Sari la conținut

GDan

Super Membru
  • Număr conținut

    623
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    sept 2007
  • Motocicleta
    DRZ 400 S, GTR 1400, DL 650 XT
  • Numar Moto
    IS -- WVW

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBF 600 S, DL 650

Vizitatori Recenți Profil

1.621 citiri profil

GDan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Exact. Plangere penala pentru distrugere.
  2. Toate plângerile au fost depuse, începând din ziua respectiva. Avocatul a fost contactat. Aștept finalizarea investigației poliției și răspunsurile de la celelalte instituții.
  3. Absolut corect. Eu am gandit asa: 1. ANPC - intrucat am suferit o paguba iar firma vinovata nu m-a despagubit. 2. RAR - intrucat conditiile in care se desfasoara aceasta activitate, sunt un real pericol pentru angajat/client/autovihicule, iar ei sunt cei care au autorizat aceasta activitate. 3. ITM - intrucat conditiile in care se desfasoara aceasta activitate, sunt un real pericol pentru angajat/client. 4. Politie - intrucat intocmirea dosarului constituie o conditie pentru demararea procesului in instanta. 5. Forum/Facebook - pentru a informa pe ceilalti de pericolul existent.
  4. Nu a fost ranit, intr-devar. Insa e doar o chestiune de timp, pana se va intampla. Consider ca acel om a fost norocos, de aceasta data, astfel ca, daca putem preveni, de ce sa nu o facem? Din propie initiativa, acei... hai sa le zicem administratori, nu vor face nimic, pentru angajati.
  5. Alta cale civilizata, nu am. Imi pun ceva sperante in institutiile mentionate. Uneori, mai fac si treaba. Exact asta e si parearea mea. Orice agent comercial, la care exista riscul aparitieI de incidente, in urma carora sa rezulte pagube materiale sau raniri de persoane, ar trebui sa fie obligat sa abia o asigurare, la fel ca cea pentru autovehicule. PUNCT. Pana si la frizerie. Si acolo poti ramane fara varful urechii, sau fara un ochi. Cazuri de arsuri grave ale pielii, in cazul vopsitului/decoloratului, au fost destule. Am si eu cunostinte cu experiente placute din partea autoritatilor, de aceea sper si eu.
  6. Exact asta e si parearea mea, cu mentiunea ca ar trebui ca aceste service-uri sa aiba asigurari pentru astfel de evenimente, astfel incat clientul sa poata fi despagubit rapid, fara ca angajatul sa fie ingropat in datorii. Angajatul ar trebui, mustrat, apoi daca se repta, penalizat si daca insista, eventual concediat pentru incompetenta. El nu a facut-o intentonat. Oricare dintre noi putem gresi, la job-ul nostru. Ma bazez pe inregistrarile video din statia ITP. Martori sunt tot angajatii de acolo, care au ridicat motocicleta, daca vor recunoaste la ancheta. M-am adresat la ANPC, RAR, Politie si ITM. Din pacate, si oricat de dureros ar fi sau ar parea din exterior, asa e. Am fost un om credincios pana la varsta asta si implicit dominat de sentimente de mila si compasiune. Acest eveniment, si altele mult mai dureroase prin care am trecut de curand, m-au trezit la realitate. Fara mila.
  7. GDan

    Service unde sa fac ITP?

    Evitati statia mentionata mai sus. Este vorba de AutoZone. Motivul aici:
  8. Poate ajuta pe cineva, sa nu ajunga in situatia mea. In data de 10.05.2021 m-am prezentat pentru verificarea tehnica periodica a motocicletei, la Auto Zone Iasi. Dupa finalizarea acesteia, in incercarea de o scoate afara din incinta statiei, angajatul a pierdut controlul motocicletei si a iesit cu roata fata de pe rampa de acces, producand avarii la elementele aflate la partea inferioara. Dupa incident, m-am deplasat la un service autorizat pentru constatarea daunelor, apoi m-am intors cu devizul la statia ITP. Aici, administratorul mi-a spus ca nu-si asuma raspunderea pentru cele intamplate si sa ma inteleg cu angajatul. Valoarea devizului este una destul de mare pentru angajat si, in mod evident, acesta a spus ca nu are de unde sa-mi plateasca. Din acest motiv, m-am adresat institutiilor in masura sa rezolve aceasta situatie. Deoarece angajatul mi-a spus ca indiferent de modul de solutionare, paguba o va suporta el, prin opriri din salariu, am incercat sa-l ajut cautand piese aftermarket, mai ieftine. Astfel am gasit o varianta la mai putin de un sfert din pretul initial, care de aceasta data era mai mult decat accesibil. A fost foarte incantat de idee, insa cand a venit momentul sa-mi dea banii, a refuzat, precizand ca „prefera sa mearga pe calea legala”. Asa vom face. Daca vreti sa nu sprijiniti existenta unor astfel de exemplare, prin plata serviciilor (deserviciilor) pe care le presteaza, va sugerez sa evitati aceasta statie ITP.
  9. GDan

