Jump to content

bmdbmw

Membru
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About bmdbmw

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    1995
  1. Hazard sau nu, face parte din joc. La fel cum si altii au pierdut titluri din cauza trantelor si accidentarilor.
  2. @Cavaleru Nu e chiar asa simplu sa mai ia MM campionatul anul asta. Pana revine el (eu zic ca lipseste macar doua etape), Vin si Fabio strang minim 50 de puncte fiecare. Ar ramane 10 etape in care ar trebui sa cstige doar el si astia doi sa se incurce unul pe altul. Daca Vin sau Fabio ajung la 70 de puncte devine imposibil de recuperat in 10 etape. Singura sansa a lui MM e sa mai cada si restul si sa se prelungeasca campionatul cu cele 3 etape neconfirmate inca.
  3. Lorenzo la Ducati, e in stare sa vina sa ia titlul doar ca sa le arate ca au fost idioti cand nu i-au prelungit contractul.
  4. There is a winner: https://www.ferrari.com/en-EN/formula1/articles/carlos-sainz-scuderia-ferrari-season-2021-2022
  5. Max a avut un DNF mai putin si diferenta fata de Charles a fost de 12 puncte. Si unul din DNF-urile lui Charles e rezultat din frustrarea lui Vettel. Oricum o dam nu iese bine Vettel, clasamentul e pe puncte si el a fost mai jos.
  6. Cum adica nu a demonstrat? Ia explica-ne cum un rookie care l-a batut pe Vettel in aceeasi masina nu a demonstrat.
  7. Poate zboara amandoi si la Ducati vor veni Miller/Zarco.
  8. In articulul asta https://www.autosport.com/f1/news/118626/honda-radical-formula-1-engine scrie clar cine a venit cu ideea "tight package". "McLaren went aggressive with the aerodynamic concept on this year's car, and that put pressure on Honda to achieve the packaging required for the Woking team's 'size zero' dimensions."
  9. Tight packing era obsesia McLaren, Honda a facut motoarele dupa specificatiile lor.
  10. Lorenzo a activat Pit Limiter la start, de aia a plecat de parca impingea mobra :))))
  11. Leclerc o sa-l cam alerge pe Vettel, e la o secunda in qualy in conditiile in care are pe mana o caruta de Sauber.
  12. O fi auzit la nenea ala gras, chelios si nebun pe nume Christian von Koenigsegg ca un astfel de sistem consuma cu 10% mai putina energie ca supapele conventionale, consuma mai putin si e mai putin poluant. Dar na...voi stiti mai bine si stiti doar sa puneti intrebari nu sa argumentati. Cine are 5 minute poate citi aici una alta: http://www.freevalve.com/questions-and-answers/
  13. https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/6/red-bull-and-honda-agree-two-year-engine-deal-.html
×
×
  • Create New...