-
Număr conținut
2.672 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
valcea
-
Permis moto din
2007
-
Motocicleta
HUSABERG 300 TE
-
Numar moto
VL-10-EMD
-
Club
FREE BIKE TEAM RM.VALCEA
Informații profil
-
Motociclete detinute
TULA,GSX-R 750,HONDA DOMINATOR,SUZUKI CR 250,HONDA 250 XLX,DR 350,KTM LC4 640,KTM EXC 525 SM,KTM EXC 525 RACING,KTM EXC 400,EXC 250
-
Alte autovehicule si vehicule
4 OLCIT-URI,DACIA SUPERNOVA,CITROEN XARRA PICASSO,SKODA FABIA COMBI,SKODA OCTAVIA 2 COMBI
-
Interese
GO HARD OR..GO HOME
atillas's Achievements
Newbie (1/14)
-
Rare
Recent Badges
-
Competitii OffRoad 2017
topic a răspuns lui atillas în mircea.cazacheviciul COMPETITII OFFROAD 2015 - 2018
Salut ,Din pacate Piscul Negru este No Go- fiind arie protejata Natura 2000, nu se mai accepta organizare de intruniri sau curse cu motor. DAR, 15-17 septembrie Voineasa Enduro Maniaco Depresiv Editia a 9-a. Detalii gasiti pe www.freebiketeam.ro -
Soft Enduro Monteoru 15-16 OCTOMBRIE
topic a răspuns lui atillas în Soft Enduro Monteoruul COMPETITII OFFROAD 2015 - 2018
Bravo mosule..sper sa vin la start cu toate ca sunt destul de accidentat la umar.Sa usuci noroiul de pe forestierul ala de legatura ca imi bag P.....A in el ce am impins la capra. In rest,domnisoara de la bar tot nemaritata??? -
Soft Enduro Aninoasa 2016 Ed-2
topic a răspuns lui atillas în cosmin85ul COMPETITII OFFROAD 2015 - 2018
Bah fratilor,oricum e groasa,cel mai slab an in curse prietenesti ever..nimeni nu vrea sa isi mai riste aiurea pielea. Salutam initiativa, din pacate avem inchiderea de sezon la Free Bike Team si nu putem participa. Bafta maxima in organizare si speram fara evenimente.- 14 răspunsuri
-
- soft enduro
- enduro aninoasa
- (și 4 alții)
-
deci Jumba..cand o sa ajungi sa le repari online motoarele o sa te numesc Dumnezeul mecanicilor..pana la urma unii au mers pe apa ,tu de ce nu ai putea??
-
Domnu Jumba, autografele si pozele cu dumneavoastra de la ce ora se tin ca nu vreau sa lipsesc pentru nimic din lume. Sunteti fanul meu nr. 1..
