Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    997
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

904 profile views
  1. Am tail bag de la Enduristan, din cate stiu e firma din UK. Ce-i drept a costat aproape jumate ca o Kriega similara ca volum, iar calitatea e ff buna, materialul solid (poate chiar prea gros si asta o face sa fie grea chiar si goala).
  2. Alea negre par a fi copii dupa Kriega, iar sistemul Sakwy aduce putin a Mosko Moto. Preturi aparent decente, desi mi-e greu sa-mi dau seama cat ar costa de exemplu o pereche completa de Sakwy (gen cu toate optiunile).
  3. Mersi, am cautat si pe TME. Pentru 30mm lungime au cu diametre interioare f mici, mie imi trebuie 8mm interior si ~16 mm exterior (+/- 1mm). Cred ca pana la urma tot de pe ebay uk o sa iau, acum vreo luna am comandat de la un seller niste spacere mai mici, 4.5£/2 bucati + 9£ transportul. Piesele de calitate, transportul scump raportat la pretul produselor (efectiv dublu), dar in 4 zile erau la mine la usa. Daca eram pe faza luam si astea de care am nevoie acum (vad ca are).
  4. Arunca un ochi pe vreme. Ma interesa ceva similar cu prima ta varianta, dar din ce vad se anunta ploaie/grindina/vijelii.
  5. Omu asta are pe canalul lui mai multe teste cu diverse parbrize pt 790 Adv (cel mic OEM de pe R, mic OEM + spoiler MRA X-Creen, cel mare OEM ce vine standard pe S si cu Puig Touring):
  6. Frumos review, la fel si pozele . Am avut ocazia sa vad motocicleta live cu toate modificarile aferente, arata foarte bine in realitate (sincer, mi-a placut mult display-ul TFT si organizarea informatiei de pe acesta). Iar mudguard-ul ala prins de bascula spate ii da un aer de Multistrada . Sa aveti parte de km cat mai frumosi!
  7. Mama, cat de bine arata p.s.: ar mai fi si varianta de parbriz Rally de la Rade Garage.
  8. ovi_ice

    Casca Touratech

    Pai si ce legatura are cu Touratech ? Vezi review-ul asta despre Sytem 7. Si mai jos pe topic e si un update al posesorului. Daca vrei flip-ul bun, incearca un Neotec 2, e cam cea mai pe val acum. Iar pentru adventure uita-te la Arai XD4 sau Klim Krios Pro (astea le "tatonez" eu de pe la inceputul anului si pana la urma am sa cumpar una din ele).
  9. Am si eu o intrebare: Ati incercat sa mergeti cu parbrizul mic (cel de pe 790R) sau chiar fara parbriz ? Mai exista turbulente. De fiecare data cand am incercat sa obtin "liniste totala" pe oricare dintre mobre, am ajuns sa construiesc un intreg "turn" (parbriz mare de touring + extra spoiler in pozitia cea mai de sus) pentru acest lucru (si nici atunci nu era 100% efectul dorit). Iar cand le scoteam pe toate aveam ce-i drept vantul de la piept in sus, dar nu mai existau turbulente (huruit din acela naspa).
  10. Nici n-avea de unde sa stie ce culoare e daca stationa pe trecerea de pietoni. La cum stiu eu intersectia aia, se trece f mult pe galben dinspre iuliu maniu (adica masinile care au venit racheta pe filmare). Parere personala: moto a plecat pe rosu, masina cel mult pe galben, daca nu chiar verde. Odihneasca-se in pace! Mare pacat!
  11. Doamne fereste! E chiar drumul pe care am mers ieri la birou, tot cu mobra. Nu cumva s-a intamplat in aceeasi intersectie in care a avut si @The_Sin_Eater accidentul ?
  12. De un an de zile tot apar spy-shots cu KTM 1290 Super Adventure dotat cu radar de adaptive cruise-control. Cica noul model va fi lansat in toamna.
  13. Salut. Eu am F800GS, dar nu am mers pe F850GS. Am avut ocazia sa ma sui si sa examinez unul la Bavaria, multe repere mi s-au parut f cheap comparativ cu a mea (gen plastice, vopseaua de pe capacul rezervorului, etc) si luata de pe cric pare mai top-heavy ca F800GS-ul. De fapt, in orice review ai sa vezi ca despre modelul vechi se spune ca e mai bun pe off (din cauza rezervorului amplasat sub sa), iar cel nou e mai bun pe strada. Acum depinde ce vrei sa faci cu motorul. Eu l-am luat ca sa ma duc pe forestiere, incerc la fiecare iesire sa prind macar cativa km de drumuri neasfaltate si mi se pare extrem de manevrabil in conditii de off-road. Pentru preponderent sosea ti-as recomand cu cea mai mare caldura Tiger 900. Daca abia acum te-a prins microbul trebuie sa iei in considerare ca iesitul pe off cu o mobra inseamna cazaturi, iar in unele situatii repere stricate pe care va trebui sa le schimbi. La F800GS le mai gasesti si pe la dezmembrari, dar cu F850GS ce faci ? Apoi, greutatea in plus a noului model este un inconvenient cand trebuie sa-l ridici de jos. Ah, inca o chestie care m-a surprins neplacut la F850GS este faptul ca vine cu handguards de plastic si nici macar nu ai ca optiuni OEM din acelea cu cadru de metal, cum era la vechiul model. Eu cu cele de pe F800GS am cazut atat pe coclauri cat si pe asfalt si nu s-au clintit deloc. Ca sa scurtez interventia, nu as lua F850GS ever, nu pt ce consider eu ca trebuie sa fie o mobra de adventure. Acum daca ar fi sa schimb motocicleta, ordinea ar fi: KTM 790 Adv, Tiger 900 XC, Tenere 700.
  14. ovi_ice

    Casca Touratech

    Stiu doar de Touratech Aventuro Mod, care era de fapt un Schubert E1 (deci adventure flip-up) rebranduit. O casca de aproape 2kg dar care parea apreciata de utilizatori (bine, daca iti place genul asta de struto-camila). Si imi pare ca Aventuro Carbon (model dual-sport) era un Nexx X.D1. In fine, nu vad de ce te-ai uita asa ceva (sunt overpriced orice ai zice - Aventuro Mod costa ~900$ acum cativa ani).
  15. Intreb si eu, unde as putea gasi spacer-e M8 de diferite lungimi (15, 20, 30mm). Arata ca in poza de mai jos. Sincer, nici nu stiu cum se numesc in romana. Pe fabory nu par ca ar avea asa ceva (m-am uitat la toate tipurile de saibe), iar rocast parca avea ceva piulite distantiatoare care au filet pe interior. Mie imi trebuie fara filet, practic ce se gaseste pe ebay ca "stand off spacer".
×
×
  • Create New...