-
Număr conținut
6.271 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Budd's Achievements
Newbie (1/14)
-
Riding My bike in UK(transport/inscris/drumuri/legi etc)
topic a răspuns lui Budd în nervOptikul MAREA BRITANIE
Plm, daca si in UK mobrele sunt scumpe ... -
Oricum vremea e de rahan la Nurburg pe 13.
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Budd în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
-
Brussel : 100% sanse de ploaie, 0 ore de soare, 10 mm ploaie sambata. Ne gandim. Poate se razgandesc si astia de la meteo
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui Budd în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Adunat cap la cap probabil ca vreo 3-4 saptamani. -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui Budd în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Dintre toate modelele de BMW pe care le-am avut, GS/A m-a dezumflat cel mai mult. Nu e deloc enduro si deloc touring. Un fel de cal magar, greu, inutil in oras sau in ambuteiaje. Usor de adresat problemele de zi cu zi daca ai minim de cunostinte mecanice. Piesele, la fel de scumpe ca la Honda sau Kawa/Suzuki. Daca m-am atasat de un model de la BMW atunci ala este R1200C si este singurul meu regret ca am schimbat-o cu un GS. Ar fi trebuit sa o tin si sa las GS-ul. Acum am un K12S si nu ma indur sa o dau pentru ca pur si simplu nu mi-a facut probleme in 15.000 km. Nici nu ma mai sui asa de des pe mobra, corect. In anii astia si dupa vreo 7 motociclete detinute am ajuns la concluzia ca toate sunt la fel. E vorba doar de impulsul de moment cand iti cumperi o mobra. Parerea mea categorica este ca poti distra la fel de mult cu o mobra de 1000 coco. Pe scurt, sunt fani ai unei marci si sunt hateri ai aceleiasi marci. Adevarul nu este la niciuna din aceste doua categorii. Just ride. -
Cea mai mare pedeapsa e suspendarea permisului sau confiscarea vehiculului. Faptul ca te-au lasat sa pleci fara vitezometru poate lucra in avantajul tau, inseamna ca nu a fost asa grava smecheria. Permisul romanesc ESTE permis european indiferent cum o dai. Nu exista momentan un format standard pe care sa scrie acest permis este un permis "european". De obicei poza se face din spate pentru a prinde si mobrele In Germania e distractie cu mobra pt. ca-ti fac poza din fata.
-
Nu stiu cum e in Belgia insa banuiesc ca poti contesta orice amenda. Insa daca nu ma insel va trebui sa o platesti inainte. Io zic ca iti pot da amenda pentru simplul fapt ca nu ai avut vitezometru. Bine ca te-au lasat sa pleci linistit.
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui Budd în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ai cauciucul spate uzat. -
Kilometrajul? Ma indoiesc. Vorbim despre smecheria aia care-ti arata cati kilometri a parcurs mobra, corect? Daca vorbesti de ... indicatorul de viteza atunci e obligatoriu si in Belgia dar si in Olanda chiar daca mobrele nu necesita ITP. Vezi ca sunt intrebari in cartea de circulatie pentru examen si sunt 2 intrebari exact cu asta. Un am gresit-o pentru ca la ambele intrebari iti arata ceasul ala cu indicatorul de viteza si cu kilometrajul si am crezut ca se vb la ambele despre indicatorul de viteza. Una din ele era ... kilometrajul si evident, am gresit-o
-
Kali,daca ai nevoie de ajutor (eu tocmai am radiat un motor pe care l-am trimis in Danemarca,deci EU) ai numarul meu de telefon pe PM.
-
La Travelex treaba asta este un service deci va costa bani daca vrei sa o faca pentru tine. Iesi aproape gratis daca o faci tu (mai putin asigurarea si numarul provizoriu) asa : Ca sa radiezi un vehicul din Olanda trebuie sa mergi la RDW (de unde vei obtine uitvoerverklaring care tine si loc de export declaration daca vrei sa o duci intr-o tara non EU). Cel care radiaza va trebui sa aiba: - un ID act - partea IB din Tenaamstellingsbewijs (proprietarul o are) - Overschrijvingsbewijs (proprietarul o are) - numarul de inmatriculare (da, tabla) - va completa uitvoerverklaring - va pastra copia verde (cea alba o va da noului proprietar) - daca ceri un numar provizoriu (uitvoerkentekenplaten) va trebui sa platesti la un astfel de fabricant - daca intentionezi sa aduci vehiculul cu numar provizoriu pe roti va trebui sa-l asiguri (olandezii nu cerceteaza asta insa daca esti prins ai pus-o grav) La RDW dureaza cam 5 minute (inclusiv completarea formularului). Este o idee foarte buna ca proprietarul vehiculului sa faca radierea. O asigurare provizorie se poate face pe net . Ai bevoie de numarul provizoriu si de formularul de radiere. Baga in google asta uitvoerverzekering exportverzekering. Nu stiu daca e nevoie sa mergi la ei sa iei o hartie, de obicei numarul de polita e cel care conteaza. Eu am mers o saptamana cu un stick it pe care aveam numarul de la polita de asigurare. Nu e legal insa nici nu-ti pot spune ca nu esti asigurat pentru ca se poate verifica informatia. PS: oricum, proprietarul stie exact ce are de facut.
-
In EU nu exista taxa de import. Probabil e vorba tot de o taxa de prima inmatriculare insa ca si la olandezi, sub alt nume.
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui Budd în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Mosh, incearca aici : http://www.bmw-motorrad-store.co.uk/bmw/motorcycle-luggage/bmw-locks-key-cylinder.html