Jump to content

ovi_ice

Super Membru
  • Content Count

    841
  • Joined

  • Last visited

About ovi_ice

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    F800GS

Recent Profile Visitors

487 profile views
  1. 09:00 la orice benzinarie din Militari spre A1 (sa zicem Petrom). 09:15 - 09:30 la prima benzinarie de pe A1 spre Pitesti (adica acest Lukoil), pentru cei care vin pe DNCB si nu vor sa se intoarca spre oras.
  2. @Flower-Power: Luna viitoare daca e inca vreme decenta (si sunt semne ca va fi) vreau sa merg la cursul de la ATA impreuna cu colegu asta de munca. Chiar daca pana acum am fost la vreo 3 cursuri (level 1 road safety cu Marius Bacila, level 2 cornering pe circuit tot cu el si cel de enduro de la Covasna cu Attila), sunt curios ce preda si Trancanici. Ca si recomandare pt tine (la cum te stiu ca nivel) este fie Level 1 la Rider Academy (curs pe care eu l-am facut la sf primului sezon de motociclit si a meritat pe deplin) sau cel de la ATA, unde in prima parte inveti chestii "de poligon", apoi continui cu cornering, ture pe circuit, etc (bine, iti "mananca" si 3 zile totul). Ideea e sa nu te bagi direct la ceva gen racetrack (mai ales cu oameni avansati pe langa tine), e posibil sa-i incurci si nici nu sa nu te simti in siguranta atunci cand ai un ritm mult mult mai lent ca ceilalti.
  3. Da, 95% sunt sigur ca merg pe traseul asta. Ziua e scurta, de alergat 500-600 km la Bulgari m-am saturat, iar pe alte trasee (gen valea Prahovei, Transbucegi, etc) de la noi in weekend nu merg din cauza aglomeratiei. Nu mai zic ca A1 e la doi pasi de mine . Variante ar mai fi ceva de genul Pasul Predelus (DJ102I), continuam cu Zizin - Vama Buzaului (DJ103A - si asta e un off usor) cu intoarcere pe Siriu (desi am fost in weekend cu masina si e plin de semafoare alternative). Nu stiu exact cat vine in km.
  4. Vezi topicul deschis de mine...e vb doar de lacul vidraru, nu tot TF-ul (deci nu ajungem in zona cu ace de par pe diferenta mare de nivel). In weekend oricum e aglomerat sus si deci e exclus sa merg pana acolo.
  5. Duminica ma gandesc sa fac traseul urmator: https://goo.gl/maps/YieLfQYmATrPq9Rc7. Mai jos sunt sectiunile ce prezinta interes, restul e doar autostrada. Probabil majoritatea ati mai fost pe acolo, drumul ar trebui fie ok fiindca nu a plouat. Eu merg cu anvelope de strada. DJ703I: https://goo.gl/maps/gyRZs3xPSg6SExDR9 DJ704I: https://goo.gl/maps/ps7oN41jpbPqwXrA9 Plecare la 9:00, ca sa nu fie chiar frig. 414 km in total, cu tot cu pauze de poze si mancat pe undeva cred ca ne putem intoarce pe lumina. Daca sunt doritori, va astept in jurul orei 9 la orice benzinarie din zona Militari spre A1.
  6. He he...pai eu nu stiam asta, nu ? :)))) Eu pentru duminica ma gandeam la ceva mai frumos ca peisaj, anume Poienile Valsanului + the dark side of Vidraru (DJ704I). Adica asta + asta. Intoarcere pe DN7C. Si plecare pe la ora 10:00 ca sa prindem temperaturi mai "balnde". Btw, ca sa faci 500 km la bulgari si sa te intorci pe lumina va trebui sa pleci la 7:30-8:00, adica la 8 grade conform prognozei. Ziceai ceva de frig
  7. Vand blugi moto Richa Brutale, marimea 34W/32L, culoare albastru inchis, in stare impecabila. Modelul este acesta: https://www.revshop.eu/en/richa-brutale-jeans.html?id=51733874 Doua caracteristici m-au facut sa ma opresc la acest model: 1. material Cordura Denim (nu te incalzesti in ei ca in cazul celor captusiti cu Kevlar) 2. protectii full D3O (genunchi + solduri), cele de la genunchi fiind reglabile pe 4 pozitii I-am luat anul trecut si i-am purtat de cateva ori (in general in oras). Sunt excelenti pentru toamna si primavara. La inceputul sezonului asta deja ma cam strangeau la coapse iar acum nu mai pot ridica cracul ca sa incalec pe moto actuala, care este destul de inalta (F800GS). Asa ca ii tin in sifonier degeaba de ceva timp. Dintre toate modelele de blugi moto pe care le-am avut pana acum (Dainese, Trilobite, Revit), astia au fost cei mai buni dpdv al confortului termic si al protectiilor. Cateva observatii in legatura cu marimea: - desi pe ei scrie W34, ii simt la fel ca blugii “civili” marimea 32. Deci ii recomand celor ce poarta W32. - in descrierea oficiala zice “straight fit”, sunt de fapt “tapered fit” (se vede si in poze). Dimensiuni: - talie (half waist): 44 cm - solduri: 51 cm - coapsa: 27 cm - crac interior (inseam): 80 cm Pretul este 450 ron fix. Nu insistati cu negocieri. Se pot vedea/proba in Bucuresti, zona Pta Victoriei sau Militari, in fct de ora. Contact: PM sau tel 0752 185 852
