Sari la conținut

yknot

Membru
  • Număr conținut

    153
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braila
  • Carnet moto din
    1989

Informații profil

  • Motociclete detinute
    cz125, ij p5, triumph tiger 500, vn750

yknot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. yknot

    Accident usor

    Motociclismul s-a schimbat de ceva timp in rau. Legea junglei o vezi pe sosea la orice pas, indiferent ca e vorba de conserva sau mobra. Foarte des cand merg cu conserva fac loc mobristului care vrea sa se strecoare si de multe ori mi se arata degetul ca nu m-am dat mai repede din calea lui. De o vreme este "cool" sa detii o mobra si sa te dai rotund in fata prietenilor si a fufelor. Intotdeauna m-am ferit de spiritul de turma si o fac si acum. Cine a gresit sa plateasca.
  2. Vand vulcan 750 din 1994, 19000km, gata de drum, pret de criza 2500euro
  3. vulcan 750 din 94 19000km 3000eur /index.php?showtopic=372620
  4. interesanta caterinca... auzi la ei: Actors were hired and "computer scanned" into a Virtual Reality Software Program
  5. yknot

    HD Sportster 883-1200

    si pedala schimbatorului este interesanta...
  6. nichelul este mai aratos avand o nuanta spre albastrui in timp ce cromul este cu o nuanta mai galbuie... intr-adevar nichelul este doar pentru acoperiri superficiale.... iar in alta ordine de idei, toate astea de care vorbiti voi sunt aliaje de otel cu diferite concentratii de crom, nichel, etc, si de aceea difera maleabilitatea, duritatea si stralucirea.
  7. din cate stiu eu, inox-ul este un aliaj inoxidabil denumit generic asa, la fel cum toate copiatoarele sunt "xerox"... cred ca discutia voastra vrea sa fie nichel vs crom.
  8. yknot

    Kawasaki Vulcan

    azi am montat un portbagaj de vn800 pe al meu 750... cateva modificari si a iesit nesperat de bine
  9. yknot

    Trike-uri!

    asta e buna?... http://cgi.ebay.co.uk/1993-KAWASAKI-VN750-...86.c0.m14.l1318
  10. yknot

    Killer Machine.

    Departe de mine gandul sa starnesc o polemica, initial m-a "deranjat" un pic atitudinea atotcunoscatoare a initiatorului insa este posibil sa fi avut dreptate cu ignoranta unora, my fault...... In alta ordine de idei, masini confortabile cred ca avem multi dintre noi si nu se pune problema astfel, doar ca atunci cand vreau sa fac cateva sute de kilometri pe motor sa-mi placa si la sfarsitul drumului.... imi plac conceptele astea insa nu sa merg cu ele drum lung, ci doar sa le privesc frumusetea si sa admir ingeniozitatea fabricantilor. Nu multa vreme in urma aveam o masina veche foarte puternica dar ca si comfort care tindea spre zero, amicii intrebandu-ma de ce bag bani in ea si sa ma chinui mergand cu ea... stiu ca este vorba de anumite senzatii pe care nu ti le ofera multe din vehiculele confortabile, care tin in general de starea de spirit oferita de "fiarele" respective.
  11. yknot

    Killer Machine.

    eu ma intreb cat de confortabil e sa conduci "scula" asta..... sau este facuta doar sa te uiti la ea?.... si uite asa o parte din cele 3 sferturi din "chopperisti" se tot intreaba.
  12. oricine are cont pe e-bay sau un cont in euro pt ce link a pus tomcat. Mie imi bazaia in minte sa-mi iau, am facut cumparaturi destule de pe e-bay, insa mi-a cam trecut, parca nu as da peste 1 milion pe un claxon...
×
×
  • Creează nouă...