Jump to content

blonduzx7r

Membru
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About blonduzx7r

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    BMW F 800 GS

Recent Profile Visitors

407 profile views
  1. scuze baieti pentru pauza , dar eu am intrat in plin sezon turistic si stiti cum e..intai tre sa facem banuti, dupa care sa ii cheltuim pe ture moto Voi face o prezentare de 3 ore la MAN Motoraliul Anual National pe 18 August la Sovata si acolo mai aveti cateva motive sa veniti : vor fi si cei de la BMW Iasi cu cateva motoare pentru teste. Cred ca voi face o prezentare in Iulie la Bucuresti la Journey Pub unde sunteti bineveniti (daca stiti alta locatie potrivita pentru astfel de prezentari va rog sa ma anuntati ) Daca imi ies cartile la toamna ar trebui sa plec in America de Sud intr-o
  2. Kapo @ cutiile alea erau destul de ieftine la vanzare acolo, dar nu pot sa iti zic pret la ele pentru ca eu le-am luat cu motoreta. De bune au fost foarte bune ca sunt din fier sau otel, am trantit bine motorul pe ele si nu au avut nici o indoitura dar erau si foarte grele ...sa nu mai zic ca si cam micute pentru cate car eu. Al doilea dezavantaj este ca nu aveau nimic cu ce sa le incui, in america nu prea vine nimeni sa iti fure din ele cat esti in hotel peste noapte...dar in Romania nu stiu ce sa zic. Una peste alta eu am fost tare multumit de ele. De cumarat din State nu cred ca se merita c
  3. pai nu e ca si cum as cauta sa ma plimb cand e frig, dar cand calatoresti multe mii de km pe directia nord-sud nu ai cum sa nu dai si zone cu frig, zapada etc. Iar daca calatoreti cu lunile nu ai cum sa prevezi vremea asa cum ai putea sa o prevezi pentru o excursie de 5 zile...ideea e sa fii cat de cat pregatit. Una peste alta pentru ce e renumita Alaska?..pentru frig, pustietati, salbaticie si frumusetea peisajelor...asta trebuie sa simti si sa vezi acolo. Nici acuma nu a fost mare vitejie sa merg iar a merge vara in Alaska este ca si cum te-ai duce in Alpi vara, este plin de benzinarii, cam
  4. Dimineata, cu creierele inca pline de aburii alcolului printre 2 oua prajite si niste lapte cu cereale pentru copii ma intreaba Calin daca nu ii dau si lui motocicleta vreo saptamana. Il intreb unde vrei sa pleci iar imi zice ca in Phoenix, la varu lui sa zboare cu parapanta. Ii zic ca i-o dau si il intreb cine ramane cu copii, la care el imi raspunde ca eu. Eu incerc sa ii explic ca nu am stat niciodata cu copiii, sunt antitalent total si plus ca imi creeaza (imi crea) un mic disconfort sa stau in preajma copiilor mici, unde mai pui ca singura mea modalitate de a aduce un copilas aproape de m
  5. mianmar23 @ refuz sa iti mai raspund si sa duc acest topic in zona unde tu te simti cel mai confortabil si rog pe ceilalti sa il ignore. Spre deosebire de ultimele 2 dimineti cand m-am trezit in super ger sau cu zapada pe cort , astazi a fost o dimineata frumoasa...se vede ca deja coborasem bine in sud spre caldurica, numai ca soarele nu avea sa tina prea mult. Imediat ce am pornit la drum sa innourat si a inceput o burnita pacatoasa...cand ii mai dadea, cand se mai oprea...numai asa sa iti creeze discomfort. Din Prince George planul meu era sa cobor spre coasta in Vancouver si de acolo to
  6. ba cum sa nu ...dar e greu sa te organizezi asa repede, cu de toate si cu bani putini in cateva zile intr-un loc unde nu cunosti pe nimeni. Mainile sunt primele care ingheata si efectiv nu mai poti conduce. Anul asta in Mongolia am luat si primele 2 zile purtam cate una, pentru ca odata mainile bagate in ele simti ca sunt legate de ghidon si pana la urma frigul m-a facut sa ma obisnuiesc. In combinatie cu manerele incalzite mergi la multe minusuri ...in Mongolia am prins -11.5 cel mai scazut si nu aveam probleme cu mainile...dar aveam cu picioarele
