-
Număr conținut
1.578 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti..coL.
-
Carnet moto din
vara
-
Motocicleta
BMW
-
Numar Moto
pan european
-
Club
veteranilor
Informații profil
-
Motociclete detinute
Burgman 400,Jupiter 4,BMW R80RT
-
Interests
verde la semafor.
Vizitatori Recenți Profil
Burg_man's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutare nene, frumos cadou de craciun! Pentru bucsile de la bolturile pistoanelor gasesti la electromotoarele de Dacia sunt putin mai scurte decat capatul bielei dar sunt cu mult mai bune decat bucsile de IJ care sunt din tabla de cupru, sau ce dreaq o fi.
-
Misto ambreiaju, ala vechi, s-a folosit mult la arat, ca altfel nu imi explic cum de a ajuns in halul ala.
-
Cum se comporta CBR-ul? Am gasit unul cam acelasi an si capacítate ca al tau si ma interesa ceva sfaturi, la ce surprize sa ma astept din partea fiarei
-
La cadrul ala am eu o furca de r80 si o pereche de scarite pt pilot.
- 10.573 răspunsuri
-
- dezmembrez ij
- + ceva din a 3-a
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Hai sa gasim motociclete abandonate
topic a răspuns lui Burg_man în jethro tullul Coltul "comunistelor"
Pe stopul ala imi casunase dar daca zici ca nu al vinzi.... spor la reparatii -
Caut mecanic pasionat de boxer BMW racit cu aer (airhead) Bucuresti
topic a răspuns lui Burg_man în Officerul Motociclete clasice
Salutare! Grupul e posibil sa fie praf, uleiul ala de culoare maronie nu are ce cauta acolo, din cauza apei uleiul capata culoarea aia maro. Deci nici ungere nu prea a facut cum trebuie. Din filmulet reiese ca jocul intre pinioanele grupului este ff mare. Deci ca sa nu mai lungim vorba, eu am cardan si grup, modelul asta, in stare excelente, daca iti face trebuinta da un semn. -
BMW R80 recuperat dintr-o magazie din Germania
topic a răspuns lui Burg_man în Papa_Bearul Motociclete clasice
Modelul a fost lansat pe piata prin anii '70 daca nu ma insel, si nu are a face ca mobra ce face subiectul topicului a fost fabricata in '91, modelul in sine este unul clasic. -
Nu e o idee tocmai ok sa cuprezi toata mobra, nu ca nu ar arata bine dar nu o sa ajungi la destinatie cu mobra in cazul in care ai vrea sa faci turul tarii
-
Probleme cu un chinez...
topic a răspuns lui Burg_man în TomiTa M. Samarteanul Service si intretinere curenta
Scanteia la chinezarii e pistol cu apa pe langa alte mobre asta e si una din cauze. Era prin Afumati acu vreo 10 ani un chinez (Rich-sport) ce aducea scutere atv-uri pochet-bike-uri si tot felul de motorase, eu am lucrat la el atunci cateva luni si tot ce era motorizat prin mana mea trecea inainte sa ia calea magazinelor. le cunosc ft bine stiu ce spun. acolo am pornit un poket-bike pe un ger de crapa pietrele... minus 15 grade...stii cum? apropo's te vad un pic nervos,....nu e cazu man doar discutam si atat.....o zi buna. -
Probleme cu un chinez...
topic a răspuns lui Burg_man în TomiTa M. Samarteanul Service si intretinere curenta
Nu discutam in contradictoriu man, ne expunem parerile poate nepotu ce a deschis topicul intelege ceva si reuseste sa-i dea de cap la mobra lui. Chinezariile in general au scanteia slaba se mai adauga o benzina ce a stat cateva saptamani in rezervor un amestec de ulei inadecvat o bujie imbacsita de amestecul slab si de aici incep problemele pt flacaul ce a deschis topicul. el trebuie sa inceapa in ordine de la cea mai usora si accesibila componenta a motorului pina la cea mai greu accesibila, incepe cu filtru de aer si termina cu supapele asta in cazul in care nu rezolva problema intre timp. nu se apuca de supape direct cu ciocanelul sa le bata ca pe sapa in speranta ca poate....o ia... filtru de aer tre splat sau schimbat, dupa caz, garnituri verificate, carburator curatat spalat, garniturile de la carburator verificate, schimbate, s.a.m.d. -
Probleme cu un chinez...