  8. Tu esti ca mine in primavara, aprox aceiasi bani (7500 era bugetul la mine - 7000 in cont si mai luam de la colegi 500 in caz de ceva). La suma asta esti fix intre ceva mai mare/premium SH ori ceva de 600-650 luat nou. Eram chitit pe V-Strom 650 (non xt) nou (~7700 euro), dar din pacate nu il bagasera la ride-test inca cei de la Motorteam (aici o bila neagra pt ei fiindca ma tot duceau cu vorba). Apoi mi-am dat seama ca multe din reperele de pe V-Strom le-as fi schimbat imediat (din prima luna), fiindca dpdmv unele chestii ori nu au ce cauta pe o mobra adventure (gen scarite de strada, ghidon subtire de 22mm, handguards de plastic), ori nu au ce cauta pe orice mobra in anul 2019 (semnalizari cu bec clasic, ca acu 10-15 ani). Si oglinzile le-as fi schimbat cu unele de Aprilia/BMW/KTM. Cu toate astea am facut un tabel si suma batea spre 900 euro (era inclus si parbriz mai mare). Asa ca am zis ca mai bine iau ceva sh (mai nou ca an), dar care sa aiba echipament standard de calitate si un motor mai puternic. Prima optiune a fost Tiger 800 XR (eventual XC), din pacate la noi piata este foarte saraca in astfel de modele, singurul care imi atrasese atentia era un 800 XC prin vestul tarii, al carui proprietar a marit brusc pretul de la 7500 (parca) la 7900 si nu vroia sa mai lase nimic. Apoi am gasit F800GS-ul (2014 cu toate optiunile pe el) si nu regret nici o clipa ca l-am luat in detrimentul unui V-Strom 650 nou ori chiar unui Tiger 800 sh. Diferenta e ca tu vrei miar de banii astia si asta e marea problema. Nu cred ca poti gasi ceva mai nou de 10 ani in stare buna. Ca o comparatie, si eu am avut inainte 4L de 600 cmc (Yamaha XJ6), motor de turatie care ma dispera la drum lung (autostrada, DN-uri) ca trebuia sa-l "strang de gat" rau de tot ca sa scot ceva viteza de la el. Diferenta intre acel motor si actualul de 2 cilindri si 800cmc este enorma dpdv al confortului in utilizare. Cuplul e aproape instant in orice treapta si la turatii joase, mult mai placut de utilizat in orice situatie (oras, dn-uri, off-road). De aceea sfatul meu e sa nu excluzi motoare mai "mici" (800 cmc) in 2 cilindri (paraleli ori V) sau 3, au suficient "oomph" pentru ce ai tu nevoie.
  9. Fixed. Ca tot am adus vorba de MTS 950, vezi pe topicul asta traseul pe care a mers un coleg cu mobra in cauza (gasesti filmulet pus de el), traseu pe care si noi l-am facut weekendul trecut cu un F800GS si V-Strom 650 XT. Deci e motocicleta de adventure. Grea, cu jante de aliaj (asa e si v-strom-ul normal), dar e. Normal ca o moto cu 21" pe fata are avantaje in off: vei putea aborda sectiuni mai dificile (cu obstacole/gropi mai mari) avand un grip mai mare (roata sta mai mult in contact cu solul decat cea de 19" care e "aruncata" mai usor) si punand mai putin stres pe suspensie. vei putea zbura pe sectiunile mai drepte. Eu ii dadeam full gas in treapta a 2-a si mobra se simtea foarte stabila, nu ma zguduia deloc, era fix in elementul ei. Explicatia tehnica e la punctul anterior. ai o selectie de anvelope de off mai larga. in nisip anvelopa mai ingusta se va manevra mai usor (un cauciuc mai lat de pe 19" te "ingroapa" imediat in nisip). Desi asta e un caz extrem pt marea majoritate a riderilor de adventure.
  10. Lol. Timpul meu valoreaza mai mult decat acei bani. Stai tu sa faci reglaj joc supape ? Ori sa te chinui sa aliniezi rulmenti de jug ? Ori revizie furca ? Cate scule (unele specifice BMW) tre sa cumperi ca sa faci toate astea cap-coada ca la carte ? Eu cand am cautat mobra, chiar am tinut cont de acest aspect (chit ca o luam din Ro sau din afara). La prima vizita cu motorul la Mototehnica am aflat istoricul complet, stiam cand si daca a avut revizia la furca, cand a fost schimbat lichidul de frana, etc. Mai ales ca la BMW nu ai carnet de service in care sa scrie detaliat ce s-a facut la fiecare revizie. Sincer, daca dadeam de vreun "particular" care imi zicea ca a facut toata mentenanta la el in garaj, ii ziceam pa. Un kit de lant ori niste anvelope le poti schimba daca stai bine cu timpul, dar pt alte operatiuni tot la service as apele. Asta e, iti iei BMW, iti asumi costurile.
