Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

570 profile views
  1. Care erai bre cu Tenere 700 pe drumul dintre Cabana Voina si Cuca ? Eu coboram dinspre Cuca si tocmai cand ma gandeam ca n-am zarit urma de mobra prin locurile alea, hop, a aparut din sens opus Tenerele asta .
  2. Ala e F900R. XR 900 pleaca de la 11.400 LEDIT: Configurat ca sa iasa la dotari ca Tracer 900 GT (adica Riding Modes, Cruise Control, manere incalzite, cric central, QS) ajunge 12.700 Euro (Tracer GT e 12.400). BMW-ul are ce-i drept display-ul mai fain, se poate pune si Dynamic ESA (doar pt spate). Dar furca tot "plane Jane" este. Tracer vine cu suspensii ajustabile complet (si apreciate prin review-uri) si...motorul Rezervor mai mic la BMW: 15.5L vs 18L. Greutate cam tot pe acolo: 215 kg Tracer GT, 219 kg F900XR. Locul pt pasager nu prea imi inspira incredere la F900XR. Probabil ca la capitolul fun (si probabil si handling - cu suspensiile upgradate) tot Yamaha va castiga. La partea de optionale si gadget-uri sta mai bine BMW.
  3. In partea a doua a videolului nenea de la KTM zice ca vor oferi si jante cu spite ca accesorii (aka KTM Powerparts). Pretty cool...
  4. Cel mai probabil la editia urmatoare vom vedea un 490 Duke si Husqy Norden. Anul asta au fost ocupati cu 390 Adv si 890 Duke (care sincer a venit de nicaieri).
  5. Mie sincer imi cam da cu virgula ca au pus pe 390 Adv WP Apex 43 mm ajustabile, iar pe 790 Adv S sunt tot Apex de 43 mm non-reglabile. Bine, or fi alte interne, dar totusi, as fi vazut invers toata schema. Daca furca e ok-ish (bine, vor exista optiuni gen intiminators/emulators plus alte arcuri sa o faci pe gustul tau - ideea e sa nu fii nevoit sa scoti din palarie 1000+ euro pt alte cartuse), atunci inseamna "doar" un upgrade de shock, iar astea sunt in range-uri de la 500 la 1000+ euro, de la multi producatori (Wilbers, Bitubo, Matrixs, Touratech, etc). Si cele mai basic au reglaj de rebound. [erata: zigwheels zice ca shock-ul ar avea si rebound - om vedea...] Oricum, pentru pretul ala ofera foarte multe ca echipament stock. M-am uitat mai atent la poze. Vine cu scarite late (gen de off-road ), pedala schimbator rabatabila, handguard-urile (chiar daca din plastic) sunt si ele stoc. Toate astea ar fi cam 5% din pretul ei ca piese aftermarket. Daca ar fi fost facuta de japonezi puneau toate ciurucurile pe ea (vezi v-strom 250). Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid. Cred ca pe tine mai degraba te-ar coafa asa ceva :
  6. Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP, 37 Nm, 6500 euro. Slipper clutch, TFT, LED, suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu). Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.
  7. He he...aia aleg MV Agusta, Ducati, Aprilia :))
  8. Si eu am ales tot F800GS in detrimentul V-Strom 650 nou. Diferenta este considerabila in ceea ce priveste calitatea echipamentului in favoarea BMW-ului. Suspensii, frane, switchgear, ABS/TC decuplabile, etc. Ce ma deranjeaza sunt rotile tubed, as vrea macar cea pe spate sa o fac tubeless. Ca protectie la vant e ok comparativ cu noul F850GS (daca ai ocazia sa te sui pe unul, se simte ca un de naked cu roti mari - ingust, fara nici o protectie in zona picioarelor). Pe al meu am pus un parbriz inalt Wunderlich + spoiler Puig si nu mai am nici o treaba cu vantul la nivelul capului.
