Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    777
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Am pantalonii D-Explorer 1. Sunt decenti pe partea de aerisire, dar putin cam ciudati ca marime. In sensul ca marimea 50 imi vin foarte ok fara layerele extra (Gtx + termal), iar cei 52 imi erau extrem de largi in partea de sus. Probabil sunt eu intre marimi ori am picioarele prea groase. Ce mi se pare arhaic la Explorer 1 sunt protectiile, anume level 1 din acelea de plastic tare cu mult burete pe interior. Foarte bulky. Degeaba ai panouri de mesh daca mori de cald la genunchi si tibii. La 30 grade am facut sauna cu pantalonii aia. Revit foloseste pe Sand 3 protectii Level 2, flexibile si, foarte important, aerisite (am la una din geci si chiar fac diferenta pe caldura). Una peste alta, fiindca sunt adeptul culorilor deschise (cel putin la geaca) si nu inteleg rostul waterproofingului cu layer intermediar, strict dintre cele 2 as lua Sand-ul pe silver (antracit) + costum de ploaie din 2 piese.
  2. Pana la urma am vandut-o pe ebay. A plecat azi spre Leicester. Se poate inchide. Multumesc!
  3. Surubul mare are o piulita de 13mm care e deplasabila sa zic asa (tre sa o tii cu cheia). Cel mic in schimb are o piulita M5 (arata ca una cu autoblocare) care sta intr-un locas hexagonal, fiind practic imposibil sa o prinzi cu ceva (gen cheie tubulara), iar in acelasi timp nu are nici cum sa se miste. N-am vazut saiba la nici unul din ele, dar sincer nici nu le-am desfacut complet.
  4. Daca nu se inchide perfect cand apesi ridge-ul vizierei (pe partea stanga jos parca e), atunci trebuie reglat mecanismul de inchidere (stanga + dreapta). Se scoate viziera si se slabesc cele 2 suruburi (pe fiecare parte) si se muta toata placa putin mai in fata. In cazul tau nu se inchide decat apasand de sus din cauza ca e prea in spate. Am aflat de treaba asta cand mi-a cazut casca de pe ghidon si am constatat ca nu mai puteam sa o inchid ermetic decat prin metoda zisa de tine. Inainte de "incident" mergea perfect, trebuia doar sa apas (cu efort minim spre mediu) acea tesitura a vizierei ca sa sigileze complet. Ajuns acasa am constatat ca unul din mecanismele de inchidere era deplasat (cred ca chiar pe partea stanga) mai in spate (~ 2mm) si am luat drept model pe celalalt ca sa le aliniez. p.s.: casca e marimea M (desi putin probabil sa conteze).
  5. Asa am zis si eu....ca au fost inlocuite de fostul proprietar din diverse motive (gen a lovit serios ceva cu handguard-ul de a sarit surubul). Asa ca am cautat pe net si surpriza, sunt exact suruburile stock cu care se prind handguard-urile metalice (vezi poza). Deci nah...german design. E perfect . Bar end e evident (21 Nm), "clamp in bow" e menghina care se prinde de ghidon, am o valoare doar pt un M8x25 (12Nm) (tre sa ma uit dar imi pare ca e surubul mic, cel mare e tot T45 ca cel de capat de ghidon), iar M5-urile alea cu cuplu mic 3 Nm (hand protector to bow, spoiler to hand protector) sunt suruburile "pitice" cu care se prind handguard-ul de plastic de tija metalica + extender-ul de handguard. Pana la urma le-am strans in weekend folosind instructiunile de montaj de la Barkbusters pt F800GS corolate cu un tabel universal de la Touratech avand cuplul de strangere pt toate marimile de suruburi. Anume am mers cu 26Nm pt bar end si 16Nm pt prinderea pe ghidon tijei handguardului. Am sa "revizuiesc" valorile (vad ca cele oficiale sunt mai mici) in seara asta. Multumesc pentru ajutor! LEDIT: tot cautand acum pe net despre suruburile cu pricina, am dat peste urmatorul tabel : https://f800riders.org/forum/showthread.php/36144-OEM-Accessories-Torques-Values-F-800GS
  6. Dumnezeu sa o ierte! https://adevarul.ro/locale/ploiesti/o-tanara-24-ani-murit-intr-un-accident-motocicleta-produs-autostrada-bucuresti-ploiesti-1_5d23a8c1892c0bb0c6414f53/index.html
  7. TCX Infinity as fi vrut si eu, dar din pacate nu se mai produc. Sper ca TCX sa vina cu o noua versiune. Cu putin noroc poate gasesti marimea ta pe undeva prin vreun stoc (incearca si ebay).
