Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    710
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    cu 4 roti

Recent Profile Visitors

311 profile views
  1. KTM a iesit cea mai agila pe curbe, ziceau astia ca nu ai impresia ca are 21" pe fata. Si pe offroad tot KTM a fost preferata, e usoara, centru de greutate jos, suspensiile WP decente, Adreia spunea ca o simte ca pe un 450cc in off. BMW-ul cel mai confortabil, dar exemplarul din test costa 19.800 euro (!). Parerea mea ca puteau sa faca review-ul mai scurt, sunt doar cateva sectiuni cu informatie utila, restul e prezentare de spec-uri.
  2. Am intrebat si mai sus, pe Eurosport Player se poate vedea in format HD transmisia ?
  3. Uitasem sa intru aici sa las feedback. Am fost si eu impreuna cu un coleg de munca in weekendul 13-14 aprilie la initiere enduro cu Attila. Chiar daca am prins o vreme ploiasa si rece, experienta a fost una care merita 100%. Sincer, mi-am schimbat complet parerea despre acest sport si despre ce poti face cu o mobra de 130kg pe off . O sa revenim mai mult ca sigur sezonul asta pentru inca o runda .
  4. Pana la urma am luat un F800GS 2014, moto cumparata de la Bavaria (deci provenienta Ro). Dupa o mie si una de simulari pe cycle-ergo in care pe F800GS ma arata pe varfuri, am gasit unul cu saua joasa (850 mm) si pot sa ating cu jumate de talpa (ambele picioare). Saua e ingusta tare si conteaza lucrul asta, eu la fel stateam de exemplu pe V85 TT care are conform spec-urilor 830 mm seat height. Am traversat ieri Bucurestiul de la un capat la altul ca sa duc capra acasa si n-am avut nici o problema la semafoare (chiar daca eram incarcat cu 2 side case-uri si top case din metal - deci vreo 20kg pe putin in plus), se simte foarte bine balansata, am fost mirat ca pot sa fac u-turn-uri mai usor cu autobuzul asta decat cu XJ6-le detinut anterior . Asta e, chiar ii ziceam si lui @RuInCV in weekend, pana la urma e vorba si de disponibilitate, Tiger 800 gasisem doar unul la Oradea (varianta XC 1st gen, cumparata de la Motomus - deci nu eram sigur de cei 19k km din bord), F800GS am gasit aici in Bucuresti cu istoric de service complet si pret f bun, in plus mi se pare ca o jucarie de manevrat.
  5. Motocicletele de strada vin cu arcuri progresive din fabrica. Le vei schimba probabil cu unele adecvate greutatii tale. In general, cele liniare sunt pt "competition bikes", fie circuit, fie enduro/motocross. De aceea vei vedea ca producatorii care se axeaza pe suspensii performante comercializeaza arcuri liniare. Imi vin in minte Bitubo, Mupo si Ohlins cunoscuti pt cele de circuit si Tactive pt cele de off-road (btw, Kitul de suspensie de la Rally Raid pt CB500x e facut de Tractive).
  6. E vorba de faptul ca sunt sudate direct de cadru si se pot rupe cu tot cu acesta la un low side. E subiect destul de dezbatut pe forumuri (au fost multi patiti cu treaba asta) si unul pe care se bate saua de multa de vreme de revieweri. Nici la generatia noua nu au schimbat design-ul. Asta ar fi singura grija (sau frica) cu care as sta cand ies in afara asfaltului. Apropo de greutate, stiti careva cat are wet weight Tiger-ul 800 model dupa 2014 ? La cel din prima generatia cica ar fi 214 kg, dar dupa aia (gen 2 si 3) incepe sa devina neclar, fiindca Triumph mentioneaza doar dry weight in specs.