-
Ajutor piesa ambreiaj
topic a răspuns lui atillas în CataVanul Discutii generale enduro si motocross
Daca nu rezolvi, suna pe Dan Pastean la Sibiu,0744866296, specializat in DR uri si cu piese mereu pe stoc. Am avut de curand nevoie de juma de motor de husaberg mai vechi, avea exact piesa.. -
postare in numele lui Leo Popovici de la Deva
topic a răspuns lui atillas în atillasul Discutii generale enduro si motocross
imi pare rau de situatia creata de ambele parti, vad ca spiritele sau incins foarte mult,ma abtin de la orice comentariu cum spuneam, nu mai intereseaza si ma dezic de toate aceste lucruri,am facut doar un serviciu unui prieten,oricum acest post l-ar fi pus Leo cateva zile mai tarziu cand primea permisiunea de a fi membru pe acest site. Asa cum v-am anuntat inca din prima postare nu vreau sa am nici o legatura cu aceste discutii. Consider ca interventia mea aici este doar din cauza lipsei de administrare a forumului, am observat ca de ceva vreme fiecare posteaza ce, cat cum si unde vrea, chiar daca are sau nu treaba cu restul discutiilor. @ domnule Tatoiu imi pare rau pentru situatia creata, repet nu am si nu vreau sa am nici un amestec cu acest lucru, respect businessul pe care il faceti prin prisma faptului ca sunt indragostit iremediabil de marca KTM. @Leo, pentru eventuale alte posturi asteapta sa ti se dea permisiune de membru pe acest forum. -
postare in numele lui Leo Popovici de la Deva
topic a răspuns lui atillas în atillasul Discutii generale enduro si motocross
Salut,facand aceeasi precizare ca prietenul Leo nu are cont pe acest site si intr-adevar foloseste un intermediar*de aceea am pus si nr lui de telefon ptr eventuale lamuriri si exonerandu-ma din nou de toata aceasta problema va postez mai jos feedback-ul lui Leo vis-a-vis de aceste discutii. Ca sa lamurim lucrurile mai bine.1 nu am primit nici un fel de certificat de conformitate sau calitate pt. chinezaria de bendix(aste sunt doar visele celor de la dementor.ro) 2 am primit doar factura.3 am primit piesa doar intr-o cutie originala KTM,fara ca aceasta sa fie sigilata intr-o punga!!!! 4 in fiecare discutie telefonica care am avut-o cu Dan Tatoiu i-am propus sa-i trimit chinezaria de bendix pt.expertiza,iar el de fiecare data s-a facut ca ploua si mi-a spus...citez'' pai tu crezi ca aia de la ktm austria au vreme de un amarat de bendix?Aia vand mii de motociclete.''5 Cum puteam eu sa-mi fac montajul unui bendix la ei in service pt.a beneficia de garantie,cand ne desparte 400km??? Am observat ca toata lumea s-a canalizat pe discutii legale,technice...RAR,certificate de conformitate,expertize...etc.Ce-a ce am vrut eu sa scot eu in evidenta este moralitatea indoielnica a acestei haite conduse de Dan Tatoiu,care cand mi-au luat bani pe bendix nu m-au si avertizat ca trebuie sa-mi fac montajul la ei pt.a avea garantie,in ciuda faptului ca baiatul ala cu care vorbesti la telefon rosteste cinci cuvinte pe secunda,iar lui Dan Tatoiu daca ar fi un om cinstit si ar fi inconjurat de o echipa de vanzari amabila nu ar trebui sa-i pese prea mult de ce-a ce am scris eu,pt.ca lumea cu siguranta ar comanda de la el in continuare.In schimb stiti ce a facut Dan Tatoiu? Ma sunat si m-a amenintat 30min.incontinuu ca ma da in judecata daca nu sterg recenzia si pt cei care nu a-ti stiut,el si-a facut un obicei din asta.Toti mici dealeri din tara au probleme cu el...pe toti ii haituie si ii ameninta cu procese...Probabil vrea sa detina monopol absolut pe tot ce inseamna KTM in Romania pt.a face ce vrea numai el.Pt.cei care nu cred ii rog sa faca un mic studiu de cercetare...Cam asta-i Dan Tatoiu...un om pe care il injura si il uraste totata lumea... Heeeeii!!! Dan Tatoiu,traim in democratie...micule CEAUSESC!!! Acuma fiecare trage o concluzi,despre ce am relatat eu si la fel fiecare comanda piese si motociclete de unde doreste.Celor care lucreaza la Dementor si au ceva de comentat asupra