Sari la conținut

papadie

Membru
  • Număr conținut

    201
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    florin_marin77

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    VFR
  • Numar Moto
    B-XX-...,B-XX-...,b-XX-...
  • Club
    free riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ij, benelli, suzuki,honda

papadie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare ! Cine are de vanzare o janta fata pt un GPZ 500S din 2002 ? Pt. raspunsuri, va rog 0736870719. Este pt un prieten !
  2. papadie

    Suzuki Intruder

    Caut regulator de incarcare Intruder VS 700. Multumesc anticipat!
  3. @geo prietene am vaga impresie ca tu faci reclama cuiva sau mi se pare mie??? in franta scoala moto costa 1000 euro si au aceleasi reguli si programe de invatare in timpul SCOALARIZARI esti invatat/pregatit sa iei examenul!! daca vrei sa inveti mai mult intrebi si spre surprinderea ta o sa vezi ca sunt cursuri speciale la scl unde eu pregaresc elevi din 400 elevi doar 5 au cerut si asta !!! ceilanti sau multumit sa promoveze examenul din prima si sa invete singuri sau cu prieteni !! pentru ceilanti legea si normele nu sunt ideea statului roman ci a celor din ...UE asadar cum noi nu suntem invatati sa muncim ci doar sa spaguim, se inceara impacarea tuturor de aici posibil si intarzierea NU exista reguli diferite, poate doar angajati care nu ce cauta acolo !! culmea este ca partea moto este doar inceputul ) sa te tii cand au sa intre si la soferii de dube,taxiuri, etc respect
  4. au aparut carti cele de la national sunt cele mai ok cu B se pot conduce doar autovehiculele din cat B B1 si AM
  5. vad ca tineretul se plictiseste grav de tot pe aici!! de ce zic asta ...pai in loc sa despicati firul in patru fara a stii nimic, poate ar trebui sa treceti la invatat legislatia rutiera si poate o parte din voi cum sa abordati o intersectie!!! acum -examenul pentru cat A care probabil se mai da prin anumite localitati din romania, este un ajutor dat de "militie" pentru cei care au terminat legal scl \cursurile pana in data de 19-01-2013. aici avem insa o prb acest examen va putea fi sustinut DOAR de cei care au inplinit varsta de 24 de ani PUNCT, ceilanti care au terminat si ei cursurile au foast repartizati automat de calc la cat A2 inscrierile pentru TOATA gama de categorii MOTO sunt sistate\blocate de catre ARR si pana nu se va gasi o modalitate de aplicare a legi nu se vor face inscrieri!! o zi buna,respect si spor la invatat
  6. salut baieti...am si o mare prb deci-una bucata amica a facut o pasiune nebuna pentru modelul CB 500 -acum ideea este ca pe net sunt multe de vanzare insa cred ca aici pot gasi mai repede. deci se cauta una bucata Cb 500 care sa fie in bucuresti.sa arate bine si chiar sa fie functionala in parametri normali ( am sa fiu destul de critic la cumparare, insa foarte cinstit fata de cel care o vinde ) va doresc o seara placuta si asfalt uscat
  7. Tot respectul pentru tine -tocmai ai reusit sa imi confirmi, ca daca vrei cu adevarat ceva este imposibil sa nu iasa in maxim doi ani am sa iti cam calc pe urme cu excursia inca odata bravo tie
  8. -am schimbat cateva regulatoare la vaca mea momentan cel de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm este cel mai rezistent il am de ceva vreme -montat sub sa ( nu are nevoie de masa cu cadrul), deci mai putina caldura -isi face treaba cu brio si are avantajul de a avea un pret destul de ok ( cu tot cu baterie noua 600 ron ) -insa acum am o alta problema, sa topit siguranta centrala ( 30 A) cu o parte din soclul in care sta respect
  9. Un om de o caliatate rar intalnita, a ales sa se plimbe prin locuri pentru noi necunoscute Rest in peace! ( Raducule ai grija de tine acolo ps cat despre tanti aceea - 3 ani cu suspendare,anularea permisului(cu posibilitatea de al lua dupa 5 ani) astea sunt legile de c.... cu astea trebuie sa defilam -trebuie sa recunoastem ca de multe ori nici noi(cei pe 2 roti), nu suntem atenti si fortam nota aiurea fara rost -violenta,razbunarea nu isi au rostul respect
  10. sal -nu te mai chinuii, daca ai masurat corect poti sa iti cauti linistit un regulator nou -acelasi lucru am patit si eu si probabil multi alti, din descrierea ta cu "pornit si apoi ..." verdictul este clar regulatorul de incarcare busit -eu luna asta ii cumpar unul nou de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm - nu incerca cu sh-uri respect
  11. papadie

