-
Număr conținut
242 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Capitala si imprejurimi
-
Carnet moto din
2016
-
Motocicleta
Honda CBX_'83 / CBF 1000 , 2010
-
Numar Moto
ordinar
-
Club
Mai rar...:)
Informații profil
-
Motociclete detinute
CBF 600 Carb , CBF600 PGM-FI , Kawa Versys 650 , Honda CBX 650 , Yamaha XJ6 A
Vizitatori Recenți Profil
Aurex's Achievements
Contributor (5/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
2. Grande Prémio Tissot de Portugal
topic a răspuns lui Aurex în ioio_violaul Competitii Internationale
Indeed...dar pe dos de cum sugerezi tu. -
Nu am mai intrat de ceva timp.... condoleante familiei si Dumnezeu sa-l odihneasca!
-
CBF-ul este mult mai ok pentru un incepator , important este sa aiba ABS. Personal pe aceeasi mobra am inceput si eu , CBF carburatie cu ABS , din 2004. Este foarte ok , desi este grea ( asta nu s-a discutat) are o ciclistica de exceptie. Nu te gandi la carburatie , nu face probleme daca respecti ce zice manualul...eu in 2 ani , nu am avut nici o problema ( secretul e sa ii schimbi bujiile cand o iei). Intre cele 2 ( am mers pe DL) , fara discutie CBF. Eu as mai pune ceva si as lua CBF-ul injectie , dar , repet , si carburatia e foarte ok si nu pune probleme. Eu am preferat caracterul carburatiei fata de injectie ( le-am avut pe ambele) .
-
Sper sa nu ma impuscati pentru asta , dar mie poantele postate de Krimh mi se par printre cele mai tari de pe sectiune.... Evident , chestie de gusturi.
-
19 Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui Aurex în ioio_violaul Competitii Internationale
I-au umblat la mobra tziganului.... -
-
14 Motul Grand Prix of Japan 29.09 - 01.10
topic a răspuns lui Aurex în ioio_violaul Competitii Internationale
Exact. Se incheie o era....bine, s-a incheiat in 2020. -
13 IndianOil Grand Prix of India
topic a răspuns lui Aurex în ioio_violaul Competitii Internationale
Are cineva un link cu reluarea sprint-ului? -
Da , a facut ce a putut, in partea drepta era cu bara la 5 mm de peretele de stanca...
-
Ieri , pe Trasalpina , de abia intrasem dinspre Sebes , undeva intre Sugag si Tau Bistra . Era liber , ma pregateam de distractie ...am observat foarte contrariat ca pe sensul meu era apa in fiecare curba , pe mijlocul benzii. Desi plouase de dimineata , asfaltul se uscase peste tot , parea sa curga dintr-un vehicul. In cativa kilometri am prins "vinovatul " , o masina de pompieri din care la fiecare curba curgeau cateva galeti de apa. Era cu semnalele pornite , in misiune. I-am depasit si in cativa km , am ajuns in locul spre care se grabeau ei. Am ajuns printre primii acolo , in cateva minute a ajuns masina de pompieri , dupa ceva timp si Salvarea. Desi am venit dinspre spatele camionului , intai am vazut un motor oprit pe stanga mea , intreg , dupa care am oprit si am vazut camionul ...si nu intelegeam ce s-a intamplat cu rider-ul , ma asteptam sa il vad intins , greu de crezut ca scapase cu viata ...ce nu se vede in poze , in fata Golf-ului erau 20 metri de resturi de mobra intinse pe sosea. Vitima nu numai ca nu murise , ci chiar am stat la povesti putin , cu ajutorul lui Google translate , era Ok , nervos , suparat. Avea echipament complet , pantalonii erau sfasiati , rupti , dar parea sa aiba absolut nimic. Dupa sosirea ambulantei , l-au urcat acolo si nu l-am mai vazut. Long story short : 2 Tiger XC 1200 noi , accesorizate , riderii super echipati , unguri din Ungaria . Primul Tiger era doar cu rider , al doilea , echpaj complet , el si ea. Au venit din spatele Golfului , era coloana in deplasare lenta pe banda lor. Din sens opus , camionul venea regulamentar ...Ungurul fara pasager , aflat in fata , a intrat vitejeste in depasirea Golfului , a agatat cu ghidonul stalpul spate stanga al acestuia , a fost aruncat instant in/sub camion....restul , puteti vedea. Noroc cu carul ... nu am putut afla exact dinamica accidentului mai departe , cert e ca a avut noroc cu carul... Am petrecut vreo 40 minute acolo , mai ales cu cei 2 de pe moto din spate ..nu vorbeau nici o boaba de engleza , doar ungureste . Erau calmi dar foarte suspiciosi , nu prea intelegeau daca/de ce vreau sa-i ajut. Am sunat in Sebes dupa tractare/remorca ...intr-un final le-am gasit remorca moto . Ei ar fi vrut sa ii duca pana la Debrecen , cel cu remorca nu stia daca poate merge pana acolo , au stabilit ca macar pana la Nadlac ii poate duce. Ce vreau sa zic.... pana sa se blocheze traficul de tot , au trecut 4 motoare de Romania pe acolo , incet , s-au strecurat si dusi au fost...unul dintre ei a fost cumsecade si a salutat. Cam asta e cu omenia intre motociclisti , ne suparam daca nu saluta cate unul.... Aveti grija de voi , ca altcineva sigur nu are...
-
Postati cateva dintre cele mai reusite poze moto d-ale voastre.
topic a răspuns lui Aurex în Kristian Kul Motociclisti in timpul liber
-
Cromare eșapament și eventual jante. București sau maximum 150 km :)
topic a răspuns lui Aurex în vintzeul Service si intretinere curenta
...multumesc amandurora . Din pacate , pentru tobe moto ma interesa ... -
Vand echipament dama si casca barbati sh
topic a răspuns lui Aurex în iulianserbanul Echipamente de protectie
Salut . Ma intereseaza pe mine geaca de dama Ixon. Te anunt diseara , sa vad daca ii place... Multumesc. -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Aurex în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Asa e, ma gandeam si eu...dar mi-ar fi trebuit un lac rezistent la lichid de frana. -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Aurex în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Am ajuns la reconditionare etrieri la CBX ... Intre timp i-am terminat , dar nu am poze : revopsit , kit nou de garnituri , curatare pistonase, garnituri culisante....etc. Au iesit beton , astept sa ii montez sa vad cum se descurca in presiune.