Sari la conținut

Misfit 1-5

Super Membru
  • Număr conținut

    581
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Misfit 1-5's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. incepe cursa bine, are cateva depasiri, dar daca nu se distanteaza de pluton, il depaseste ba Bradl, ba Hayden, Bautista, Dovi, Crutchlow nu mai zic. as fi curios daca ar mai concura pe vreo alta motocicleta daca in astia doi ani are rezultate slabe. personal as fi vrut sa-l vad in SBK, stiu ca suna cum suna, dar... chiar mi-as dori sa-l vad acolo, sa vad daca poate ceva. mi-as dori mult sa-l vad pe podium la mugello, chiar daca e doar pe 3. nu are nicio sansa la titlu, in schimb cred ca va castiga poate o cursa sau doua, pe podium cu siguranta va fi. omul asta a beneficiat de ceva ce putini piloti au pe langa talent: carisma. Stoner a fost un pilot extraordinar de motogp, dar niciodata nu a putut sa aibe priza la public ca Rossi. avand deseori scapari de comportament nasoale, vezi pumnul in umar lui de Puniet. eu cred ca de aici s-a si tras o mare parte a sicanelor dintre cei doi, faptul ca desi pierdea lejer pe Ducati in fata lui, Rossi tot era mai popular. Pedrosa nici atat, desi este un pilot destul de bun, este tacut, retras si timid in comentarii. JLO e JLO si cu asta cam atat, personal nu l-am placut niciodata, desi este un pilot bun, are un stil de pilotaj impecabil, nu are nimic specaculos. de carisma nu mai vb Marquez ,Crutchlow si regretatul Simoncelli au carisma. probabil din cauza stilului mai jovial si pus pe glume. Majoritatea celor se uita la sport, asta cauta, sporitvul in pielea caruia se pot pune, care le poate aduce bucurie cand castiga. personal mie-mi place mult de Guy Martin, om care desi a castigat alte competitii, la IOMTT nu a castigat niciodata. oricum, asteptam Mugello cu mult interes
  2. oricat de mult incerc sa simt un pic de compasiune pentru ce s-a intamplat... singurul lucru care ma misca este faptul ca acel copil este total nevinovat. motociclist esti... de obicei cand esti pe o motocicleta si o conduci, ca ai carnet sau nu e partea a doua. nu mai cautati sensuri marete pentru cuvantul motociclist. ah... un motociclist legal este cel cu carnet, un motociclist bun este un motociclist experimentat si cumpatat, asta e altceva. daca la 16 ani avea r6 si gonea cu 200 pe blvd e pur si simplu prostie pura... cam acelasi tip de prostie pura de care a dat dovada si imbecilul cu masina. si timpul trece... si oamenii devin din ce in ce mai teribilisti, cultura scade, aerele si impresiile cresc. pe de alta parte... toti se scuza si acuza, insa multe poame si-n cireada asta de comunitate care forjeaza din semafor in semafor si se dau sfinti, care se intalnesc doar sa tureze motoarele, sa deranjeze lumea cu tobele... (in cazul in care au) sau sa sparga seminte si sa mearga la liniute pe varianta. suntem toti o apa si-un pamant dar nu place sa ne auto-analizam.
  3. se vinde Yamaha Thundercat 1997 47000 de km. motocicleta se vinde impreuna cu urmatoarele : filtru de aer, scarite racing, filtru de ulei, parbriz double bouble, set bujii ngk,crashpad-uri aspect carbon, toate acestea nefiind montate. necesita cauciucuri, ulei si probabil baterie noua nu am pornit-o de ceva vreme, recunosc. pret 1550 de euro. o vand din motiv ca o perioada ma las de sportul asta, poate definitiv, inca nu stiu. singurul lucru care este montat pe ea este parbrizul. tinuta in garaj. mici defecte optice, are totusi o varsta, personal nu am cazut cu ea. pentru detalii telefon 0722 376 093 - Ionut
  4. Assalaaaaaaaam uscat, Brum-Brum. tine topicu' sus sa "vede lumea"
  5. mein internet ist kaput. apologies
  6. Bai eu o stiu pe Alexandra, prietena lui Ciu care sta pe Traian, de undeva... probabil ca ma insel! frumoasa plimbare! p.s.: Ana, le-ai dat praf in ochi, mama? :X
  7. Bai eu o stiu pe Alexandra, prietena lui Ciu care sta pe Traian, de undeva... probabil ca ma insel! frumoasa plimbare! p.s.: Ana, le-ai dat praf in ochi, mama? :X
