Sari la conținut

Marinero

Membru
  • Număr conținut

    209
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    marnec2000

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braila
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    KTM 450 EXC
  • Numar Moto
    TGW
  • Club
    Braila Bikers Club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW 650 GS/Triumph Triple Speed 1050/KTM 450 EXC/Honda Hornet

Vizitatori Recenți Profil

762 citiri profil

Marinero's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Suportul de topcase...l-ai adaptat tu sau exista un adaptor de montare. Eu am un WR250x si as vrea si eu sa-i montez un asemenea supot..prinde bine le drum lung. A mea e din 2008 dar cred ca sunt identice in spate
  2. Marinero

    TM 300 EN

    Subscriu.....inteleg ca vrei sa mergi prin oras, nu? Recomand 4T categoric; 2T la padureeeeeeeeeee!
  3. Yamaha WR250x! Injectie benzina, schimbi ulei la 10.000, 131 kg, 31 cai.
  4. Stiu ca mai exista un topic despre acest motor...dar dateaza din vremuri imemoriabile...mai precis 2009. M-am gandit sa-l readuc la suprafata pt ca se pare ca modelul este inca activ...si sper ca apreciat de unii. Modelul din 2016 nu a suferit modificari importante fata de cel din 2008. Motor 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC Racire cu lichid Capacitate 250 cmc Raport de compresie 11.8:1 Putere 31 CP Cuplu 23,7 Nm la 8.000 rpm Cutie de viteze 6 trepte Pornire electrica Transmisie pe lant Dimensiuni 2115 x 810 x 1190 mm (LxlxH) Inaltimea sa 895 mm Garda la sol 265 mm Greutate 136 kg, la plin Anvelope fata 110/70R17M/C 54H Anvelope spate 130/90R17M/C 54H Frana fata 1 disc de 298 mm Frana spate 1 disc de 230 mm Suspensie fata furca telescopica inversata, cursa 270 mm Suspensie spate monoamortizor, cursa 265 mm Capacitate ulei 1.5 L Rezervor 7.6 L
  5. Marinero

    Mecanic Braila

    Ti-l recomand pe Bujie.... Sta pe strada Grivitei...colt cu Dianei.
  6. Marinero

    Vreau Supermoto!

    Buna ziua la cititori. Stie careva dintre domniile voastre unde as putea vedea si neparat atinge o Honda CRF 250M? Sau vre-un user care are asa ceva? In Romania ma refer binenteles( nu CRF 250X sau alte variante...ci strict 250M) Multumesc. http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2014models/2014-Honda-CRF250M.htm
  7. Am schimbat odata..noi noutze...si imediat dupa schimbare absolut nici o schimbare. Azi dimineata am desfacut bujia din partea stanga a motorului..pe fisa scrie nr 1. Interesant...era exact ca si cum am montat-o ..uscata, alba , fara urme de benzina pe ea...se pare ca cilindru 1..cel putin nu se alimenteaza...Am legat bujia la masa si se pare ca are scanteie..dar era ..repet ..uscata ca si cum as fi scos-o din cutie. » Post actualizat in 17 Jun 2016 19:52 Am rezolvat problema. Diagnosticul: apa in benzina. Rezervorul avea apa in el si din pacate si rampa injectoarelor a avut apa in ea. Am curatat rezervorul si am pornit motorul injectand benzina pe furtunele de vacumare...doua pe fiecare cilindru. Mecanicul mi-a spus ca nu se tine iarna motorul cu rezervorul gol...face condens pe interior si apa se aduna si se aduna la sorb. Am mai invatat ceva. Multumesc de ajutor si de sfaturi.
  8. Multumesc....va tin la curent. » Post actualizat in 11 Jun 2016 18:46 Draci in poponeata...tinuta doi ani degeaba. Mai bine sa-i dai decat s-o tii degeaba....
  9. 3.5l....chiar vreo 200ml in plus. » Post actualizat in 11 Jun 2016 18:17 Spray...o sa cumpar si incerc. O varianta...Multumesc de sfat.
  10. Cum sa verific..am citit ca presiunea in rampa e vreo 3 bari..o fi adevarat?. Doar sa pun furtunul pe pompa..si sa tin cu degetul sa vad daca face presiune...ca manometru nu am. » Post actualizat in 11 Jun 2016 17:29 Nu am incercat...demarorul invarte motorul, am baterie suficienta. Stiu ca la injectia de benzina nu se recomanda impingerea...sau se recomanda????
  11. Prima data cand le-am schimbat erau ude...si cam afumate. La ultima verificare una din bujii( una am verificat) era umeda. Scanteia mi s-a parut ..cam rosiatica...ma asteptam sa fie mai ...albastra..mai puternica..dar poate nu ma pricep.
  12. Fi e stins...dar daca nu ma insel, la primele incercari de a porni motorul ...acolo in strada, in mod sigur a fost odata aprins...mia atras atentia si pot afirma cu siguranta ca odata l-am vazut aprins. Dupa indelungi incercari de a porni motorul pana la urma s-a stins. Acum e stins. » Post actualizat in 11 Jun 2016 15:51 » Post actualizat in 11 Jun 2016 15:55 » Post actualizat in 11 Jun 2016 15:56 Da..incerc si asa...dar daca merge numai una nu ar trebuiisa mearga ..balbait macar???..Am schimbat odata toate bujiile. la cele doua bujii din lateral se umbla mai usor, cele doua de pe centru sunt mai greu accesibile...dar voi Incerca. Am verificat si bobinele de inductie daca au tensiune. Din cate am inteles de la un amic, bobina de inductie este dubla..le-am vazut, am doua. Fiecare se alimenteaza cu 12V pe cate un papuc..am verificat are 12 V pe acel papuc( 4 papuci), iar comanda pt bujie sa da prin masa!!!!! » Post actualizat in 11 Jun 2016 15:57 Da, becul de neutru este aprins...m-am gandit si la intrerupatorul de la cric. » Post actualizat in 11 Jun 2016 16:00 FIltrul de benzina...buna idee..sa vad pe unde este. Pompa de benzina este montata in rezervor..dar o sa googalesc sa vad ce aflu.
  13. Sub sea este un grup de 3 cutiutze mici ..fiecare cu cateva sigurante..Le-am verificat pe toate cu ap de masura si vizual( le-am scos pe fiecare). Toate sunt bune.
  14. Nu are asa ceva..E cu injectie de benzina..pompa baga automat in rampa.
×
×
  • Creează nouă...