Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Posts

    1,157
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

1,842 profile views

ovi_ice's Achievements

  1. Airpods Pro - cele mai "compatibile" cu Macbook-uri (alte casti au multe "glitch-uri" la capitolul asta). Compatibile (si stabile) cu telefoane sunt toate (tot qa-ul acestor produse se face pe telefoane - nu pe pc-uri/mac-uri). Sunetul nu cel mai hi-fi (Sony-uri si Sennheiser-urile le depasesc). Calitatea vocii in apeluri este printre cele mai bune (dar iar, la capitolul asta sunt depasite de Jabra-uri). La fel, la baterie...fiindca sunt mici, bateria tine mai putin decat la alte marci. Una peste alta, cum zicea colegul, nu exceleaza la nimic (sa nu se inteleaga ca sunt mediocre - probabil la orice capitol se claseaza in top 3), dar ca pachet all-round sunt foarte reusite. Alternativa mai ieftina sunt Beats Studio Buds (le-am recomandat de multe ori cunoscutilor), firma e detinuta tot de Apple. La aproape jumatate de pret sunt ~80% din nivelul Aipods-urilor Pro (calitate plastice, nc, sound quality, call quality, etc).
  2. Metric Motion - pe strada Preciziei. Am schimbat intr-un an la ei anvelopele, aveam jante aluminiu culoare gold-ish (o yamaha mai veche), nu m-am ales cu nici o zgarietura pe ele.
  3. In Haynes Service Manual zice asa: 50% distilled or soft water, 50% corrosion inhibited ethylene glycol anti-freeze, nitrite-free.
  4. De vanzare cizme Alpinestars Toucan GoreTex, in stare foarte buna, fara defecte. Purtate 2 sezoane. Marimea 43/US 9/27.5cm (true-to-size, corespund cu 43 la Dainese sau Nike). Pret fix 600 ron. Nu ma intereseaza schimburi. Se pot vedea/proba in Bucuresti, zona Militari-Pacii. Trimit si in tara prin curier cu plata transportului in avans. Contact: 0 7 5 2 - 1 8 5 8 5 2.
  5. Acum un an, la Mototehnica (service autorizat BMW) manopera era 350 ron/h (ora normata). Acela era tariful impus de BMW si este fix din cate stiu (service-ul nu are voie sa ia mai putin si nici mai mult, altfel isi pierde licenta). Sa se duca la 700-750/h in doar un an...nu stiu ce sa zic, pare cam trasa de par povestea. Cat despre piese...ne putem uita pe https://www.kfm-motorraeder.de si eventual comparam preturile de acum pentru niste repere pe care l-am comandat in trecut.
  6. Despre ce kit este vorba ? Cu ce ai vrea sa te ajute "persoana potrivita" ? Totul este cam vag in postarea ta. Ai cam 2 optiuni "onorabile" (sa le zic asa) pt ce vrei tu (presupun ca vei sta pe asfalt + forestiere mai light): Modificari facute de Bartfactory. Pt AT kit-ul e posibil sa fie similar (ca si continut) ca cele pt T7, F800GS. Adica iti vor aplica o banda (e mai degraba un polimer turnat) pt janta spate, iar pt cea fata se schimba janta cu una Excel (plus banda aplicata si pe aceea). https://www.bartubeless.it/?lang=en , https://www.bartfactory.it. Ai acolo catalog cu preturi, "how it works", procedura de expediere, etc. E optiunea cea mai scumpa, DAR pe care as alege-o (avand in vedere ca e o mobra de peste 10k Euro). Daca vrei sa vinzi AT-ul intr-un an atunci nu merita. Daca vrei sa-l tii 3-5 ani, atunci da. Kit outex tubeless. E practic o banda pe care o aplici tu sau orice atelier moto care a mai lucrat cu asa ceva. Asta vine din Japonia si il gasesti pe ebay. Ultima oara cand ma uitasem pt mobra mea era vreo 500-550 RON. Si ma interesasem si de un atelier unde sa mi-l monteze...din vorba in vorba, mi-a zis cineva sa incerc la RAM's in Otopeni. Nu pot confirma ca ar face asta fiindca am vandut motocicleta si n-am mai apucat sa-i contactez.
