Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    1,122
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

1,185 profile views
  1. RS 660 (sportiva bazata pe acelasi motor) are 183 kg wet (cu 15l rezervor). Tuareg va avea nevoie de un subframe mai mare/rigid, rotile cu spite daca nu sunt tubeless vor fi mai grele (oricum sunt si mai mari ca diametru - deci mai multa guma), poate si un rezervor mai mare (17-20l). Nu va avea asa multe carene in schimb. Eu zic ca daca iese sub T700 (adica pe la 200kg wet) va fi un lucru de apreciat. E bine ca se diversifica categoria asta de adventure (twin-uri medii). Abia astept sa intre si Triumph cu Tiger-ul 660.
  2. Normal. Daca il imbraca patronu de la Motorteam din cap pana in picioare cu Revit si ii mai da si mobre pt test.
  3. Sportiva deja exista si se plimba Predoi cu ea prin Bucuresti. Iar naked-ul se va lansa peste o luna, in februarie (sunt deja imagini si spec-uri oficiale de la Aprilia, cat si pretul). Cu putin noroc, varianta adventure va fi si ea prezentata la inceputul verii. Sper sa nu o lalaie cum au facut Yamaha cu T700, adica sa o lanseze in octombrie la EICMA si sa fie disponibila abia din 2022.
  4. True. N-am crezut pana ce n-am dormit intr-o camera cu asa ceva. Dimineata aerul e curat/proaspat, ai senzatia ca ai dormit cu geamul deschis, in schimb temperatura e 22-24 grade, adica ce ai setat pe termostat la centrala. O solutie simpla dpdv constructiv si al mecanismului de functionare, dar cu un impact spectaculos (la egalitate cu incalzirea prin pardoseala ca imbunatatire a confortului termic dintr-o casa). La capitolul zgomot, era similara cu instalatia de climatizare (din aia in tavan) cum exista pe la hoteluri, pe viteza cea mai low. Adica trebuia sa ciulesti bine urechil
  5. Si eu vazusem dracia asta la lansare (pe net) si am urmarit niste review-uri pe youtube. In imagini zici ca are finisaj de Ducati Monster, s-ar putea ca in realitate sa stea altfel lucrurile. Zic asta pt ca am avut ocazia sa inspectez si sa incalec scuterele electrice NIU (aduse de mototehnica). Si astea, in poze, zici ca-s bijuterii. Vazute live pareau foarte foarte cheap (mansoane ghidon, comenzi, jante, sa, tot), imi lasau impresia ca daca cumva il scap pe jos se sparge ca o vaza de flori. Sau ca daca iau vreo oglinda inainte cu ghidonul, pierd jumate din el pe loc :)) Pt oras a
  6. Acum cateva zile mi-a venit pachet din US (comanda de la un magazin online). Am platit TVA aplicat la valoarea de factura a produselor (chiar mi-au cerut cei de la UPS dovada de plata pt formalitatile vamale), nu la pret produse + transport.
  7. Inaltimea seii e mai mare la CB500X 2019 (830mm) decat la NC750X (800mm). Incearca sa le probezi (chiar daca doar in showroom), CB500X se simte ca o motocicleta mai mare (inaltime, carene, parbriz) fata de cat ar sugera capacitatea motorului.
  8. Saua joasa si look-ul de "comunista" sunt singurele lucruri care imi plac. Hai, poate si rezervorul decent de 15l. Dar 24 CP la 194kg.... O Honda CRF 300L are 27 CP la 142 kg (si are motor racit cu lichid), se poate "scoate" la 5250€ cu tichet rabla si e disponibila din martie. E dual-sport ce-i drept (sa inalta, rezervor mic), dar cu ceva mod-uri se poate transforma intr-un mini-adventure. Nu comentez calitatea materialelor, insa presupun ca cei de la Ural Romania nu au depozitul plin cu piese RE, asa ca daca va fi nevoie de ceva sa schimbi (chiar daca o faci pe garan
  9. S-ar putea (cu ceva ghinion) sa zboare motocicleta in momentul impactului . Mai ales pe asfalt. Ideea e ca toate protectiile (slidere ori crash bar-uri) facute de producatori mai de doamne ajuta sunt proiectate sa absoarba socul si sa nu "agate" suprafata de contact. Tu, avand niste "guguloaie" din alea prinse pe lateral e posibil sa-ti agate si sa ridice mobra, rezultand intr-o tumba. Repet, e putin probabil, mai ales la ce masa are GS-ul. Acu depinde cate pui. Una mai mult ca sigur se va face bucati (va sari de pe crash bar). Daca impodobesti crash bar-ul ca pe pomul de Craciun, sansel
  10. Cu multa placere! Un pont pt montaj: Din cauza ca diblurile sunt relativ mari ca diametru (14mm parca), iar tijele foarte lungi (aproape cat toata adancimea politelor), intregul ansamblu este extrem de intolerant la erori in plan vertical. Cu alte cuvinte, riscul este foarte mare ca polita sa nu stea perpendiculara pe perete daca gaura pt diblu nu a fost data fix la 90 grade fata de acesta. Stiu ca am "stricat" un perete pe hol cu gauri din astea strambe . De aceea recomand ca la montaj sa ai o nivela atasata de rotopercutor (eventual lipita cu banda de acesta) si sa stai mereu cu o
  11. Gata, le-am predat . Sper sa ajunga intacte la destinatar si sa-i fie utile.
  12. Desigur. Scuze de raspunsul intarziat...dar abia acum juma de ora m-am trezit . Eu voi fi mai toata ziua acasa, deci poti sa treci oricand.
  13. Am omis ceva foarte important: Doar cu predare personala in zona Militari-Pacii. Din pacate nu am in ce sa le impachetez pentru transport.
  14. In urma unei mici reamenajari a apartamentului, am ramas cu 2 polite Nora de la Mobexpert care chiar nu isi mai gasesc rostul in noua configuratie. Culoare wenge, dimensiuni 90x26x3.8. Polite: https://mobexpert.ro/products/0251628-19 Dibluri + tije de fixare: https://mobexpert.ro/products/0251627?variant=7861497167932 Unul dintre dibluri nu l-am mai recuperat intreg din perete iar altul este destul de torsionat (a se vedea poza). As trebui cumparate alte 2 noi. Se pot gasi la Mobexpert (intreg kit-ul) sau cel mai probabil si la magazine de accesorii mob
×
×
  • Create New...