Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Posts

    1,165
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

1,957 profile views

ovi_ice's Achievements

  1. Revin cu intrebarea: de ce nu Street Triple SH ?(ex: https://www.olx.ro/d/oferta/triumph-street-triple-s-660-a2-IDgrO6Y.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3) Nu inteleg dorinta de a lua motor nou, avand in vedere km pe care ii faci anual. Vei pierde mult la revanzare daca sa zicem, peste un an, iti dai seama ca vrei ceva carenat (cum ti-a recomandat mai toata lumea). Si chiar daca nu o sa vrei altceva, de ce sa dai 19% TVA statului roman (pt pensii speciale), cand poti lua mobra de 1-2 ani vechime la 75% din valoarea de lista si inca in garantie ? Chiar nu inteleg...
  2. Poate culoarea aia nu a fost o alegere prea buna, dar motorul e misto tare. Ma refer ce are ca dotari: QS, cornering ABS, toata suita de setari APRC. Merge brici pe circuit, cred ca la nivel recreational/amator nu ai nevoie de mai mult. Nu inteleg totusi pretul. Ea noua costa 10.260, probabil un 500 Euro primesti discount de la bike-hub, poate si mai mult daca iei model ramas pe stoc din 2021 sau cel care a fost la ride-test (btw, e posibil ca asta sa fie si cazul celui care vinde - de aici si culoarea de voma). El vrea pe ea 9390 Euro . Si zice ca a platit pt QS si IMU, desi mie, pe site-uri diferite (inclusiv aprilia.ro) imi apar astea ca fiind incluse standard (cel putin pe MY2022). Pt restul de maruntisuri e chiar penibil ca a postat preturile per item (gen bobine stander - 120 lei - come on, e cat 2 pizza in oras, fara bauturi). Adica inteleg sa le mentionezi in lista de accesorii, dar vb aia, nu vinzi motor de 1000 euro, vinzi de aproape 10k euro. Chestii de genul ala le-am dat gratis noului proprietar cand am vandut mobra, o sacosa intreaga, ca nici macar nu apucasem sa le montez. In fine, de la mine motocicleta are un DA, doar la pretul de 8.3-8.5k euro. Ca la bani mai putini (ce-i drept si mai putina electronica - dar alt gen de configuratie motor) gasesti de exemplu Street Triple, ca cel de aici (tot asa, in garantie): https://www.olx.ro/d/oferta/triumph-street-triple-s-660-a2-IDgrO6Y.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3 Sfatul meu, chiar daca esti sub 50% convinsa sa iei oricare dintre modele, du-te si le vezi, nu te costa nimic. Vezi cum te simti pe ele (ca dimensiuni), care ti se pare ca are finisaje mai bune, care se simte mai usoara cand o ridici de pe cric, etc. Succes!
  3. Dupa cum zicea cineva cateva pagini mai la deal: Tuono 660, Monster 821 sau Triumph Street Triple 675. Pana la urma o viata ai si alea sunt motoare, nu ciorbe de 20 ani reincalzite. Dintre ieftineli m-as uita la Tracer 700, dar neaparat modelul nou (2021 cred), are imbunatatiri pe partea de suspensie si arata si bine. Zici ca vrei pt ture de 500-700 km, pai atunci ar avea sens o semi-carenata cu pozitie mai relaxata, e diferenta de la cer la pamant pe distante lungi.
  4. In Romania de astazi, la cate drumuri neasfaltate avem (incepand cu DN66A, apoi judetene, comunale) prin munti si pe care putem circula fara nici o restrictie, un SUV cu garda la sol decenta (nu din alea de mall) si tractiune integrala e cea mai buna alegere. Va zic asta dupa ce am facut 2 concedii cu Duster AWD, descoperi o altfel de Romanie, aia pt care care vin evreii ori nemtii, de ne miram ce cauta la noi. Tin minte ca au fost 2 zile legate in care nu dadusem cu ochii de "civilizatie" (adica vreun petic de asfalt sau ceva mai mult de cateva asezari cu case rasfirate). Bine, cei care au mobre adventure/dual sport si au batut in lung si lat tara pe forestiere (eventual traseele din TET sau ACT) stiu la ce ma refer. Nu mai zic ca la o zvarlitura de bat avem Bulgaria si Grecia unde iar sunt o gramada de posibilitati...
