-
Număr conținut
1.042 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
cugir
-
Motocicleta
CZ175Sport,SUZUKI SV650
Informații profil
-
Motociclete detinute
jawa 207 moped, cz 175 sport, , jawa 210 moped, cz 175 model 450, yamaha dt 250, piaggio nrg mc2,suzuki sv 650, cagiva raptor650
Vizitatori Recenți Profil
2.456 citiri profil
calin_cz's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
A avut baiatul meu si 207, si 210..... si la 12-13 ani le birjaesti nu le ierti! Stiu la ce sa ma astept din partea ei. Cunosc si mopedurile Piaggio, si da , sunt peste Jawa la toate cele. Este un proiect de surubareala, voi fi multumit daca se apropie de ce a facut fabrica.
-
-
No, dragilor( sau dracilor) ați reușit să mă țineți în pat, om sănătos, pana la ora asta. Că fost de citit! Asa, sa ma bag și eu în seamă ( era un banc.... ma, tu ești supozitor?/ nu, da' de ce?/ că prea te bagi !....) calin-cz.... nu a mai vrut sa audă de forumuri acum mulți ani, iar eu tatăl lui nu am făcut alt cont... am mers asa mai departe. Am cunoștințe care îmi spun Călin... chit ca știu ca sunt Dan Tudor( acum imi pare ca a gandit mai matur de atunci) .Luând la foc automat tot ce s-a scris în a.d. 2022... puțin pe repede înainte ( fușerit- în zona mea) îmi formam un răspuns. Dar na, nu are rost sa repet ( nu sunt ecou, nici papagal) ce au scris deja Ivan, Toni, Cosmin, Dan( mai mulți, ca la centura neagra) ... si mai suntem care avem acelasi fel de a fi( probabil de aia am rezistat in ani si ne revedem cu placere). Pe vremuri am fost certat ca nu port însemnele clubului... la care am replicat ca nu îmi place sa fiu "imPOPOțonat" cu trese, bănuți de an , sigle ,etichete, zurgălăi , ștrasuri.... apoi am întrebat de ce vor uni, înainte de vreme, sa devina motoveterani... de ce nu lasă timpul sa își facă treaba, ca oricum merge(timpul) intr-o singură directie. Pe undeva gresim( se vede pe forumuri) ca firesc ar fi sa ne înmulțim ( nu între noi!).... ca vin din urma generațiile care, no, îmbătrânesc și ele.... dar noi, nu, suntem tot mai putini. Am fost certat ca nu vreau reguli ca vreau doar timp și benzina în rezervor( dorul de ducă e genetic)... de parca prieteniile funcționează cu contracte și regulamente ( de care e totuși nevoie la o adunătură asa de colorată, și tipic , cu mai mulți masculi alfa) . Sper sa putem readuce ce a fost odată ( nu înainte, ca înainte era mai bine.... ). Oare a ieșit ceva cu cap și coadă? Dacă nu, urmează alte" băgări în seamă " din partea mea.
-
poate face cuiva cu ochiul/ trebuinta. Piese de cz 175 Sport, , jawa 350 ts - toba cz175 sport-120lei -cilindru cota 3 ( cu uzura-pana la diam.60 sunt cote de reparatie)+ chiulasa 150lei -ambielaj cz 175 sport 150lei - alte piesulici... preturi de discutat telefonic, modice 0766102201, Cugir, jud.alba, Dan Tudor
- 10.573 răspunsuri
-
- dezmembrez ij
- + ceva din a 3-a
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Langa discutiile despre motoarele noastre, lipsea Babetta, si... Ca sa fie nebunia satisfacuta, langa CZ 175 Sport, CZ 250 MX, Jawa 350 Ts... lipsea aia mica. si a gasit un nebun care sa o indrageasca. Mai trebuie gadilita, trebuie ingramadita si treapta 1 in ea ( e modelul cu 2 viteze automatic, momentan blocata in a 2-a), apoi fardata... sa stea baba cu fruntea sus. 20221122_120002.mp4
-
trebuia sa ma laud, are baba toba noua! 20221111_094021.mp4
-
Prima data toate trei împreună. Și prima tură cu crosul. Se apropie de finalizare. Doar cu amortizoarele spate mai trebuie sa am răbdare. 20220606_105255.mp4
-
-
Da, e o schema "chinezeasca".... ăștia nu au inventat ceva legat de scutere-motociclete, doar au copiat. Acel magnetou nu produce sute de volți.... la ce am măsurat eu( honda, kymco, Peugeot, china.... sunt similare) ar fi ceva de 50-70v. Nu toți consumatorii au nevoie de curent continuu.... becurile de far, frana, poziție. Dacă cdi-ul de la ucrainieni( ce vad în poze e china) e de curent continuu, atunci musai baterie. Am folosit un an magnetou de scuter honda-peugeot(sunt la fel) legate pe cdi de scuter China, de Peugeot, și piaggio pe un cz 175 sport, merge foarte bine. Am preferat cdi piaggio având bobina de inductie monobloc cu cdi. Am pregătit, dar mu am folosit un magnetou piaggio pt jawa 350, deci pt 2 cilindrii- am ales varianta cu 2 "came " pe volanta un cdi și 2 bobine de inductie... sau una cu 2 ieșiri. Firul de "legătură la sasiu" ...masa la Honda e verde, și de aici la toți cei care au copiat ( scutere china, taiwan ).... suzuki de exemplu are alb/negru pentru masa. Dar deja ne departam de problema colegului.