  7. Mda, interesant. Nu stiam ca o sa vina in Bucuresti. M-as fi dus si la Sebes pt ride-test daca aveam in plan sa-l cumpar nou. Dar asa, nu merita efortul (nici nu stiu daca o sa-mi placa - ultima oara am stat pe unul la SMAEB acum...mult prea multi ani :)))). Ii sun sa vad ce zic, ca fb nu am . Am reusit sa vad azi un Tiger 800 roadie (multumesc @Doctor X pt ajutor). Multumesc si lui @RuInCV pt disponibilitate. Motocicleta e finisata foarte fain, pozitie ideala pt inaltimea mea, seile par a fi super comode. Ce ma ingrijoreaza la iesirile de pe asfalt sunt scaritele pasagerului sudate de cadru. Si faptul ca unghiul de bracaj pare cam mic. Plus ca se simtea mai top heavy decat modelele de la BMW cu rezervor sub sa. Una peste alta, daca ar fi sa aleg Tiger-ul, m-as orienta spre modelul XR(x/t), nu XC-ul. Mi se pare ca pt touring pe asfalt (gen 90%) e mobra perfecta, oricum peste F700GS. @Adrian M. Am sunat la Motobom Sebes. M-au pus in legatura cu cineva din Bucuresti. Pentru tine sunt vesti bune, exista Tiger 1200 la ride-test (in Bucuresti, in zona Baicului din ce am inteles). Si un Tiger 800XCA pe stoc (din pacate nu la test), macar ma pot sui si pe ala sa-mi fac o idee. Suna la nr de telefon de aici: https://www.motoboom.ro/contact/dealer--bucuresti/ ca sa stabilesti ce si cum.
  8. Salut. Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o proba "pe loc" pe un Tiger 800 ? In principiu ma intereseaza varianta XC, dar e ok si cea "roadie". Vreau sa-mi fac o idee despre inaltimea seii si in general de pozitia la ghidon. Nu trebuie nici sa porniti motorul, doar sa-l incalec 1-2 minute . Mersi anticipat!
  9. 800GS are 880mm, 800XC cica 840-860mm (reglabila). La 840mm eu (1.77m) ajung cam cu jumate de talpa jos, probat pe Multistrada 950. Bine, depinde mult si de forma/latimea seii. Acu ramane sa ma lamuresc care se simte mai top heavy si care nu. 800GS gasesc la toate firmele de inchirieri de la noi, Tiger vad o data la 2 ani in trafic :))))
  10. Dupa ce-am mai intrebat in dreapta si in stanga, cu oferta celor de la Dementor merita sa o iei noua. Ajunge doar cateva parale in plus decat pretul intreg al unei Tenere 700. Ma refer la 790 Adv S... Uite asa se face un review pe genul asta de motocicleta .
  11. Reciteste paragraful scris de mine. Am zis ca e similar ca si concept, cursa a suspensiei, garda la sol. In rest, de acord cu colegul, si mie mi s-a parut CB500x mai "spatioasa" ca un Tracer 700. V-Strom 650 e cea mai mare pt clasa ei, un fel de Octavia in clasa compacta la masini. Fun fact, V-Strom 650 e mai lunga cu 8 cm(!!) decat un R1200GS. @ERU: La AJP ma uitasem mai demult cand am luat la rand toate marcile "exotice" (SWM, CCM). E prea hardcore pt mine. Genul de moto pe care-l caut e unul cu care sa pot face touring pe distante lungi pe asfalt, sa pot merge si spre Est, eventual poate si ceva din TET (probabil aici se preteaza ceva din categoria 690R). Si sa-l folosesc si pt naveta zilnica, deci trebuie sa ajung cat de cat jos cu ambele picioare (pt "crawling" printre masini). Din ce exista acum pe piata, 790 Adv S bifeaza absolut tot. Doar ca azi nu am buget sa-l cumpar. Asa ca m-am reorientat momentan spre Tiger 800XC stock ori F800GS cu lowering kit de 35mm.
