Sari la conținut

diles

Membru
  • Număr conținut

    166
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    DL650 / WR250R
  • Numar Moto
    WEE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    xj600s sv650n f650gs aprilia et50 piaggio bravo

Vizitatori Recenți Profil

1.070 citiri profil

diles's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Inca ma incurc de cutia asta.. nu ma scapa nimeni de ea?
  2. Multumesc pentru sfaturi. E clar ca nu m-am facut foarte bine inteles asa ca o sa reformulez: "Ce vreau: o capra de ~100kg pe care sa pot invata mai mult si pe care s-o controlez decent in padure/poteca - nu mi-e teama de putere cat de progresul mai lent pe ceva prea inalt. O s-o folosesc in unele weekend-uri, amatorial, incercand sa depasesc stadiul de "pamant de flori"." WRR-ul imi e perfect pentru ce fac astazi: oras, ceva touring si (foarte) soft enduro. Problemele mele cu ea sunt: 1. e grea! (135kg+ la gol), 2. e inalta pt enduro-ul pe care il pot eu azi. In concluzie cred ca o sa progresez greu pe ea. Din ce-am experimentat pana acum, nu imi e cea mai potrivita pentru prietenesti chiar si soft gen buzau sau curtea de arges. Simpatica sugestia cu upgrade la DL de 1000, insa deocamdata 650-ul mi se pare foarte ok (chiar si cu pasager).
  3. Salutare, am nevoie de ceva sfaturi. Sunt fericitul posesor al unei "aprobari" pentru "al treilea motor!" si vreau sa ma misc repede cu achizitia pana nu se dezmeticeste consiliul de familie. Ceva background: Calaret: 170 cm, 72 kg (la gol), oarecum incepator in endureala (avansat daca se numara si clavicula rupta pe coclau la o aterizare in cap ) Ce mai e in "garaj": - vstrom 650 din 2009 - parcursi cu el maxim 50 km anul trecut (din vina wrr-ului de mai jos) - yamaha wr250r/x 2008 - echipata atat cu kit enduro cat si sm - de vreo 2 ani doar cu asta ma dau prin oras si soft enduro Ce vreau: o capra de ~100kg pe care sa pot invata mai mult si pe care s-o controlez decent in padure/poteca - nu mi-e teama de putere cat de progresul mai lent pe ceva prea inalt. O s-o folosesc in unele weekend-uri, amatorial, incercand sa depasesc stadiul de "pamant de flori". Optiuni: 1. ktm 200 exc Avantaje: - pret mai mic (2-3000 E) - model mai raspandit, piese mai usor de gasit - intretinere mai decenta (2T) - 2T, fun factor++ Dezavantaje: - inaltimea mai mare - model mai vechiut la bugetul propus, risc mai mare sa incep cu ea in reparatii 2. ktm freeride 350 Avantaje: - inaltime mai mica, lumea zice ca e foarte potrivita persoanelor mai scunde si/sau incepatorilor - cuplu mare, modelul de 350 (4t) pare destul de tractoras - hibrid (trial/enduro) - ma gandesc ca prin dimensiunile si greutatea mai mica ofera mai multa incredere pentru incercat chestii mai hard (intr-un viitor in care eventual as vrea asa ceva ) Dezavantaje: - pret mai mare (4-5000 E) - incep sa mai serios gandesc daca sa vand vstrom-ul sau wrr-ul, insa ambele sunt foarte misto pe segmentul lor iar eu nu prea sunt dispus sa renunt nici la fun-ul din oras si nici la placerea drumului lung cu pasager. - putere prea mica? - aici e posibil sa aberez grav mai ales ca nu-s genul care sa se dea foarte tare 3. alte sugestii? Orice sfat e binevenit, multumesc anticipat!
  4. Se anunta inca 2 "clienti" cu wrr-uri pentru duminica.. Da' stau asa si ma gandesc, n-ar merge mai bine un buzau ceva?
  5. curatenie de toamna.. pentru zzr 600 D, donez urmatoarele: - juguri si ax - furtune frana fata - pompa frana spate completa - bloc comenzi stanga - cutie sigurante - pedala frana - fise + bobine contact pe pm
  6. multumesc frumos de sugestii, cred ca la astea o sa ajung si eu.
  7. Azi am ars-o pe offroad grav.. si cum aveam doar vstrom-ul la mine (wrr-ul era acasa ) evident ca am asezat-o nitel pe jos la viteza foarte mica. Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)? Fabio, parca la tine in curte vazusem o stroama cu asa ceva.
  8. intre wrr si wrx difera doar urmatoarele: dimensiuni roti/gume, disc fata mai mare pe x, implicit etrier fata diferit pe x, pompa frana fata de capacitate mai mare pe x (insa sunt compatibile intre ele). x-ul e cu 110/70/17 si 140/70/17 pe fata respectiv spate. foarte recent mi-am completat si eu setul si cu pompa frana+conducta dedicata pt x, etrier aveam deja - acum cand fac swap schimb doar rotile si sistemul frana fata cu totu' - fara aerisiri si alte minunatii.
  9. wr250r sau wr250x (aceeasi jucarie insa cu roti de SM). citeste un pic despre ea si-o vezi ca asta vrei. a nu se confunda cu wr250F, n-au nimic in comun (in afara de nume). in italia te incadrezi la bugetul ala, dupa negocieri, evident.
  10. @robertkiran, am vazut ca n-ai avut poza cu wrr-ul.. ia de-aici sa-ti alegi! ontopic: eu as re-alege un wrr sh - daca ai rabdare sa cauti (mai ales in perioada asta de iarna) se gasesc modele ok prin italia. cu ~3k poti aduce in tara ceva dragut si foarte putin folosit. baietii au dreptate cand zic ca tehnic ce vrei tu s-ar putea face si cu vacuta, cum si la mine s-ar putea probabil cu vstrom-ul - insa n-ar mai fi nici pe departe atat de fun. eu de cand mi-am luat wrr-ul ma uit ca folosesc vstrom-ul din ce in ce mai putin. so, pe principiul "motocicleta ideala "e" cel putin doua".. fa ce stii ca trebuie sa faci!
  11. huoo.. unde era butonul ala de rrrreport post?
  12. Foarte tare! V-a iesit si urcarea aia de care era colegu' Romica ingrijorat?
  13. ceva light de sambata si 2 surori ratacite prin baiului duminica
×
×
  • Creează nouă...