  7. Pai n-am mers cu niciuna Dar am mers cu 790R-ul unui coleg de forum cand iesiseram mai multi intr-o tura pe coclauri. Asa ca am facut schimb (eu i-am dat F800GS-ul) si am parcurs vreo 20-30 km de autostrada (pana la Pitesti), apoi inca ~20km spre TF de drum putin virajat. A fost inclusiv si ceva crawling printre masini (era coada la trecerea cu calea ferata la intrare in Pitesti + bariera pusa la cea de dupa Merisani). Am mai scris pe alt topic, dar sumarizez acel "test-ride" si aici: - suspensie rigida si sa foarte tare. Pe autostrada simteai toate crapaturile in asfalt. Cica pe 901 ar suspensia ar fi reglata putin mai "forgiving" , iar saua e mai moale si lata(vezi review-ul celui de le BigRockMoto). - vibra pe majoritatea plajei de turatii. GS-ul meu incepea sa vibreze de la o anumita turatie in sus, turatie in care esti undeva la 150-160km/h in treapta 6. Deci rar ajungi pe acolo. 790R-ul e ciudat rau din punctul asta de vedere...aduce a mono. - cu Shoei GT-Air pe cap si dopuri in urechi ziceai ca-i discoteca in casca. Foarte mult wind buffeting...incepand de la 100-110 km/h in sus. Asta a fost si motivul pt care m-am "dezumflat" in ceea ce priveste achizitia, iar ulterior, zecile de incercari esuate ale baietilor de pe advrider de a rezolva problema, m-au facut sa renunt de tot la achizitie. Deci dpdv confort la touring e mult sub F800GS. - la viteze mici (strecurat printre masini) avea un jerkiness, in sensul ca la turatii mici nu avea mai deloc suflu, iar daca accelerai oricat de putin parca era un "on switch" si se ducea prea tare in fata. Am avut ocazia sa incerc de 2 ori aceste manevre si sincer nu mi-a placut. Oricum, asta nu ar trebui sa se intample pe 890. + marele plus in schimb este centrul de greutate jos, se simtea ca un scuter la manevre pe loc si cand o luai de pe cric. Desi saua era inalta, la 1.78 ai mei nu am avut nici o emotie. Zici ca e jucarie. + faptul ca e o moto scurta (si avantajul de la punctul anterior) ii da o manevrabilitate de naked pe viraje. Si, evident, in off. Una peste alta, as fi foarte curios sa iau Norden pt cate ore, pe traseu care sa includa neaparat si autostrada, ca sa-mi dau seama daca au rezolvat partea de "touring" + plangerile care le aveam referitor la motor. N-am efectiv ce sa testez pe off, oricare mobra din categoria adv e mult mai capabila decat sunt eu. Dar intre cele 2 modele mentionate de tine, clar inclin spre Norden, stiu ce efect are acel rezevor amplasat pe laterale, e pur si simplu "game changer". Sfatul meu e sa le iei la test pe ambele, cum ziceam, cu autostrada/DNCB inclusa. Sa nu patesti ca mine si sa te intorci dezamagit . @ERU Prin "purposefull" am vrut sa zic ca spre acel gen de modificari ar trebui sa se indrepte cineva care isi ia 790R, fiindca mobra aia a fost gandita de KTM pt fun in off-road, nu pt touring. Adica iti iei 790R, iti asumi ca e ce e (daca are sens ce spun).
  8. Mi-a luat ceva timp sa le gasesc, dar cam asa arata un 790R...purposeful sa-i zicem . Fix asa mi l-as fi facut (mai putin rotile tubed) daca il cumparam. Orice incercare de a transforma R-ul intr-o mobra de touring va fi un fel de fata Morgana. Pe advrider exista un thread de 100 pagini numit "KTM 790 Adventure - Replacement windshield" (de unde am luat si pozele). Am urmarit acel thread inca din 2019 cand abia aparuse modelul, sunt oameni acolo care au incercat pe mobra lor toate solutiile care apareau, inclusiv Aurora kit (deci $$$). Pe la paginile 70 incep sa apara primele "I ended selling my 790R" de la cei care au crezut ca au pus mana pe unicorn, dar uite ca dupa o gramada de bani cheltuiti pe "imbunatatiri" dpdv al parbrizului si-au dat seama ca s-au inselat. 790R nu e mobra de adventure-touring, e de enduro-adventure. Si marea problema la capitolul touring (calcaiul lui Ahile pt acest model) e protectia la vant/turbulentele care nu se rezolva oricate solutii de tip "frankenstein" ai incerca. Restul pare perfect, cel putin ce mai era de rezolvat au facut-o pe noul 890R (o alta chestie care nu mi-a placut pe 790 era "jerkiness-ul" motorul la turatii joase - aparent fixat pe 890). Daca ce-am descris mai sus s-a rezolvat pe 901 (din ce zicea nenea de la BigRockMoto se pare ca da), atunci e no-brainer in segmentul asta mid-adventure (pt cine doreste ceva fun si cu capabilitati in off-road cu 2 clase peste ce ofera competitita).
