Sari la conținut

ivanp

Super Membru
  • Număr conținut

    2.206
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    pilcs@yahoo.com
  • Skype
    0730713875

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1900
  • Motocicleta
    bill 1200, lea 250, bubu 150
  • Club
    anonimi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    TA650, DL650, Rebel 250, SH150

Vizitatori Recenți Profil

2.475 citiri profil

ivanp's Achievements

  1. Salut, Daca doreste cineva un set de scarite usor mai coborate si cu (sau fara) cauciuc de amoritzare (https://sw-motech.com/en/bike/BMW/R1200GS/2012/R12+-K25-/products/ergonomics/footrests/4052572039274.htm) am un set nefolosit de vanzare - 70eu. Au fost luate pt un RnineT dar la RnineT scaritele originale sunt ok (si coborate si amortizeaza bine). Multumesc, Paul
  2. Salut, Din amintiri erau cele de Aprilia Tuono ... care si alea in timp si la caldura - se lasau un pic. Gen astea - https://www.strongmoto.ro/cumpara/oglinda-moto-stanga-aprilia-tuono-r-1000-1432?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwMLmt5n8hQMVf0NBAh0BtQgLEAQYASABEgINLfD_BwE Cele OEM poate nu sunt cele mai aratoase si merg si pe post de paravant dar isi fac treaba. Daca ai motocicleta de putin timp - mai ai un pic rabdare pana te obisnuiesti cu ele si va fi ok. numai bine!
  3. Salut, Are cineva prin debara un parbtiz de K25? Cauta un prieten si am zis ca intreb si aici. Merci!
  4. Salut, Pt lampf - e un bec fatza dus- cel mai probabil ala mic de pozitie ca sigur faza scurta sau lunga l-ai fi remarcat.
  5. Salut, incearca sa lasi peste noapte circuitul sub presiune - leaga maneta frana cu o fasheta/something. Sunt curios daca a doua zi prinde mai bine. A fost la un moment dat o solutie citita - n-am gasit o explicatie logica dar nu ai nimic de pierdut sa incerci. Numai bine, paul
  6. Salut, Da, eu wilbers am pe gs-ul meu doar ca prietenul cu gsa 2017 nu pare preagatit sa scape de 1500 euro pt a schimba suspensia, probabil ii mai trebuie un pic de timp de acomodare. Mai o intrebare, va rog, pentru cei care au buton de avarii separat - cand se taie contactul - se stinge instant sau ramane aprins aproximativ 1 min pana zfe-ul taie alimentarea complet? Merci, Paul Later edit - s-a lamurit - se stinge dupa un minut de la taiat contact. stima, paul
  7. Salut, Stie cineva daca se poate face rebuild undeva la un telescop fata pt gsa 2017 cu esa? Merci, paul
  8. Salut, Vezi aici - https://dezmembrez-moto.olx.ro/ sau un tel la Catalin - 0727207310. bafta, paul
  9. Salut, Caut pentru un prieten un cardan de 1200 gs 2008 ... daca stie cieneva ceva ... merci! Stima, paul
  10. Salut, Caut grup GSA 2006, I=31:11=2,82. Daca stiti pe undeva de vanzare - merci! numai bine, paul
  11. Salut, Ma refeream la contrapiulita de blocaj - nu cea care apasa direct pe rulment. Nu mi-au placut niciodata teoriile bazate pe cum simti - cand schimbi de doua ori in viata motocicletei rulmentii de la jug - este greu sa ii strangi corect bazat pe feeling si experienta. De aceea prefer teoriile bazae pe cuplu - strangi la x cuplu si juma/sfert de tura inapoi. Cat timp procedura este data de producatorul motocicletei - nu m-as stresa asa tare ca se strica rulmentii. De procedura pentru vstrom nu am citit niciunde cum ca ar fi gresita si rulmentii au crapat ulterior mult mai repede. La modelele anterioare se strangea la 45nm si sfert/juma de tura inapoi in functie de cum simteai apoi ghidon ca misca stanga/dreapta. Evident ca poti folosi si varianta de strans la simt dar exista un risc destul de mare sa trebuiasca restranse piulitele cand se aseaza rulmentii dupa ceva vreme si sa dai din nou jugul superior la vstrom jos ... nu a fost niciodata o distractie. Bafta cu schimbatul, sigur o sa fie ok. numai bine, paul
×
×
  • Creează nouă...