Sari la conținut

crazyahmed

Membru
  • Număr conținut

    270
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    crazyahmed2002

Profil

  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    m-tr-110

Vizitatori Recenți Profil

873 citiri profil

crazyahmed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multam relule, asta e cu totii imbatranim :)

  2. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  3. eu cand ies am asa ceva la mine si sunt foarte multumit http://www.inchirieri-corturi.ro/galerie.php )))))
  4. ai scris 10 randuri, dar nici o propozitie coerenta. iar ca. 50% din simbolurile folosite, sunt puncte (puncte, puncte). felicitari, dar te rugam ai mila de noi cititorii !
  5. sau doar baterie slaba. are putere destula sa invarta motorul, aparent normal, dar nu mai da scanteia cum trebuie. pune bateria bine la incarcat, sau cu cabluri de la o masina.
  6. crazyahmed

    R.i.p. Cutzi :(

    i-a luat tati q7 s-o stie in siguranta? iata ca prostia ei era mai mare chiar decat q7.
  7. cand o faci la stanga te asiguri daca vine ceva din fata, asta cum adivca nu s-a asigurat si a fost lovit din spate? eu stiu ca vinovat este intotdeauna cel care vine din spate.
  8. 1. xj are senzor de nivel, nu de presiune. lucru testat de mine, cu ocazia scimbului de ulei. cu contactul pus, pe cricul central am inceput a turna ulei in motor. dupa 1,3 litri, s-a stins becul. 2. cand observ ca se aprinde becul de ulei, pe cricul lateral sau in mers lasat pe curba, completez un kil de ulei si problema dispare. 3. xj este foarte rezistnta din puctul asta de vedere. am mers mai bine de 60 de km pe autostrada cu becul de ulei aprins, pana la prima benzinarie si nu a avut nimic. bine, am lasat-o mai moale cu gazu, dar nu a suferit nici o stricaciune. eu detin modelul mai vechi, 51j, dar din cate stiu motoarele nu difera foarte mult, asa ca va puteti baza pe cele spuse de mine. asfalt uscat!
  9. eu prevad urmatorul scenariu: motociclistul va prelua toata vina asupra sa. a depasit neregulamentar, in zona este o trecere de pietoni, in apropierea carora trebuie sa reducem viteza pana la evitarea oricarui pericol, el s-a dus pe frana pana dupa trecere, ceea ce denota viteza mult prea mare pt zona respectiva, plus lipsa de experienta, care si-au spus cuvantul, acesta oprindu-se apoi in 4 labe pe asfalt/in masina politiei. mobristul poarta 99% vina pt producerea accidentului. depasire pe linie continua, plus trecere de pietoni in zona. trebuie sa incercam sa intelegm incarcatura sufleteasca din acel moment. sincer si mie-mi vine cate-odata sa iau la bataie cate un zmeu d-asta, care incalca orice regula de circulatie si a bunului simt. politistii de fata au fost revoltati, cum ar trebui sa fie orice privitor. gestul lor poate a fost doar de natura sa il sperie, dar mobristul nostru incepator, care nu a deprins chestiile elementare ale mersului pe moto (merge 50 de m taras de roata din spate, apoi cade), in schimb se aventureaza la depasiri in zone periculoase si interzise, nu a fost in stare de o reactie, alta decat blocat in frane si trantit pe jos. este condamnabil gestul politistilor, pt ca nu au voie sa faca dreptate, altfel decat cu legea in mana. in acelasi timp este un gest omenesc de revolta, pe care il impartasesc. sa plateasca fiecare atat cat a gresit. baietasu pe mobra carnet anulat + amenda maxima, iar politistii mustrati pt abuz in serviciu.
  10. este sigur un fir desprins din cazatura, sau interupatoarele defecte. ori de la ambreaj, ori de la cric. din cazatura nu se ineaca nici o motocicleta.
  11. eu o ridic cu ajutorul vecinului pe o lada goala de bere
  12. sunt doua solutii pentru scoaterea prezoanelor rupte: 1. se sudeaza cu grija o piulita de ciotul ala de prezon, dupa care cu rabdare si mult wd40 se va desface cu cheia. 2. in cazul in care nu avem ciot de care sa sudam piulita, se va gauri atent, cu un burghiu bine ascutit pe axul prezonului. atentie sa nu strici chiuloasa daca dai gaura stramba. daca vezi ca ai luat-o intr-o parte te opresti si chemi pe cineva mai dibaci sa-ti faca treaba. materialul prezonului este mai dur decat matrialul chiuloasei, astfel tendinta burghiului este de a o lua in laturi. apoi cu un tarod se taie alt filet mai mare. daca vrei sa faci treaba ca la carte, se bucseaza si vei folosi prezon de dimensiuni originale. spor la treaba.
  13. crazyahmed

    O Privire De Mama

    nici comentariul tau nu este mai destept, stai linistit. da, eu mi.am exprimat o opinie, asta este idea de forum. tu despre opinia ta atat esti in stare sa spui? ca ideea mea nu e buna? cu ce am gresit? cand e sa o patesti o patesti, cu mobra, cu bicicleta, tancu sau cu avionu. sunt care au patit-o in tren, am citit nu de mult in ziare. le-a sarit sina-n cap! sunt care au luat sida de la persoana pe care o iubeau, sunt milioane de exemple cum poti s-o patesti. asa e viata nu trebuie sa ne plangem de ea, ci sa ne avem de grija cat si cum putem singuri. si sa ne bucuram de ea, doar nu avem decat una. aaa, nici atitudinea mea nu iti place? cu toate astea poate ne vom saluta in trafic... asfalt uscat!
  14. crazyahmed

    O Privire De Mama

    eu sunt motociclist.
×
×
  • Creează nouă...