recenziei mele ii sfatuiesc sa se abtina...lumea oricum isi da seama ca intoxica spatiu degeaba.Stiu ca sunteti multi care a-ti patit o situatie similara cu cei de la Dementor.ro ...sau ce-i care inca nu a-ti patit, mai aveti rabdare...veti pati!!! Sunt in continuare deacord cu expertizare bendixului(o piesa OEM toata lumea stie ca ar fi trebuit sa tina mai mult).Am cumparat piesa in ianuarie,febuarie...am montat-o in aprilie o data cu electromotor nou+batrie noua.A tinut trei iesiri,iar bendixul original al motocicletei functioneaza si acuma.Tot de mine montat si demontat.Oare de ce Dan Tatoiu incearca sa ocoleasca chestia asta si tot o tine cu service autorizat?400km...Deva-Bucuresti!! O fi chinezarie sau defect de fabricare? Dan Tatoiu esti prea bogat si prea arogant sa vezi ca gresesti in atitudinea pe care o ai fata de apoximativ toata lumea care te cunoaste!!!!! » Post actualizat in 24 Sep 2015 05:09 pentru eventuale discutii, repet,aveti nr de telefon al lui Leo, personal m-a rugat sa pun si pe facebook aceste recenzii (nu are cont nici acolo)dar totusi am ales sa le pastram in gradina moto..nu am nici o legatura cu aceste probleme si este ultima postare in acest topic.Faptul ca Leo nu a postat personal este datorata timpului lung de asteptare pentru crearea unui cont pe site din cate am inteles.Sper ca va reusi sa isi creeze contul si discutiile vor continua in linie directa cu el.. -
postare in numele lui Leo Popovici de la Deva
un topic a postat atillas în Discutii generale enduro si motocross
Salut confrati, un prieten vechi fara cont aici si foarte foarte suparat m-a rugat sa public in numele lui aceasta recentie despre un magazin de piese moto.Toate implicatile ulterioare legale se vor rasfrange asupra autorului textului. CUMPERI DE LA DEMENTOR.RO ȘI IEI ȚEAPĂ Mă numesc Leonard Popovici (telefon contact 0723948217) și practic enduro de circa 8 ani.Sunt din Deva,jud.Hunedoara,iar prietenii motocicliști mă știu ca "Leo".Vreau să vă împărtășesc experiența mea cu țeparii ăștia infecți de la DEMENTOR.RO În luna decembrie 2014,ianuarie2015(nu mai rețin exact),când țeparii ăștia au avut reducere la piesele OEM reducere 25% m-a pus naiba să comand un bendix pt.un Ktm 300 six days 2012.Până în luna aprilie mi-am mai strâns bani și mi-am luat și electromotor nou+baterie JMT 8ah(din altă parte)pt.a schimba toate componentele sistemului de pornire(cine are 300 știe despre ce vorbesc și cu ce probleme te confrunți).Surpriza a venit atunci când după doar trei ieșiri chinezăria de bendix a cedat și a început să patineze(circa 100 porniri).A doua zi am înlocuit bendixul de la tâlharii DEMENTOR.RO cu bendixul original al motocicletei,de care aproape că uitasem,rătăcit printr-o cutie.Surpriza cea mai mare vine acum...sistemul de pornire al motocicletei funcționează și astăzi în parametrii perfecți cu un bendix vechi de patru ani care a suportat mii de porniri în trecut,iar chinezăria de bendix de la DEMENTOR.RO a cedat în trei ieșiri. Pt.început am sunat la cel care mi-a vândut bendixul"Gigi trompetă 0733500873"(are un debit verbal mai rău decât o diaree infecțioasă),încercând să găsesc un ajutor din partea lui pt.rezolvarea situației.Bineînțeles că atitudinea lui a fost persiflantă și cornoasă la adresa mea,iar ca rezolvare...vă rog să fiți atenți ce m-a îndrumat să fac: 1 Să-i dau un mail cu toate nemulțumirile mele 2 Acte doveditoare precum ca l-am montat într-un service autorizat 3 Factură de achiziție 4 Toate astea scrise în germană,iar dacă nu știu germană,se acceptă și în engleză!!! ...WTF???? Acuma stau și mă întreb.Păi măi Gigi tropetă,eu când ți-am făcut comanda am vorbit în germană,engleză?Ți-am plătit piesa în valută?...evident că NU. O copie după factură putea să-mi listeze dacă vrea să mă ajute din programul on-line de unde am făcut comanda,iar de montaj într-un service autorizat nu a zis nici o vorbă când am comandat bendixul.