  9. Fain bre . Vad ca de acolo sus din golul alpin ar fi un single track pana la Cabana Cuca. Poate la primavara fac cu pejosul sectiunea respectiva sa vad daca se contureaza un traseu pentru enduro (gen Cabana Voina - Cabana Cuca - Saua Gradisteanu - Valea lui Ecle)
  10. Vand Forma Hyper negre, marimea 43. Le-am purtat foarte putin, in majoritatea timpului avand alte perechi de ghete, fie ventilate pentru vara, fie cizme inalte pentru touring ori vreme rece. Sunt confectionate din piele si au membrana Drytex impermeabila. Fermoarul lateral e unul din motivele pentru care le-am ales, am mai avut ghete mid doar cu sireturi si e foarte incomod sa le legi/dezlegi de fiecare data. Marimea e “true to size”, corespunde cu 43 de la Dainese, Alpinestars, Nike, etc. Specificatii complete gasiti aici: https://www.formaboots.com/en/shop/hyper/ Sunt ideale pentru vremea de acum, mai ales pentru oras/naveta. Din pacate eu am in total 6 perechi de la diverse marci si trebuie sa mai restrang numarul de cutii. Pret: 300 ron fix. Pentru transport in tara se adauga taxa de curierat (~30 ron). Se pot vedea/proba in Bucuresti, zona Militari. Contact: PM sau 0752 185 852
  11. Vand cizme adventure/touring TCX Infinity GTX, marimea 43 (true to size). In conditie excelenta, nu au urme de uzura (se poate observa in poze), practic ca noi. Le-am cumparat cand aveam naked si nu prea se pupau cu restul echipamentului (nu le puteam baga sub blugi). Asa ca dupa ce am iesit de cateva ori cu ele am renuntat sa le mai port (m-am impacat mai bine cu ghete scurte). Acum, pe mobra adventure, am decis sa raman cu Alpinestars Toucan, se preteaza mai bine pentru ce vreau sa fac in continuare. Din toata “colectia”, Infinity-urile trebuie sa plece . Cizmele sunt din piele cu membrana Gore-Tex, au inchidere cu velcro + catarame . Vin cu varfuri metalice, nefolosite. Specificatii complete si poze extra: https://www.motorcyclegear.com/street/underwear_visibility_and_misc_/accessories_for_jackets_and_pants/tcx/infinity_gore_tex_boots.html Pret: 600 ron fix. Pentru transport in tara se adauga taxa de curierat (~30 ron). Se pot vedea/proba in Bucuresti, zona Militari. Contact: PM sau 0752 185 852
  12. (5) e de blana maxima pana la baraj (adica 95% din lungimea lui). Merge de facut cu vaca de adv. Mai departe de baraj (gen in jurul lacului) nu stiu cum e, cred ca AlexAB a fost de vreo 2 ori. Oricum, daca nu ai mai mers pe acolo, il recomand, sunt niste peisaje faine pe la Satic langa lac, chiar o sa ramai cu niste amintiri/poze faine ca ultim traseu din sezon. Pe asta as fi venit si eu daca nu aveam alt program. (1) mi se pare oarecum interesant. Nu m-a dus capu niciodata sa vad daca mai sunt alternative de traseu dupa cascada Pruncea :))). Il pun pe lista pentru anul urmator .
  13. La dus puteti merge pe DJ103P (Basca Chiojdului - Nehoiu), apoi Siriu si partea 3 pe care n-am mai facut-o duminica trecuta (Vama Buzaului - Maneciu). Sau in sens invers, dupa preferinte. Drumuri de explorat sunt si in zona Bran - Magura - Pestera (gen bucla ASTA), iar dupa va puteti duce pe Cheile Dambovicioarei, spre Cabana Pietricica sau pe drumul ce continua de la Cabana Brusturet. Sau puteti lega Cheile Dambovicioarei cu Pecineagu, gen asa: https://goo.gl/maps/kaX1vzVKS1BYeDiS6 Acu depinde si cat de off-road vrei sa fie traseul, eu ce-am pus mai sus sunt majoritatea de tip two track.
×
×
  • Create New...