Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    914
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

681 profile views
  1. Bre, un NMAX sau PCX 125 e vreo 3000-3500 euro (ca din ce am inteles pe genul asta de utilaj s-a bazat proiectul). 700 deja inseamna deja 20%. Daca vrei moto "general purpose", orice producator non-premium (aka japonez) are naked-uri pe la 6000-7000 euro, poate chiar si mobre pe care poti sa faci touring destul de comod (NC750x imi vine in minte). La astea Tichetul reprezinta 10-12% din pret. Este FOARTE MULT. Nu are rost sa comparam cele amintite mai sus cu Logan. Ca sa-ti iei o masina bunicica din clasa compacta (gen Civic, Focus, Golf, etc), dai 20-23k (cu toate discounturile si milogelile de pe la dealer), iar apoi cu tichetul rabla mai scutesti ~6% din pret. Si plm, nu am citit pe nici un forum auto de vreo plangere ca suma e prea mica.
  2. Vandute. Se poate inchide. Mersi!
  3. Frumos bre in Veliko azi, erau 19 grade la pranz. Multi romani prin zona cetatii, dar din pacate am zarit doar 2-3 mobre, toate cu nr de Bg. Drumul in schimb cam anost si gri, cativa copaci infloriti pe margine si cam atat. Si imi pare ca s-a mai valurit oleaca comparativ cu anul trecut.
  4. @george05: Ca sa-ti raspund strict la ce-ai intrebat tu, modelul de la Icon mi se pare cam "flashy" cu acel scris, imi aduce aminte de jersey-urile de enduro/mtb. M-as uita in locul tau si la cele de la Revit (Athos sau Athos Air) - la fel de scumpe, dar mai "serioase" ca look. Cand cautam si eu vesta din asta, mi-a mai placut si modelul de la RST, tocmai din cauza ca avea cel mai minimalist branding dintre toate.
  5. E posibil ca interiorul unei casti de 40€ sa se lase mai mult decat la una ceva mai scumpa. De aceea poate ca ar fi fost ok sa incerci si marimea L, la care teoretic te incadrai ca dimensiuni.
  6. Am dat comanda pe 18 sept, pe 24 sept a ajuns la mine. Accesoriile chiar merita, tot ce a fost fier (bar risere, pedale schimbator, frana) sunt made in Germany, iar oglinzile cumparate de colegul sunt made in Italy. Am ramas placut surprins de asta, din 4 produse ma gandeam ca cel putin 3 vor fi facute in China. Singura "problema" (daca putem zice asa) a fost ca in afara de mailul de confirmare a comenzii n-am mai primit nimic (gen ca a fost trimisa + awb). I-am intrebat eu dupa vreo 5 zile si mi-au trimis un print screen cu shipment history (cred ca de pe site-ul DHL), iar dupa 2 ore deja curierul era la usa cu pachetul. Dpmdv sunt highly recommended, nu stiu de unde povestile dealerilor de la noi ca dureaza 2-3 luni sa vina produsele. Bine, ce-i drept noi ce-am comandat aparea ca e in stoc si da, intr-adevar unele chestii sunt cu termen de livrare 2-3 luni sau chiar 6 luni (dar macar scrie clar informatia asta la ei pe site).
  7. Daca vrei traseu lung in afara tarii atunci FZ8 (eventual Fazer 800, varianta semi-carenata) sau FZ1N. Am bagat ture si de 700 km/zi pe polizor de 600, nu-i deloc fun.
  8. La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai" 55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el. X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor .
  9. Preturile in UK sunt 9.999£ pt V-Strom 1050 si 11.300£ pt 1050 XT (asta din urma fiind cat de cat comparabil cu AT). Asta inseamna 11.400€, respectiv 13.150€ la cursul de azi. In general preturile de lista pt Suzuki la noi in Ro erau mai mici ca cele din Germania, nu stiu relativ fata de UK cum era situatia.
  10. Care erai bre cu Tenere 700 pe drumul dintre Cabana Voina si Cuca ? Eu coboram dinspre Cuca si tocmai cand ma gandeam ca n-am zarit urma de mobra prin locurile alea, hop, a aparut din sens opus Tenerele asta .
  11. Ala e F900R. XR 900 pleaca de la 11.400 LEDIT: Configurat ca sa iasa la dotari ca Tracer 900 GT (adica Riding Modes, Cruise Control, manere incalzite, cric central, QS) ajunge 12.700 Euro (Tracer GT e 12.400). BMW-ul are ce-i drept display-ul mai fain, se poate pune si Dynamic ESA (doar pt spate). Dar furca tot "plane Jane" este. Tracer vine cu suspensii ajustabile complet (si apreciate prin review-uri) si...motorul Rezervor mai mic la BMW: 15.5L vs 18L. Greutate cam tot pe acolo: 215 kg Tracer GT, 219 kg F900XR. Locul pt pasager nu prea imi inspira incredere la F900XR. Probabil ca la capitolul fun (si probabil si handling - cu suspensiile upgradate) tot Yamaha va castiga. La partea de optionale si gadget-uri sta mai bine BMW.
  12. In partea a doua a videolului nenea de la KTM zice ca vor oferi si jante cu spite ca accesorii (aka KTM Powerparts). Pretty cool...
  13. Cel mai probabil la editia urmatoare vom vedea un 490 Duke si Husqy Norden. Anul asta au fost ocupati cu 390 Adv si 890 Duke (care sincer a venit de nicaieri).
  14. Mie sincer imi cam da cu virgula ca au pus pe 390 Adv WP Apex 43 mm ajustabile, iar pe 790 Adv S sunt tot Apex de 43 mm non-reglabile. Bine, or fi alte interne, dar totusi, as fi vazut invers toata schema. Daca furca e ok-ish (bine, vor exista optiuni gen intiminators/emulators plus alte arcuri sa o faci pe gustul tau - ideea e sa nu fii nevoit sa scoti din palarie 1000+ euro pt alte cartuse), atunci inseamna "doar" un upgrade de shock, iar astea sunt in range-uri de la 500 la 1000+ euro, de la multi producatori (Wilbers, Bitubo, Matrixs, Touratech, etc). Si cele mai basic au reglaj de rebound. [erata: zigwheels zice ca shock-ul ar avea si rebound - om vedea...] Oricum, pentru pretul ala ofera foarte multe ca echipament stock. M-am uitat mai atent la poze. Vine cu scarite late (gen de off-road ), pedala schimbator rabatabila, handguard-urile (chiar daca din plastic) sunt si ele stoc. Toate astea ar fi cam 5% din pretul ei ca piese aftermarket. Daca ar fi fost facuta de japonezi puneau toate ciurucurile pe ea (vezi v-strom 250). Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid. Cred ca pe tine mai degraba te-ar coafa asa ceva :
×
×
  • Create New...