topic a răspuns lui Burg_man în TomiTa M. Samarteanul Service si intretinere curenta
La scuterele si mobrele pe carburatie trebuie schimbate sau curatate mai des (la fel se recomanda curatare de calamina la camera de ardere, capul pistonului, chiulasa) decat cele de pe un motor cu injectie asistata electronic, bujiile au o viata mult mai scurta, daca nu sunt schimbate la timp forteaza altceva de ex centralita, scuterul meu (Suzuki burgman 250 pe acrburator) tusea de mama focului si cateodata nu vroia sa porneasca, din intamplare am ajuns la centralita frigea de nu puteam sa tin mana pe ea, cum am schimbat bujía a mers ca uns. Imi aduc aminte ca pe vremuri curatau batranii la bujii de ajungea electrodul ala exterior ca un ac de ascutit, deci o alimentare deficioasa ca si calitate, benzina si asa slaba calitativ la care se mai adauga ''uleiul'' ce numai ulei nu era ancrasa bujía inainte de termen. Acum sunt uleiuri speciale pt 2T ce ajuta la ardere si si ungere mult mai buna decat cele vechi puse in cantitatea specificata de producator nu dupa ureche. -
Probleme cu un chinez...
topic a răspuns lui Burg_man în TomiTa M. Samarteanul Service si intretinere curenta
Bujia are o durata de viata limitata, indicat este ca dupa un sezon sa fie schimbata. Jiclerul de dozaj, ala central pe care coboara cuiul de dozaj cu subarul de aer, trebuie scos si tinut la flacara de aragaz pina cand isi schimba culoarea, pe urma curatat cu o perie de sarma, din cauza diferitilor aditivi din benzina pe respectivul jicler se formeaza o mazga, película fina, care obtureaza gaurelele alea si asa destul de mici si de aici pornire greoaie sau porneste obturand admisia de aer. -
Probleme cu un chinez...
topic a răspuns lui Burg_man în TomiTa M. Samarteanul Service si intretinere curenta
Carburatorul ala se mai curata si el din cand in cand, in special dupa o perioada de nefolosire a mobrei. Bujia se curata la flacra de aragaz, pina cand arde toata imbcaseala aia (amestecul de ulei, calamina). si pe urma dat cu perie de sarma....delicat....finut. eu totusi cred ca ai umblat in carburatorul ala si l-ai ciufulit, daca nu, tre sa umbli dar cu grija si in ordine...adica sa stii sa pui píesele la loc cum au fost -
-
Daca ai aprinderea clasica cu platina tre sa schimbi izolatorii de la platina ( vezi foto) la IJ-ul meu intra in scurtcircuit cand se incalzea, izolatorii originali din fabrica rusesti sau ce dreaq o fi fost, am facut din placa de textolit de 1,5 mm, si nu am mai avut probleme cu aprinderea. ai verificat bobina de inductie cand nu mai porneste? cum e rece? calda? deschidere platina cel mult 0,4 mm. daca platina sta prea mult deschisa incalzeste bobina si nu mai da scanteie. scanteia o poti verifica la mana, tii bujía in mana si invarti usor de rotor ( invarti tu ...nu pui pe altcineva ca daca invarte repede si da o descarcare puternica ai ocazia sa te intinzi pe jos) cu o cheie, tre sa simti impulsul puternic ce incordeaza muschii mainii nu intepatura. pastilele de platina sa nu aiba joc pe ciocanel si suport, daca au pierd din intensitatea scanteiei ( la fel incalzeste bobina cu timpul) le poti nitui cu un ciocanel pe o bucata de plastic sau cupru, aluminiu. spor.