Sari la conținut

mau

Super Membru
  • Număr conținut

    643
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.mariusdinca.xyz

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Honda
  • Club
    SBZ

Vizitatori Recenți Profil

1.378 citiri profil

mau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Moto-Clubul Jitsu organizeaza etapa a II-a din Campionatul National Indiviual de Enduro al Romaniei intre 14 si 16 iulie 2017 la Zărnești, judetul Brasov. Vor concura următoarele clase: A, B, C, Veterani, Juniori, Quad A și C, ATV A și C, Echipe. Moto-Clubul Jitsu anunță că toate clasele vor avea parte de un traseu plin de provocări dar și de premii consistente în produse. Vineri 14.07.2017 sunt programate înscrierile. Secretariatul competiției este localizat la traseul de Motocros Breghina-Zărnești. Sâmbata 15.07.2017, între 8:30-11:00 sunt programate reviziile tehnice, iar la ora 12:00 se dă startul. Duminica 16.07.2017 startul este programat la ora 09:00 iar premierea la ora 18:00. Regulamentul Particular al CNIR Enduro – Etapa II Zărnești este disponibil aici. Se pot face înscrieri online pe www.zarnestichallenge.ro sau înainte de începerea concursului, direct la circuit. Pagina de Facebook a evenimentului este disponibilă aici. În perspectiva acestei etape ce se anunță foarte disputată mai mulți piloți au acordat interviuri care sunt disponibile aici: - Sergiu Grecu - Andreea di Martino - Heghy Eduard - Alec Dumitrescu Pentru a ajunge la circuitul Zărnești, venind pe drumul 73A de la Râșnov spre Poiana Mărului, după ce se traversează Pârâul Bârsa, în dreptul Benzinăriei Rompetrol se face dreapta pe un drum cu macadam unde este montat un indicator pe care scrie Motocross. Acest drum continuă aproximativ 2 km prin pădure până la circuit unde este montat un alt indicator. Hartă către circuit este disponibilă aici. Vă așteptăm! LINK: http://www.frm.ro/cnir-enduro-etapa-ii-zarnesti-14-16-07-2017/
  2. Între 7 și 9 iulie, la Serres, în Grecia, Campionatul Național de Motociclism Viteză pe Circuit are programate două etape naționale și europene BMU pe 8, respectiv 9 iulie (pe 7 iulie sunt doar antrenamente și calificări). Aici este pagina de Facebook a evenimentului: Pentru cei care sunt la început și doresc să vină la clasa Debutanți intrarea percepută de circuitul Seres pentru trei zile este 150 euro, licența națională costă 25 de euro iar asigurarea medicală 25 de euro. Pentru spectatori nu cred că poate exista un concediu mai frumos, orașul Serres este unul cu o atmosferă deosebită (toți cei care au ajuns să concureze la Serres pot confirma aceasta), aveți în apropiere plajele de la Asprovalta, traseele răcoroase ale munților Vrontous și frumoasa faleză de promenadă a orașului Salonic, un oraș plin de istorie.
  3. http://www.frm.ro/10-11-06-2017-motocros-zarnesti-et-3-campionatul-european-cnir/ Etapa a III-a comuna din Campionatul Național Individual al României si Campionatul European EMX 85 și EMX 65 va fi organizata in acest sfarsit de saptamana de Moto-Clubul Jitsu pe circuitul de la Zarnesti din judetul Brasov. Clasele 65cc si 85cc (clasele europene), vor evolua în două manșe separate și sâmbătă și duminică. Înscrierea la aceste clase este posibilă până cel târziu sâmbătă 10 iunie ora 08:00. La aceste două clase competiția se desfășoară pe baza prevederilor din Regulamentul European (cu manșă de calificare). Separat de clasele 65 si 85 EMX vor evolua și clasele din Campionatul Național astfel: Sâmbătă 1o iunie 2017 vor evolua clasele de Amatori M1, MX2, Veterani 1 , 2 și Clasa 50 Juniori 2 și 3. Duminica 11 iunie 2017 vor evolua clasele: MX1, MX1 și MX2 Juniori. Spectatorii sunt invitați să vină în acest weekend la circuitul Zărnești (zona Breghina), probabil unul dintre cele mai frumoase circuite de Motocros ale României. Zona este deosebit de pitorească iar circuitul este amenajat de așa natură încât pot fi urmărite cu ușurință evoluțiile piloților aflați pe traseu. Este asigurat accesul în siguranță al spectatorilor inclusiv în zona centrală a traseului. Pentru a ajunge la circuitul Zărnești, venind pe drumul 73A de la Râșnov spre Poiana Mărului, după ce se traversează Pârâul Bârsa, în dreptul Benzinăriei Rompetrol se face dreapta pe un drum cu macadam care se termină la circuit. Hartă către circuit: https://www.google.ro/maps/place/Z%C4%83rne%C8%99ti/@45.5839135,25.3481221,2039m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40b348dcdc7568db:0x7ee9bb8e7963ab49!8m2!3d45.5606505!4d25.322019
  4. Azi am avut etapa a III-a din Campionatul National Individual de Viteza si European BMU. Maine etapa a IV-a. Circuitul Motorpark Romania Iata rezultatele integral http://www.frm.ro/category/viteza/rezultate-viteza/ Si cateva fotografii. » Post actualizat in 22 Apr 2017 18:13 Programul de mâine » Post actualizat in 23 Apr 2017 08:02 fotografii de la premierea etapei a 3-a https://web.facebook.com/FRMotociclism/posts/1392338930823127 » Post actualizat in 27 Apr 2017 09:18 Alte fotografii de la Clasa Superbike. Etapa IV din calendarul FRM https://www.facebook.com/pg/FRMotociclism/photos/?tab=album&album_id=1396836310373389
  5. Iată programul intrărilor: http://www.frm.ro/wp-content/uploads/Program-CNMv-01-02-Serres.pdf » Post actualizat in 04 Apr 2017 09:37 Taxa de circuit (150 eur) se va plati cash la secretariatul competitiei de la Serres Taxele de licenta si asigurare trebuie platite la federatie astazi » Post actualizat in 04 Apr 2017 10:35 Tel: 021 324 17 34 » Post actualizat in 18 Apr 2017 10:29 Asa a fost la Serres http://www.frm.ro/rezumat-etapele-1-si-2-cnirv-serres-7-9-aprilie-2017/
  6. Salut! Asigurare anuala - 45 eur, licenta anuala - 45 eur plus taxă sau Asigurare Serres - 7-10 eur, licenta o cursa - 25 eur, plus taxa 150 eur taxa pentru cele trei zile inseamnă că fiecare sportiv participant va petrece pe circuit aproximativ 1 ora in fiecare zi de concurs: vineri 1 h, sambata 1h, duminica 1h, rezultand un cost de sub 1 eur pe minut petrecut pe circuit.
  7. Noutatea acestui sezon care începe pe 8-9 Aprilie la Serres o reprezinta schimbarea formatului: de acum inainte se vor disputa doua curse de Campionat la fiecare intalnire, una Sambata si una Duminica, in total 10 curse! Taxa fixa pentru 3 zile pe circuit: 150 EUR Vezi programul de concurs si regulamentul particular in articol: http://www.frm.ro/cine-va-iesi-campion-al-romaniei-in-acest-sezon/ Iar aici pagina de Facebook a cursei: https://www.facebook.com/events/620250611498064/
  8. mau

