Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    1,128
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

1,288 profile views
  1. TIR-ul. Cand faci stanga trebuie sa te asiguri atat din fata, cat si din spate. Din ce imi aduc aminte in lege scrie doar ca "trebuie sa te asiguri" (deci implicit inseamna din toate directiile). Plus ca masina era deja angajata in depasire cand TIR-ul a inceput manevra (iar marcajul rutier ii permitea asta). Un fost coleg de munca a avut accident in scenariu identic, verdictul politiei a fost cel mentionat mai sus.
  2. Tu vrei de oras sau de ture scurte (mai casual asa) ? Ca tot ce s-a postat pe aici sunt in principiu doar sneakers/riding shoes. Pentru ture scurte care nu implica off-road am ales (dupa multe cautari + comenzi returnate) cizme mid-height si anume TCX Airwire Surround GTX. Stiu, din poze ai sa zici ca-s ca niste galosi, dar culmea, live arata mult mai bine (mai slim). Merg fain la orice fel de blugi (normali sau de moto), sunt lati, comozi, rigiditatea talpii e spot-on (nici prea moale, nici prea tare), iar la capitolul ventilatie + impermeabilitate sincer nu exista solutie mai bun
  3. Pai de ce ? Care e rationamentul ? Scoala nu o faci tot pe 600 ? Prima mea mobra a fost de 600cmc, 80 CP, fara ABS, luata SH. N-am nici un regret in privinta alegerii, dupa vreo 2-3 sezoane mi-am dat seama ca vreau alt gen de moto si mi-a fost mai usor sa o vand, cu pierderi financiare mai mici si mult mai repede (e un segment de piata care are cerere mare din partea incepatorilor). Am cazut de vreo 2 ori pe strada cu acea motocicleta, in mers, la viteze mici (o data pe un ac de par, a doua oara pe niste curbe la Bulgari). In nici una din situatii nu a fost de vina nici puterea motorului, nici
  4. Salut. Un fost coleg de munca si-a luat acum cativa ani VW E-Up. Nu stiu exact cat l-a ajuns (zicea ca e relativ scumpa chiar si cu bonusul oferit de stat - de care a si beneficiat). Era prima masina electrica de la noi din cladire/parcare si toata lumea era: woow! Am mers de doua ori ca pasager si accelera pana la 50-60km/h de ziceai ca rupe scaunul. Chiar am ramas impresionat. Mi-a placut mult si interiorul (colorat, mai de hipsteri asa, ca pe Mini) si se simtea inchegata. Fusese cumparata pentru naveta (Domnesti - Pta Victoriei), colegul statea la casa, avea alta masina mai veche pent
  5. RS 660 (sportiva bazata pe acelasi motor) are 183 kg wet (cu 15l rezervor). Tuareg va avea nevoie de un subframe mai mare/rigid, rotile cu spite daca nu sunt tubeless vor fi mai grele (oricum sunt si mai mari ca diametru - deci mai multa guma), poate si un rezervor mai mare (17-20l). Nu va avea asa multe carene in schimb. Eu zic ca daca iese sub T700 (adica pe la 200kg wet) va fi un lucru de apreciat. E bine ca se diversifica categoria asta de adventure (twin-uri medii). Abia astept sa intre si Triumph cu Tiger-ul 660.
  6. Normal. Daca il imbraca patronu de la Motorteam din cap pana in picioare cu Revit si ii mai da si mobre pt test.
  7. Sportiva deja exista si se plimba Predoi cu ea prin Bucuresti. Iar naked-ul se va lansa peste o luna, in februarie (sunt deja imagini si spec-uri oficiale de la Aprilia, cat si pretul). Cu putin noroc, varianta adventure va fi si ea prezentata la inceputul verii. Sper sa nu o lalaie cum au facut Yamaha cu T700, adica sa o lanseze in octombrie la EICMA si sa fie disponibila abia din 2022.
  8. True. N-am crezut pana ce n-am dormit intr-o camera cu asa ceva. Dimineata aerul e curat/proaspat, ai senzatia ca ai dormit cu geamul deschis, in schimb temperatura e 22-24 grade, adica ce ai setat pe termostat la centrala. O solutie simpla dpdv constructiv si al mecanismului de functionare, dar cu un impact spectaculos (la egalitate cu incalzirea prin pardoseala ca imbunatatire a confortului termic dintr-o casa). La capitolul zgomot, era similara cu instalatia de climatizare (din aia in tavan) cum exista pe la hoteluri, pe viteza cea mai low. Adica trebuia sa ciulesti bine urechil
  9. Si eu vazusem dracia asta la lansare (pe net) si am urmarit niste review-uri pe youtube. In imagini zici ca are finisaj de Ducati Monster, s-ar putea ca in realitate sa stea altfel lucrurile. Zic asta pt ca am avut ocazia sa inspectez si sa incalec scuterele electrice NIU (aduse de mototehnica). Si astea, in poze, zici ca-s bijuterii. Vazute live pareau foarte foarte cheap (mansoane ghidon, comenzi, jante, sa, tot), imi lasau impresia ca daca cumva il scap pe jos se sparge ca o vaza de flori. Sau ca daca iau vreo oglinda inainte cu ghidonul, pierd jumate din el pe loc :)) Pt oras a
  10. Acum cateva zile mi-a venit pachet din US (comanda de la un magazin online). Am platit TVA aplicat la valoarea de factura a produselor (chiar mi-au cerut cei de la UPS dovada de plata pt formalitatile vamale), nu la pret produse + transport.
  11. Inaltimea seii e mai mare la CB500X 2019 (830mm) decat la NC750X (800mm). Incearca sa le probezi (chiar daca doar in showroom), CB500X se simte ca o motocicleta mai mare (inaltime, carene, parbriz) fata de cat ar sugera capacitatea motorului.
×
×
  • Create New...