Țin să menționez că Tropetuță a fost foarte amabil în toată procedura de comandă a bendixului,iar atitudinea lui s-a schimbat radical în una arogantă și provocatoare când i-am cerut ajutor pt.înlocuirea bendixului. Ideea este că ăștia sunt niște lupi îmbrăcați în piei de mioare până îți iau bănuți,după care te rup cu colți ascunzându-se în spatele unor vicii de montaj...etc.Mijloace clasice oamenilor fără scrupule. În ciuda faptului că am așteptat două luni un răspuns acasta a fost următorul:"Pt.că nu ai montat bendixul într-un service autorizat(adică Dementor.ro)bendixul nu se înlocuiește".Culmea este că bendixul original tot eu l-am montat și demontat,iar sistemul de pornire funcționează perfect și astăzi!!!! Am vorbit cu proprietarul domeniului DEMENTOR.RO,Dan Tatoiu...(admin edit, continut eliminat pentru atac la viata privata, user suspendat).Pot să vă spun că este un arogant cu niște aere de parvenit de nu poți să-i ajungi cu prăjina la nas și care a avut nesimțirea să-mi vorbească despre morala creștină în situația în care el m-a escrocat de aproximativ 400lei,ascuzându-se în spatele unui viciu de montaj invocat de fabricant.Probabil de bogat ce este nu știe că 70% din populația României muncește pe un salariu de 760lei/lună net. Țin să menționez că motocicleta mea a fost cumpărată de nouă din Austria de către mine,iar cea mai mare oftică a lui a fost că nu am cumpărat motocicleta de la el și a expus problema în felul următor:1 Dacă cumpăram motocicleta de la el îmi rezolva problema cu bendixul(deci s-ar fi putut găsi o soluție) 2 Am cumpărat doar bendixul de la el...uuurraaa și la gară(cică să mă duc în Austria de unde am cumpărat motocicleta și să-mi rezolve ăia problema)...WTF!!!! Sper să-i fie de folos lui Dan Tatoiu banii de care m-a escrocat ca să-și repare"bendixul"propriu,(admin edit, continut eliminat pentru atac la viata privata, user suspendat). După deviza de la Dementor.ro"Clientul nostru,victima noastră" vă sfătuiesc să fiți foarte atenți dacă vreodată vă pune păcatul să comandați de la ei,păstrați factura,face-ți cumva să aveți un deviz de montaj într-un service cu autorizație emisă de RAR cu specificația "lucrări motociclete",iar în cazul unei defecțiuni la piesa repectivă...fuga la ANPC.Vrăjeala cu faptul că piesele de pe motocicletele de curse nu au garanție e o abureală pe care cei de la ANPC o demontează în 3secunde dacă aveți factura de achiziție și deviz de montaj. Dementor.ro=haită de hiene -
NEWS: - sunt multi participanti si deja majoritatea pensiunilor sunt ocupate in jurul zonei de start/tabara.(pe www.freebiketeam.ro gasiti in josul paginii "home" adresa unei pensiuni cu 10 camere libere) -traseul a fost putin marit cu cativa km pentru fiecare categorie si adaptat unei intruniri prietenesti(pe site vedeti exact lungimile traseului) - prologul va incepe la orele 17,00 fix si nu reprezinta decat o incalzire de 3 km si adaptare la teren pentru ce va urma.-prologul reprezinta o sectiune din traseul de sambata. - pentru o eventuala(nedorita) recuperare vom avea in staff echipe de jandarmerie montana dotate cu ATV-uri, specializati in recuperare din traseu accidentat. MULTE PERSOANE NE-AU SUNAT SA NE INTREBE LA CE CATEGORIE SA PARTICIPE ASA CA VA REPET: TRASEUL DE HOBBY ESTE FOARTE USOR, MAI MULT PLIMBARE PE GOL ALPIN,TRAVERSEURI,COBORARI SAU URCARI PE DRUMURI DE TAF..va sfatuiesc sa mergeti pe varianta EXPERT,orice bucla se poate face sau ocoli la libera alegere,nu impunem respectarea unei distante in stanga sau dreapta marcajelor, important sa nu rataciti traseul. - tot traseul este marcat cu banda KTM si se separa in CP-uri. -festivitatea de premiere va fi sambata seara, traseul de duminica este optional dar respecta aceleasi regula de sambata,start-sosire-timp parcurgere-CP-uri.,arbitri. -timpii de duminica de parcurgere vor fi afisati luni pe site, ca sa nu pierdeti vremea si sa puteti pleca in timp util spre casa.
