu la Cluj cu bine, aglomeratie mare. Asteptam pozele si filmarile
  11. Are un Powercommander setat pe dyno. Nu te contrazic cu nimic ca nu sunt documentat, dar putem discuta pe privat, sunt deschis la discutii, doar asa putem invata. Astept un PM cu date de contact. Mersi!
  12. "cazanul" intre timp a fost inlocuit cu o "centrala termica" performanta, asa ca numai "termostatul" trebuie reglat )
  13. Vezi CMD de aia nu comentez nimic pe acest topic! )))))
×
×
  • Creează nouă...