  8. garantez seriozitate si promptitudine p.s. si tu-ti tii mobra afara ma tampule?
  9. brumarule, incet ma ca jignesti lumea. 'tusss fatza aia de peste! a fost o trasa foarte proasta, asta a fost, daca tie ti s-a infipt scarita-n asfalt acolo... mare lucru, nu exclud dar slabe sanse. se si aude si se vede momentul in care ai realizat ca trasa e catastrofala, viteza e prea mare si sfarsesti in boscheti, ai luat mana din gaz si dupa ochiul meu zic ca ai cam franat violent spate pana a rupt aderenta. eu stiu, mi s-a intamplat si mie, dar am redresat... de ce? pt ca nu am abordat pe strada, nici pe circuit chiar, vreo curba mai mult decat m-au tinut ouale. mi s-a intamplat sa raman si fara gaz pe curbe uneori si tot am redresat cumva. oricum insanatosire grabnica si un sfat umil sau accepta asta ca fiind o parere personala, nu te mai da pt aparatul foto, prietena sau prieteni, da-te pentru tine sa fii singur si sa ai satisfactia ca ai polizat scarita. eu cand am pus prima oara genunchiul jos era ora 8 dimineata dupa o noapte nedormita si nu era nimeni pe circuit in afara de mine si inca un prieten care era cu mobra in partea cealalta a circuitului. asfalt uscat si aderent.
  10. varsta conteaza putin, mai degraba as da vina pe educatie, sau poate pur si simplu e vorba de fire, pe care o pierdem cu totii cand e vorba de viteza. de ce sa fim ipocriti, tuturor ne place sa tragem de gaz. cei care vin din alte judete in Ct in sezon sunt foarte prosti soferi, poate din cauza nivelului de relaxare pe care-l au. am intors, si probabil o voi face in continuare, pe linie continua, asta atunci cand nu am incotro, dar de fiecare data, ma uit de 3 ori in toate oglinzile sau daca e necesar si nu sunt satisfacut dau geamul jos si ma uit in spate. unora insa, nu le pasa si noi, cei care incalecam zi de zi, ajungem sa platim pretul pentru greselile lor. vb unui prieten idiotul traiesti si cel nevinovat... stim noi. de prisos, mai e ceva de zis? ca a cautat-o moticlcistul ca nu a cautat-o, trebuie sa ne gandim ca poate maine o sa fie unul dintre noi. cat despre echipament, purtam chiar ieri o discutie pe tema asta. echipamentul nu te salveaza de la moarte, asta scrie si pe casti si pe costume. "may not prevent severe injury or death", asta zice deci o luam de buna. dar face diferenta, dupa cum zicea pe un site. sa-i fie tarana usoara baiatului! sper doar atunci cand mor sa platesc greseala mea nu pe a altuia.
  11. sunteti p'afara sau va place asa, ca de obicei, sa aveti motoare sa nu stiti cand sa schimbati optim? puterea maxima al unui motor nu e pe rosu, de fapt, cuplul scade dupa o anumita turatie, daca ati baga un ochi pe domnu' gugal, ati fi mai informati. daca nu aveti increderea in gugal... intrebati prieteni care se pricep. daca va uitati la datele informative ale unui r1 2001 ati vedea ca dezvolta o putere maxima de 150.00 HP (109.5 kW) LA TURATIA DE 10500 RPM. si un cuplu maxim 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) la turatia de 8500 RPM. dupa aceea puterea scade, pentru ca nu prea are sens sa faci un motor care sa dezvolte puterea maxima in turatiile maxime ale acestuia din mai multe motive pe care n-am sa stau sa le insir. ca sa fiu on topic, succes la delimitat desi nu prea vad rostul. daca schimbi dupa 10500 si turatia iti scade cu 500 tu vei fi mereu la puterea maxima a motorului. Mesaj completat nu pot sa editez postul, dar iata si un dyno chart, ce e drept e pt o yamaha r1 2000 dar in fine tot pe acolo
  12. Clive Barker....a fost o gluma....
  13. pe bratianu am fost cu 2 motociclete, una anul asta, una anul trecut. inginerul de acolo e foarte ok. recomand.
  14. nu blamez motociclistul, accidentul este clar din vina femeii. blamez MODUL in care a CONDUS motociclistul. moral este culpa comuna. aia nu s-a uitat, motociclistul a mers tare, TARE.
×
×
  • Creează nouă...