  5. Pai stai bre, ca atat e si la masinile din grupul VAG (si nu ma refer la Bugatti ori Porsche). La un Seat Ateca, pt schimb placute frana spate (cu tot cu manopera), o reprezentanta a dat 1770 ron, alta vreo 1490 ron. Doar pt asta, nu si revizie. Eu nu inteleg de ce nu va cumparati placute AM de la Brembo ori EBC, veniti cu ele in service si vi le monteaza. Sau astia de la BMW nu accepta "marfa clientului" ? Apoi, ce dracu is alea "set microfiltru" ? Se refera la filtru de A/C ? Daca da, este iar o chestie din care producatorul (dar si reprezentantele auto) fac bani frumosi vanzand filtru "oem" (care defapt e un bosch/mann/valeo rebranduit). Caz concret in grupul VAG: pt skoda/seat filtru de habitaclu "original" 180-220 ron (depinde unde intrebi). Luat de pe epiesa.ro, cel original VAG este maxim 120 ron. Iar daca cumperi un Bosch/Mann carbune activ cu polifenol (adica mai scump si mai "dotat" de atat nu exista), vine cam 80-90 ron. Din astea cumpar eu la fiecare 6 luni (deh, aerul "curat" de Bucuresti) si il montez in 3 minute. Bottom line: folositi consumabile aftermarket acolo unde merita, cele de la branduri de top sunt in multe cazuri mai bune decat cele standard OEM si mult mai ieftine. Ma gandesc ca nu sunteti atehnici sa nu stiti citi niste specificatii (sau sa cautati piesele dupa VIN), mai ziceam daca eram pe forum.mamici.ro, dar asa... p.s.: manopera e parfum la 500 ron. Doar putin mai mare decat ai da la mobra BMW in service autorizat pt aceleasi operatiuni. Deci e fair dpmdv.
  6. @W00Da, ala e traseul, cu urmatoarele mentiuni: de la Cascada Sapte Izvoare am mers pana la Hidrocentrala Scropoasa (e la 200-300 m), am trecut podul/barajul si am mai zabovit pe acolo. In poiana aceea de dupa pod era plin de rulote (numere de Italia, Franta, Germania). iar apoi m-am intors in DJ714 pe acelasi drum pe care am venit, din cate tin minte. Pur si simplu ori nu am gasit acel drum/bifurcatie ce apare pe harta dupa cascada, ori era de-a dreptul impracticabil. Vezi tu la fata locului. Dupa cum ziceam, poti sa adaugi si Podu cu Florile la traseu, cam ala e "cireasa de pe tort" .
  7. Nu-mi dau seama pana unde ajunge drumul din poza, trebuia sa pui un link din google maps. Este DJ714 care urca spre platoul Padina. Am facut oarecum acelasi traseu, cu F800GS avand anvelope de strada. Vezi un rezumat aici: Iti recomand sa cobori din DJ714 pana la Lacul Scopoasa, e drum ok si ai ce vedea la final (Cascada Sapte Izvoare). Apoi, daca te simti in forma, ti-as sugera ca de la baraj sa faci stanga si sa urci la Podu' cu Florile. Apoi te intorci, continui sa ocolesti lacul de acumulare prin stanga (varianta neasfaltata - practic tii DJ714-le) si te intorci pe asfalt (prin dreapta lacului, intri pe DJ713A, apoi DJ713 si ajungi imediat in Sinaia). Distractie placuta, e unul dintre cele mai spectaculoase trasee din zona .