  7. Gainuta aia e la fel si la noi ca aspect si la fel de proasta ( probabil ca sunt din aceeasi familie )...cand am vazut-o prima data prin Calimani ca nu se sperie de motor am zis ca e ranita, dar nu era ..se dadea cate un m mai incolo sa se fereasca de mine, dupa care am tot vazut multe de-a lungul timpului si toate sunt la fel iar cocosul ei e mai mare putin la noi si e foate rar la vedere. Tantica aia cu pusca a fost draguta, a vorbit frumos si ar fi avut acelasi rezultat si fara pusca la vedere dar inteleg perfect stilul american, problema era ca eu eram mai mult necajit ca trebuie sa strang
  8. Multumesc baieti !! @chif: la cat de multi radauteni am fost pe acolo unii ar zice ca asta e ultima fita de Radauti - sa iti faci concediul in Alaska Dimineata racoare rau...dar nu asa...cea mai rece noapte de cand plecasem de acasa...nasul meu de meterolog zice minus 10 cu siguranta, un cm de bruma pe motor, spray-ul de lant nu avea deloc presiune desi era nou si cu emotii primul lucru a fost sa incerc sa pornesc motorul - toata lumea zicea ca KLR-urile pornesc greu tare la rece. Bateria de abia a dat motorul odata peste cap si a rupt uleiul, dupa care a inceput sa se invarta mai repe
  9. pai eu tocmai de asta am inceput sa scriu pe acest forum...sa vada lumea ca nu e mare sfaraiala sa calatoresti departe si toate problemele sunt rezolvabile Kapo lasa prostiile ca nu iti ajunge viata si urcate pe aprilia ta si da-i jar Nu am mai intrat in oras pentru ca as fi pierdut timp prin trafic iar astazi imi doream sa ajung inapoi in Tok si mai aveam 500 km. Pe vreme ce ma departam de coasta ceata disparea si puteam sa vad din nou frumoasele peisaje. Am gasit un alt drum pe car esa il urmez pana in Tok , sa nu fie acealsi ca la venit si bine am facut deoarece din nou Alaska imi pre
  10. De la Flaming Cliffs arata pe harta o scurtatura care ma ducea spre Mandal Ovoo si nu mai intram prin Bulgan, am setat navigatia si hai sa mai vedem ceva din Mongolia. Cred ca am mers vreo 40 de km cand imi dau seama ca directia mea nu este buna, ma uit pe gps si observ ca din 35 km pana in Mandal Ovoo facusem deja vreo 40 km si mai aveam vreo 70 km, iar pana acuma mersesem doar spre sud pe cand eu trebuia sa merg spre nord. Resetez navigatia si ii mai dau vreo 30 de km ...ca sa fiu sigur ca am facut macar 100 de km in directia gresita. Recunosc ca drumul era de vis, drum de pamant batucit, c
  11. foarte frumos Sergiu si spor cu America de Sud sa auzim poveste si de acolo
  12. Deja era destul de tarziu si mai aveam vreo 250 km pana in Anchorage...dar pe autostrada i-am facut destul de repede. Autostrada dintre Fairbanks si Anchorage este foarte circulata asa ca nimic de remarcat, mers frumos ca si ceilalti participanti la trafic. Cred ca pe la ora 15.00 ajungeam si eu in celebrul Anchorage...dar am fost destul de dezamagit deoarece ma asteptam la un oras mai altfel decat ce vazusem pana acuma, nu a fost sa fie: este un oras pe stilul american, un centru (downtown) cu cateva cladiri de sticla iar in rest cartiere de case. Ce mi-a placut a fost ca la intrarea in oras
  13. probabil ar fi fost cea mai ciudata tura motociclistica in care omul cara motorul in spate si as fi castigat multe premii neinventate inca )
  14. nu vreau sa arunc o imagine rea asupra Mongoliei, pentru ca acuma cand ma gandesc retrospectiv nu cred ca am fost vreo data intr-o situatie reala de pericol, doar ca atunci cand esti singur paranoia functioneaza altfel. E drept ca in 2 persoane pe motor e alta situatia...iar daca sunt 2 motociclete nu cred ca mai exista vreo un pericol. Cat despre motocicleta nu pot sa zic decat ca am pregatit-o de acasa la maximul posibil: am pus totul nou pe ea din consumabile, motorul era relativ nout ( 30.000 km )- tocmai ca motocicleta sa fie ultima mea problema
×
×
  • Create New...