-
Gusi tata, variantele pentru tine sunt 450, 525,530,520 de la KTM, sau majoritatea motoarelor japoneze in 4 timpi cu cilindree de minim 450 cmc. In prima faza te poti da cu orice pana inveti cum trebuie sa tragi de un motor in teren. Dat fiind faptul ca renunti la strada nu se justifica pentru tine capacitati de la 600 cmc in sus fiindca nu sunt ceea ce vrei tu si vei obosi foarte repede daca le umpli cu noroi sau le insiri pe jos de mai multe ori. Cand incepi sa inveti va trebui sa schimbi arcurile standard cu altele gandite ptr kilele tale si motorul isi va modifica radical mersul. Momentan cauta-ti un motor minim din 2006 sau 2007 in 4 timpi.
-
asculta un om batran cu bataturi in palma (nu de la laba, ca nu se justifica)..cauta mansoane de rally ride cu soft grip.Nu au deloc striatii,sunt un pic mai groase decat cele standard iar structura este plina de gaurele (prima impresie arata ca o sita de nisip) http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.performance-shop.ro/1900-2832-large/mansoane-moto-progrip-714-negre.jpg&imgrefurl=http://www.performance-shop.ro/mansoane-progrip/1900-mansoane-moto-progrip-714-negre.html&h=300&w=300&tbnid=LqgVXOVNU1qM4M:&tbnh=117&tbnw=117&usg=__y1ET3IS2KoeAS_mO0IgFtt3-Jks=&docid=Qv3VI76ErtaGjM&sa=X&ved=0CCIQ9QEwAGoVChMIkYuxmJa6xwIVxVYaCh1aEQqN
-
Salut am tot manualul printat, il pot pune la fun curier si te costa un bax de 6 Ciuc la prima intalnire. Da-mi adresa si ce mai consideri pe stefan.ene@kwesto.ro
-
Va puteti inscrie pe www.freebiketeam.ro ,asiguram tricouri casual ale editiei doar celor inscrisi pe site. » Post actualizat in 01 Jul 2015 07:26 Din motive strict organizatorice vom accepta anul acesta numai 100 de piloti (cumulat toate clasele)pentru a va oferi cele mai optime conditii de participare. Prioritate au cei care se inscriu direct pe site, nu prin telefon sau mailul meu personal. Va sfatuiesc sa va rezervati din timp un loc,traseul va fi unul exceptional. Nu in ultimul rand de mentionat ptr toti cei care se inscriu,clasa hobby va avea un traseu destul de lejer : forestier,poteca pe curba de nivel,drum de taf urcare si coborare,poteca in gol alpin. » Post actualizat in 06 Jul 2015 07:27 DETALII INTRUNIRE PRIETENEASCA ENDURO MANIACO DEPRESIV 8 11-13 SEPTEMBRIE 2015 3 CATEGORII DIFERITE (Hobby,Expert,Profi) -3 ZILE DE ENDURO - 70% din traseu la peste 2000 m altitudine. CALENDAR: Vineri orele 10,00-16,30 luare in evidenta participanti; 17,00 prolog cu obstacole naturale fara public; 19,00 mancare,berica, ura si la gara ca maine e de lucru Sambata orele 08,30 instructaj pentru plecare in traseu (P si E predau benzina) 09,00 plecare in traseu ; 20,00 festivitatea de premiere a celor ca termina traseul +mici atentii; foc de tabara,povesti,bere,legare sau dezlegare prietenii; Duminica 09,00 instructaj pentru plecare in traseu; 09,30 plecare in traseu; 12,00 mancare,apa minerala (ca sunteti cu masina),ura si spre casa; DETALII TRASEU: Hobby –traseu gandit lejer pentru incepatori (drumuri de creasta,urcari si coborari de TAF, poteca pe curba de nivel, linie de creasta,nimic dificil; Expert – traseu gandit cu pasaje tehnice de dificultate medie,tziki tzaki, rauri pe urcare, coborari si urcari cu radacini, sleauri,forestiere sapate de apa.