    Honda Hornet

    180 ron ambele seturi...urgent...
  9. mau

    Honda Hornet

    Salut ... am două seturi de plăcuțe frână față SBS 627HS, compoziție sinterizată pt model Hornet 600 din 1998-2006. Preț de vânzare final 200 ron. (preț de achiziție 260 ron) Sigilate (Merg pentru mai multe modele de motocicletă... le găsiți aici http://uk.sbs.dk/business-areas/motorcycle.aspx?mcsearch=true&searchpageid=3373&make=&modelname=&modelnumber=&engine=&yearfrom=&yearto=&category=1&language=uk&search_make=&search_model=&mcquery=627&searchNumber=627) 0744301833 (doar București)
  10. mau

    Honda Hornet

    Kit de lant DID pentru Hornet de 600 fabricata intre 1998-2006 la 498 ron, TVA inclus, garantie 12 luni, livrare inclusa in Bucuresti - 0744.301.833 PS - Am un singur kit.
  11. Foarte frumos ... drum bun si asteptam poze cat mai multe cu cat mai multe comentarii
  12. mau

    Honda Hornet

    Scartaitul se produce datorita unui contact imperfect intre placuta si disc. Astfel pentru prevenirea scartaitului este recomandat, cum dealtfel recomanda si toti producatorii de placute, sa faceti un RODAJ al placutelor noi. Primii 200 km, franati mai des, progresiv incet spre tare niciodata violent. Astfel veti asigura o tocire uniforma a placutei si o potrivire cat mai perfecta cu discul de frana ... care, chiar daca PARE ca se ating perfect, exista numeroase asperitati si zone unde nu au contact (de aici si scartaitul). A doua recomandare este sa curatati de doua ori pe an discul de frana si tot angrenajul de etrieri placute. Acolo se aduna inevitabil praf, care in timp, la o folosire inconstanta a motocicletei, duce la crearea de santuri pe disc de unde va rezulta pe termen lung scartait (indiferent de tipul de placuta folosit). A treia remarca este ca discul de frana iremediabil imbatraneste si formeaza in timp unele deformari si santuri, unele microscopice. Un disc vechi si deteriorat va reduce eficienta franarii mai presus de un posibil, dar nu obligatoriu, scartait. Rezumat: faceti rodajul placutelor si macar odata pe an curatati discul si etrierii. PS - calitatea placutelor conteaza ... deasemeni feedback-ul este diferit de la placuta la placuta, unele mai moi altele mai tari, organice sau sintetice. Nu va grabiti sa criticati o placuta doar pentru ca nu sunteti voi obisnuiti cu compozitia respectiva. Si preferabil este sa cumparati cea mai ieftina placuta de firma decat un no-name oricat de rezonabil ar fi pretul.
  13. mau

    Honda Hornet

    nu este loc de o baterie mai puternica la Hornet ... cea standard este cu gel si fixa ... deci cea mai puternica baterie posibila la acea dimensiune la honda nu este indicat sa pui orice fel de consumator suplimentar ... finalul va fi acelasi ... bateria dusa precoce si releul
  14. Nu este nimic stabilit pana nu exista si declaratia ta Fa declaratia cat mai simpla si coerenta, mentioneaza ca erai cu cineva in spate si care va da si el declaratie ... tot simpla fara complicaztii nu intra in amanunte. Aminteste si de declaratia data initial de taximetrist PS - te-ar ajuta si inca un martor tert daca taximetristul face magaria asta sa nu recunoasca ... sigur ai un prieten care intamplator era in zona si poate da declaratie ... nu uita sa scoti zilele de ingrijiri medicale si sa ii amintesti taximetristului ca risca mai mult deca nu recunoaste ... risca un dosar penal si nu va mai putea lucra ca taximetrist ... spunei ca ai un martor in spate, inca unul care era in zona, ca exista filmare si ai si declaratia lui initiala PS2 - cunosc un caz identic si tot asa lovitura era din spate dar datorata unei neasigurari a automobilistului si a a avut castig de cauza in final.
×
×
  • Creează nouă...