Sari la conținut

secbiker

Membru
  • Număr conținut

    474
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    sec233cbr@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Simleu Silvaniei
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM EXC 350
  • Numar Moto
    SJ 35 SEC
  • Club
    Simleubike

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz Etz 251, Gilera Runner FXR 180, Gilera Rx 125, Yamaha Dt 125 R Etc, Honda CBR 600 F, Suzuki DRZ 400s, Honda SH 150i

Vizitatori Recenți Profil

2.173 citiri profil

secbiker's Achievements

  1. Astia care posteaza a doua oara cu cine seamana? cu AF?
  2. Am unu SI Mix cu acte (CIV) dar destul departe de tine la 1000 euro pret fix.
  3. Sper sa reuseaca Cfmoto si cu motocicletele. Cu atv-urile au reusit, sunt posesor de atv de la ei de 4 ani, jos cu palaria.
  4. Ulei prea mult sau necorespunzator sau simering uzat la ambielaj.
  5. As vrea totusi sa nu functioneze, asa este ca si la masini US style, pentru care se suspenda certificatele de inmatriculare.
  6. Salutare. Sunt proaspat posesor de Africa Twin Adventure Sports DCT 2022. Deocamdata voi face doar un schimb de ulei si filtre (de atat am bani acum). In prima faza as dori sa sting semnalizarile fata si nu gasesc modalitatea cum. La masini stiu ca se activau/dezactivau cu ajutorul testerului. Va rog sa ma sfatuiti la ce sa am grija la acest model, deocamdata este un vis frumos, inafara de scaun.
  7. Multumesc. Pai acum cu Honda ne putem baga la trasee mai lungi. La BMW nu renunt, o voi ridica cu linkurile confectionate de colegul nostru de la Cluj. Am nevoie de doua motociclete deoarece si baiatului ii plac tare drumetiile, ataș nu i-aș pune la niciuna.
  8. Salutare, am reusit sa rezolv partial problema cu suspensia spate la mersul cu doua persoane
  9. Aici nu are rost sa ne contrazicem pe toate aspectele negative ale acestui model. Eu as rezuma pe scurt ce am constatat si cred despre acest model de BMW. Cele mai mari deficiente le are la suspensia spate si la modul cum se schimba vitezele, de multe ori trosneste, caraie de parca se sfarma toata cutia cand defapt nu are nimic. In rest din anul 2000 este pe injectie, un mare plus din toate punctele de vedere, are abs si incalzire in mansoane de serie, caliate buna a materialelor care se comporta bine in timp. O motocicleta pe care o poti gasi la bani putini, daca nu o incarci poti faci leger inconjurul lumii cu ea, consum decent, nici nu este tare urata. Oricum eu o pastrez sotiei care se descurca de minune cu ea fiind incepatoare, in viitor vom mai achizitiona cu am mai amintit o Africa Twin pentru ture mai serioase.
  10. Desi am detinut motocicleta similara Yamaha Xt 660X, aia nu simtea incarcatura.
  11. L-am contactat pe Dan Cata, parca nu mai are chef de fabricat asa ceva. Dupa tura din weekend o sa mai insist, da daca confectioneaza un set pentru mine. Sau ma gandesc sa cumpar un set OEM si sa le scurtez, acum exista tehnologie buna de sudura.
  12. Doar, discutam nu ma supar pentru sugestii. Dar cine nu cumpara un alt telescop de pe un motor ok cu mai putini km si sa rezolve problema? Cel vechi arata mai bine din exterior, dar este putin mai moale decat ce am montat acum. Cu o persoana este ok, dar cu doua si putine incarcatura deja nu-i convine. Poate o s-o las asa si voi mai cumpara la iarna o motocilcleta si o sa ne plimbam doi cu doua motoare. este si mai fun.
  13. Dupa o aventura prin tara de vreo 1000 km pe autostrada, DN-uri, munti (Transfagasan, Transalpina,...) cu doua persoane, cu telescop schimbat, constat ca am dat banii degeaba, tot asa joasa a devenit dupa cativa km, la virajele in stanga am atins de multe ori cu piciorul lateral asfaltul. De altfel motocicleta s-a comportat foarte bine, am tras putin de ea deoarece am fost impreuna cu o Africa twin 1100 model 2024 care are acelasi consum de benzina ca si BMW. In schimb m-a vrajit, la iarna voi achizitiona si eu o Africana dar DCT. Las o poza cu protectia roata spate care ajunge de multe ori sa frece in suportul de numar. Acum avand doua telescoape identice s-ar putea sa trimit unu la reparat.
  14. Cel de 660 era de origine Yamaha. Stiu cine a detinut Baghira, a fost foarte multumit de motocicleta. Tot MZ ETZ 150, care ulterior a primit un motor de 250 a fost prima mea motocicleta. Am bagat multi multi km in ea, s-a dovedit foarte fiabila. Avea aprindere electronica, carburator de 251, esapamanent si ghidon sport, ma mandream cu un top spedd de 160 km/h. Nebunie la acei ani.
×
×
  • Creează nouă...