  8. Fiindca am vazut ca mergi mult si pe asfalt, le-as recomanda pe cele mai usoare/confortabile, decizie pe care o iei doar dupa ce probezi. Tot la proba iti vei da seama si de cat de "low-profile" sunt in partea din fata (unde e schimbatorul), fiindca din poze e greu sa-ti dai seama. Teoretic si strict dintre ce ai pus mai sus, Gaerne s-ar incadra la cerinte, dar nu recomand sub nici o forma cizme full waterproof cu altceva decat Gore-Tex. Iti vor fierbe picioarele in ele pe timp de vara. Chiar si cu Gtx e cald, dar macar ai garantia ca nu te uzi si respira mult mai bine pielea. Incearca si pe olx. Am luat prin primavara Alpinestars Toucan de la un baiat din Arad (parca) cu 500 ron, efectiv noi (aveau putin praf pe ele), in cutia originala si cu factura de pe fc-moto, fara nici o zgarietura sau alte defecte. Le purtase de cateva ori. Poate a fost pur noroc, dar iti zic sa nu exlcuzi si varianta asta, e vorba de echipament destul de specializat si multa lume isi cumpara ca apoi sa-si dea seama ca nu e ceea ce ar fi vrut. p.s.: levierul schimbatorului se poate regla ca sa incapa gheata sub el. Cu cizmele astea A* nu reusesc sa schimb de nici o culoare, doar agat schimbatorul cu marginea talpii.
  9. Avea in primvara si un S1000XR dupa care imi curgeau balele...la pret ridicol de mic. Chiar ma batea gandul sa ma duc sa-l vad, mai ales ca aveam drum prin Bacau in perioada aia. Se practica de mult timp samsareala cu mobre luate din Anglia ca dauna totala si vandute la noi "tipla". Si aici pe forum am vazut astfel de anunturi (in special benveuri).
  10. Vorbesti mult si prost despre un subiect pe care nu-l cunosti. Sunt pesiaje wow (da, cu vegetatie) in multe locuri (Golan, Ein Gedi), plus canioane si altele. La Jerusalim si Nazareth nu m-am dus sa ma inchin, ci pentru cum arata orasele alea (si chiar arata intr-un mare fel). Lasa "mi se pare", ca genul asta de post-uri nu ajuta cu nimic pe initiatorul topicului.
  11. @BogdanIonita: Ai mare dreptate. Am facut 99% din km singur, pe trasee fie incropite de mine pe gmaps, fie gasite pe forum ori ghiduri moto. Believe it or not, acum cateva saptamani, cand am mers cu Flower si inca multi altii la bulgari a fost a DOUA oara cand merg in grup (defapt, a doua oara cand merg cu cineva). Nu zic ca au fost dati cand as fi vrut sa nu ma duc singur (mai ales pe drumuri pe care nu le cunosteam si stiam ca vor fi pustii), dar cred ca ideal e sa gasesti 1, maxim 2 care sa aiba acelasi nivel de skill ca tine si cu care sa iesi la ture. Iar asta dupa cateva mii de km solo. @Flower-Power: Pana la urma care a fost traseul ? Am citit mai sus ca ati "renuntat"...ce inseamna asta ?
  12. Faina tura! E pe to do list anul asta Crezi ca se poate face pasul Predelus cu o mobra de adventure ? Adica cat de dificile ti s-au parut urcarile ori sectiunile cu grohotis (pe astea din urma e mai greu cu vacile) ? La tine acolo in poza mi se pare ca e ceva Husqy/KTM 690, deci ceva mai cu valente de enduro. Ma gandeam sa merg weekendul trecut pe acolo, dar mi-a fost frica ca e noroi si nu cred ca as avea viata usoara cu anvelopele mele.
  13. Stiam tabelul ala. Am si Haynes Service Manual pt F800GS care iti dai seama ca e de zeci de ori mai cuprinzator. Dar nu include si partea de accesorii OEM (probabil ca o gasesc pe DVD-ul original BMW pt service).
  14. Pai tocmai la astea trebuie sa stii. Daca nu-s stranse bine, risti sa se roteasca si sa nu-si faca treaba atunci cand pici. Sau daca le strangi prea tare, se poate duce filetul (in special la bar ends).
  15. Ma poate ajuta cineva cu specificatiile pt cuplul de strangere a suruburilor ce prind handguard-urile OEM de ghidon la F800GS? Si pt capetele de ghidon? Am manualul de la Haynes, dar acolo nu dau info despre accesorii. Am pus poze mai jos. Sunt 2 torx-uri de marime diferita ce prind ghidonul + cel din capatul contragreutatii. Ideea e ca as vrea sa rotesc putin controalele (manetele de frana/ambreiaj) si implicit si handguard-urile.
×
×
  • Create New...