Jump to content

Aurex

Membru
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

About Aurex

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Capitala si imprejurimi
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Honda CBF600 SA
  • Numar Moto
    ordinar
  • Club
    Mai rar...:)

Recent Profile Visitors

197 profile views
  1. Salut ! As vrea si eu Top of the Pops 76 si Sinatra.... Imi spui ce vrei la schimb. Multumesc.
  2. Misto descrierea lui Vin din motorsportmagazine ( si detaliata) : " There is probably no one in the MotoGP paddock who’s more confused and more confusing than Maverick Viñales. His performance yoyos all over the place. One day he is convinced he has found the right way forward with bike settings and riding technique, then the next day he’s nowhere and he’s not sure why."
  3. Totusi , a recuperat 6 pozitii.... intr-o cursa anosta mie mi se pare de mentionat. Aveti dreptate ambii ca nu e mare lucru, dar Lore se simtea in vana si optimist si a facut rahatul praf....
  4. Urata cursa..... nu pentru stilul asta de a castiga imi place Marc... Doar Rins si Vale merita mentionati pentru ce au facut. Si pareri de rau pentru Quartararo.....
  5. Ca tot vorbeam , in pipera la Rond la 4:30 cand a inceput ploaia , iesind din giratoriu era sa fac un highside de toata frumusetea ....si nu e ca si cum nu merg de 4 ani zilnic pe acolo. Plus alte 2 plecari de spate pe drum pana acasa. A fost horror azi ...pur si simplu cum inclinai cum aluneca putin guma spate. Chiar la 10 km/h. ContiRoadAttack 3 2017, ca sa nu existe banuieli
  6. Corect , dar tot romanul isi permite una cu filtru de particule.....
  7. Oricum , asfaltul in Bucuresti este foarte alunecos si fara prostia aia ....cu ea e doar mai rau. Iuliu Maniu , de exemplu , fuge spatele la orice plecare de pe loc de ani de zile , indiferent daca e cald sau frig.... Pur si simplu , din cauza aglomeratiei si a coloanelor zilnice , se depun particule din evacuare , se combina cu praful si este intotdeauna un strat alunecos ....care dispare doar dupa o ploaie zdravana , pt putin timp. E valabil pentru majoritatea locurilor unde se formeaza coloane zilnice si blocaje...
  8. Exact asta am facut in weekend , am controlat-o si .... cu rezervor ridicat , fara carene , capace , etc. Nici o urma de scurgere, pierdere, etc.
  9. Multumesc din nou pentru raspunsuri.... Stiu ca suna a Batman , Batman...dar insist , schimbarile au aparut strict in urma schimbarii evacuarii. Este o mobra care are parte de macar o verificare vizuala , gresare lant , verificare lichide , curatare , etc. in fiecare saptamana. Orice nefunctionalitate/mica problema ar fi fost observata inainte. Nu este cazul ... In plus , a inceput sezonul la sfarsitul lui Februarie , deci avea timp sa se planga. Nu exista nici un fel de lichide sau urme de lichid in carcasa filtrului de aer , nu pierde nici o picatura de benzina pe nicaieri. Si totusi , miroase ca si cum ar merge putin inecata...
  10. pentru problema cu consumul , fix la asta m-am gandit si eu , ca sunt sincer cu mine , dar imediat am constatat mirosul de benzina , evacuarea neagra ( desi nu fumega vizibil) si amestec bogat.... Schimbarea filtrului nu presupune nici o manopera complicata care sa implice ridicarea rezervorului sau carene date jos.Am ridicat rezervorul cand am schimbat bujiile , in iarna...dar te asigur ca nu am facut nici o ghidusie. Am incercat sa expun problema cat mai detaliat , nu stiu daca am reusit ....poate am lasat impresia ca sunt un pustan care si-a luat o mobra si dupa prima zi intreaba de ce miroase a benzina cand ii da pedale....nu e cazul. Topicul a fost creat pentru a ma lamuri de ce CDI-ul nu face corectia injectoarelor in functie de noile date si ce fac sa rezolv problema ....inteleg acum ca sonda lambda nu functioneaza in bucla inchisa , deci ar trebui probabil o remapare. Asta cred ca e clar , cel putin pentru mine e...e clar ca evacuarea permisiva a dus la aceste simptome. Cautam o indicatie in acest sens , mai ales ca manualul de service nu acopera problema , sau inca nu am gasit eu.Din pacate topicul s-a transformat in bascalie despre racirea cilindrilor...multumesc tuturor pentru raspunsuri , mai asteptam...
  11. Salut , Am si eu o problema , cred .... Date intrare : Honda CBF 600 PC43 , 2009 , injectie , 44 Kkm , filtru de aer schimbat acum 2 saptamani , bujii noi schimbate in perioada de iernare. Motor aproape identic cu Hornet , minus 20 cai. Problema : Miros de benzina dupa pornire si in mers ( la semafor , inainte de oprire , etc) si consum ridicat , 7,5 %, majoritar in oras. Motocicleta merge ok ,porneste ok, trage ok , viteza maxima fara greutate, nu sunt probleme - poate doar o usoara inconstanta a motorului la viteze constante foarte mici - de ex. cand trebuie sa merg cu 25-30 km/H constant. Insa , acum cateva zile am schimbat toba stock cu una aftermarket , Dominator , cu tot cu teava de legatura. Aceasta se conecteaza dupa sonda Lambda , care se afla in colectorul de evacuare. Nu stiu daca are legatura , desi suspectez ca are. Aveti idee ce se intampla , de unde miros-ul si consumul ridicat ? Pare ca merge cu amestec bogat ....dar de ce? Dau o bere , doua , trei ....bineinteles. Multumesc.
×
×
  • Create New...