    ITP moto Iasi

    Va salut. M-am decis sa va povestesc o intamplare recenta, poate va va ajuta sa nu ajungeti in situatia mea. In data de 10.05.2021 m-am prezentat pentru verificarea tehnica periodica a motocicletei, la AutoZone Iasi. Dupa finalizarea acesteia, in incercarea de o scoate afara din incinta statiei, angajatul a pierdut controlul motocicletei si a iesit cu roata fata de pe rampa de acces, producand avarii la elementele aflate la partea inferioara. Dupa incident, la sugestia lui, m-am deplasat la un service autorizat pentru constatarea daunelor, pe care s-a angajat sa le plateasca. De la inceput i-am spus ca nu mi se pare normal ca daunele sa le plateasca el, intrucat este un incident de munca, pentru care firma ar trebui sa aiba asigurare profesionala. Dupa constatare, m-am intors cu devizul la statia ITP unde administratorul mi-a spus ca nu-si asuma raspunderea pentru cele intamplate si sa ma inteleg cu angajatul. Valoarea devizului este una destul de mare pentru angajat si, in mod evident, acesta a spus ca nu are de unde sa-mi plateasca. Nici nu aveam pretentia de la el. Din acest motiv, m-am adresat institutiilor in masura sa rezolve aceasta situatie. Deoarce angajatul mi-a spus ca indiferent de modul de solutionare, paguba o va suporta el, prin opriri din salariu, am incercat sa-l ajut cautand piese aftermarket, mai ieftine. Astfel, am gasit o varianta la mai putin de un sfert din pretul initial, pentru cea mai scumpa componenta, care de aceasta data era mai mult decat accesibila. A fost foarte incantat de idee, si i-am propus sa-mi vireze banii in cont, pentru a duce dovada la Politie, unde am deschis un dosar penal pentru distrugere. Cand a venit momentul sa faca plata, a refuzat, precizand ca „prefera sa mearga pe calea legala”, ca si cum calea legala va arata la final ca ... motocicleta s-a avariat singura. Prefera asta, intrucat, dupa cum chiar el mentiona, „sefii” i-au spus ca procesul va dura ani de zile si probabil eu voi renunta. Vi-l prezint asadar, pe „colegul” nostru motociclist, Iulian Andrei, inspector ITP, care initial se oferea sa-mi dea motocicleta lui ca sa am cu ce sa ma deplasez, pana o repar pe a mea. Vi-l prezint pe Iulian Andrei, omul care putea sfarsi in spital in acea zi, strivit de motocicleta de peste 300 kg, din cauza conditiilor improprii in care lucreaza. El, Iulian Andrei de care imi era mila ca va trebui sa plateasca pentru faptul ca a facut o greseala din cauza conditiilor improprii in care lucreaza si care ii pun in pericol sanatatea sau chiar viata. Mila, intrucat a mentiont de cateva ori situatia financiara dificila in care se afla, cu copil mic si rate la casa. Iulian Andrei, pe care l-am sfatuit sa nu accepte sa manevreze autovehicule, fara sa se asigure ca firma este asigurata impotriva acestor tipuri de incidente, care se pot rasfrange asupra lui, nu numai din puncte de vedere financiar. Iulian Andrei, de la care nu as fi vrut sa iau personal niciun ban, si pe care m-am oferit sa-l ajut in obtinerea unui loc de munca decent, in care sa nu fii tratat cu dispret de catre angajator, in astfel de situatii. Iulian Andrei, care indiferent de ce a spunea sau facea angajatorul, ar fi trebuit sa spuna: „Este greseala mea. Daca firma nu plateste, voi face tot posibilul sa te despagubesc, eventual in rate, intrucat nu e normal sa ramai tu cu paguba.” Va prezint si statia AutoZone, ca sa vedeti ce puteti pati daca mergeti cu motocicleta la ITP si aveti ghinionul pe care l-am avut eu. Am avut totusi si un gram de noroc, ca motocicleta a ramas la verticala, pe rampa de acces, suspendata pe galeriile de evacuare. Daca s-ar fi dezechilibrat si ar fi cazut, dauna ar fi fost incomparabil mai mare, poate chiar dauna totala, avand in vedere costul pieselor de schimb, raportat la valoarea de piata a motocicletei. Acum au luat decizia ca introducerea/scoaterea motocicletei in/din hala sa o faca clientul. Cu alte cuvinte, preluati riscul. De ce sa faci asta, cand exista alte locuri decente unde se poate face inspectia tehnica? Daca vreti sa NU sprijiniti existenta unor astfel de exemplare, prin plata serviciilor (deserviciilor) pe care le presteaza, va sugerez sa evitati aceasta statie ITP.
  10. Va mulțumesc pentru răspunsuri. Trimis de pe al meu SM-N960F folosind Tapatalk
  11. Salut. Stie cineva daca segmentul de drum dintre Glodu si Bilbor (174C) se poate face cu un R 1200 GS. Urcarea pare destul de serioasa (17% max). In functie de starea drumului, poate fi accesibil sau nu. Multumesc.
  12. Multumesc frumos pentru raspuns. Am mai auzit asta cu taietorii de lemne, inarmati. Ce inseamna asta? Au fost cazuri de uz de arma in stituatia in care cineva i-a intalnit in cale?
  13. Salut. As dori sa stiu daca se poate ajunge de la Bratesul Unguresc la Rachitis, pe cursul Bratesului, cu XT-R, XT-Z, DR-Z cu nivel mediu de experienta. https://ridewithgps.com/routes/28484490 Multumesc.
  14. Salut. As dori sa stiu daca se poate ajunge de la Bratesul Unguresc la Rachitis, pe cursul Bratesului, cu XT-R, XT-Z, DR-Z cu nivel mediu de experienta. https://ridewithgps.com/routes/28484490 Va multumesc.
×
×
  • Creează nouă...