Sari la conținut

ovi_ice

Super Membru
  • Număr conținut

    655
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre ovi_ice

  • Rang
    Avansat

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Yamaha XJ6 Diversion

Vizitatori Recenți Profil

201 citiri profil
  1. ovi_ice

    Verificare Moto

    Ii lipsesc capetele de ghidon sau mi se pare mie ? In rest, tre sa o vada cineva live, din pozele de pe olx nu-ti dai seama de mare lucru..
  2. Dupa 1 sezon si ceva, ce parere ai de mobra ? Care ii sunt punctele forte si ce nu-ti place la ea ?
  3. Daca vorbim de aceeasi persoana, atunci asta e ultimul clip urcat de el pe YT, cu ceva sectiuni de drumuri forestiere:
  4. In caz ca te intereseaza noi, in bugetul tau: - KTM Duke 390 la Dementor (undeva la 4700 euro) - Kawasaki Z400 la United Motors - pret lista 5.500 euro, dar de fiecare data am obtinut discount-uri maricele cand am cerut o oferta de la United. S-ar putea sa o scoti la ~ 5100 euro. - Honda CB500F - 6.190 euro pret de lista, ar trebui sa intrebi la mai multi dealeri din tara sa vezi unde obtii un pret mai bun. Oricum, cred ca si in cel mai bun scenariu ar depasi cam cu 5-600 euro bugetu tau. Important e sa-ti placa ceva din cele de mai sus. Ca un mic sfat, oricare dintre modelele enumerate de tine, daca iti vor fi "ofertate" de cineva, atunci la suma de 5000 parerea mea ca ar trebui sa aiba max 5k km la bord, vechime mica (sub 3 ani), cu absolut toate consumabilele costisitoare (anvelope, kit lant, placute frana) in stare aproape de nou. Daca te apuci sa schimbi toate astea dintr-un foc, cu tot cu manopera la un service respectabil ori reprezentanta te duci in 800 euro cel putin. Iar un Mt-07 se vindea acu 2 ani cu 6k euro nou. Ai grija la aspectele astea, sa nu-ti para dupa aia rau ca pt cateva sute de euro n-ai luat noua.
  5. ovi_ice