  9. Ducati facea chestia asta mai demult (ex: Monsterele 695, 696). Nu tin minte sa fi vazut asa ceva la MTS950 cand am inspectat-o in showroom (si ma dusesem cu vreo 50% ganduri de a o cumpara). La BMW de exemplu e(ra) totul bine ascuns, daca ai nevoie sa urmaresti vreun fir greu il reperezi in prima faza si apoi ai de dat jos plastice ca sa-i vezi traseul. Nici la KTM ori Triumph nu stau firele atarnate pe afara. Idem la ce japoneze am mai clarit in ultimul timp. E tipic italian (si american daca zici tu - n-am mai vazut Harley nou de mult timp) si presimt ca nici peste inca 10 ani nu o sa se schimbe.
  10. Foarte tare. Exact asta vedeam la Aprilia si MV Agusta cand eram student si mergeam sa casc ochii la SMAEB-uri . De atunci a trecut mai bine de un deceniu si vad ca nu si-au schimbat "obiceiurile". Zici ca asambleaza complet tot ce tine de mecanica/sasiu in fabrica si apoi vine nea Gelu electronistu' sa le faca instalatia electrica.
  11. 690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul. 690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.
  12. Asta ce inseamna ? Ca ai mers pe motor/ai categ A ? Daca aveai cateva ore de mers pe mobra (gen cateva sedinte la scoala de soferi) nu mai veneai cu intrebarea asta. Raspunsul e: 0%. Nu au nici o treaba: felul in care iei virajele, transferurile de mase (diferenta de gabarit e de ordinul 15x-25x), franare, accelerare, samd.
  13. Yep. Kodiaq e huuge. Si il poti lua in varianta sportline, cu un interior care arata f bine (in special scaunele) si cu motorul 2.0TSI. Personal, Kodiaq-ul este peste nevoile mele (ca dimensiuni/spatiu), as alege Karoq (asta am configurat-o de cateva ori acum 2 ani cand se gasea cu 2.0TSI). Preturile din Ro in schimb mi se pare anormale. Ma refer la cele oficiale, care apar in configurator. Un Karoq care la noi iesea la 35k il gaseam pe mobile.de, la dealeri in Germania, nou, cu 0km, pe la 30-31k (VAT inclus). Fix aceeasi motorizare, nivel echipare, extra-uri, pana si aceeasi culoare. Idem pt Seat Ateca. Asta inseamna ca ori e loc de discount-uri mari fata de pretul de lista, ori s-a prins importatorul ca romanul ar plati orbeste sume enorme (gen 40k un Kodiaq de doamne ajuta, respectiv 43k+ un Tiguan similar) pt masini din grupul VAG.
  14. Fa credit, ia noua, cu garantie (4 ani au minim cam toate acum). Chit ca dai 5-8k euro mai mult decat bugetul (cu credit oricum diferenta aia nu o simti), macar dormi noaptea linistit ca nu e vreo furaciune sau vreun puzzle facut la rusi. Ai finantare prin Porsche, dobanzi f mici (tre sa ma uit pe contractul de credit sa vad cat am avut in 2016), discount-uri bunicele (rabat dealer, discount importator, discount Porsche Finance atat din pretul autovehicului cat si la casco), iar sub umbrela lor gasesti Seat, Skoda, VW, Audi, Porsche, Bugatti. Adica pt orice buzunar. Si crede-ma au suv-uri de toate marimile. Cat despre masina din anunt, sincer nu. Daca tot vrei sh, la banii m-as uita de un Volvo XC60 an 2018. Chiar daca are mai multi km, nu se compara cu plasticaraia aia de Rav4.
×
×
  • Create New...