-
Număr conținut
725 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Timisoara
-
Permis moto din
1970
-
Numar moto
none
-
Club
none
Informații profil
-
Motociclete detinute
carpati,mobra,panonia250,mz250,cz 250,honda750,kawasaki 900
marcel_tm's Achievements
Newbie (1/14)
-
Caut un chopper,maxim 600 cmc si,maxim,1000 euro.
- 1.280 răspunsuri
-
Nu e vorba de ''care-i spilul''.Intamplator,nevasta-mea era in trafic,acolo,chiar cand s-a intamplat.N-am stiut ca era prietenul nostru,decat mai tarziu,dar omul venea pe drum cu prioritate,iar cei de pe strada V.Lucaci au,cred,nu sunt sigur,semn de STOP.Sau,cel putin,''cedeaza trecerea''. Greseala lui,la fel ca si a copilului acela,mort pe Demetriade,acum vreo doua luni,a fost faptul ca nu si-a legat casca.Dar,in privinta dinamicii accidentului,nu e loc de discutii,motociclistul venea pe banda lui,pe drumul lui si s-a trezit unul mai smecher,care sa ''forteze intersectia''. Sigur ca eu sunt putin frustrat,avand in vedere ca motociclistul e un apropiat si ma deranjeaza comentariile aiurea,dar absurditatile de genul celui de mai sus nu-si au locul! Ce,ma-sa,are a face lane...cum o fi,din America,cu un accident din Timisoara? Postam ca sa afle lumea cat suntem de umblati?
-
Wow! Si eu,care credeam ca e suficient sa conduci un vehicol,doar respectand regulile de circulatie! Am imbatranit degeaba,ca n-am auzit de lane splitting si ce mai spui tu acolo...,dar,na,la noi,in tara asta,circulatia rutiera se desfasoara dupa un singur cod,Codul rutier.Ala care zice ca,daca vii pe drumul cu prioritate,chiar ai prioritate!Si ''conservarul'' se numeste ''sofer'['!Dar asta e Romania,nu in USA,minus California... E mai sus descrierea accidentului.Omul venea pe drumul cu prioritate.Soferul din Logan avea,daca nu ma insel,semnul de STOP.Traficul,in acea zona si la acea ora,nu permitea nici macar ''strecuratul'' printre masini.Dar,inca o data,s-a intamplat in Timisoara,Romania,nu in USA.Asa ca putem sa filozofam de cat de cosmopoliti suntem si cat de multe stim despre alte continente,fara macar a ne deranja sa citim postul martorului la accidentul respectiv!
-
Din pacate,inca in coma...Macar nu s-a agravat.
-
Nu cred,doar,poate,nu se astepta sa intoarca cretinul in mijlocul strazii,sau sa mearga in mars arier.Nu poti anticipa orice idiotenie are de gand sa faca ala din fata ta!
-
Scobari mai sunt pe acolo?
-
Motor honda transalp pe un chopper custom
topic a răspuns lui marcel_tm în liviujonsul Service si intretinere curenta
Felicitari pentru lucrare! In ce priveste RARul,nu vreau sa vorbesc tampenii si nici sa te dezamagesc,dar cand ai vorbit cu ei,ai avut o discutie mai detaliata?Pentru ca asta cu ''modificari in service autorizat''implica o mare bataie de cap si fara finalitate,dupa legislatia de la noi.Pentru orice modificare pe cadru,orice punct de sudura,iti trebuie expertiza de la un institut de sudura(un expert autorizat de institut).Pentru omologarea unei roti de o alta dimensiune decat cea originala a motocicletei,iti trebuie,din nou,semnatura unui expert autorizat in asta,si tot asa.Din ceea ce stiu eu,nu are nimeni,despre service-uri vorbim,competenta autorizata pentru asa ceva.Legislatia e atat de stufoasa,incat e imposibil de obtinut.Vezi cazul mai recent,al unui customizator celebru de la noi,Basty,care,pentru a ajunge cu motocicleta la Daytona,a trebuit sa o faca prin intermediul unor austrieci.Si a castigat un premiu cu motocicleta lui,dar tot nu a reusit sa obtina o omologare in Romania.- 21 răspunsuri
-
Deci,inca o data: Motocicleta e a clientului,daca era a mea,la ora asta eram in Budapesta,in fata reprezentatei de unde s-a cumparat.Cu circul aferent. Daca omul a ales sa nu faca asta,e treaba lui si pe mine nu ma afecteaza cu nimic. Dar,avand in vedere ca in Romania sunt multi posesori de HD,e un semnal de alarma.Asa cum motocicleta asta e cu probleme,s-ar putea sa mai fie si altele si posesorii ar fi interesati sa stie.Cine cunoaste marca,a inteles din foto despre ce model e vorba.Si,probabil,o sa ia masuri. Daca demontam 10 moto de acelasi fel,cu aceeasi problema,spuneam sigur ca e problema la un anume lot.Asa nu pot decat sa avertizez ca e o problema.Mai urata decat cele uzuale,pentru ca vorbim de un brand de renume si de un anume segment de piata.
-
Nici nu cred ca trebuia sa spun,am vazut ca posesorii de HD siau dat seama despre ce model e vorba.
