Jump to content

Tendon

Membru
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

About Tendon

  • Rank
    tramvaiofob

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Calarasi
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    CL 10 DON
  1. Odata cu inceperea noului an fiscal, am dori sa va amintim faptul ca aveti dreptul de a redirectiona 2% din impozitul pe venit aferent anului trecut catre o Organizatie Non-Guvernamentala fara scop patrimonial (non-profit). Asociatia pentru Invatamant Preuniversitar - Ciufulici se bazeaza pe ajutorul dumneavoastra. Tot ce trebuie sa faceti este sa descarcati formularul nr. 230 atasat acestui post (sau de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/decl_230_2008.pdf) si sa urmati pasii: 1. Completati sectiunea I. DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI 2. Bifati punctul (2) - SUSTINEREA UNEI ENTITATI NON-PROFIT completand numele (Asociatia pentru Invatamant Preuniversitar - Ciufulici), codul de identificare fiscala (28452375) si contul bancar (RO04 BRDE 120S V179 0533 1200), suma urmand a fi completata de un functionar public al ANAF 3. Semnati si datati documentul. Formularele vor fi depuse apoi la registratura ANAF. De asemenea, persoanele juridice pot sponsoriza o ONG, avand dreptul de a scadea suma respectiva din impozitul datorat statului pentru anul precedent, in limita a 20% (la suta) din impozitul anual datorat si in limita a 3‰ (la mie) din cifra de afaceri anuala. Persoanele juridice interesate sunt rugate sa ne contacteze la office@asociatiaciufulici.ro. Va multumim pentru sustinere!
  2. A mea e vitezana si plictiseala e cand trebuie sa o tin in frau prin trafic. Extazul ar fi cam asa: mers la drum lung, pus picioarele cu siretul pe scaritele pasagerului, o mana in acceleratie si cealalta cu cotul pe rezervor sprijinindu-mi barba... si mai-mai ca pot sa motzai asa intins Bonusuri... scos din viteza, suit pe shaua din spate cu picioarele pe scaritele de pasager si mainile pe rezervor... pozitia pilotului fantoma (it's gonna be a thing)... sa vedeti ce ciudat se uita lumea )
  3. ba voi aveti ceva cu mine =))
  4. atunci de ce dracu te-au mai pus sa mergi 50m cu mana ridicata la examen? cat despre ideea initiatorului... se pot dezbate zeci de pagini pe topicul asta dar tot imbecil o sa ramana... later edit: topicul, nu initiatorul... n-am venit sa jignesc...
  5. ca sa o iau puctual... 1. singurul senzor de care stiu e deasupra filtrului de aer, fix langa rezervor, verificat si e conectat, o sa ma mai uit in manual dupa alte chestii de genu asta.. buna idee 2. bazaitul se aude de fiecare data, dar la partea electrica nu ma bag pt ca mai mult ca sigur imi prajesc motoreta ... o sa ii spun cuiva mai indemanatic sa verifice chestia cu scanteia... pana una alta mai caut sigurantze ascunse poate poate e totusi una arsa pe undeva 3. am incercat cu bateria doar scoasa de pe redresor si la fel face, nu e sigur problema de baterie slaba 4. o sa imping la ea azi pana imi ies plamanii poate poate o porni mersi de raspunsuri si astept in continuare idei constructive
  6. la asta nu prea ma pricep... omu a pus mana deasupra injectoarelor si a spus ca "nu baga benzina"... am zis si eu... "aham" si am dat din cap probabil voia sa vada daca e problema electrica sau de alimentare (ma gandesc eu)... daca ajunge benzina unde trebuie sau daca e de la faptul ca nu dau bujiile scantei... o sigurantza arsa ceva.. dar ne-am uitat la sigurantze si sunt ok... edit: el a zis ca sunt injectoarele nu eu.. dupa cum am spus am priceperea in mecania a unui hipopotam ciung...
  7. mi s-a recomandat sa incerc sa o pornesc impinsa... si sa insist ceva timp cu impinsul... asta ar ajuta in cazul in care are ce-ai zis tu?
  8. buuun. crb 600 RR 2005 asta iarna bateria mi s-a descarcat de la frig. am incarcat-o, am incercat sa o pornesc la -10 grade... a pornit fara nici cea mai mica problema... am luat bateria si am tinut-o in casa... e incarcata si pana in ziua de azi. problema a aparut cand am incercat sa o pornesc din nou primavara... 15 grade +... pun bateria si observ ca invarte dar nu porneste. o las asa. n-a mai umblat nimeni la ea de cand a pornit fara probleme la -10 si pana cand nu a pornit la +15. acum cateva zile incerc iar. nimic. m-am uitat si eu la ce stiam... bujii si filtru de aer. bujiile le-am schimbat oricum si filtrul era ok... dar tot nu porneste... am chemat pe cineva mai priceput.. s-a uitat si a zis ca nu baga benzina (da, are benzina in rezervor) care poate fi cauza/cauzele? a... si bineinteles solutii mersi anticipat de raspunsuri
  9. da-le dracu de poze.. eu vreau filmul...
  10. http://www.ihateyoujulia.com/?id=02cc09b19...2ffb21b0decb39e linkul asta duce la o pagina in care un tip se razbuna pe o tipa ca l-a inselat, si pe masura ce se strang clickuri se dezvaluie mai mult din... ahm... razbunare ) si ca orice barbat porc normal la cap vreau sa strang 50 de clickuri... asa ca uitati-va ce minte bolnava (respect pt asta) pot sa aiba unii in materie de razbunari
  11. dintii mosule ca mana se reface singura.. dintii din fata sunt si vizibili si scump de refacut
  12. a donde estas "el apash" asta? ca ma bag si eu daca ne intalnim mai tarziu de maine la pranz... pana atunci nu pot )
  13. scuze ca postez offtopic dar caut si eu un moderator in vederea modificarii unui post care nu mai e de actualitate... PM va rog si va explic despre ce e vorba
  14. apropo de ce ti-a spus tipul cu R1 sau R6 sau cat ai zis ca era... ca fost posesor de touring si actual posesor de sport iti pot spune ca la sport nu prea conteaza frana spate... adica nu te incetineste... la touring simteam mult mai bine frana spate si puteam sa le folosesc concomitent, dar la sport n-are rost. si cum au zis multi inaintea mea, gresala ta a fost ca ai franat in curba. trebuie evitata frana in curba fie ca e cu fata fie ca e cu spatele. mai ales ca incepator. si de acord la faza cu discurile de frana... era si argumentul meu dar n-am fost destul de rapid. capacitatea de franare a unei motociclete (aproximativ orice model din cate stiu eu) este de 25% pe roata din spate si 75% pe roata din fata. sa te faci bine repede
×
×
  • Create New...