Sari la conținut

ovi_ice

Super Membru
  • Număr conținut

    597
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre ovi_ice

  • Rang
    Avansat

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Yamaha XJ6 Diversion

Vizitatori Recenți Profil

143 citiri profil
  1. Pe mobile.de aparusera acum cateva saptamani cu precomanda la 8950 Euro. Acum nu mai e nici un anunt. Probabil ala va fi pretul si pt Ro. 9.000€ Tenere 700, 13.400€ 790 Adv R, iese cum vorbea lumea, aproape 50% in plus diferenta de pret pt KTM. Ce-i drept iti faci treaba si cu Tenere, pacat ca nu i-au pus roti tubeless (asta e cam cel mai mare dezavantaj, mai ales pt travel/adventure).
  2. ovi_ice

    Dani Pedrosa

    Foarte tare filmul
  3. ovi_ice

    Recomandare drona

    Tello e drona de selfie-uri, se controleaza prin BT de pe telefon, deci raza efectiva e de vreo 20-30m. Aia o cumperi sa o faci cadou copilului, nu pt treburi serioase. Bine, la "capacitatile" ei, s-ar putea sa nu necesite inregistrare (asta ar fi un avantaj). Daca iti place zborul si dimensiunea nu e o problema, ai putea sa arunci un ochi la Yuneec. Are un coleg de-al meu Typhoon 4K. E impresionanta ca dimensiuni (quadcopter in adevaratul sens al cuvantului), controale, range, stabilitate semnal. Ai senzatia ca pilotezi un avion :)) (Yuneec e producator de avioane din China, deci...). El a fost asa multumit ca si-a mai cumparat inca una, acelasi model (https://shop.yuneec.com/eu/camera-drones/typhoon-4k/typhoon-4k-eu-version?c=88). Modelul era din aceeasi liga cu Phantom de la DJI (bine, actualul Phantom v 4 Pro s-ar putea sa fie mai bun - dar si la ce pret).
  4. ovi_ice

    Pareri prima moto model SV650

    Bre, topicul degenereaza....si iar o sa avem 4-5 pagini de...nimic :)) Daca ER6n ti-a placut atunci ramai la modelul ala. Cu ABS nu cred ca gasesti la bugetul tau, mai bine te axezi sa fie bine intretinuta/fara probleme. Si cu consumabile cat mai noi. Un set anvelope noi bune is 250 euro, un kit de lant vreo 500 ron. Asta excluzand manopera. Deja vb de ~400 euro...sa ai in vedere asta cand te duci la "vizionari"
  5. ovi_ice

    Pareri prima moto model SV650

    Cand vrei sa cumperi ? Zic asta fiindca in primavara (aka cand se face ok pt motociclit) o scot la vanzare pe a mea, rulaj similar (40k km), MY 2010. Si e o mobra "moale" ca si curba de cuplu, seat height 785 mm, protectie la vant decenta. p.s.: Pe SV650 am facut scoala (acu multi ani), la vremea aia mi se parea ca trage de rupe si nu m-a speriat/surprins niciodata.
  6. ovi_ice

    Suport telefon supersportive

    Folosesti in sezon carcasa Quad, si iarna pe cea "civila" (daca tii la aspectul "fashion" dat de una de oem ori slim) :)). Cea de la Quad arata ca una anti-soc (mai bulky asa), eu si acum o am pe telefon (mi-a fost lene sa o schimb dupa ce am pus motorul la iernat). Pe unde am iesit nu s-a prins nimeni ca e o carcasa "altfel".
  7. ovi_ice

    Suport telefon supersportive

    Pt SS si naked-uri as recomanda Quad Lock. E mult mai low-profile ca RAM_ul, il poti lasa in permanenta montat (fata de RAM la care tre sa iei bratul cu tine mereu fiindca se poate scoate doar desuruband cu mana). Ce-i drept la Quad tre sa cumperi carcasa specifica pt telefon (tot de la ei), deci daca esti unul care schimba des telefonul e cam nasol. https://bikereview.com.au/product-review-quad-lock-phone-mount-installation/ Eu am ambele variante acasa, vara trecuta am mers cu Quad in timp ce 2 sezoane inainte cu RAM-ul. Pe mobra ta RAM-ul va arata ca un periscop :)). Se preteaza mai bine pe moto de touring sau adventure. RAM-ul e facut din metal in mare parte, deci s-ar putea sa fie mai rezistent in timp. Mi-am luat 2 trante cu fiecare dintre modele (2 low side-uri - unu la noi, unu la bulgari) si telefonul a ramas in suport la ambele evenimente.
  8. ovi_ice

    Recomandari oglinzi nacked (FZ1N)

    Touratech Safety Mirrors (vezi la MetricMotion ca sunt importatori). Cred ca arata mai bine pe Naked decat pe Adventure. Si sunt asferice, deci adio unghi mort. Doar ca iti ia cateva zile sa te adaptezi la ele, fiindca imaginea e altfel decat la cele normale (pare mai "indepartata").
  9. ovi_ice

    Ce v-a adus Mosu?

