Si eu am 3 la activ:
1) Primele dumuri cu ex-Hondita mea... iese o dubita de pe un drum lateral, sperietura, frana violenta fata, blocat roata, intrat in voblaj, lasat pe-o parte si... poc.
Urmari: eu (echipament dotare - casca si manusi) - sold polizat bine; mobra - din cauza impactului cu dubita: aproape tot carenajul spart si cadrul bord strambat.
2) La Bucov... m-am imbatat si m-am dat pe stradute p-acolo simtindu-ma zmeu; nici nu mai stiu cum am piedut controlul, mi-a fugit spatele si am facut o tumba in balarii.
Urmari: eu (echipament dotare - nici macar casca) - sold polizat, ambii genunchi polizati, plus alte sgarieturi minore pe spate; mobra - ghidon stanga rupt, maneta ambreaj indoita, carene stanga polizate si crapate.
3) La scurt timp dupa Bucov mi-a franat unul brusc in fata, am franat si am culcat-o tot pe stanga intrand in coliziune cu cel care a franat.
Urmari: eu (echipament complet, mai putin ghete) - nici o julitura; mobra - far spart, cadru bord indoit, carene fata sparte.
Ce pot recomanda celor ca mine, inainte de a porni la drum mergeti cu cineva mai experimentat si invatati sa franati pe motorul vostru, va poate scoate din multe intamplari neplacute.