(cel mai legat gandit de noi, pilotul coboara din sea doar la alimentare,nu s-a mers pe variante extreme sau epuizante); Profi – traseu gandit pentru piloti cu experienta, pasaje solicitate,tehnice,trebuie tehnica foarte buna in manevrarea motocicletei pentru a termina traseul; Traseul va avea in componenta CP-uri , puncte fixe de ghidare, 1 tankpoint ptr E si P,apa in CP-urile accesibile auto.Va fi o singura banda pe traseu ptr toate categoriile, E si P se separa in CP conform indicatoare si sageti, H au traseu complet diferit. Traseul va avea foarte multe zone de belvedere,varfuri de peste 2000 m altitudine sunt ceva frecvent,va sfatuim sa va trageti sufletul si sa va clatiti ochii cand iesiti in creasta ) Cine vrea sa manance un tocan de vitel cu mamaliguta si branza trebuie obligatoriu sa ajunga la finish fiindca se va gati ciobaneste chiar la sosire.(valabil doar sambata) Vor fi luati timpi de start si sosire dar fiind un eveniment turistic timpii se vor afisa in ordinea inscrierilor la eveniment, nu in sistem „clasament”. Nu sunt reguli sau restrictii,singurul lucru daca parasiti traseul trimiteti un sms pe nr organizatorului, eventualele penalizari si contestatii se judeca dupa virarea in buzunarul organizatorilor a contravalorii a 10 beri , mizam pe bunul vostru simt si respectul fata de ceilati participanti, fata de natura sau de oamenii/animalele pe care le veti intalni pe traseu. La fata locului vor fi echipe Salvamont si inchizatorii de traseu vor asigura recuperarea eventualelor motociclete ce se incapatineaza sa nu mai porneasca. Pentru participantii cu timpii cei mai scurti de parcurgere traseu vom improviza o festivitate de premiere.(premiile vor fi simbolice si mai mult de suflet asa ca savurati evenimentul si peisajele) . TABARA: Tabara de baza va fi in fata hotelului Lotru,zona in care vom asigura parcarea si securitatea motocicletelor (incepand de vineri orele 10,00 pana duminica dimineata orele 9,00) In tabara veti gasi o echipa profesionista de mecanici ce va asigura (contracost) mici lucrari de remediere, inlocuire anvelope,etc) Totodata veti gasi magazinele mobile ale sponsorilor,terasa cu mancare gatita (dupa cum stiti la noi nu se vand mici), bere rece; CAZARE: Voineasa este plina de pensiuni si hoteluri, este sfarsit de sezon in perioada intrunirii, dar ar fi bine sa va rezervati din timp. ATENTIE: foarte putine pensiuni asigura masa , pranzul si cina le veti gasi permanent in tabara, preturile vor fi de bun simt, iar mancarea va garantez ca este proaspata. Relatii la 0745 79 89 27 Stef (daca nu raspund din diverse motive sa rog SMS si revin cu telefonul) Inscrierile sunt valabile numai daca sunt efectuate pe www.freebiketeam.ro