-
Pentru majoritatea scuterelor 50cc, CDI pt curent alternativ, asta ar fi( poti folosi fara baterie- vei avea semnalizarea si claxonul in functie de truratia motorului, daca ai si baterie... oricat de proasta, va functiona bine semnalizarea si claxonul). Incearca sa legi de releu alb si galben.... acolo iti indica si alti consumatori. Nu as pastra din instalatia originala nimic,sigur sunt fire vechi( demontata si pastrata pt cand vrei sa o aduci la forma originala) . Nu poti face legaturile la contactul original sa ai toate functiile.
-
Nu e preluata dupa VAPE, ( VAPE e doar un alt producator), Vape produce si pentru alte marci. E o schema comuna a motoretelor, dupa "era platinilor". VAPE poate are componente de calitate si dedicate pentru modelul cerut ca sa justifice pretul. La ce a prezentat colegul... sunt componente china ( CDI- aprox20lei, bobina inductie tot asa, magnetou undeva la 100-150lei, releu incarcare vreo 50lei). Doar ca si pe scutere aceste componente cat or fi de chinezesti nu au facut probleme si se gasesc la toate magazinele on-line, dezmembrari samd. Am intrebat de placa de fixare a statorului si canal de pana pt volanta ca astea te incurca adica lipsa unei schite, un strungar la indemana si rabdarea de a pozitiona volanta fara pana . Daca are toate astea, adica placa fixare stator si piesa intermediara cu canal de pana ( sau chiar volanta cu pozitionare directa pe conul ambielajului) e un pret foarte bun.... urmeaza schimbarea becurilor, claxonului, releului de semnalizare, eventual a contactului general de Jawa. Eu am primit un scuter "mort"-donator, un prieten a cumparat un scuter china cu 150 lei - stricat, spart.... s-a folosit toata electrica( inclusiv becuri si cablajul- adaptat).... doar ca noi am putut face acasa placa pt stator, iar volanta direct pe con , fara pana.
-
Un pret corect pentru ce ofera. Daca insumezi componentele cam acolo iasa, si UN MARE PLUS, ai placa adaptoare pentru stator. Si ... banuiesc ca are si pozitionarea volantei cu canal de pana, fiind dedicata motoarelor Jawa 350. Succes! ai scapat de releul de 6v cu problemele lui... datorate si anilor. ( folosesc pe cz , din 1990 un releu si dinam care nu au facut probleme... cumparate noi din Bucuresti... undeva pe Stefan cel Mare) Pentru CZ 175 am folosit un sezon un magnetou de scuter, merge foarte bine, pregatisem si pentru 2 cilindrii o volanta.... inca nefolosita... inca merge foatre bine originalul.
-
Cu placere. In zona ta sper sa reusesc sa ajung anul asta.... era in plan si anul trecut, dar nu toate se potrivesc (planul de acasa , cu cel din targ !). Poate vom reusi o poveste lunga langa motoare. cine stie? spor la surubareala! Si sa revin la CZ 250/513.... ceva plastice adunate pe el.... (etovar.cz) Urmeaza toba, roata spate, si de durata lunga... amortizoarele spate.
-
Da , e originala, tuburi în stare buna, fără crom sărit sau zgarieturi. Oricum, ceea ce pun pe el vreau sa fie în stare buna, sa nu le tot frec. Oare nu ai avut un Suzuki sv650?
-
Daca esti atent la poze... am luat-o cu frana adaptata, pe disc. Ultima poza e cu starea la zi...Tamburul e istorie, dar na si cz-ul.... Era capacul gol, fara saboti, cama, arcuri, parghie, iar cehii pe etovar.cz "au di toate". A, si am uitat de furca fata servisata( simeringuri, ulei) + burdufuri de protectie.