    GoPro Hero 7 Silver. Abia astept sa o pun la treaba Am eu si nu e. E cu ratchet metalic.
  10. ovi_ice

    VW Passat 2017

    Anul trecut (prin noiembrie) un coleg de munca si-a luat masina noua si a avut de ales intre astea doua (Superb ultima generatie si Passat 2017). Ambele diesele cu automata. Prima data a fost la drive-test cu Superb, i-a placut (oarecum de asteptat avand in vedere ca venea de pe un Megane vechi), era chitit sa dea avansul pt masina aia. Apoi a luat si Passat-ul la o tura si i s-a parut mult peste Superb, cica diferenta de la cer la pamant. Si ala a ramas. Deci el a descris invers experienta la volan cu cele doua :)). O sa-l intreb daca intre timp si-a mai schimbat parerea (buna) pe care o avea in legatura cu Passat-ul. Personal, imi place mai mult Superb-ul cum arata si cum e configurat la interior (l-am examinat de cate ori ma duceam la service), daca s-ar pune problema sa iau masina blind, fara drive-test, as merge pe varianta Skoda.
  11. Pai uita-te la ce alte mobre mai are in semnatura. @GAMO: Detaliaza putin modificarile pe care le-ai facut (eventual si niste poze). Cum se simte la 25cp pe strada ? Eu sincer ma gandeam la un CRF250L ca mobra de weekend fun, nu m-as vedea stand in sa prea multe ore/zile pe asa ceva.
  12. De noua varianta al lui 1090 citisem aici. Motor mai mare, cruise control adaptiv (!), plus toata electronica "la zi", farul nou cu LED, tft-ul, etc. Una peste alta, de pe advrider, preturi aflate direct din gura dealerilor: In Franta: 790 - 12.399€/790R - 13.299€ In Germania: 790 - 12.399€/790R - 13.399€ Si cu asta cred ca cei care isi faceau tot felul de calcule (si sperante) le pot incheia, fiindca e greu de crezut ca sumele se vor schimba radical (in sus sau in jos). Una peste alta, o mobra cu un pret corect, nu gasesti la alt producator un pachet asa bogat si performant la pret mai mic. Off: Tot in Germania, Tenere 700 cica ar fi 8990€.
  13. Unde scrie asta (oficial) ? Pe site-urile KTM Austria, Germania si Spania inca apar ambele variante (1090 Adv + Adv R), alaturi de noile 790. A disparut in schimb 1290 Super Adventure Travel. Mi se pare ciudat ca in toata gama lor de Travel, in afara de 1290 SAS, sa nu mai existe nici un model mai "road-biased", cu 19" pe fata, eventual roti din aliaj. Teoretic, varianta non-R al lui 790 ar fi trebuit sa faca asta, dar uite ca n-au mai avut timp pt 2 variante diferite (asa cum erau 1090 Adv vs R), asa ca au scurtat suspensia, au pus alta sa, alte pneuri, un parbriz mai mare si gata, i-au tras un frate mai mic R-ului
  14. Pai inseamna ca tu ai gasit modelul care sa-ti placa si mai important, sa-l si folosesti la capacitatile lui. Majoritatea se multumesc sa parcurga forestiere si cauta o mobra care sa fie decenta si la drum lung, cu pasagera. Pentru asta V-Strom (urile) sunt f bune. De fapt tot ce inseama GS-uri, Tigere, etc, sunt tot din aceeasi oala. Si slava domnului, exista suficienti clienti pentru ele. Cu CB500X ori G310GS preparate de Rally Raid e plin youtube-ul de filmulete si se pare ca se descurca destul de bine pe niste trasee unde ceva mai mare/greu s-ar chinui. Bine, e vorba de kit-uri complete (suspensie, roti, etc) care costa multisor (de ex un CB500x + kit full te duce cam 10k euro).
  15. Se intampla deja. Guzzi V85 TT e "classic enduro". A class of its own...:))))
×