    accident crangasi

    -nu vreau sa intru in polemici cu nimeni ok -moto era un zx6 gri cu negru, daca era sau nu al lui nu stiu -lam mai vazut vara si pe un gsxr de 750 -in locul unde a cazut nu avea cum sa fie o masina -a plecat de pe loc, a pierdut aderenta+ fugit spatele, agatat de o masina "parcata" si in cadere a mai accelerat, moto a traversat o intersesctie mica si a intrat sub un logan asta este filmul accidentului ce nu este clar ?? -nu au fost masini inplicate, persoane ,caini, nimic -portofelul..pnm la cate "persoane" erau pe langa el si mai toate faceau poze -medical nu ma bag,ce pot spune ca la intrebarea daca este ok a raspuns ca nu isi mai simte picioarele atat si nimic mai mult cei de la smurd au venit destul de repede el practic sa agatat de o masina si a cazut jos in 2-3m a tras de acceleratie mai mult decat trebuia si nu a luat in calcul ca nu avea aderenta necesara acestui lucru parerea mea este ca lipsa de experienta si increderea in sine prea mare au fost cauzele principale ale accidentului, din pacate pentru el nu mai conteaza acum Sincer chiar imi pare rau pentru el, nu il cunosteam personal tocmai de aceea am scris aici exact realitatea ca sa nu inceapa un teatru de 2 lei, ca mergea riscant sau nu...parerile sunt inpartite -din punctul MEU de vedere mergea riscant rau, dar fiecare merge asa cum vrea el si nu trebuie judecat pentru asta PS sper ca fiecare a gasit raspuns la intrebari respect
  12. -aici...cred ca tine de ce se intampla acolo pe moment -ce trebuie sa se inteleaga este ca NU exista "un tipar", deci nu putem spune ca daca facem asa O SA FIE CORECT -personal aplic varianta spusa de tine destul de des, insa nu mereu -exemplu: nu o recomand in intersectiile cu marcaj iesit in relief (dungile galbene) care aluneca destul de rau si daca nu stii sa dozezi accelerarea sau franarea, sau nu esti obisnuit cu puterea mobrei,sau gabaritul ei faci buba -iarasi nu stiu cat este de recomandat sa intri in intersesctie cu "doua degete pe maneta de frana", un clacxon mai strident sau o miscare mai agresiva a altui participant la trafic poate avea repercusiuni neplacute (aici intri si tu ) -sunt multi posesori (printre care si eu ) care au o mobra neadecvata pentru fizicul lor,si atunci intervin o multime factori care pot determina ciclistica, franarea, virarea, accelerarea, cam tot ce se intampla cand mergem pe mobra respect
  13. 20 m ma refeream la explicatia ca ai timp de multe nu la accidentul tau -la viteza ta, cred ca a fost partea cu speriatul,o aderenta slaba, probabil o moto la care este mai eficient sa franezi cu spatele -oricum interesanta atitudinea ta de a intreba ce si cum , din punctul meu de vedere tot respectul si nu uita tot timpul trebuie sa exersam indiferent de nr de km parcursi de cand am luat permisul respect
  14. -avand in vedere ca erai atent la trafic, explicatia ta de mai sus nu are sens -in 20 m ai timp pentru multe chestii, incearca sa exersezi oprirea la punct fix pe diferite forme de aderenta(asa iti cunosti limitele) -daca am o motoreta care nu are frana fata ce fac? nu mai franez? asta in cazul transferului de greutate,frana spate ineficienta,etc. toate spuse de tine parerea mea este ca ai avut o reactie la gandul ca nenea ala o sa loveasca, de aici si pana sa cazi nu era mare lucru vezi ca unele scoli fac si cursuri de perfectionare insa daca nu ai bani inceraca sa exersezi singur tot este mai bine decat nimic respect
×
×
  • Creează nouă...