-
Si ca sa iti explic inca o data,poate intelegi! Omul asta,posesorul de Harley,a cumparat o motocicleta noua,pentru ca nici nu se pricepe la mecanica si nici nu vrea sa mearga o data pe saptamana la service.Asa a considerat el ca scapa de probleme.In schimb,are probleme mai mari,decat cu o motocicleta second hand.Poate tie ti se pare un fleac jugul ala cu rulmenti ruginiti si sparti,dar mie mi se pare un mare pericol,asa,dupa vreo 40 de ani de motociclit...Si,daca la motocicleta lui e problema asta,oare care e probabilitatea sa mai fie inca multe altele asamblate la fel,in acelasi lot? Si asta cu reaua intentie,serios!!!Oare care ar fi interesul meu?O sa-si piarda aia de la HD clientii si o sa vina toti la mine?Sau o sa se sperie fabrica lor de Marcel din Timisoara,nu?Si o sa...ceva....pffffffffffffffffff! Eu nu am ''cariera de mecanic''.Si,da,cand o motocicleta noua are asemenea probleme,necesita un topic!Pentru ca motocicleta aia are probleme pe care NU ar trebui sa le aiba.Si pentru ca s-ar putea sa nu fie singura cu probleme.S-ar putea sa fie un lot intreg compromis si nu cred ca asta e chiar o joaca.
-
Pai,na...m-ai prins!Chiar am deschis acum,in fundul gradinii,o fabricuta de motociclete,care va deveni cel mai mare concurent al Harley-Davidson!!!Si le fac reclama negativa,ca sa pot eu sa vand ce o sa produc!
-
Nu.Mecanicii din reprezentante,la auto/moto aflate in garantie,au un normator dupa care fac reviziile.Nu au voie sa faca ceea ce fac eu,de exemplu,in service.Si e normal asa,vorbim de produse noi,la care nu se strica ...chestii,in mod normal.De aia cumperi produsul nou,sa nu umbli din service,in service. ''Cred ca aia rosie e problema. Si eu am luat o masina noua (suzuki ignis) asamblata tot in Ungaria. Dupa 6 ani si 72.000 km se oprea in drum ca o coaja de Dacie 1300. Am dus-o la 3 reprezentante Suzuki si nu i-au dat de cap deoarece nu aparea pe testerele originale Suzuki nici un cod de eroare, asta in timp ce pe "testerele universale" un parametru indica prezenta unui "aer fals"...masina am vandut-o cu defect (l/am informat pe client) cu un pret de rahat... Morala??? probabil mecanicii din vecini sunt mai priceputi la produs gulas, salam, paprika...io unu cumpar cu placere carnati din Hu dar ceva din fier NEEEVEEERRRRR''
-
Da,mai,sunt rau intentionat,daca asa iti place tie!Daca ai fi in locul omului,te-ai distra la fel pe aici?Ti se pare normal sa se intample asa ceva la o motocicleta noua?Eu nu am vazut asa rulmenti ruginiti nici la motociclete din anii '90! Si inca ceva,la mine vin cam 5-6 motociclete/zi.Si inca nu am vazut un client care sa nu aiba grija de motocicleta,asa cum ai spus mai sus ca se ''practica la romani''.In general,oamenii au grija de lucrul lor,indiferent ce parere ai tu de romani.Tu nu esti tot roman? Si,ca sa revin la subiect,DA,ar trebui,cand promovezi un brand de renume si,cand 50% din pretul produsului e ''numele'',sa fii mai constiincios si sa oferi si calitate.La pretul acelei motociclete nu ar trebui sa existe probleme de genul celei de mai sus. Nu sunt sigur 100%,dar nu cred ca motocicleta a fost asamblata la reprezentanta din Ungaria.Dar am o banuiala ca a venit asamblata pentru piata de ''Est'',la fel ca multe alte produse,ceea ce e rusinos pentru firma respectiva.
-
Nu se insinueaza nimic.Omul a cumparat motocicleta de noua,din Ungaria.Nu a umblat nimeni in ea,doar schimb de ulei si consumabile,chestiile normale,de garantie si tot in Ungaria.A venit la mine ca avea probleme cu furca.A venit cu simeringuri si ulei,pentru ca nu mai voia sa o duca in Ungaria.S-a plictisit sa o poarte pe acolo si sa nu se rezolve problema.Nici eu nu m-am gandit sa controlez rulmentii de jug la o motocicleta noua.Am ajuns sa desfac jugul,ca ultima varianta.Nici mecanicii din Ungaria nu sunt de vina,nici ''fuseristi''.Asa a venit motocicleta,asa a fost asamblata! Si nu e normal,sa platesti o caruta de bani,pe o motocicleta asamblata ''in dorul lelii''!
-
Deoarece e motocicleta unui client,n-am sa postez fotografii cu motocicleta integral.Dar,iti cumperi motocicleta visurilor,noua,in 2012,Harley,faci 8000 km cu ea si incep zgomotele in furca. Te duci cu ea la mecanic,care nu se gandeste sa desfaca jugul unei motociclete noi,si cauta problema la telescoape.Intr-un final,se desface jugul si,surpriza...rulmentii ruginiti si sparti,fara strop de ungere,de la asmblare,asa cum se vede in poza de mai jos.Nu e chiar calitativa fotografia,dar rulmentul de jos,din jug,era ruginit si spart.Iar jugul,acum a fos desfacut prima data de la cumparare...