  11. @raikk: Ce trebuie sa mai iei in calcul sunt costurile de intretinere la BMW, toate serivce-urile autorizate ale marcii (AB, Motohub, Mototehnica) factureaza 360 ron/ora de manopera. Spre deosebire, la reprezentanta Yamaha (Motodynamics) plateam 85 ron/ora (fara TVA), deci undeva la 100 ron/ora cu tot cu TVA. Ca piese/consumabile, pot zice ca sunt la acelasi nivel, poate chiar o idee mai scumpe la Yamaha (ma refer la totul OEM).
  12. Sunt 45 km. Ca timp e greu sa-ti spun, nu ne-a grabit nimeni si ne-am oprit des pt poze, tigara, baut apa. Din ce imi amintesc eu: - oprit la prima bifurcatie (unde incepea lacul) fiindca nu eram siguri pe care parte sa o luam - oprit la coada lacului pt poze (prima poza de sus) si pauza de tigara - apoi la alta bifurcatie Cristi a luat-o pe drumul gresit si m-am dus dupa el. Drumul se infunda (erau numai sleauri cu apa - gen pt enduro) si ne-a luat cateva minute sa intoarcem vacile (practic eram intr-o "albie" facuta de TAF). - oprit sus la curmatura (poza aia cu busteni), poze + pauza de tigara/baut apa. - oprit pe la capat in zona cabanei unde ai campat tu (ultimele 2 poze puse de mine), iar pauza mare. + celelalte mici opriri doar pt poze (ce vezi acolo langa peretele de stanca, langa pragurile de apa, etc). Cred ca poti face sub o ora daca nu te opresti fiindca sunt sectiuni drepte si foarte netede unde merge chiar cu 70-80 km/h. Eu am vazut max 60-70 km/h pe vitezometru. Totusi e pacat sa nu admiri zona, nu vad rostul sa alergi ca la competitie. Dupa cum ziceam, sensul recomandat (cel mai safe) e dinspre Rau Sadului spre TA, mai ales cu 19" pe fata si cauciucuri de strada. Sunt zone foarte spectaculoase, dar din pacate nu ne puteam opri fiindca era abrupt. Mie mi-a placut asa de mult incat o sa revin (nu stiu daca anul asta) si pun GoPro-ul sa-l filmez cap-coada. Cea mai spooky "priveliste" a fost pe urcarea de dinainte de lac, o sectiune abrupta, foarte ingusta (incapea doar o masina), iar pe marginea dinspre prapastie erau vreo 4-5 cruci, probabil a murit o familie cu masina acolo . LEDIT: M-am uitat la filmuletul pus de tine. Ochiometric as zice ca ai facut cam 18-20 km din traseu. Bine, vad ca te-ai bagat si pe drumuri adiacente in zona cu cabanele si de aceea probabil impresia ca ai mers mai mult.
  13. Ultima strigare. Maine as vrea sa dam comanda.
  14. A fost foarte tare tura, drumul forestier e relativ usor si cu peisaje superbe. Eu l-as face tot asa, adica dinspre Rau Sadului spre TA, fiindca in prima parte este o sectiune ceva mai abrupta cu bolovani (pana ce se ajunge la lac) pe care prefer sa o urc decat sa o cobor cu o vaca de adventure . Am mers cu maps.me si si-a facut treaba excelent, luati-va harta offline pe ceva (gmaps, etc), exista pe traseu cateva intersectii si exista riscul sa va duceti pe o ruta gresita. Iar semnal (Orange) nu exista incepand cu vreo 15 km dinainte de Rau Sadului, de zona de munte nici nu mai vorbim. In legatura cu cazarea, aici a fost "surpriza", noi ne-am plimbat prima data prin sat de la un capat la altul ca sa alegem o pensiune (credeam noi ca e pe alese), ca in cele din urma sa aflam ca nu era nici un loc liber pe nicaieri. Asa ca intr-un final ne-am cazat la o babuta ce avea casa gard in gard cu una din pensiunile care aratau foarte misto. Am avut camera ok pt 2 persoane si adapost pt mobre . Si cateva poze de pe forestier. Drumul se poate face cu orice mobra adv, daca e uscat merge cu pneuri de strada (asa am avut eu), daca e noroi va trebuie anvelope 50/50 si ceva skill. In conditiile pe care le-am prins noi pot zice ca se putea face si cu pasager. Pe TA am nimerit foarte senin, masini nu foarte multe si plin, plin de motociclisti nemti (la un moment dat cred ca erau 40-50 acolo sus opriti). Ca si concluzie, nu dati banii pe prostii, luati-va mobra adv/dual-sport ca avem drumuri judetene garla care sunt de fapt forestiere
×
×
  • Create New...