Jump to content

ivanp

Super Membru
  • Posts

    2,185
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    pilcs@yahoo.com
  • Skype
    0730713875

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1900
  • Motocicleta
    bill 1200, lea 250, bubu 150
  • Club
    anonimi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    TA650, DL650, Rebel 250, SH150

Recent Profile Visitors

1,561 profile views

ivanp's Achievements

  1. Salut, Nu e chiar asa mare bataia de cap precum se spune. Eu am schimbat in 2016-2017 si de atunci nu au mai fost probleme. La fel cativa amici. Din cate stiu trebuie facuta calibrare - gs911 si banda uscata. Nu cred ca se potriveste sonda normala de pe 2012-2013 fara ceva modificari - mecanismul de citire nivel benzina la 2008-2009 cred ca e apogeul complicatiei de dragul complicatiei - nu cred ca puteau gandi un mecanism mai complex ... Pe aici parca erau niste idei dar nu am urmarit cu atentia - https://www.ukgser.com/forums/showthread.php/509657-Fuel-strip-to-float-conversion-complete-guide Bafta, paul
  2. Merci, mai insist luni cu ai mei local aici. Hai ca am lamurit. Pentru kituri moto - distribuitori in Romania sunt doar cei de la Autonet. Codul pentru F800 2008 - KITG-45M - 133x2 costa, termen de livrare cam 10 zile. pentru alte motociclete: https://vsmeus.promo.skf.com/acton/media/29330/two-wheeler https://moto.innteck.info/
  3. Salut, A reusit cineva sa gaseasca o sursa pentru kit-uri de furca (simering ulei+praf) de la SKF? 45M pare sa fie cel potrivit pentru F800GS/2008 dar cu distribuitorul local SKF zice ca ei nu au asa ceva si bat campii. Alte simeringuri de calitate? all balls (FDS56-149 pare pt furca de 45mm)? Multumesc, paul
  4. Ah, inteleg ce vrea sa faca si ce dimensiuni sunt de interes - 13.5 x 8.4 x 2.3 cm - le-am luat de pe site-ul garmin dar pot masura si la ruleta.
  5. Salut, Da, este gps pt moto - nu am specificat pentru ca am presupus ca se stie. Eu pt moto l-am folosit si foarte putin pt auto. Sigur iti dau dimensiuni - doar sa imi zici ce anume te intereseaza: dimensiunile device-ul sau dimensiunile suportului moto? Numai bine, Paul
  6. Salut, Vand GPS - Garmin Zumo 660. In stare buna, nu are defecte, poze detaliate sunt atasate. L-am cumparat second hand acum un an de zile, i-am achizitionat suport auto, husa protectie, capac suport moto, harta si inlocuit display-ul - cel vechi era usor matuit intr-un punct. Pentru specificatii - https://buy.garmin.com/en-US/US/p/15000/pn/010-00727-00#specs. Pachetul contine: - gps garmin zumo 660, card 16GB - suport moto cu capac - suport auto - husa protectie - harta Europa lifetime Contact - 0730713875, trimit prin curier. Timișoara Pret 240EU.
  7. Salut, Stii cumva ce eroare logheaza? La modelele de dinainte de 2008 era o problema cu carbunii care se blocau in suportul de alama. Nu stiu daca este aceeasi situatie. Daca este o problema de mecanica interna valve - cum zicea si luv - trebuie o firma specializata. numai bine, paul
  8. Salut, De gasit se gaseste, problema la Castrol Optimol este ca nu specifica procentajul de MoS2 - cel care conteaza la o pasta folosita pentru preluarea presiunilor - https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/104BC52BC4CE1D06802577960030186B/$File/453856_XI_en.pdf Evident - este mai bine decat deloc.
  9. aveam in cap 10000 - intervalul standard de service bmw. de ce a iesit 12000 - nu are rost sa detaliez. din pacate nu cred ca eu pot sa iti raspund la intrebarea de ce nu isi rectifica problema. nu am idee ce garantie a avut motocicleta in cauza, ce e clar ca nu mai are garantie si nou cardanul costa 5700 de lei din ce vad - 33738531102. si eu sunt convins ca nu eu am descoperit America.
  10. Salut, Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC. Din pacate pe unele exemplare - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri. In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion. Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan. GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga. Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina. Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2). Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand. Numai bine, paul
  11. Salut, PPR pe post de distantiere ... Daca vrei sa faci ceva - uita-te la Ricor (cu arcurile OEM). Stima, Paul
  12. Salut, Mai este disponibil - nu si-l doreste nimeni? Merci, Paul
  13. Salut, Tot am zis ca o sa scriu despre eBike - super tare mi s-a parut - https://ermtelematics.com/products/starlink-ebike. Consumul este cat zic ei ca am masurat: Active Mode 20-80 mA Transmit Mode 160-300 mA Power Save Mode (GPS & modem off) 2.3mA Are baterie de backup interna de 750mAh. Daca e corect configurata - consum 2.3mA - vis. Ce mi s-a mai parut interesant - poti sa ii configurezi modulul GPRS (cel putin in trecut Iulian nu zicea prea multe despre asta ca e un pic de bataie de cap la configurare) si poti sa iti inrolezi device-ul pe un site gratuit de tracking - gps-trace.com de exemplu si ai istoric de trip-uri 30 de zile. Iti vezi online locatia si ce mai era fain - aveau share location - un link pe care il avea familia cand plecam in ture. Numai bine, Paul
  14. nu este zgomot " de rahat ... de stricat" ... este un zgomot care ofera personalitate ... solutia tehnica nu e chiar proasta ... este doar incompleta, subdimensionata - rulmentul logic de care povestesti (rulmentul de presiune) este in partea cealalta a axului ... in corpul cilindrului receptor de la ambreiajul hidraulic si ar trebui sa preia miscarea de rotatie a axului - este o solutie "inovativa"! (cateva poze in postul acesta - https://motociclism.ro/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/page/280/?tab=comments#comment-4198726)
  15. Ar trebui sa se poata modifica cu gs911 sau la BMW din mile in km. stima
×
×
  • Create New...