  8. La asa putin timp pot doar sa-ti zic ce ai putea vedea pe ruta deja stabilita. Vad ca ai pus pasurile Troyan si Shipka. La cel din urma te poti opri la monument (se poate ajunge cu moto pana sus), iar daca tot esti in zona ai putea vedea si Buzludzha (atentie la drumul pana acolo, e ca dupa bombardament). As mai adauga si pasul Elena, dar te abati putin de la traseu. Nu-mi dau seama daca ti-ai pus cazarea in Veliko, daca nu, ar trebui sa o faci, vizitezi pe zi cetatea si seara sunt niste restaurante foarte faine in zona veche (recomand Han Hadji Nikoli si Shtastliveca). Apoi, in Shumen ai un monument de vazut pe un deal/munte (la fel, se ajunge cu moto pana sus). Intoarcerea pe coasta (la zona aia ma refer) e cam trista. Nu-ti imagina ca merge drumul pe buza stancilor si ai apa in dreapta. Eu unul as vizita Sozopol si Nessebar (si as sta o noapte intr-unul din ele), dar pt toate astea cred ca trebuie sa mai adaugi 2 zile (in Nessebar ai multe de vazut, la fel in Old Town din Sozopol). Totusi, sa-ti dau niste sugestii de vazut pe drumul dintre Varna si Vama Veche: castelul din Balchik, capul Kaliakra, plaja Bolata, Tyulenovo, hai poate si farul din Shabla (daca tot te-ai abatut de la durmul principal pt zona cu stanci de la Tyulenovo).
  9. Pune si tu mai detaliata zona cu BG. Ce anume cauti ? Doar sosea (peisaje din mers), sosea + hiking, vazut cascade/pesteri ? Vad ca esti cam lipit de autostrada in marea parte a traseului (la bulgari ma refer).
  10. Wow...fara BMW si Yamaha? Aia aveau cele mai mari standuri in anii trecuti. Culmea e ca importatorii acestor 2 marci au avut vanzari masive in ultimul an. Asa lipsa de respect sa arati potentialilor clienti (dar si actualilor deopotriva) si sa nu te prezinti la salon? Wtf ?!
  11. Airpods Pro - cele mai "compatibile" cu Macbook-uri (alte casti au multe "glitch-uri" la capitolul asta). Compatibile (si stabile) cu telefoane sunt toate (tot qa-ul acestor produse se face pe telefoane - nu pe pc-uri/mac-uri). Sunetul nu cel mai hi-fi (Sony-uri si Sennheiser-urile le depasesc). Calitatea vocii in apeluri este printre cele mai bune (dar iar, la capitolul asta sunt depasite de Jabra-uri). La fel, la baterie...fiindca sunt mici, bateria tine mai putin decat la alte marci. Una peste alta, cum zicea colegul, nu exceleaza la nimic (sa nu se inteleaga ca sunt mediocre - probabil la orice capitol se claseaza in top 3), dar ca pachet all-round sunt foarte reusite. Alternativa mai ieftina sunt Beats Studio Buds (le-am recomandat de multe ori cunoscutilor), firma e detinuta tot de Apple. La aproape jumatate de pret sunt ~80% din nivelul Aipods-urilor Pro (calitate plastice, nc, sound quality, call quality, etc).
  12. Metric Motion - pe strada Preciziei. Am schimbat intr-un an la ei anvelopele, aveam jante aluminiu culoare gold-ish (o yamaha mai veche), nu m-am ales cu nici o zgarietura pe ele.
  13. In Haynes Service Manual zice asa: 50% distilled or soft water, 50% corrosion inhibited ethylene glycol anti-freeze, nitrite-free.
  14. De vanzare cizme Alpinestars Toucan GoreTex, in stare foarte buna, fara defecte. Purtate 2 sezoane. Marimea 43/US 9/27.5cm (true-to-size, corespund cu 43 la Dainese sau Nike). Pret fix 600 ron. Nu ma intereseaza schimburi. Se pot vedea/proba in Bucuresti, zona Militari-Pacii. Trimit si in tara prin curier cu plata transportului in avans. Contact: 0 7 5 2 - 1 8 5 8 5 2.
×
×
  • Create New...