Sari la conținut

Budd

Super Membru
  • Număr conținut

    6.271
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    fepuras

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    R1200C
  • Numar Moto
    MY-67-VB
  • Club
    Podu Olt Bikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    M800,GSR600,R1200C,V65,R1150GSA,K1200,R1200CS,VT1100C

Vizitatori Recenți Profil

2.056 citiri profil

Budd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Budd

    Romanii din Belgia

    Las-o cum a picat
  2. Budd

    Romanii din Belgia

    Oricum vremea e de rahan la Nurburg pe 13.
  3. Am pus ragpipes ca sa maschez uratenia de la headere.
  4. Budd

    Romanii din Belgia

    Brussel : 100% sanse de ploaie, 0 ore de soare, 10 mm ploaie sambata. Ne gandim. Poate se razgandesc si astia de la meteo
  5. Dintre toate modelele de BMW pe care le-am avut, GS/A m-a dezumflat cel mai mult. Nu e deloc enduro si deloc touring. Un fel de cal magar, greu, inutil in oras sau in ambuteiaje. Usor de adresat problemele de zi cu zi daca ai minim de cunostinte mecanice. Piesele, la fel de scumpe ca la Honda sau Kawa/Suzuki. Daca m-am atasat de un model de la BMW atunci ala este R1200C si este singurul meu regret ca am schimbat-o cu un GS. Ar fi trebuit sa o tin si sa las GS-ul. Acum am un K12S si nu ma indur sa o dau pentru ca pur si simplu nu mi-a facut probleme in 15.000 km. Nici nu ma mai sui asa de des pe mobra, corect. In anii astia si dupa vreo 7 motociclete detinute am ajuns la concluzia ca toate sunt la fel. E vorba doar de impulsul de moment cand iti cumperi o mobra. Parerea mea categorica este ca poti distra la fel de mult cu o mobra de 1000 coco. Pe scurt, sunt fani ai unei marci si sunt hateri ai aceleiasi marci. Adevarul nu este la niciuna din aceste doua categorii. Just ride.
  6. Budd

    Romanii din Belgia

    Cea mai mare pedeapsa e suspendarea permisului sau confiscarea vehiculului. Faptul ca te-au lasat sa pleci fara vitezometru poate lucra in avantajul tau, inseamna ca nu a fost asa grava smecheria. Permisul romanesc ESTE permis european indiferent cum o dai. Nu exista momentan un format standard pe care sa scrie acest permis este un permis "european". De obicei poza se face din spate pentru a prinde si mobrele In Germania e distractie cu mobra pt. ca-ti fac poza din fata.
  7. Budd

    Romanii din Belgia

    Nu stiu cum e in Belgia insa banuiesc ca poti contesta orice amenda. Insa daca nu ma insel va trebui sa o platesti inainte. Io zic ca iti pot da amenda pentru simplul fapt ca nu ai avut vitezometru. Bine ca te-au lasat sa pleci linistit.
  8. Budd

    Romanii din Belgia

    Kilometrajul? Ma indoiesc. Vorbim despre smecheria aia care-ti arata cati kilometri a parcurs mobra, corect? Daca vorbesti de ... indicatorul de viteza atunci e obligatoriu si in Belgia dar si in Olanda chiar daca mobrele nu necesita ITP. Vezi ca sunt intrebari in cartea de circulatie pentru examen si sunt 2 intrebari exact cu asta. Un am gresit-o pentru ca la ambele intrebari iti arata ceasul ala cu indicatorul de viteza si cu kilometrajul si am crezut ca se vb la ambele despre indicatorul de viteza. Una din ele era ... kilometrajul si evident, am gresit-o
  9. Budd

    Olandezii Zburatori

    Kali,daca ai nevoie de ajutor (eu tocmai am radiat un motor pe care l-am trimis in Danemarca,deci EU) ai numarul meu de telefon pe PM.
  10. Budd

    Olandezii Zburatori

    La Travelex treaba asta este un service deci va costa bani daca vrei sa o faca pentru tine. Iesi aproape gratis daca o faci tu (mai putin asigurarea si numarul provizoriu) asa : Ca sa radiezi un vehicul din Olanda trebuie sa mergi la RDW (de unde vei obtine uitvoerverklaring care tine si loc de export declaration daca vrei sa o duci intr-o tara non EU). Cel care radiaza va trebui sa aiba: - un ID act - partea IB din Tenaamstellingsbewijs (proprietarul o are) - Overschrijvingsbewijs (proprietarul o are) - numarul de inmatriculare (da, tabla) - va completa uitvoerverklaring - va pastra copia verde (cea alba o va da noului proprietar) - daca ceri un numar provizoriu (uitvoerkentekenplaten) va trebui sa platesti la un astfel de fabricant - daca intentionezi sa aduci vehiculul cu numar provizoriu pe roti va trebui sa-l asiguri (olandezii nu cerceteaza asta insa daca esti prins ai pus-o grav) La RDW dureaza cam 5 minute (inclusiv completarea formularului). Este o idee foarte buna ca proprietarul vehiculului sa faca radierea. O asigurare provizorie se poate face pe net . Ai bevoie de numarul provizoriu si de formularul de radiere. Baga in google asta uitvoerverzekering exportverzekering. Nu stiu daca e nevoie sa mergi la ei sa iei o hartie, de obicei numarul de polita e cel care conteaza. Eu am mers o saptamana cu un stick it pe care aveam numarul de la polita de asigurare. Nu e legal insa nici nu-ti pot spune ca nu esti asigurat pentru ca se poate verifica informatia. PS: oricum, proprietarul stie exact ce are de facut.
  11. Budd

    Romanii din Belgia

    In EU nu exista taxa de import. Probabil e vorba tot de o taxa de prima inmatriculare insa ca si la olandezi, sub alt nume.
  12. Mosh, incearca aici : http://www.bmw-motorrad-store.co.uk/bmw/motorcycle-luggage/bmw-locks-key-cylinder.html
×
×
  • Creează nouă...