    Achizitie moto Benelli

    BMW F800R. Cauta pe olx, sunt cateva. Era si una aici pe forum (Chris Pfeiffer Edition). E o moto f usoara (199 kg wet), rezervor sub sa (deci COG f jos), cred ca toate au ABS si amortizor de ghidon standard, iar unele vin cu manere incalzite OEM care sunt integrate f fain cu restul controalelor. Bafta!
  6. Pe advrider aparuse mai demult un proiect CB500X facut de Thaliandezi cu furca de YZ450, roata de 21" pe fata, tot tacamul (am atasat poza). Oamenii nu au avut limita de buget si la sfarsit au recunoscut ca handlingul pe varianta 21/18 si cu asemenea suspensie lunga e foarte prost fata de o varianta 19/17. Cu alte cuvinte, la sasiul acela poti pune maxim 19" pe fata daca vrei sa nu dai de belele. In fine, cred ca pt adventure (nu enduro), CB500x cu RR kit level 2 se cam pisa pe orice F850GS in off-road cu tot cu roata lui de 21". Si are si 197 kg la plin. Ca si alegere de cauciuri, vezi interviu cu Josef Pichler la lansarea KTM 790R, omul ala a facut 19.000 km in africa in 4 luni cu noul 790R si zicea ca a folosit Pirelli Scorpion Rally (disponibile si in 19/17) pt partea de desert (Chad) si ca in afara de Sahara si America Centrala, unde ar alege pneurile mentionate, prefera sa mearga pe ceva mai putin agresiv (gen Karoo 3 zice el). Sincer, cred ca unii aveti asteptari ca RR sa converteasca un CB500x la ceva similar 701/690R, eventual sa mai coste si 500 euro acel kit. Exista 701/690R la 10k euro plus alte costuri pt modificari. Exista si 450 Rally Replica...aia se ducea parca la peste 20k euro. Nimic nu-i gratis pe lumea asta.
  7. MASS IN RUNNING ORDER (without accessories) * 235 kg. Sunt curios daca crash bar-ul si rack-ul pt topcase cu care vine standard sunt incluse in aceasta greutate Asta e o alegere daca vrei sa ingropi definitiv banii. Mobra e underpowered la greu, valoare de revanzare zero, service...unde ? Nu mai zic de finisaje (vezi de exemplu bascula spate ori bordul din anii 2000). Cu CB500x ai un upgrade path foarte interesant oferit de rally raid. Suspensie (level 1 sau 2), roti cu spite (tubed/tubeless) plus diverse "accesorii" facute custom pt modelul respectiv (gen buton dezactivare ABS, etc).
  8. Ziceam de Scrambler DS tocmai in ideea ca, nefiind o moto noua, se gaseste prin Germania pe la 8.500€ (de genul sub 10k km). Probabil asa as cumpara-o si eu, nu cred ca merita pretul de lista (mai ales ca Ducati se devalorizeaza f tare). Ai putea incerca un ride-test (just for fun) cu un Scrambler normal, se gaseste la Metrotehnica. p.s.: Nu ar trebui sa ai nici o problema cu genunchii (la curent ma refer) daca porti mereu pantaloni moto (ceva adecvat vremii de afara - cand e mai rece cu gore-tex de exemplu). Sa nu fie din cauza unghiului in care tii picioarele pe moto actuala...asa se intampla la mine, stau prea "chircit" si dupa ture de >500 km resimt asta in zona genunchilor.
  9. Ai putea sa te uiti si de un Ducati Scrambler Desert Sled. Daca urmaresti ce se discuta pe advrider, probabil ca stii ca T7 e comparat des cu Desert Sled dpdv al specificatiilor. Si in plus Ducati-ul are furca de 46mm ajustabila complet si ambreiaj hidraulic. Ah, si cornering ABS printre altele. Un parbriz, niste soft bags si un Rotopax extender si esti ready to go. Din pacate, fiindca are in denumire cuvantul "scambler" (in loc de "adventure"), modelul mentionat nu e considerat mobra "serioasa" pt adventuring. Dar culmea, ca si spec-uri, greutate, calitatea suspensiilor/franelor, e mai pretabila la iesiri in off-road decat alte motociclete de la diversi producatori.
  10. Mama, da nu s-a jucat..eu am ieri mers pe acelasi traseu (Veliko cu intoarcere pe la 5 seara) si ma sufla vantul de pe o banda pe alta (mai ales dimineata). Mi-era frica sa-i dau mai mult de 140 kmh. Oricum, cred ca se poate contesta pe motiv ca l-a impins o pala de vant din spate
  11. Asteapta sa faci ride-test, clar. Ca altfel o sa-ti para rau. M-ai facut curios si pe mine. Sincer, un CB500x cu upgrade de suspensie de la rally raid, niste barkbustere si ceva skid plate te-ar duce in multe locuri. Acum ca are roata de 19 pe fata nu m-ar mai interesa in mod explicit kit-ul de roti cu spite (19-17) care oricum era tubed si ff scump. Din pacate, oricat de mult o sa-mi placa, eu caut ceva care sa se poata misca decent si cu pasager
  12. O decizie buna. Cetatea iti ia cam 2 ore daca vrei sa vezi totul cap-coada (biserica din varf, turnurile, etc). Mai stai mananci ceva in Veliko (sunt multe taverne faine) si cu Arbanasi se cam face ziua. Bulgaria nu fuge nicaieri, o sa ai timp toata vara sa o vizitezi.
  13. Rusenski Lom (Basarabovo - Ivanovo - Orlova - Cherven) iti va lua o zi. Gandeste-te ca la Ivanovo si Cherven ai de urcat scari (multe), iar la pestera se intra la ora fixa cu ghid. Eu am plecat pe la 8 dimineata, am terminat pe la 4 jumate cu toate astea, la 5 eram in Ruse si mancam, am ajuns pe la 7 si ceva acasa. Acum se intuneca pe la 6, deci ia in calcul si asta. Apoi, cascada e faina vara, nu acum cand e totul uscat si prafuit. Mai sunt zile sa o vezi. Am urcat pana sus, dar cand m-am dus cu masina, cu echipament moto iti iese sufletul si prin unele locuri nu ai loc sa treci (e ingust printre stanci, risti sa zgarii echipament/casca, mai ales daca le tii in mana). LEDIT: Daca mergi pt vazut lucruri, ia-ti o zi pt Rusenski Lom si alta pt Veliko + Kaya. Si alta pt Devetashka + Krushuna Daca mergi pt drum (curbe, etc), atunci traseul propus de tine n-are nici un farmec. Mai bine te duci dupa Veliko spre pasul Shipka sau Elena. Alea da drumuri.
  14. @Silver Arrow Noutatile (in afara de roata de 19") sunt: furca are acum reglaj de preload "iluminat" full LED (inclusiv semnalizari) noul ecran LCD ca panou de bord (comun pt toata gama CB500) parbriz mai mare ghidon de 28 mm ceva mici modificari la motor (probabil insesizabile). @mihai.i Sunt curios cat va costa un kit de suspensie de la rally raid pt modelul 2019. Sincer, din ce-am vazut pe youtube la lansarea aia, ma refer la partea de offroad filmata in Canare, nu m-a convins...rider-ul parea cumva chinuit cand statea in picioare si parca mobra topaia cam tare pe acel drum. Eu unul vreau sa o testez cand apare la noi, chiar daca nu o am pe "short list". In fine, cel mai bun review pana acum mi se pare cel de mai jos (omul a detinut doua CB500X si compara modelul nou cu generatiile precedente):
×
×
  • Creează nouă...