  12. Mi-e cam peste mana sa-mi iau concediu cu tot tacamul (avion, cazare) pt un ride-test (care nici asta-i nu-i garantat - adica ma pot trezi ca fix modelul dorit de mine sa nu fie disponibil). Poate la Munchen mi-ar fi cel mai facil, am o ruda acolo, deci teoretic cazarea ar fi moka. Acum imi pare sincer rau ca nu m-am dus la EICMA ori la IMOT (in Munchen), la asta din urma eram la un pas sa iau biletele de avion dar s-a suprapus cu altceva. Macar vedeam tot ce ma interesa live (inclusiv Tenere 700). In iulie la inceput voi fi la Lacul Como pt 4 zile, inca nu m-am intreresat daca pot inchiria ceva pe acolo (ma refer la moto, ca masina oricum tre sa iau). Ziceam ca e dezamagitor sa nu aiba importatorul oficial KTM nici un 790 pe stoc avand in vedere interesul pentru acest model. Ca sa facem o comparatie, The Bike Hub au in showroom 2 bucati Guzzi V85 TT (si asta fiind o mobra abia aparuta).
  13. Am sunat azi la dementor. N-au 790 Adv (nici o varianta) si nici 790 Duke in showroom. Ma interesa un ride-test, daca nu cu Adv, macar cu Duke-ul, sa-mi fac o idee despre motor. Cica pe la inceputul lui iunie primesc un 790R, n-am inteles daca va fi pt ride-test sau doar pt privit. Cam dezamagitor...ma gandesc ca si in cazul unei comenzi va dura ceva (asta dupa ce reusesc sa fac un test). Deci trece vara. Partea buna e ca daca dau skip la sezonul asta(sincer nu ma incanta ideea) in toamna/iarna voi avea suma necesara sa-mi iau 790 Adv fara nici un leu imprumutat. Ma mai gandesc...
  14. Eu imi facusem calculele pe generatia anterioara , achizitie sh (nu-mi permit sa dau 6700 pe una noua si apoi sa mai am bani de conversie completa). In germania gasesc sub 5k euro MY 2017, sa zicem 5k cu tot cu adus. Apoi, suspensia Level 2 + rotile spitate tubeless = 3k euro. Deja ajung la 8k euro (adika toti banii disponibili), fara protectii (crash bar, handguards), evacuare si alte maruntisuri care se mai aduna (gen ghidon tapered + risere, buton dezactivare ABS, etc). E...cam mult...si probabil ca la revanzare pierd enorm. Cu toate modificarile se duce la 9k euro (repet, pe modelul "vechi", luat SH, deci nici macar asta nou). Astia-s bani de Tenere 700 luat cu 0 km...sau mai pun vreo 2k si iau 790 Adventure S, care are de toate, si putere, si electronica. Oricum voi face un drive-test ca sa nu-mi para rau. Poate imi schimb parerea in privinta puterii motorului (desi slabe sanse venind de pe o mobra cu 78 CP). Pentru cine a vazut modelul nou si s-a suit pe el, cred ca e evident ca motocicleta e din aceeasi clasa cu Versys 650, V-Strom 650 ori Tracer 700. Ma refer la concept...un sport touring cu aer de adventure. Ca si cursa a suspensiei si garda la sol (vorbim de stock) e pe acelasi palier. Adica Versys si V-Strom au 170mm garda sol si CB500X 180mm...mare branza. Ca tot se aduce vorba de 790 Adventure, las aici o comparatie pe spec-uri ca sa intelegem care model a fost gandit (aproape) de la zero pt scopul sau si care e un model de strada pe care s-a improvizat ceva: 2019 CB500X: Seat Height 830mm - Ground Clearance 180mm 790 Adv S: Seat Height 830mm - Ground Clearance 233mm. F700GS (de dragul comparatiei): Seat Height 820mm - Ground Clearance 195mm.
  15. Fa cursul de la Rider Academy, nivelul 1, costa tot cam la fel (~500 ron). Marius chiar se pricepe la ceea ce face si stie sa transmita si cunostintele mai departe, indiferent de nivelul elevului.
×
×
  • Create New...